Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Det høres jo ut som det har vært litt mangelfull kommunikasjon her hvor kanskje begge parter har "trodd". Litt dumt at hun ikke tok kontakt tilbake med Alternativ jul og fikk ryddet opp i stedet for å ta det på snap. Men skjønner for all del at hun blir lei seg/skuffet sånn som hun legger det frem. 

Det jeg ikke skjønner er at hun fremdeles ikke skjønner at hun ikke kan legge ut hvor og hva hun skal i forkant. Det første jeg tenkte da jeg så storien i går (?) var at hun må da ikke si hvilken dag de eventuelt skal være der! Ideelt sett burde hun ikke sagt noe i det hele tatt og heller fortalt etterpå. Jeg skjønner veldig godt at Alternativ jul vil skåne brukerne sine fra eventuelle skuelystne og all form for oppmerksomhet. Det gjelder ikke bare at Isabel/fam filmer der underveis. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun burde fortalt det i etterkant om hva de hadde gjort. RQ vil jo dukke opp, selv om jeg tror ikke det ville vært så mange, er jo første juledag. 
Kan jo være alternativ jul syntes det blir for mye content iom at Isabel buste ut med det med en gang. At de ikke ønsker i bunn og  være en del av influenser verden. De vil ikke bli brukt i en slik sammenheng og jeg forstår det veldig godt. Hun virker jo ekstremt overfladisk med den der shoppingen.Er jo på shopping hun er mest entusiastisk og virker mest lykkelig. Skjønner hvis alternativ jul tar avstand fra det. 
Isabel burde heller ikke sitte å grine over dette, men ta det voksent. 
Hun burde nå donere en god sum penger til de, så det virkelig monner istede for å sitte å grine og snakke negativt. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (54 minutter siden):

Fantastisk at hun legger ut fullt navn og bilde på raadsquad 2.0 folka😆 De ser ut som haters også. Typisk misunnelig grinebitere. 

Enkelte i den RSq2.0 gruppa er jo helt kokt i huet😵‍💫😵‍💫 Spesielt en av dem, som også regjerer i en viss annen fangruppe, hint: rødt hår...... Hvem faen tror sånne folk at de er egentlig? Må jo ha alvorlige problemer oppi hodet sitt. Sender mailer og holder på, og nå er det anmeldelse av Isabel og kontakt med VG😵😵😵😵😵

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (12 minutter siden):

Enkelte i den RSq2.0 gruppa er jo helt kokt i huet😵‍💫😵‍💫 Spesielt en av dem, som også regjerer i en viss annen fangruppe, hint: rødt hår...... Hvem faen tror sånne folk at de er egentlig? Må jo ha alvorlige problemer oppi hodet sitt. Sender mailer og holder på, og nå er det anmeldelse av Isabel og kontakt med VG😵😵😵😵😵

Det er garantert en del diagnoser ute å går i den gruppa. Det der er IKKE normal oppførsel. Det er reinspikka hat. Fy fader så vemmelige folk

Endret av Sveits35
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var drøyt og umodent av henne å legge ut navnene på aktive medlemmer i RS'2. Hun kaller det hat, men det meste er vell kritikk. Som må være å forvente når hun er en så stor påvirker, og når hun selger produkter.

Synes også det var drøyt av enkelte damer å sabotere planene hennes. Skjønner at hun blir lei seg, men er sikker på at stedet hadde blitt svermet av fans om hun hadde dratt. Hun må dessverre gjøre ting i hemmelighet nå. 

Og ganske ekkelt å gå rett fra Alternativ jul til å bruke syke summer på Chanel og skryte av det. Hun bare skjønner ikke at det er usmakelig. Hun har aldri vært fattig i voksen alder, hun kjøpte leiligheten i Oslo da hun var 22. Det er svært få som kan. Så jeg tror ikke hun fatter hvordan det blir oppfattet. Eller hvordan mange sliter med å få ting til å rundt i julen spesielt.Eneste som skjønner det er hennes mor. Jeg har lagt merke til at hver gang IS spør om vi "følte" , med "ja" og "nei" på ting hun vil kjøpe, sier over halvparten nei. 

Tror ikke hun kommer til å kunne leve sånn i mange år til om hun ikke kommer tilbake på jorden snart. Nordmenn er ikke 13-åringer på youtube, vi vil ikke se "jeg bruker 1 000 000 på en dag" innhold . 

Redigert: innser nå at det er hat og ikke bare kritikk. Og at RS2 ikke er som KG 😛

Endret av søpapegøje
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (7 minutter siden):

Ja, der er det noen som er syke i hode. Håper alle med en viss mengde vett, som fortsatt er i den gruppa, melder seg ut. De får jammen regne med å bli hengt ut når de bare er ute etter å spre hat og ødelegge for Isabel. Burde ikke vært lov å opprette «fan»-gruppe i Isabels navn for å hate. Hele gruppa burde rapporteres. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Granneman82 skrev (12 minutter siden):

Helt sinnsykt! Meldte meg ut av den gruppa for en tid tilbake for mye av det som ble skrevet var direkte personangrep og direkte usmakelig. Jeg kan godt være kritisk til ting hun sier og gjør, men å synke ned på nivået noen av disse er på er bare stygt gjort. Det er stor forskjell på å diskutere person og sak. Skjønner godt at Isabel blir lei seg av å lese slikt oppgulp.

Skal hun seriøst anmelde og kontakte VG fordi at Isabel faktisk bare tok igjen med samme mynt??? Dersom hun ikke kan stå for det hun skrev i en offentlig gruppe på nettet, så burde hun kanskje latt være å skrive det i utgangspunktet 😳 Helt latterlig!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Det er garantert en del diagnoser ute å går i den gruppa. Det der er IKKE normal oppførsel. Det er reinspikka hat. Fy fader så vemmelige folk

Du har rett 😕 Synes synd på henne der . Greit det er lov å kritisere men det der er jo forfølgelse nesten, og å ta ekstra steg for å ta henne. 

Må være skikkelig ekkelt. Jeg trodde først alternativ jul hadde avvist henne pga de ikke ville ha fangirls utenfor bygningen 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (3 minutter siden):

Synes det var drøyt og umodent av henne å legge ut navnene på aktive medlemmer i RS'2. Hun kaller det hat, men det meste er vell kritikk. Som må være å forvente når hun er en så stor påvirker, og når hun selger produkter. 

Synes også det var drøyt av enkelte damer å sabotere planene hennes. Skjønner at hun blir lei seg, men er sikker på at stedet hadde blitt svermet av fans om hun hadde dratt. Hun må dessverre gjøre ting i hemmelighet nå. 

Og ganske ekkelt å gå rett fra Alternativ jul til å bruke syke summer på Chanel og skryte av det. Hun bare skjønner ikke at det er usmakelig. Hun har aldri vært fattig i voksen alder, hun kjøpte leiligheten i Oslo da hun var 22. Det er svært få som kan. Så jeg tror ikke hun fatter hvordan det blir oppfattet. Eller hvordan mange sliter med å få ting til å rundt i julen spesielt.Eneste som skjønner det er hennes mor. Jeg har lagt merke til at hver gang IS spør om vi "følte" , med "ja" og "nei" på ting hun vil kjøpe, sier over halvparten nei. 

Tror ikke hun kommer til å kunne leve sånn i mange år til om hun ikke kommer tilbake på jorden snart. Nordmenn er ikke 13-åringer på youtube, vi vil ikke se "jeg bruker 1 000 000 på en dag" innhold . 

Drøyt kanskje, ja. Men vel fortjent. Skal man først kommentere offentlig på nettet så må man tåle å få tilsvar også. Tåler man ikke det så bør man kanskje la være å skrive noe i utgangspunktet 🙈

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (1 minutt siden):

Du har rett 😕 Synes synd på henne der . Greit det er lov å kritisere men det der er jo forfølgelse nesten, og å ta ekstra steg for å ta henne. 

Må være skikkelig ekkelt. Jeg trodde først alternativ jul hadde avvist henne pga de ikke ville ha fangirls utenfor bygningen 

Enig med deg. Det var min første tanke også. Hadde skjønt det om de ikke ville ha halve Raadsquaad på besøk. Men det virker jo ikke som om det er tilfellet….

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (1 minutt siden):

Der var genialt av henne og legge ut disse menneskene som sprer hat på en «fangruppe» som tillater seg å bruke hennes navn! Jeg håper hun endrer sin storyinnstilling fra å henge ute 1 døgn til å henge i.. ja la oss si.. til over nyttår. La de trollene ligge ute å steke i offentligheten i en ukes tid. Som fortjent.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Drøyt kanskje, ja. Men vel fortjent. Skal man først kommentere offentlig på nettet så må man tåle å få tilsvar også. Tåler man ikke det så bør man kanskje la være å skrive noe i utgangspunktet 🙈

Tja, usikker. Og det er vell en lukket gruppe. Husker det var en stor greie i bloggdagene da Sophie Elise og co la ut IP-adressene eller noe til dem som skrev har kommentarer. Mener også at Isabel selv regner mye for hat som egentlig ikke er hat, men i dette tilfelle hvor de ringer veldigheter osv. Er jeg enig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Der var genialt av henne og legge ut disse menneskene som sprer hat på en «fangruppe» som tillater seg å bruke hennes navn! Jeg håper hun endrer sin storyinnstilling fra å henge ute 1 døgn til å henge i.. ja la oss si.. til over nyttår. La de trollene ligge ute å steke i offentligheten i en ukes tid. Som fortjent.

Enig. Det er ikke konstruktiv kritikk som foregår der. Noen går jo så langt å ødelegge for Isabel ved å sende mailer til de Isabel ønsker å hjelpe. Flere burde rapportere den gruppa der. Bare å trykke på de tre prikkene oppe i høyre hjørne og gjøre det.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søpapegøje skrev (2 minutter siden):

Tja, usikker. Og det er vell en lukket gruppe. Husker det var en stor greie i bloggdagene da Sophie Elise og co la ut IP-adressene eller noe til dem som skrev har kommentarer. Mener også at Isabel selv regner mye for hat som egentlig ikke er hat, men i dette tilfelle hvor de ringer veldigheter osv. Er jeg enig. 

Jeg husker ikke helt hvor jeg har lest det, men det var en sak for noen år tilbake hvor noen havnet i en lignende situasjon. Et skjermbilde ble delt fra en privat gruppe og det ble stor ståhei fordi at gruppen var privat. Da kom det frem at om gruppen hadde over 20 medlemmer (tror jeg det var) så ble ytringen regnet som offentlig. Personen som delte hadde da sitt på det tørre. Denne gruppen har vel over 3000 medlemmer og ingenting man skriver kan derfor regnes som privat…

Ja, hun kan nok fort være litt hårsår, men i dette tilfellet er jeg enig jeg også. Dette er drøyt!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (4 minutter siden):

Enig. Det er ikke konstruktiv kritikk som foregår der. Noen går jo så langt å ødelegge for Isabel ved å sende mailer til de Isabel ønsker å hjelpe. Flere burde rapportere den gruppa der. Bare å trykke på de tre prikkene oppe i høyre hjørne og gjøre det.

Prøvde å søke opp gruppa, den kommer ikke opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når jeg søker heller og jeg fikk den opp for kort tid siden. Admin har nok fått kalde føtter og gjort gruppen hemmelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble borte hos meg også etter at jeg rapporterte den. Håper mange flere gjorde det også. Kanskje Isabel har rapportert selv også. Den er nok til gjennomgang. Eventuelt så har hun som opprettet den ikke turt noe annet enn å slette den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 minutter siden):

Ikke når jeg søker heller og jeg fikk den opp for kort tid siden. Admin har nok fått kalde føtter og gjort gruppen hemmelig,

Kanskje hele dritten ble tatt ned for gjennomgang siden jeg rapporterte den for organisert hatgruppe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 minutt siden):

Kanskje hele dritten ble tatt ned for gjennomgang siden jeg rapporterte den for organisert hatgruppe

Satse på det! Jeg søkte den opp for bare et par timer siden for å se om jeg kunne finne innlegget Isabel henviste til, men fikk jo så klart ikke sett det da jeg ikke er medlem. Gikk inn for å sjekke igjen når @Sveits35 nevnte at hun ikke fant den og da var den vekk for meg også. Hadde tenkt å rapportere den, men så langt kom jeg ikke. Godt du gjorde det for det der var IKKE greit!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...