Sirah Skrevet søndag kl 21:24 #14041 Del Skrevet søndag kl 21:24 refill skrev (3 minutter siden): Kjekt at hun logget av i helgen og faktisk ikke filmet masse for å dele det etterpå heller. Jeg var redd hun skulle ta det for langt, og at fam. ikke turte å si i fra. Ikke godt å si hvor flink hun er til å be om samtykke. Hun har jo vist hvem fosterfamilien er, også hvordan det ser ut utenfor ol.. - og nå kom jo (muligens) "straffen" for det i helgen, med folk som forsøkte å filme inn i huset, kjørte sakte forbi ol. Mulig det er godt kjent der hvor hun har bodd, men likevel. Nå må hun skjønne at av 370.000 elsklinger så er det ikke alle som skjønner rett og galt. Det er mennesker der som vil gå veldig langt for å bli sett av henne. Nå var det jo en mor på Raadsquad gruppen som filmet sine meget ukomfortable barn i helgen med ønske om at Isabel skulle reposte (!). At hun i tillegg nå har sagt hvilke eksklusive gaver hun har gitt de forskjellige i familien er så utrolig lite smart at jeg får lyst til å riste henne. Hvor lettjente tusenlapper er ikke det for noen som er desp etter cash?! Oj tuller du? 😳 Folk er så forbanna gale! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet mandag kl 11:57 #14042 Del Skrevet mandag kl 11:57 refill skrev (14 timer siden): Kjekt at hun logget av i helgen og faktisk ikke filmet masse for å dele det etterpå heller. Jeg var redd hun skulle ta det for langt, og at fam. ikke turte å si i fra. Ikke godt å si hvor flink hun er til å be om samtykke. Hun har jo vist hvem fosterfamilien er, også hvordan det ser ut utenfor ol.. - og nå kom jo (muligens) "straffen" for det i helgen, med folk som forsøkte å filme inn i huset, kjørte sakte forbi ol. Mulig det er godt kjent der hvor hun har bodd, men likevel. Nå må hun skjønne at av 370.000 elsklinger så er det ikke alle som skjønner rett og galt. Det er mennesker der som vil gå veldig langt for å bli sett av henne. Nå var det jo en mor på Raadsquad gruppen som filmet sine meget ukomfortable barn i helgen med ønske om at Isabel skulle reposte (!). At hun i tillegg nå har sagt hvilke eksklusive gaver hun har gitt de forskjellige i familien er så utrolig lite smart at jeg får lyst til å riste henne. Hvor lettjente tusenlapper er ikke det for noen som er desp etter cash?! Oi, du har rett. Det er ganske tett i pappen av henne, spess med tanke på besteforeldrene som er veldig gamle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 13:34 #14043 Del Skrevet mandag kl 13:34 søpapegøje skrev (1 time siden): Oi, du har rett. Det er ganske tett i pappen av henne, spess med tanke på besteforeldrene som er veldig gamle. Ehh…ja.. Det er sikkert mange som vurderer å bryte seg inn til bestefaren og stjele skjerfet han fikk i julegave 😜 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 15:18 #14044 Del Skrevet mandag kl 15:18 Ellenn skrev (1 time siden): Ehh…ja.. Det er sikkert mange som vurderer å bryte seg inn til bestefaren og stjele skjerfet han fikk i julegave 😜 Nå er det vel ikke bryte seg inn som er bekymringen her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 16:07 #14045 Del Skrevet mandag kl 16:07 refill skrev (18 timer siden): At hun i tillegg nå har sagt hvilke eksklusive gaver hun har gitt de forskjellige i familien er så utrolig lite smart at jeg får lyst til å riste henne. Hvor lettjente tusenlapper er ikke det for noen som er desp etter cash?! søpapegøje skrev (4 timer siden): Oi, du har rett. Det er ganske tett i pappen av henne, spess med tanke på besteforeldrene som er veldig gamle. refill skrev (47 minutter siden): Nå er det vel ikke bryte seg inn som er bekymringen her.. Nei vel…hva er du så bekymret for da? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 16:55 #14046 Del Skrevet mandag kl 16:55 Ellenn skrev (43 minutter siden): Nei vel…hva er du så bekymret for da? 🤔 En 95 år gml mann som hun har kringkastet at potensielt er ute og går med et skjerf til flere tusen kroner. Tyveri på åpen gate er et ukjent fenomen for deg eller? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 17:23 #14047 Del Skrevet mandag kl 17:23 refill skrev (23 minutter siden): En 95 år gml mann som hun har kringkastet at potensielt er ute og går med et skjerf til flere tusen kroner. Tyveri på åpen gate er et ukjent fenomen for deg eller? Ja, det er nok et stort problem oppi bygda der. Et skjerf til 5000 kroner kan jo få hvem som helst til å bli kriminelle. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet mandag kl 23:43 #14048 Del Skrevet mandag kl 23:43 Sikkert teit av meg å tenke sånn men, jeg synes ish at Isabel har mistet retten til å kalle seg selv moren til Gucci når golnaz er den som har han konstant og tar vare på han. Når Isabel bare er hjemme i ny og ned 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet i går, 04:49 #14049 Del Skrevet i går, 04:49 Vålull skrev (5 timer siden): Sikkert teit av meg å tenke sånn men, jeg synes ish at Isabel har mistet retten til å kalle seg selv moren til Gucci når golnaz er den som har han konstant og tar vare på han. Når Isabel bare er hjemme i ny og ned 🥲 Å herregud...ta deg sammen! 🤦♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet i går, 05:50 #14050 Del Skrevet i går, 05:50 (endret) Vålull skrev (7 timer siden): Sikkert teit av meg å tenke sånn men, jeg synes ish at Isabel har mistet retten til å kalle seg selv moren til Gucci når golnaz er den som har han konstant og tar vare på han. Når Isabel bare er hjemme i ny og ned 🥲 Golnaz??? Søsteren til Isabel heter Yasmine😊 Endret 22 timer siden av Granneman82 Tastefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 20 timer siden #14051 Del Skrevet 20 timer siden Vålull skrev (9 timer siden): Sikkert teit av meg å tenke sånn men, jeg synes ish at Isabel har mistet retten til å kalle seg selv moren til Gucci når golnaz er den som har han konstant og tar vare på han. Når Isabel bare er hjemme i ny og ned 🥲 Her er du en smule på villspor… Golnaz er et søskenbarn som hele tiden rakket ned på Isabel og baksnakket henne. Og hun hatet lille Gucci. Isabel eier Gucci og Yasmin får nok godt betalt for å være hans omsorgsperson. Den hunden er elsket av hele familien og lider absolutt ingen nød. Og samme hva du må føle om det, så er Isabel Guccis rettmessige eier. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 18 timer siden #14052 Del Skrevet 18 timer siden Sveits35 skrev (2 timer siden): Her er du en smule på villspor… Golnaz er et søskenbarn som hele tiden rakket ned på Isabel og baksnakket henne. Og hun hatet lille Gucci. Isabel eier Gucci og Yasmin får nok godt betalt for å være hans omsorgsperson. Den hunden er elsket av hele familien og lider absolutt ingen nød. Og samme hva du må føle om det, så er Isabel Guccis rettmessige eier. Da får vi virkelig håpe at IR aldri blir omsorgsperson for et menneske, når hun slettes ikke kan forvalte omsorgen og ivaretakelse overfor hunden. Eierskap betyr nada - det merker hunden ikke noe av, hunden er avhengig av at "eieren sin" har omsorg og ivaretar den. Skaff deg ikke et kjæledyr, som er helt avhengig av deg og din omsorg og ivaretakelse om du ikke har lyst, anledning, avsetter tid eller er egnet til å ta vare på kjæledyret! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 18 timer siden #14053 Del Skrevet 18 timer siden Vålull skrev (11 timer siden): Sikkert teit av meg å tenke sånn men, jeg synes ish at Isabel har mistet retten til å kalle seg selv moren til Gucci når golnaz er den som har han konstant og tar vare på han. Når Isabel bare er hjemme i ny og ned 🥲 Feil navn på ivaretakelse av hunden, men helt enig i det som faktisk var hovedbudskapet ditt: å omtale IR som "mor" for Gucci. Det blir i mine ører også helt feil - det er hun ikke! Hunden er "gitt bort" til den som har omsorg og ivaretakelse og ikke minst har tid til den. Moralsk eier! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 17 timer siden #14054 Del Skrevet 17 timer siden Istapp skrev (36 minutter siden): Feil navn på ivaretakelse av hunden, men helt enig i det som faktisk var hovedbudskapet ditt: å omtale IR som "mor" for Gucci. Det blir i mine ører også helt feil - det er hun ikke! Hunden er "gitt bort" til den som har omsorg og ivaretakelse og ikke minst har tid til den. Moralsk eier! Det må da være måte på hva dere skal henge dere opp i? Er «mor» en beskyttet tittel? Tror ikke Gucci har søvnløse netter på grunn av det… 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 14 timer siden #14055 Del Skrevet 14 timer siden Ellenn skrev (3 timer siden): Det må da være måte på hva dere skal henge dere opp i? Er «mor» en beskyttet tittel? Tror ikke Gucci har søvnløse netter på grunn av det… Du har ikke hund, skjønner jeg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 13 timer siden #14056 Del Skrevet 13 timer siden Istapp skrev (18 minutter siden): Du har ikke hund, skjønner jeg! Jeg har både hund og katt, men hva har det med saken å gjøre? Ingen av de bryr seg om hva jeg eller andre kaller seg selv. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 5 timer siden #14057 Del Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (15 timer siden): Her er du en smule på villspor… Golnaz er et søskenbarn som hele tiden rakket ned på Isabel og baksnakket henne. Og hun hatet lille Gucci. Isabel eier Gucci og Yasmin får nok godt betalt for å være hans omsorgsperson. Den hunden er elsket av hele familien og lider absolutt ingen nød. Og samme hva du må føle om det, så er Isabel Guccis rettmessige eier. Ja sorry da ikke lett å følge med på navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 5 timer siden #14058 Del Skrevet 5 timer siden Ellenn skrev (12 timer siden): Det må da være måte på hva dere skal henge dere opp i? Er «mor» en beskyttet tittel? Tror ikke Gucci har søvnløse netter på grunn av det… Som jeg sa "sikkert teit av meg" så ja da var det teit av meg å tenke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 5 timer siden #14059 Del Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (15 timer siden): Her er du en smule på villspor… Golnaz er et søskenbarn som hele tiden rakket ned på Isabel og baksnakket henne. Og hun hatet lille Gucci. Isabel eier Gucci og Yasmin får nok godt betalt for å være hans omsorgsperson. Den hunden er elsket av hele familien og lider absolutt ingen nød. Og samme hva du må føle om det, så er Isabel Guccis rettmessige eier. 1. Sa ikke noe om at familien ikke elsker gucci. Nr 2. Det at jeg skrev feil navn på søsteren bør få være lov. Man har lov til å blingse i blandt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå