Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Princess_81 skrev (2 minutter siden):

Å idag igjen kom det ennå en løgn ifra Isabel, dere husker hun skrev hun tuuuuusen prosent skulle ha på seg den glitter kjolen ifra ivorie på nyttårsaften idag kjøpte hun seg en annen kjole hu sku ha på seg på nyttår 🤣 rart ikke raadsquad tomsingene skjønner at alt hu sier er løgner iallefall mye av det 

Hun har sikkert glemt det ut. Hun drukner jo snart i klær 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (1 time siden):

Hun har sikkert glemt det ut. Hun drukner jo snart i klær 

Neppe glemt det, heller lurt alle disse som biter på og kjøper alt hun legger ut.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (6 timer siden):

Neppe glemt det, heller lurt alle disse som biter på og kjøper alt hun legger ut.

Så mistroisk og negativ innstilling. Er det mulig at det er så enkelt at nyttårsplanene hennes faktisk gikk i vasken og at den planlagte kjolen ikke passer på Maldivene?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (10 timer siden):

Hun sa på snap at de skulle høre om det var greit at det sto igjen da. Det er mange stylister som bruker slik når de styler boliger for salg. Slike tomme esker selges jo for en del penger, så da ga hun jo andre mulighet til å bruke dem eller selge dem videre.

De som eier den flotte hytta har penger nok selv tenker jeg Synes det var dårlig av isabell å sette igjen alle disse eskene. Tenkte isabel at de som eide hytta hadde behov for å dekorere overalt med eskene? Nei, dette var en dårlig unnskyldning av isabell for å slippe å dra rotet med seg hjem. 

Føler og at de som eier hytta ikke var helt fornøyd med at isabell satte igjen alle disse eskene, og viste med dette "alle" at isabel rydder ikke etter seg. Hytte eieren ville jo åpenbart ikke ha disse eskene.

Endret av Really
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mennesker benytter tomme esker, betaler for disse, fra overprisede  "luksusmerker" for å gi inntrykk av at de har masse penger? Det sier mye om ukulturen vi lever i... Vet ikke om jeg skal le eller fortvile. Noen ganger er virkeligheten så hinsides at den er umulig å parodiere.

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Så mennesker benytter tomme esker, betaler for disse, fra overprisede  "luksusmerker" for å gi inntrykk av at de har masse penger? Det sier mye om ukulturen vi lever i... Vet ikke om jeg skal le eller fortvile. Noen ganger er virkeligheten så hinsides at den er umulig å parodiere.

Gå inn på finn og søk på slike esker og poser… Det er helt sinnsykt. Nå er det jo ikke sikkert at disse får solgt, men det er jeg ganske sikker på at de gjør 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Gå inn på finn og søk på slike esker og poser… Det er helt sinnsykt. Nå er det jo ikke sikkert at disse får solgt, men det er jeg ganske sikker på at de gjør 🙈

Jeg tror deg. Orker ikke lete fram galskapen. Men altså...det sier det meste... Fasade, fasade, fasade, overforbruk og materialisme. Årets "word of the year" fra Oxford er "brain Rot": https://corp.oup.com/news/brain-rot-named-oxford-word-of-the-year-2024/

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (20 minutter siden):

De som eier den flotte hytta har penger nok selv tenker jeg Synes det var dårlig av isabell å sette igjen alle disse eskene. Tenkte isabel at de som eide hytta hadde behov for å dekorere overalt med eskene? Nei, dette var en dårlig unnskyldning av isabell for å slippe å dra rotet med seg hjem. 

Føler og at de som eier hytta ikke var helt fornøyd med at isabell satte igjen alle disse eskene, og viste med dette "alle" at isabel rydder ikke etter seg. Hytte eieren ville jo åpenbart ikke ha disse eskene.

Du vet at de kjørte et lass på bosset før de pakket bilen for hjemreise? I stedet for å kaste eskene sammen med dette bosset, brukte Isabel heller litt tid på å sjekke om hytteeieren ønsket eskene. Og de ønsket at eskene skulle ligge igjen! DERFOR kastet ikke Isabel eskene sammen med det andre bosset. Følte du?

Endret av Sveits35
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (11 minutter siden):

Jeg tror deg. Orker ikke lete fram galskapen. Men altså...det sier det meste... Fasade, fasade, fasade, overforbruk og materialisme. Årets "word of the year" fra Oxford er "brain Rot": https://corp.oup.com/news/brain-rot-named-oxford-word-of-the-year-2024/

Ja jeg ramlet over noen sånne annonser en gang og søkte opp for gøy. I lange tider var det slike annonser jeg fikk på fremsiden av finn.no, så det finnes mer enn tre annonser for å si det sånn 😬 Jeg har et LV skjerf som kom i pose/ekse og jeg har beholdt dette, men det er utelukkende med tanke på å eventuelt selge det igjen senere. Tydeligvis øker dette verdien på det. Hos meg ligger det i øverste hylle på klesskapet 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja jeg ramlet over noen sånne annonser en gang og søkte opp for gøy. I lange tider var det slike annonser jeg fikk på fremsiden av finn.no, så det finnes mer enn tre annonser for å si det sånn 😬 Jeg har et LV skjerf som kom i pose/ekse og jeg har beholdt dette, men det er utelukkende med tanke på å eventuelt selge det igjen senere. Tydeligvis øker dette verdien på det. Hos meg ligger det i øverste hylle på klesskapet 😅

Håper du benytter skjerfet da. Har glede av det. Og ikke har kjøpt noe du egentlig ikke har råd til. Vet mange som går rundt med vesker, skjerf og lignende, livredde for at det skal bli en ripe eller en flekk... Da er det bedre å kjøpe noe fra et merke som har like god kvalitet, men koster en brøkdel... :)  Nå er logoer veldig ut hos ungdommen. Det er vel "queenagers" som kjøper disse eskene... Galskap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (Akkurat nå):

Håper du benytter skjerfet da. Har glede av det. Og ikke har kjøpt noe du egentlig ikke har råd til. Vet mange som går rundt med vesker, skjerf og lignende, livredde for at det skal bli en ripe eller en flekk... Da er det bedre å kjøpe noe fra et merke som har like god kvalitet, men koster en brøkdel... :)  Nå er logoer veldig ut hos ungdommen. Det er vel "queenagers" som kjøper disse eskene... Galskap. 

Mitt ble kjøpt på finn for en brøkdel av prisen nytt og jeg har hatt masse glede av det ❤️ Det er et virkelig fint skjerf, selv om det så klart er skikkelig overpriset 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (8 minutter siden):

Mitt ble kjøpt på finn for en brøkdel av prisen nytt og jeg har hatt masse glede av det ❤️ Det er et virkelig fint skjerf, selv om det så klart er skikkelig overpriset 🙈

De eldre skjerfene fra LV har mye bedre kvalitet enn dagens, så det var et smart kjøp 👍 Prisene skyter i været, kvaliteten daler tilsvarende. Men folk kjøper ikke for å nyte lenger, de kjøper for å vise andre at de har penger. Leste at flere finere restauranter har sett seg nødt til å forby facetime og mobiler. folk er mer opptatte av å legge ut bilder og videoer enn å spise/nyte mat og selskap...

Endret av Doris Becker
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (1 minutt siden):

De eldre skjerfene fra LV har mye bedre kvalitet enn dagens, så det var et smart kjøp 👍 Prisene skyter i været, kvaliteten daler tilsvarende. Men folk kjøper ikke for å nyte lenger, de kjøper for å vise andre at de har penger. Leste at flere finere restauranter har sett seg nødt til å forby facetime og mobiler. folk er mer opptatte av å legge ut bilder og videoer enn å spise/nyte mat og selskap...

Ja mitt var tydeligvis et sånt skjerf. Kvitteringen sier at det er rundt 10 år gammelt (husker ikke helt i farten) men det kom med lappen på og tror knapt det hadde vært ute av esken sin. Men fint for meg, «nytt» skjerf for en brøkdel av prisen 🤷‍♀️

Såpass! det er jo helt sinnsykt 😬 Utrolig trist utvikling…..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Ja mitt var tydeligvis et sånt skjerf. Kvitteringen sier at det er rundt 10 år gammelt (husker ikke helt i farten) men det kom med lappen på og tror knapt det hadde vært ute av esken sin. Men fint for meg, «nytt» skjerf for en brøkdel av prisen 🤷‍♀️

Såpass! det er jo helt sinnsykt 😬 Utrolig trist utvikling…..

Tomme liv. Like tomme som eskene de legger igjen...  Kjøpe dyr champagne, ikke for å nyte, men for å legge ut på snap-chat, for å vise hvor rik man er liksom. Spesielt nå i høytiden ser man mye av det. Identitet og selvfølelse knyttes opp mot materielle verdier. Der de benytter forbruk som et identitetsverktøy, for å sende ut signaler om hvem de er basert på produktets symbolske betydning. De får holde på. Forbruket stiger gjerne  i takt med dalende  selvfølelse. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (3 timer siden):

Hun hadde jo uansett ikke dratt det med seg hjem. De kjørte jo søppel til søppelsorteringen der, så hun kunne kastet det der. Hun sa selv hun ville høre om noen ville ha det først siden det har verdi. Hvor har du sett at de som leier ut hytta ble irritert over at det sto igjen? Virket ikke så veldig irritert det de la ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Doris Becker skrev (3 timer siden):

Boligstylister bruker slik når de styler boliger for salg blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (6 minutter siden):

Boligstylister bruker slik når de styler boliger for salg blant annet.

Som sagt, vet ikke om jeg skal le eller fortvile. Boligstyling er en av de nyere konseptene som for meg er bare trist. Forbruk, forbruk og mer forbruk. Helt unødvendig.  Alle hjem er like. Ser jo at mange innreder etter "boligstyling". Tomme bokser med logoer skal selge illusjonen  om rikdom og "status". 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå finner hun ikke øredobber til 150.000 og ring til 100.000. 
Sånn går det da shopping galskapen tar helt over og en mister totalt kontrollen…. 

Håper virkelig hun finner det og lager litt orden på tingene sine. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (34 minutter siden):

Så nå finner hun ikke øredobber til 150.000 og ring til 100.000. 
Sånn går det da shopping galskapen tar helt over og en mister totalt kontrollen…. 

Håper virkelig hun finner det og lager litt orden på tingene sine. 

Forstår ikke fortvilelsen hennes. Hun kaster jo penger rundt seg som en tulling, 250.000 fra eller til… hva betyr vel det? Bare en liten fredagshandel på Dubai mall for henne det..Hun har virkelig mistet gangsynet. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...