Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 21:14 #14561 Del Skrevet mandag kl 21:14 Sveits35 skrev (4 minutter siden): Jeg har svart deg. Gjør jobben selv og oppdater deg. Enkelte fornekter seg ikke! Du hiver ut i hytt og pine men å forklare deg, svare for deg det har du vondt fot for! Kjenner jeg er møkkalei av dine svadasvar ! Ja jeg vet jeg gikk på person men det får være grenser hvordan du går frem her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 21:15 #14562 Del Skrevet mandag kl 21:15 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): link? Beklager, jeg er ny her og får ikke lagt til . Skulle så gjerne gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 21:18 #14563 Del Skrevet mandag kl 21:18 Sirah skrev (3 minutter siden): Du må bla et stykke ned, jeg fant det akkurat. Vet ikke hvordan jeg finner link i mobilappen… Helt ærlig syntes jeg virkelig at hun Tiril fremsto skikkelig ufyselig i det kommentarfeltet 🤯 Snakk om å vise seg fra sin desidert værste side! Raadsquad er Raadsquad, de oppførte seg som forventet 😅 Ser hun ble provosert men hun prøvde! Skjønner hun tok litt av. Vi får være enig om å være uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 21:30 #14564 Del Skrevet mandag kl 21:30 Sirah skrev (13 minutter siden): Du må bla et stykke ned, jeg fant det akkurat. Vet ikke hvordan jeg finner link i mobilappen… Helt ærlig syntes jeg virkelig at hun Tiril fremsto skikkelig ufyselig i det kommentarfeltet 🤯 Snakk om å vise seg fra sin desidert værste side! Raadsquad er Raadsquad, de oppførte seg som forventet 😅 Det var vel en som ba Tiril om å shoppe det tauet,, det var ikke så fint gjort. Ellers var de vel ganske edruelige i motsetning til fyrverkeriet Tiril. Hun er virkelig dedikert i sin kamp mot en som ikke er der til å forsvare seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 22:02 #14565 Del Skrevet mandag kl 22:02 Frk frøken skrev (42 minutter siden): Ser hun ble provosert men hun prøvde! Skjønner hun tok litt av. Vi får være enig om å være uenig. Det er helt greit å være uenige Sveits35 skrev (30 minutter siden): Det var vel en som ba Tiril om å shoppe det tauet,, det var ikke så fint gjort. Ellers var de vel ganske edruelige i motsetning til fyrverkeriet Tiril. Hun er virkelig dedikert i sin kamp mot en som ikke er der til å forsvare seg Det var direkte stygt sagt ja 🤯 Men resten av dem oppførte seg jo slik man «forventer». Ja helt fantastisk at hun gidder å bruke så mye tid og energi på Isabel, men hun er vel VM i hevngjerrig etter at politiet henla anmeldelsen hennes 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 22:06 #14566 Del Skrevet mandag kl 22:06 Sirah skrev (3 minutter siden): Det er helt greit å være uenige Det var direkte stygt sagt ja 🤯 Men resten av dem oppførte seg jo slik man «forventer». Ja helt fantastisk at hun gidder å bruke så mye tid og energi på Isabel, men hun er vel VM i hevngjerrig etter at politiet henla anmeldelsen hennes 😁 Isabel har nok rett i at Tiril trenger en lang varm klem og masse kjærlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 22:18 #14567 Del Skrevet mandag kl 22:18 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Isabel har nok rett i at Tiril trenger en lang varm klem og masse kjærlighet. Søkte henne opp på Facebook og skjønner jo at det der ikke er et helt normalt tilfelle 🙈 Tror hun hadde hatt godt av en klem og masse kjærlighet ja 🫣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet mandag kl 22:25 #14568 Del Skrevet mandag kl 22:25 Sveits35 skrev (1 time siden): Jeg gidder vel ikke oppsummere noe som helst for en lat KGbruker. Hvis du ikke følger med på henne lengre, bør du la være å uttale deg. Lat? Du er virkelig ufin i språkbruken om andre. Fler og fler avfølger IR og andre og heller får oppsummert innholdet her på KG. Ikke latskap i det hele tatt, men dette vitner vel mer om klokskap. Og ikke minst da (forhåpentligvis) påvirkes dette inntektsnivå til disse "influensaene". Tjener ufattelige summer på særdeles meningsløst innhold og bidrar så usmakelig lite fornuftig med noe samfunnsnyttig - det er skremmende egentlig. Perspektivet blir helt skrudd når man tenker på lønningene til sykepleiere, leger, politi, brannpersonell og andre som er bidragsytere i viktige jobber. De står virkelig på for andre og får ufortjent lav lønn for strevet til sammenligning. Det er helt galskap! Så nei, her er det ikke snakk om å være late for at man ikke ønsker å bidra med klikk=kronasje, her er det fornuften og klokskap som begynner og bre om seg (endelig). Må flere heller oppdatere seg, dersom dette er et behov, via KG-tråden/e. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet mandag kl 22:34 #14569 Del Skrevet mandag kl 22:34 Sveits35 skrev (1 time siden): Det var vel en som ba Tiril om å shoppe det tauet,, det var ikke så fint gjort. Ellers var de vel ganske edruelige i motsetning til fyrverkeriet Tiril. Hun er virkelig dedikert i sin kamp mot en som ikke er der til å forsvare seg IR kunne, på lik linje som andre, kommentert og "forsvart" seg. Fritt frem! Oppdatert holder hun seg nok, det må vi jo ha troa på at hun tar seg tid til når det er skriverier om henne selv, såpass navlebeskuende er disse influencerne. Bedriften deres er jo "seg selv"! 1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 22:37 #14570 Del Skrevet mandag kl 22:37 Istapp skrev (10 minutter siden): Lat? Du er virkelig ufin i språkbruken om andre. Fler og fler avfølger IR og andre og heller får oppsummert innholdet her på KG. Ikke latskap i det hele tatt, men dette vitner vel mer om klokskap. Og ikke minst da (forhåpentligvis) påvirkes dette inntektsnivå til disse "influensaene". Tjener ufattelige summer på særdeles meningsløst innhold og bidrar så usmakelig lite fornuftig med noe samfunnsnyttig - det er skremmende egentlig. Perspektivet blir helt skrudd når man tenker på lønningene til sykepleiere, leger, politi, brannpersonell og andre som er bidragsytere i viktige jobber. De står virkelig på for andre og får ufortjent lav lønn for strevet til sammenligning. Det er helt galskap! Så nei, her er det ikke snakk om å være late for at man ikke ønsker å bidra med klikk=kronasje, her er det fornuften og klokskap som begynner og bre om seg (endelig). Må flere heller oppdatere seg, dersom dette er et behov, via KG-tråden/e. Jasså? Du vet hun kommanderte meg til oppdatere seg på en influenser hun ikke gidder å følge selv? Det er ikke bare latskap men en ufyselig frekkhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet mandag kl 22:44 #14571 Del Skrevet mandag kl 22:44 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Jasså? Du vet hun kommanderte meg til oppdatere seg på en influenser hun ikke gidder å følge selv? Det er ikke bare latskap men en ufyselig frekkhet. Nei, det gjorde hun ikke, hun spurte om det ikke stemte det hun oppsummerte og dersom det ikke stemte ba hun om at du oppdaterte. Men i det store og hele var oppsummeringen en innertier fra @Frk frøken. 4 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 22:50 #14572 Del Skrevet mandag kl 22:50 Istapp skrev (5 minutter siden): Nei, det gjorde hun ikke, hun spurte om det ikke stemte det hun oppsummerte og dersom det ikke stemte ba hun om at du oppdaterte. Men i det store og hele var oppsummeringen en innertier fra @Frk frøken. Talk, du har sett og forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 22:53 #14573 Del Skrevet mandag kl 22:53 Frk frøken skrev (1 minutt siden): Talk, du har sett og forstått. Takk❤️ Det går litt fort i svingene her❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 23:31 #14574 Del Skrevet mandag kl 23:31 Istapp skrev (1 time siden): Lat? Du er virkelig ufin i språkbruken om andre. Fler og fler avfølger IR og andre og heller får oppsummert innholdet her på KG. Ikke latskap i det hele tatt, men dette vitner vel mer om klokskap. Og ikke minst da (forhåpentligvis) påvirkes dette inntektsnivå til disse "influensaene". Tjener ufattelige summer på særdeles meningsløst innhold og bidrar så usmakelig lite fornuftig med noe samfunnsnyttig - det er skremmende egentlig. Perspektivet blir helt skrudd når man tenker på lønningene til sykepleiere, leger, politi, brannpersonell og andre som er bidragsytere i viktige jobber. De står virkelig på for andre og får ufortjent lav lønn for strevet til sammenligning. Det er helt galskap! Så nei, her er det ikke snakk om å være late for at man ikke ønsker å bidra med klikk=kronasje, her er det fornuften og klokskap som begynner og bre om seg (endelig). Må flere heller oppdatere seg, dersom dette er et behov, via KG-tråden/e. Hvorfor ønsker man å få oppdatert innholdet her om man har avfulgt? Dersom man ikke vil følge noen er vel det fordi man ikke liker personen? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 23:34 #14575 Del Skrevet mandag kl 23:34 (endret) Ellenn skrev (4 minutter siden): Hvorfor ønsker man å få oppdatert innholdet her om man har avfulgt? Dersom man ikke vil følge noen er vel det fordi man ikke liker personen? Hei hei det er meg ! Jeg blir like mye oppdater selv om jeg har avfulgt! Jeg kan velge å se ting og tang men jeg har avfulgt henne ! Jeg valgte å avfølge fordi hun er en av de verste influenserene ! Jeg har fulgt henne siden hun var ung jente! Den jenta vi ser nå som aviser sine beste venninner, familie …ursj Endret mandag kl 23:38 av Frk frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 23:40 #14576 Del Skrevet mandag kl 23:40 Frk frøken skrev (1 minutt siden): Hei hei det er meg ! Jeg blir like mye oppdater selv om jeg har avfulgt! Jeg kan velge å se ting og tang men jeg har avfulgt henne ! Men hvorfor ønsker du å følge med på livet hennes, når du har valgt og avfølge? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 23:41 #14577 Del Skrevet mandag kl 23:41 Ærlighet, rettferdighet sannhet kanskje❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk frøken Skrevet mandag kl 23:47 #14578 Del Skrevet mandag kl 23:47 Ellenn skrev (3 minutter siden): Men hvorfor ønsker du å følge med på livet hennes, når du har valgt og avfølge? Glemte å sitere deg🙈 Hvorfor jeg følger henne .. nå følger jeg ikke henne lenger men ærlighet, sannhet rettferdighet gjør at IR ligger på 3 av 10…🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 00:04 #14579 Del Skrevet i går, 00:04 Frk frøken skrev (12 minutter siden): Glemte å sitere deg🙈 Hvorfor jeg følger henne .. nå følger jeg ikke henne lenger men ærlighet, sannhet rettferdighet gjør at IR ligger på 3 av 10…🥴 Det er jo helt fair, det er jo bare dumt å følge folk man ikke liker. Men det jeg lurer på er hvorfor man ønsker å følge med på, ved f.eks oppdateringer her, folk man har valgt å avfølge. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet i går, 00:23 #14580 Del Skrevet i går, 00:23 Sveits35 skrev (På 4.1.2025 den 7.12): Jeg kjenner folk med mye mer penger enn Isabel og de er ikke i nærheten av å oppføre seg slik som henne når det gjelder pengeforbruk. Jeg har fulgt henne i alle år, men dette gidder jeg rett og slett ikke se på. Men skjønner slike som deg står i kø for å heie henne fram. Det er bare å ønske lykke til på ferden Skjønner hva du vil, og man kan gjerne synes at denne livsstilen er kvalmende på mange måter, men så er det vel sånn at snap er hovedinntekten hennes, har jeg skjønt? Dubai, penger, dyre biler, smykker, klær, klokker, restauranter og helgeturer til hundretusener er jo måten hun kan holde på såpass mange dedikerte følgerne, og dermed de høye inntektene. En grå mus i Moss som handler på Zara, spiser lunsj på Baker Hansen og tilbringer feriene på Ramton Camping vil aldri kunne havne der oppe. Livsstilen fører til pengene, og pengene muliggjør livsstilen. Fjerner man én av delene, forsvinner begge. Sånn har verden blitt🤷🏻♂️ Jeg går ut fra at de rikingene du kjenner ikke er influencere som er avhengig av å konstant pøse ut innhold for å opprettholde inntektene. Altså, er man milliardær på f.eks lakseoppdrett, skjønner jeg jo om man ikke føler et behov for å vise frem unødvendige og overflødige greier på nett…så lenge folk spiser fisk. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå