Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Sa hun hvor mye hun tjente på nyttårsaften? Fikk det ikke med meg 😃

Nei, oppfattet det heller ikke så tror ikke det. Bare at det var rekord uten at det sier noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Nei, oppfattet det heller ikke så tror ikke det. Bare at det var rekord uten at det sier noe.

162.000. Hun postet senere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan hun tror hun skal finne kjærligheten når hun går og filmer seg selv hele tiden? Hadde jeg sett ei dame som matet kamera og snakket til kamera/sitt eget tryne på den måten, så hadde jeg blitt vettskremt.

Trist at hun er så avhengig av dopamin etter dates, i form av at hun vil ha meldinger. At hun ikke skjønner at det er hjernen hennes som craver dopamin, og har ingenting med selve personen å gjøre, men at hun må ha meldinger fra han for å få den stimulien. Er det samme når hun går tom for andre menn, så håper hun på dopamin fra naboen istedenfor, "KAN HAN IKKE SKRIVE!" etter å ha fylleringt han kvelden før. Hjernen jakter dopamin og får det i form av en forventning om at han skal skrive, men at han ikke gjør det. Sjukt trist. 

Det samme med shoppingen; dopamin. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvordan hun tror hun skal finne kjærligheten når hun går og filmer seg selv hele tiden? Hadde jeg sett ei dame som matet kamera og snakket til kamera/sitt eget tryne på den måten, så hadde jeg blitt vettskremt.

Trist at hun er så avhengig av dopamin etter dates, i form av at hun vil ha meldinger. At hun ikke skjønner at det er hjernen hennes som craver dopamin, og har ingenting med selve personen å gjøre, men at hun må ha meldinger fra han for å få den stimulien. Er det samme når hun går tom for andre menn, så håper hun på dopamin fra naboen istedenfor, "KAN HAN IKKE SKRIVE!" etter å ha fylleringt han kvelden før. Hjernen jakter dopamin og får det i form av en forventning om at han skal skrive, men at han ikke gjør det. Sjukt trist. 

Det samme med shoppingen; dopamin. 

Tror du at hun filmer 24/7? Selv om hun legger ut MYE gjennom dagen så har også hennes døgn hele 24 t. Mer enn nok tid til å treffe folk. Hun legger jo også sjelden ut i sanntid, om jeg har skjønt det rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (22 timer siden):

162.000. Hun postet senere. 

Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene,  meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (17 minutter siden):

Hvem sitter å ser på IR på en nyttårsdag/ kveld som gjør at hun får 162.000😳 Jeg så det dagen etter og det var jo stort sett rølp! Hva er det som gjør at Snapchat kan betale henne 2, 3 mill i måneden hvor det stort sett går i å ligge i senga, kaffe, snabelridning, bleking av rumpehull, shopping, alle meningsløse tesamtaler om alle de gjøkene,  meningsløse reiser på businessclass med gud vet hvor mange toalettbesøk, annonser osv Forstår det bare ikke! Snapchat må jo jo være utømmelig med penger!

Ja, hva tjente hun 1. nyttårsdag mon tro? 😄 Synes kanskje du skal følge litt bedre med før du oppsummerer Raads innhold. Det ble litt amputert det innlegget ditt synes jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (25 minutter siden):

Finnes Raadsquad 2.0 - jeg finner dem ikke på fb lengre ..

Du finner iallefall Tiril på VGs Facebook-side i dag 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Ja, hva tjente hun 1. nyttårsdag mon tro? 😄 Synes kanskje du skal følge litt bedre med før du oppsummerer Raads innhold. Det ble litt amputert det innlegget ditt synes jeg. 

Jeg har fulgt godt med tidligere men har avfulgt IR. Da syns jeg du skal oppsummere meg IRs innhold  om det jeg ikke har fått med meg.  Ja jeg kunne gått mye lengre med innhold fra IR men jeg skal ikke være slem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (1 minutt siden):

Jeg har fulgt godt med tidligere men har avfulgt IR. Da syns jeg du skal oppsummere meg IRs innhold  om det jeg ikke har fått med meg.  Ja jeg kunne gått mye lengre med innhold fra IR men jeg skal ikke være slem.

Jeg gidder vel ikke oppsummere noe som helst for en lat KGbruker. Hvis du ikke følger med på henne lengre, bør du la være å uttale deg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Jeg gidder vel ikke oppsummere noe som helst for en lat KGbruker. Hvis du ikke følger med på henne lengre, bør du la være å uttale deg.

Lat KG bruker 😂 Skikkelig sjarmtroll du😂 Man kan få med seg en del selv om man ikke følger , vettu. Er det noe som ikke er riktig av det jeg oppsummerte? 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (17 minutter siden):

Syns Tiril klarte seg fint i kommentarfeltet i motsetning til Raadsquad!

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Tiril driter seg ut 🤣🤣  

Screenshot_20250106_204138_Snapchat.jpg

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (3 minutter siden):

Tiril driter seg ut 🤣🤣  

Screenshot_20250106_204138_Snapchat.jpg

Hun er morsom 😀 Litt opp og ned i humøret kanskje

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha gått inn i kommentarfeltet på Vg så vet jeg ikke helt hvem som har driti på draget😂 Der er Raadsquad i sitt ess😂 Det er bare flaut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frk frøken skrev (36 minutter siden):

Lat KG bruker 😂 Skikkelig sjarmtroll du😂 Man kan få med seg en del selv om man ikke følger , vettu. Er det noe som ikke er riktig av det jeg oppsummerte? 

Spør igjen jeg…er det noe jeg har oppsummert som ikke er riktig i det jeg oppsummerte om IR?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (2 minutter siden):

Spør igjen jeg…er det noe jeg har oppsummert som ikke er riktig i det jeg oppsummerte om IR?

Jeg har svart deg. Gjør jobben selv og oppdater deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk frøken skrev (8 minutter siden):

Etter å ha gått inn i kommentarfeltet på Vg så vet jeg ikke helt hvem som har driti på draget😂 Der er Raadsquad i sitt ess😂 Det er bare flaut.

link?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

link?

Du må bla et stykke ned, jeg fant det akkurat. Vet ikke hvordan jeg finner link i mobilappen…

Helt ærlig syntes jeg virkelig at hun Tiril fremsto skikkelig ufyselig i det kommentarfeltet 🤯 Snakk om å vise seg fra sin desidert værste side! Raadsquad er Raadsquad, de oppførte seg som forventet 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...