Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Frk frøken skrev (10 minutter siden):

Ille! Bare det hun sendte og sa og oppførte seg dritafull på nyttårsaften er bare så pinlig! Det er forbilde sitt det. 

Jeg begynte å følge henne i høst. Syntes hun var fascinerende til å begynne med. Nå begynner jeg å få avsmak. 

Hun snakket med naboen  og var visstnok så forelska igjen, minutter etterpå så klina hun med en random guy på dansegulvet. 

Angående maten, så trodde jeg hun spiste mye og jeg undret meg over hvordan hun allikevel kan være så slank. Men hun røpet seg litt her for et par dager siden. Isabel sa på snappen at <jeg spiser jo så lite> Så hvorfor bestille all den maten for å måtte kaste det? Hun hadde bestilt en burger, og den så jeg hun hadde delt i 2. Jeg har nå forstått at all den maten hun bestiller er bare for content. Men jeg lurer seriøst hva hun gjør når hun bestiller masse mat på Maldivene f.eks, går hun ifra bordet og lar halvdelen være igjen?

Hun er så barnslig. Dama er over 30 så jeg synes det er på tide å bli voksen. Hennes sex liv bør hun holde for seg selv. Blir kvalm av all snabel snakket, og finner det helt sykt når hun bretter ut om når hun hatt sex og at hun hadde så god sex med naboen. 

• Liker 4
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (4 minutter siden):

Jeg begynte å følge henne i høst. Syntes hun var fascinerende til å begynne med. Nå begynner jeg å få avsmak. 

Hun snakket med naboen  og var visstnok så forelska igjen, minutter etterpå så klina hun med en random guy på dansegulvet. 

Angående maten, så trodde jeg hun spiste mye og jeg undret meg over hvordan hun allikevel kan være så slank. Men hun røpet seg litt her for et par dager siden. Isabel sa på snappen at <jeg spiser jo så lite> Så hvorfor bestille all den maten for å måtte kaste det? Hun hadde bestilt en burger, og den så jeg hun hadde delt i 2. Jeg har nå forstått at all den maten hun bestiller er bare for content. Men jeg lurer seriøst hva hun gjør når hun bestiller masse mat på Maldivene f.eks, går hun ifra bordet og lar halvdelen være igjen?

Hun er så barnslig. Dama er over 30 så jeg synes det er på tide å bli voksen. Hennes sex liv bør hun holde for seg selv. Blir kvalm av all snabel snakket, og finner det helt sykt når hun bretter ut om når hun hatt sex og at hun hadde så god sex med naboen. 

Avsmak fikk jeg kun av bare noen få glimt. Så på India reisa. Men skjønner inntrykk der hun prata om . Ble fort glemt. Håper flere å flere innser greie nå. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (På 29.12.2024 den 18.08):

Se forskjell liksom… ho var sinnsykt mye penere før da hun sminka seg litt mer og stelte seg nå ser hun gammel syk og ikke ut som seg selv….. misforstå meg rett hun er ikke stygg men hun ser syk ut før var hun alltid sminka, fresh og stelte seg og så mye sunnere ut…. Trist å se 

IMG_4676.jpeg

IMG_4677.jpeg

IMG_4683.jpeg

Her er jeg helt uenig med deg. Hun er nydelig vakker nå som hun har skrellet vekk sminken. Du trenger ikke sammenligne et overposert redigert bilde med et nærbilde fra en uflatterende vinkel for å score et poeng. Å si at hun ser syk ut synes jeg er drøyt.

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (På 29.12.2024 den 23.49):

Kan finne bilder med annen vinkel også jeg men alle ser jo på snappen hennes at hun ikke ligner seg selv. Hele ansiktet er forandra. Hun ser veldig syk ut :( å mye eldre 

Hun ER eldre.

Really skrev (2 timer siden):

Isabel sa på snappen at <jeg spiser jo så lite> Så hvorfor bestille all den maten for å måtte kaste det?

Dette er tatt ut av kontekst. De snakket om at Isabel hadde smak som et barn, "jeg spiser så lite" var ment som at hun spiser FÅ ting.

Endret av lajlaj
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (13 timer siden):

Kvinner 35+ ja :)  Har lagt ut noen linker nå gitt.  Men hvis du kan google er det mye mer å hente. Om alle aldersgrupper.

Du la ut masse linker som var generelle om spiseforstyrrelser hos eldre etc. Men du har ikke lagt ut noen linker som viser til det bastante du mener om at det er masse forskning på bordet om at sosiale medier påvirker eldre kvinner, pusher dem inn i shoppingavhengighet etc. 

Når du selv bare googler og slenger ut masse random lenker, så blir det veldig lite troverdig det du sier. Du mener politikerne skal få forskningen på bordet? Så vis oss all den forskningen du mener bare er et google-klikk unna. Ikke random lenker om kroppsbildet til kvinner 30+. Du slengte bare ut kvantitet. Når flere her er interessert i å vite hva du mener og lese seg opp på den forskningen du mener det flommer over av, så kan du vel gjøre deg selv og alle en tjeneste og publisere denne forskningen konkret. Og ikke bare spy ut linker du ikke selv har sett på.

Og ikke beskyld folk for å kverulere når de ber deg om å være tydelig og komme med underlegg for det du påstår.

Endret av lajlaj
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (1 time siden):

Hun ER eldre.

Dette er tatt ut av kontekst. De snakket om at Isabel hadde smak som et barn, "jeg spiser så lite" var ment som at hun spiser FÅ ting.

Ok ?? Det fikk ikke jeg med meg. Merkelig jeg ikke fikk med meg det da?? 

Legg merke til at hun viser aldri en tom tallerken, eller hva som er igjen på bordet. Hun filmer seg ta en bit eller to.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Really skrev (12 minutter siden):

Ok ?? Det fikk ikke jeg med meg. Merkelig jeg ikke fikk med meg det da?? 

Legg merke til at hun viser aldri en tom tallerken, eller hva som er igjen på bordet. Hun filmer seg ta en bit eller to.

Jeg vet ikke hva som ble sagt, men hun har jo ikke så stor kropp, så da er det naturlig at hun ikke trenger like mye mat (energi) som en som er større. Og hvor interessant er det å se en tom tallerken?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår hun er takknemlig, og stolt, over inntekten og livet hun lever nå. Men blir i overkant mye snakk om millionene hun får inn i måneden for å forsvare egen shopping og pengebruk. Hennes penger, hennes valg, men det burde ikke være nødvendig å øse ut med alt dette for å forsvare den shoppingen. Den er galskap, spesielt når hun tross alt sparer til å kjøpe en leilighet/hus.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se så fin hun er i dag 😍 Tenk om hun kunne kle seg mer slik. Detter er fra Zara og koster sikkert en tiendedel av alt det andre fæle designer klærne hun har. 

IMG_1787.jpeg

• Liker 13
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (18 minutter siden):

Hvor mange telefoner har hun?

To mener jeg hun har sagt. En med norsk nummer og en med Dubai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma Raad virket oppriktig fortvilet og en smule rasende da hun fikk høre om shoppingplanene i dag. Jeg forstår henne. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Mamma Raad virket oppriktig fortvilet og en smule rasende da hun fikk høre om shoppingplanene i dag. Jeg forstår henne. 

Ja det er jo bare tull å bruke penger på sånt. Særlig når hu klarer å miste det🙆🏻‍♀️ Godt hu droppa klokka, den er jo ikke fin engang. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lawyer skrev (3 minutter siden):

Ja det er jo bare tull å bruke penger på sånt. Særlig når hu klarer å miste det🙆🏻‍♀️ Godt hu droppa klokka, den er jo ikke fin engang. 

Oppfører seg som om hun trenger verge. Det blir for dumt. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (20 minutter siden):

Jeg tror det har noe å gjøre med at ingen av de eier eiendom noe sted 🤷🏻 det hadde irritert meg også. Mamma Raad er en fornuftig dame. Liker henne veldig godt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (11 timer siden):

Her er jeg helt uenig med deg. Hun er nydelig vakker nå som hun har skrellet vekk sminken. Du trenger ikke sammenligne et overposert redigert bilde med et nærbilde fra en uflatterende vinkel for å score et poeng. Å si at hun ser syk ut synes jeg er drøyt.

Hun ser alvorlig syk ut!!!!! Ser du ikke det trenger du ta deg en syns test 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er merkelig at søsknene tar i mot så mye hele tiden. Jakke til 32 000 kr? Hva skal man med det?

Hadde jeg fått 32 000 kr av søsteren min hadde jeg heller kjøpt den til 1400 kr på Zara F.EKS, og spart resten eller brukt det på noe fornuftig. De sier også selv at dyre designersko er vondere enn rimeligere. Så WHY kun se på Dior og Chanel sko? 

Jeg er fan, men pengebruken er litt drøy.

Screenshot_20250104_005858_Snapchat.thumb.jpg.aa5014609a075db236a035a749ee5bb9.jpg

Screenshot_20250104_005737_Chrome.thumb.jpg.ccd05ba2f8ab68a0a4a869e596ab0fa6.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (5 minutter siden):

Synes det er merkelig at søsknene tar i mot så mye hele tiden. Jakke til 32 000 kr? Hva skal man med det?

Hadde jeg fått 32 000 kr av søsteren min hadde jeg heller kjøpt den til 1400 kr på Zara F.EKS, og spart resten eller brukt det på noe fornuftig. De sier også selv at dyre designersko er vondere enn rimeligere. Så WHY kun se på Dior og Chanel sko? 

Screenshot_20250104_005858_Snapchat.thumb.jpg.aa5014609a075db236a035a749ee5bb9.jpg

Screenshot_20250104_005737_Chrome.thumb.jpg.ccd05ba2f8ab68a0a4a869e596ab0fa6.jpg

Fan av hva? Dette gale hysteriet bør man skamme seg over å være fan av.  

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (2 minutter siden):

Enig med deg!

Jeg kjøpte en brukt Moncler jakke i England for 35 pund. Har hatt den i 7 år, så gode jakker men drøy pris. Merker som Moncler, Ralph Lauren etc. Kan man finne veldig rimelig brukt. 

Virker som Isabel pusher på de for innhold kanskje. Kommer forsatt ikke over hvor mange hundre-tusener de bruker når de alle bor i leide ledigheter. Bare meg som ikke kan fordra å leie ? 😛

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Princess_81 skrev (3 timer siden):

Hun ser alvorlig syk ut!!!!! Ser du ikke det trenger du ta deg en syns test 

Jeg får vel ta meg en tur til optiker jeg da…men mens jeg venter på time kan du gjerne fortelle meg hva du bygger diagnosen din på. Og gjerne hvilken diagnose hun har også. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...