Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør, så syntes jeg synd på henne helt til hun la ut profilene til de på RS 2.0. Syntes det blir føy drøyt! Det er jo medaljens bakside hun får nå dessverre… 

Men, med så mye ustabile folk i både RS og RS 2.0, så kan jo dette bli veldig stygt! 
Vil to at mange av elsklingene i RS kommer til å kontakte disse og bombardere de med meldinger og i verste fall oppsøke de. Det hun gjorde der var å gå for langt. Dette med hat og hets er jo dessverre noe alle offentlige personer opplever… 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Selv om jeg er kritisk til veldig mye av det hun gjør, så syntes jeg synd på henne helt til hun la ut profilene til de på RS 2.0. Syntes det blir føy drøyt! Det er jo medaljens bakside hun får nå dessverre… 

Men, med så mye ustabile folk i både RS og RS 2.0, så kan jo dette bli veldig stygt! 
Vil to at mange av elsklingene i RS kommer til å kontakte disse og bombardere de med meldinger og i verste fall oppsøke de. Det hun gjorde der var å gå for langt. Dette med hat og hets er jo dessverre noe alle offentlige personer opplever… 

Kanskje dette er måten å få enkelte til å lære litt nettvett. 

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (19 minutter siden):

Samme tenker jeg. Det hjelper jo ikke å snakke til dem iallefall.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (20 minutter siden):

Sirah skrev (Akkurat nå):

Samme tenker jeg. Det hjelper jo ikke å snakke til dem iallefall.

Ok, men her er jeg helt uenige med dere 😄

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Ok, men her er jeg helt uenige med dere 😄

Det er lov :) Godt vi kan være uenige for en gangs skyld også 🤣

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg ut av R Sq 2.0 gruppa tidligere i dag, og rapporterte også gruppa for mobbing/trakassering.

Det er helt riktig som en sier ovenfor her at når en gruppe har over et visst antall medlemmer, uansett om gruppa har innstillingen privat/hemmelig, så regnes alt som skrives der som offentlig uansett. 

Håper virkelig ikke politiet tar sånne pisse-anmeldelser på alvor........ Når det gjelder VG så er jo de kapable til litt av hvert, så brått dukker det opp en artikkel om "stakkars" ****** som var dum i kjeften i en Facebookgruppe og fikk som fortjent🙈🙈🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (32 minutter siden):

Det er lov :) Godt vi kan være uenige for en gangs skyld også 🤣

Absolutt 😅😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble rimelig parkert med tilsvaret fra alternativ jul. Var visst lagt ut på Raad gruppa på Facebook. ( leste på jodel) 

Noen som har mere data kunnskap som kan dele det svaret kanskje?

FLAUT!!!

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you can’t stand the heat; get out of the kitchen..

Hvorfor skal IR finne seg i alt som blir sagt der inne?

Hvis de mener det de sier så får de stå for det da? IR legger ikke ord i munnen dems, bare viser til kommentarer de har skrevet😏

OG det er vel gode grunner til at de ikke fikk være med i originale gruppa lenger 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle kan gå inn på Raad sin Snapchat og rapportere skjermbildene hun la ut av de som bidrar mest i 2.0-gruppa. Dette er trakassering og mobbing, da Raad har 300 000 følgere som er ride or die. 

Hun har folk som stalker henne når hun er på privat besøk hos fosterfamilien, man vet ikke hva de er kapabel til å gjøre mot folk som sårer henne. Dette viser at hun overhodet ikke forstår hvilket ansvar hun har med så mange mennesker i ryggen. Dette er SMÅLIG! 

Man må få lov å være kritiske til influensere! 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (9 minutter siden):

If you can’t stand the heat; get out of the kitchen..

Hvorfor skal IR finne seg i alt som blir sagt der inne?

Hvis de mener det de sier så får de stå for det da? IR legger ikke ord i munnen dems, bare viser til kommentarer de har skrevet😏

OG det er vel gode grunner til at de ikke fikk være med i originale gruppa lenger 

Skal det bare være en gruppe der man sleiker henne opp etter ryggen? Der man kjøper hvert eneste kaffeglass, hver eneste kjole og støtter og heier henne frem, med overforbruk og elendig materialistisk oppførsel? Bare fordi hun har hatt en tøff oppvekst og bidrar til veldediighet når det gir henne content?

Skjønner godt at alternativ jul ikke lar de bare "droppe inn" på 25. Når folk jobber vakt der julaften, natten, morgenen. Så skal de komme inn litt for å filme seg selv hjelpe andre?
I tillegg handler det om personvern til de som er tilstede. Det kommer til å dukke opp en drøss med 14-åringer når Raad sier hvor hun er. 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (5 timer siden):

Enig. Om versjonen til Isabel stemmer så syntes jeg det var trist for henne og familien som faktisk ønsket å bidra. Samtidig kan jeg se siden til Alternativ jul dersom de er redde for at halve RaadSquaad skal dukke opp der. Men de burde virkelig fremlagt det på en annen måte. De sank faktisk en del i mine øyne nå og det er veldig trist for jobben de gjør er god.

De ønsket ikke å bidra. De ønsker å være der "noen timer" og showe. Man tar på seg vakter på alternativ jul

• Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 23.11.2024 den 8.44):

Neei.. hva gjør du i tråden da? Lusker på andres kommentarer fordi du er så stolt over å ikke følge henne på SoMe, men grafse i livet hennes vil du jo tydeligvis okke som.. ja du kan virkelig klappe deg på skulderen her altså 💩

Ja det gjør jeg....klapper meg på skulderen å går videre med livet mitt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (8 minutter siden):

Skal det bare være en gruppe der man sleiker henne opp etter ryggen? Der man kjøper hvert eneste kaffeglass, hver eneste kjole og støtter og heier henne frem, med overforbruk og elendig materialistisk oppførsel? Bare fordi hun har hatt en tøff oppvekst og bidrar til veldediighet når det gir henne content?

Skjønner godt at alternativ jul ikke lar de bare "droppe inn" på 25. Når folk jobber vakt der julaften, natten, morgenen. Så skal de komme inn litt for å filme seg selv hjelpe andre?
I tillegg handler det om personvern til de som er tilstede. Det kommer til å dukke opp en drøss med 14-åringer når Raad sier hvor hun er. 

Så det mener du? Du vet at avtalen  var at de skulle komme den 25. og at de fremdeles manglet 100 frivillige i går. For første gang i historien har de nå fulle vaktlister! Fy fader for et simpelt opplegg. Brukte henne for det hun var god for og spytter på henne etterpå

Endret av Sveits35
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Så det mener du? Du vet at avtalen  var at de skulle komme den 25. og at de fremdeles manglet 100 frivillige i går. For første gang i historien har de nå fulle vaktlister! Fy fader for et simpelt opplegg. Brukte henne for det hun var god for og spytter på henne etterpå

Hvorfor sutrer hun over at hun ikke fikk komme den 25.? Fordi hun mister sjukt bra content. De skulle bare komme noen timer, de skulle forbigå vaktsystemet og være der og "kaste sin glans". Raad fikk ikke sin del av kaka og sutrer og får alt til å handlet om seg selv? Utrolig uprofesjonelt å sitte og gråte over at det er fulle vaktlister og at hun ikke får stå og posere mens hun deler ut julemat til trengende.

Og de velger å ta hensyn til de som er tilstede! Det er det vi må fokusere på her, ikke Raads sårede følelser.

Endret av lajlaj
  • Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (21 minutter siden):

Hun ble rimelig parkert med tilsvaret fra alternativ jul. Var visst lagt ut på Raad gruppa på Facebook. ( leste på jodel) 

Noen som har mere data kunnskap som kan dele det svaret kanskje?

FLAUT!!!

Har alternativ jul parkert Isabel Raad? Og grunnen til det er? Er de ikke fornøyd med fulle vaktlister for første gang i historien?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (Akkurat nå):

Hvorfor sutrer hun over at hun ikke fikk komme den 25.? Fordi hun mister sjukt bra content. De skulle bare komme noen timer, de skulle forbigå vaktsystemet og være der og "kaste sin glans". Raad fikk ikke sin del av kaka og sutrer og får alt til å handlet om seg selv? Utrolig uprofesjonelt å sitte og gråte over at det er fulle vaktlister og at hun ikke får stå og posere mens hun deler ut julemat til trengende.

Du spekulerer

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (Akkurat nå):

Du spekulerer

Kan du drite i brukerdebatt? Hun har sagt det på snap TRE ganger at de skulle ned "Noen timer" den 25.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...