Gjest Frk frøken Skrevet i går, 04:55 #14581 Del Skrevet i går, 04:55 Ellenn skrev (4 timer siden): Det er jo helt fair, det er jo bare dumt å følge folk man ikke liker. Men det jeg lurer på er hvorfor man ønsker å følge med på, ved f.eks oppdateringer her, folk man har valgt å avfølge. Ellenn skrev (5 timer siden): Hvorfor ønsker man å få oppdatert innholdet her om man har avfulgt? Dersom man ikke vil følge noen er vel det fordi man ikke liker personen? Nå må dere fjan meg gi dere! Jeg har avfulgt Isabell på grunn av hennes hinsides livstiv og ubrukelige væremåte når det gjelder å nå sine følgere! Er helt sykt å se dere Raadsqueed prøver å overkjøre meg og andre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet i går, 05:01 #14582 Del Skrevet i går, 05:01 Ellenn skrev (5 timer siden): Hvorfor ønsker man å få oppdatert innholdet her om man har avfulgt? Dersom man ikke vil følge noen er vel det fordi man ikke liker personen? Er helt utrolig hva man kan få ett innlegg til å bli!!,,, lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet i går, 05:12 #14583 Del Skrevet i går, 05:12 Altså, det sitter langt inne og jeg liker det dårlig men du Ellenn og Sveits 35 blir rapportert ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet i går, 05:42 #14584 Del Skrevet i går, 05:42 Ellenn skrev (5 timer siden): Det er jo helt fair, det er jo bare dumt å følge folk man ikke liker. Men det jeg lurer på er hvorfor man ønsker å følge med på, ved f.eks oppdateringer her, folk man har valgt å avfølge. Idioti fra min side🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet i går, 05:45 #14585 Del Skrevet i går, 05:45 Skjønner ikke hvor dum jeg er som svarer sånne huer🙈🙈🙈 Jadada jeg vet jeg blir rapportert, men jeg måtte bare🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet i går, 06:03 #14586 Del Skrevet i går, 06:03 (endret) Har du glemt å rapporter om hvor slemme vi er med IR Sveits35 Gleder meg til å vise screenshot av meldinger til meg🥴 Endret i går, 06:08 av Frk frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 07:25 #14587 Del Skrevet i går, 07:25 Påkrevd skrev (6 timer siden): Skjønner hva du vil, og man kan gjerne synes at denne livsstilen er kvalmende på mange måter, men så er det vel sånn at snap er hovedinntekten hennes, har jeg skjønt? Dubai, penger, dyre biler, smykker, klær, klokker, restauranter og helgeturer til hundretusener er jo måten hun kan holde på såpass mange dedikerte følgerne, og dermed de høye inntektene. En grå mus i Moss som handler på Zara, spiser lunsj på Baker Hansen og tilbringer feriene på Ramton Camping vil aldri kunne havne der oppe. Livsstilen fører til pengene, og pengene muliggjør livsstilen. Fjerner man én av delene, forsvinner begge. Sånn har verden blitt🤷🏻♂️ Jeg går ut fra at de rikingene du kjenner ikke er influencere som er avhengig av å konstant pøse ut innhold for å opprettholde inntektene. Altså, er man milliardær på f.eks lakseoppdrett, skjønner jeg jo om man ikke føler et behov for å vise frem unødvendige og overflødige greier på nett…så lenge folk spiser fisk. Veldig bra argumenter du kommer med. Jeg står fremdeles på at Isabel bør skjerpe pengebruken sin. De siste dagene har det vært veldig kjekt å følge henne på snap. Hun har levd lux på høyeste nivå de siste dagene også, det er ikke det som provoserer meg. Det er den idiotiske shoppinga av ting hun ikke trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 23 timer siden #14588 Del Skrevet 23 timer siden Frk frøken skrev (12 timer siden): Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene, meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger! Bra sammenfatning av innholdet👍 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 21 timer siden #14589 Del Skrevet 21 timer siden Sveits35 skrev (12 timer siden): Isabel har nok rett i at Tiril trenger en lang varm klem og masse kjærlighet. Isabel burde slutte å mobbe Tiril som content. De fleste skjønner at det fører til at squaden hennes skal ta hun som såret dronningen deres. Slutta å følge IR etter det gikk opp for meg hvordan hun bruker folk,både venner og familie. Synd at anmeldelse ble henlagt 5 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 20 timer siden #14590 Del Skrevet 20 timer siden Pigaloppa skrev (1 time siden): Isabel burde slutte å mobbe Tiril som content. De fleste skjønner at det fører til at squaden hennes skal ta hun som såret dronningen deres. Slutta å følge IR etter det gikk opp for meg hvordan hun bruker folk,både venner og familie. Synd at anmeldelse ble henlagt Helt på sin plass at den anmeldelsen ble henlagt. Makan til opplegg. Tiril sin kommentar på vg i går ble nok moderert vekk av vg. Idag skrev hun samme kommentar igjen. At hun ikke er ved sine fulle fem er jo lett å se. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #14591 Del Skrevet 20 timer siden Lawyer skrev (15 minutter siden): Helt på sin plass at den anmeldelsen ble henlagt. Makan til opplegg. Tiril sin kommentar på vg i går ble nok moderert vekk av vg. Idag skrev hun samme kommentar igjen. At hun ikke er ved sine fulle fem er jo lett å se. UPS måtte inn og se på FB og helt på sin plass har VG redigert kommentarfeltet. De har forstått at noen må beskyttes mot seg selv. Men hun har startet på igjen i dag tidlig. Vondt å se på egentlig 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 19 timer siden #14592 Del Skrevet 19 timer siden Lawyer skrev (32 minutter siden): Helt på sin plass at den anmeldelsen ble henlagt. Makan til opplegg. Tiril sin kommentar på vg i går ble nok moderert vekk av vg. Idag skrev hun samme kommentar igjen. At hun ikke er ved sine fulle fem er jo lett å se. Skjønner henne godt så lenge som Isabel fortsetter å henge henne ut på snap, men det er jo ikke noe ny oppførsel fra henne.. at hun slipper unna betyr ikke at det er greit,lite voksent av henne. Å henge ut noen for 360 000 følgere med navn og bilde er barnslig, og at hun får med seg resten av familien på denne mobbingen sier alt! 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 19 timer siden #14593 Del Skrevet 19 timer siden Pigaloppa skrev (2 minutter siden): Skjønner henne godt så lenge som Isabel fortsetter å henge henne ut på snap, men det er jo ikke noe ny oppførsel fra henne.. at hun slipper unna betyr ikke at det er greit,lite voksent av henne. Å henge ut noen for 360 000 følgere med navn og bilde er barnslig, og at hun får med seg resten av familien på denne mobbingen sier alt! Tiril henger jo ut seg selv når hun oppfører seg som ei bitter kjerring med fullt navn og bilde i VG sine kommentarfelt 🙈🙈🙈 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 19 timer siden #14594 Del Skrevet 19 timer siden Pigaloppa skrev (4 minutter siden): Skjønner henne godt så lenge som Isabel fortsetter å henge henne ut på snap, men det er jo ikke noe ny oppførsel fra henne.. at hun slipper unna betyr ikke at det er greit,lite voksent av henne. Å henge ut noen for 360 000 følgere med navn og bilde er barnslig, og at hun får med seg resten av familien på denne mobbingen sier alt! Tiril begynte før IR postet noe i går. Har sett Tiril i kommentarfeltet lenge før hu dukket opp hos IR. Hu slenger dritt i øst og vest. Folk får la være å kommentere innleggene hennes. Tydelig at hu har sine utfordringer. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 19 timer siden #14595 Del Skrevet 19 timer siden Det er mange kjendiser og influensere som jeg ikke liker, som jeg synes er helt idioter, MEN hadde jeg holdt på sånn som Tiril så hadde jeg ikke oppnådd noe annet enn å fremstille meg selv som en jævla idiot😬😬😬😬 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 19 timer siden #14596 Del Skrevet 19 timer siden Det er mye mental ubalanse å se i sosiale medier og spesielt i kommentarfelt. Mye psykiatri. Og det er den målgruppen plattformene tjener mest på, og retter seg mot. De tjener også mest på influenserne som speiler dette, og/eller retter seg mot en slik målgruppe. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 18 timer siden #14597 Del Skrevet 18 timer siden Doris Becker skrev (38 minutter siden): Det er mye mental ubalanse å se i sosiale medier og spesielt i kommentarfelt. Mye psykiatri. Og det er den målgruppen plattformene tjener mest på, og retter seg mot. De tjener også mest på influenserne som speiler dette, og/eller retter seg mot en slik målgruppe. Ganske så kynisk bransje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18 timer siden #14598 Del Skrevet 18 timer siden Velinda skrev (1 minutt siden): Ganske så kynisk bransje Og nærmest helt uten regelverk. Uforståelig. Influenserne ser ikke ut til å ha det så bra de heller, sånn utenom at de blir rike. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #14599 Del Skrevet 18 timer siden Kjenner jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvordan noen av disse damene bl.a denne Tiril tydeligvis er gått fra å være Raadsquad til å virkelig hate Isabel. Virker ikke som om det holder å bare avfølge, hatet skal virkelig spres… Skjønner ikke at de har tid og gidd til å være så himla engasjerte 😅 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 17 timer siden #14600 Del Skrevet 17 timer siden Teflonhjernen skrev (35 minutter siden): Kjenner jeg er egentlig mest nysgjerrig på hvordan noen av disse damene bl.a denne Tiril tydeligvis er gått fra å være Raadsquad til å virkelig hate Isabel. Virker ikke som om det holder å bare avfølge, hatet skal virkelig spres… Skjønner ikke at de har tid og gidd til å være så himla engasjerte 😅 Det kan virke som om enkelte har problemer med å regulere følelser. Enten elsker de dypt eller så hater de inderlig, det finnes ingen mellomting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå