Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

refill skrev (41 minutter siden):

Tror hun hadde glemt å ta med seg ski outfiten fra Dubai 😅🫣

Mora pakker det nok med seg hjem i dag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amber skrev (10 timer siden):

Det er skikkelig uhøflig å snakke på FaceTime i offentligheten😡 Blir forbanna når folk gjør det - bra hun fikk tilsnakk. Men hun publiserer ikke kommentaren min på det seff😤

Du tenker din kommentar blinket seg ut som en VIP-kommentar blandt de mange tusen kommetarene hun får daglig? 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 timer siden):

Det kan jeg være enig i. Håper hun får brukt det ved flere anledninger.

Tenker de klærne blir brukt i mange år framover. Det er jo det hun vil nå. Investere i dyre eksklusive klær som hun skal ta vare på. Så vil tiden vise om hun holder seg til den planen da 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (16 timer siden):

Tviler på at hun drar dit igjen jeg også. Virker som en fryktelig kjedelig plass å være alene. Er jo ikke all verdens å gjøre der. I London er det jo en million ting man kan gjøre alene. Så skjønner godt at hun føler seg litt ensom på Soho Farmhouse. Det er nok en sånn plass man drar for å slappe av sammen med andre.

Men hun har ingen venner igjen😳Skulle hu ikke møte Olsen sisters i London? Ble ingenting av. Nå har hun kun familien som reiser rundt med henne. Noe må det være med hun som ikke har venner igjen. Finner seg heller ingen mann med de kravene hun har 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (30 minutter siden):

Men hun har ingen venner igjen😳Skulle hu ikke møte Olsen sisters i London? Ble ingenting av. Nå har hun kun familien som reiser rundt med henne. Noe må det være med hun som ikke har venner igjen. Finner seg heller ingen mann med de kravene hun har 

Hun har vel bare Pierre igjen. 

Det er rart at hun ikke klarer å holde på noen vennskap. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (7 timer siden):

Tenker de klærne blir brukt i mange år framover. Det er jo det hun vil nå. Investere i dyre eksklusive klær som hun skal ta vare på. Så vil tiden vise om hun holder seg til den planen da 😊

Har min tvil vil egentlig, hun er jo fryktelig glad i å shoppe og Chanel har nye kolleksjoner hver sesong… 🤩

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (56 minutter siden):

Har min tvil vil egentlig, hun er jo fryktelig glad i å shoppe og Chanel har nye kolleksjoner hver sesong… 🤩

Hun har forandret seg mye siste året, så jeg krysser fingrene for at fornuften tar henne etter hvert på shoppingen også 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (3 timer siden):

Hun har vel bare Pierre igjen. 

Det er rart at hun ikke klarer å holde på noen vennskap. 

Cornett skrev (3 timer siden):

Det stemmer ikke at hun skulle møte Olsen sisters i London. Følger du med på henne i det hele tatt? Planen var å treffe sin egen søster i London, noe som hun også gjorde. Olsen sisters festet hun med helgen før hun reiste til London, noe som faktisk nesten ødela den turen. Isabel blir som regel syk etter en hel festehelg med de menneskene dessverre. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (4 timer siden):

Nei var Sidra og Mathilda hun skulle møte i London og det gjorde hun :) Pluss hun Snapchat dama og de fra Ivorie.

Tror heller ikke hun finner en mann før hun senker kravene sine nei. Hun må jo ha blitt seriøst såret for å beskytte seg selv så ekstremt mot nye menn som hun gjør 😢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Nei var Sidra og Mathilda hun skulle møte i London og det gjorde hun :) Pluss hun Snapchat dama og de fra Ivorie.

Tror heller ikke hun finner en mann før hun senker kravene sine nei. Hun må jo ha blitt seriøst såret for å beskytte seg selv så ekstremt mot nye menn som hun gjør 😢

Hun ble knust i det siste forholdet. Det tar tid å komme over noe sånt. Bare det at han terroriserte henne med vekt når han garantert visste om underliggende sykdom er så ekstremt grusomt. Han ødela mye for henne, men er nok også grunnen til den enorme suksessen hun har nå også. Han prøvde å knuse selvtilliten hennes angående Ivorie, men det gjorde henne bare enda mer sta og målbevisst heldigvis. Den mannen fikk meg til å grøsse da jeg såg han. Hun er for utålmodig, hun trenger lengre tid for å få alt det der på avstand. 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (5 timer siden):

Hun ble knust i det siste forholdet. Det tar tid å komme over noe sånt. Bare det at han terroriserte henne med vekt når han garantert visste om underliggende sykdom er så ekstremt grusomt. Han ødela mye for henne, men er nok også grunnen til den enorme suksessen hun har nå også. Han prøvde å knuse selvtilliten hennes angående Ivorie, men det gjorde henne bare enda mer sta og målbevisst heldigvis. Den mannen fikk meg til å grøsse da jeg såg han. Hun er for utålmodig, hun trenger lengre tid for å få alt det der på avstand. 

Takk for oppklaring. Jeg har forstått at det var et stygt brudd, men ikke at det var så ille. Jeg fulgte henne bare sånn innimellom på Instagram på den tiden hun var sammen med han. Fikk med meg at hun virket lykkelig med en kjekk mann og fikk med meg gjennom en avis at det var slutt. Hun har jo snakket noe om det, men ikke i detaljer som jeg har fått med meg i alle fall. 

Huff stakkars, slike forhold fortjener ingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun ikke vil si antall kjoler de lager av hver? Skjønner ikke at det kan være så farlig og si at vi lagde 5000 kjoler som ble revet bort… lurer på om det er veldig få, så det virker som om det er veldig rift om de, og mange ikke får, noe som gjør de enda mer på hugget til neste lansering? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Lurer på hvorfor hun ikke vil si antall kjoler de lager av hver? Skjønner ikke at det kan være så farlig og si at vi lagde 5000 kjoler som ble revet bort… lurer på om det er veldig få, så det virker som om det er veldig rift om de, og mange ikke får, noe som gjør de enda mer på hugget til neste lansering? 

Tenkte det samme selv. Om de lagde 5000 av hver eller 50 av hver lissom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirah skrev (20 minutter siden):

Fast fashion on-demand?  Shein kjører vel det.

Endret av Doris Becker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (23 minutter siden):

Sitter med samme tanken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (21 minutter siden):

Hun sier jo at det er begrenset opplag og da det er tomt så er det tomt. Mistenker jo at det kan ikke være så fryktelig mange siden de blir utsolgt på noen minutter… og tviler litt på at det er samme antall på alle kjoler. Ser for meg at dette er litt salgs triks. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (43 minutter siden):

Håper for de som har kjøpt sin skyld at det ikke var alt for mange, er ikke så kult når halve festen eller nattklubben har samme kjole 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...