Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (På 6.12.2024 den 13.56):

Noen spm har luktet på den? 
Jeg har luktet på de tre andre og likte ingen av de. 

Jeg måtte bare, har ikke luktet på de andre. 

Gubben hylte æsj, myggspray i butikken, etterhvert synes jeg Escada sine ikke nådde denne til knærne engang når det kommer til sukkersøtt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (På 6.12.2024 den 21.31):

Jeg likte Mykonos og St.Germain. Nei York likte jeg ikke. Spent på å lukte på den nye om jeg ramler over den en vei :)

Hvorfor likte du ikke New York?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (8 timer siden):

Hvorfor likte du ikke New York?

Det var bare ikke min type lukt :) Er en stund siden jeg luktet på den og husker at jeg tenkte: Nope, not for me! Mykonos og St.Germain derimot likte jeg. Spesielt den sistnevnte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (På 6.12.2024 den 19.59):

La Rive Elegant Woman

Luktet på denne idag, var veldig god. Supert tips til 98 kr :strålende:

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjedelig med dupe av Baccarat Rouge, det finnes jo drøssevis. Alle "billig-merker" ala La Rive, Zara, Bath and Body works etc. Har jo sin egen Baccarat. Cloud fra Ariana Grande skal visst være en kopi av den også. Zara sin heter Red Temptation, hvis noen er interessert.

Det er også mange som ikke liker denne lukten i det hele tatt. Risky å kjøpe uten å prøve! Den blir sammenlignet med hostesaft blant annet. 

På den positive siden så liker jeg Isabel sin London-stil veldig godt. Koselige snapper og i det minste bra at hun bruker sin egen parfyme. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (På 6.12.2024 den 12.50):

Akkurat sånt heier jeg på. Disse "luksusmerkene" håver inn. Feks Dior viser det seg produserer vesker for 600kr , men selger dem for 40 000! Den yngre generasjonen kjøper like så godt "dupes". Og det er jeg helt for. Nå som alle er eid av samme holdingselskap uansett. Det er som regel de som produserer kopiene også. Chanel-veskene er ikke verdt prisen de heller nå, kopiene er like god kvalitet. lages på samme fabrikker, av samme "mafia".

Jeg er heller ikke noe fan av dyre designer vesker. Mye bedre med litt billigere vesker i god kvalitet og design eller dups.

Men kopi og dupes av vesker er ikke produseres på samme fabrikker som designer vesker. Og de har heller ikke like god kvalitet. De fleste kopi og vesker blir laget i Kina og Tyrkia. I syntetisk skinn eller skinn i billig og dårligere kvalitet. De produserer også under dårlige arbeidsforhold og har ofte forbindelse til kriminelle miljø.

Mange designer vesker er håndlaget og i eksklusivt skinn. Og mange er laget i Spania, Italia, Frankrike og England. 

Endret av Sassya
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sassya skrev (3 timer siden):

Jeg er heller ikke noe fan av dyre designer vesker. Mye bedre med litt billigere vesker i god kvalitet og design eller dups.

Men kopi og dupes av vesker er ikke produseres på samme fabrikker som designer vesker. Og de har heller ikke like god kvalitet. De fleste kopi og vesker blir laget i Kina og Tyrkia. I syntetisk skinn eller skinn i billig og dårligere kvalitet. De produserer også under dårlige arbeidsforhold og har ofte forbindelse til kriminelle miljø.

Mange designer vesker er håndlaget og i eksklusivt skinn. Og mange er laget i Spania, Italia, Frankrike og England. 

Super fakes er også laget på samme måte. Dette er det masse info om. Og vi som har dyre vesker ser en helt enorm forskjell på kvalitet når det gjelder feks nye Chanel vesker. Det er blitt rådyrt og dårlig. "Made in italy" betyr lite når de hyrer inn billig arbeidskraft fra land som utnytter fattige, slaver rett og slett, de er der i noen uker, jobber natt og dag, sendes så hjem. Dette ble avslørt for mange år siden, men de finner bare nye smutthull å gjøre dette på. Kun  noe av produksjonen må foregå i et land for at de kan sette "made in" på produktet. Noen steder bare pakkes det. https://www.monclondon.com/blogs/monc-journey/can-we-really-trust-the-made-in-label?srsltid=AfmBOoqTzGvQwRfLLvvttgaeXZQQMFqqVwx75n0KQfYJJdoFcc2ItUHa

I Italia herjer organisert kriminalitet, og de har infiltrert mye av fashion-industrien, der det jobbes parallelt, pås samme fabrikker.

Super-fakes er blitt så bra at selv anerkjente aktører ikke klarer å se forskjell, og det diskuteres heftig om dette inne på Purse Forum.

https://www.youtube.com/watch?v=zDvyN0r8TBk&ab_channel=SuperDacob

Jeg ville aldri kjøpt en fake veske bare for å flashe logo. Jeg benytter de jeg har, og helst de uten logo. Min datter vil ikke låne noe med store logoer heller, er mer interessert i mine Tods, Max Mara og noe eldre Mulberry. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder fillers i ansikt så er det flere og flere som rapporterer om alvorlige reaksjoner, som kan komme lang tid etter injeksjonene er tatt. Plastisk kirurger har satt det i sammenheng med Covid:

https://theconversation.com/covid-or-covid-vaccination-can-cause-dermal-fillers-to-swell-up-192159

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9131708/

De melder at angioødem er en hyppig reaksjon. En av de kjente "hollywood fruene" har fått dette, med grusomt og smertefullt resultat. Hyppige behandlinger stresser også immunforsvaret. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/helt-ugjenkjennelig-pa-nytt-bilde/82354674

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og trykker meg gjennom snapene hennes fra i går (Soho farmhouse må være noe av det kjedeligste), og rundt 2330 banker det på døren hennes og hun får levert en kopp kakao bestilt av en følger! 

Det er jo bare ment som en hyggelig gest fordi hun var nedfor, men i mine øyne virker det ekstremt grenseoverskridende? Tror jeg hadde freaket litt ut og i hvertfall ikke vist det på snap. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (15 minutter siden):

Driver og trykker meg gjennom snapene hennes fra i går (Soho farmhouse må være noe av det kjedeligste), og rundt 2330 banker det på døren hennes og hun får levert en kopp kakao bestilt av en følger! 

Det er jo bare ment som en hyggelig gest fordi hun var nedfor, men i mine øyne virker det ekstremt grenseoverskridende? Tror jeg hadde freaket litt ut og i hvertfall ikke vist det på snap. 

Så det jeg også 😳 Tanken var veldig god, men midt på natten? Jeg hadde blitt livredd!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (7 minutter siden):

Hu drar nok ikke dit igjen. Skjønner godt tilsnakket for FaceTime i restauranten. Hu er ikke vant til det. 

Jeg har faktisk stusset over at hun ikke har fått tilsnakk oftere. Hun filmer i veldig mange rare situasjoner innimellom.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt livredd om noen hadde banket på døra mi så sent. Sikkert koselig ment, men hvis mange av følgerne begynner med dette da kan det nok bli litt mye. Dette minner om stalker oppførsel og sikkert ikke siste gangen det kommer til å skje i og med at hun viser det frem på snap.
Skjønner godt hun fikk tilsnakk. Dette er en plass hvor folk skal slappe av og ta det rolig og logge av. Ferie rett og slett. Men ikke for henne, for hennes motiv for å være der er å filme/ dokumentere for å skryte av hvor dyrt og eksklusivt det er. Så tviler på at hun drar dit flere ganger. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at hun drar dit igjen jeg også. Virker som en fryktelig kjedelig plass å være alene. Er jo ikke all verdens å gjøre der. I London er det jo en million ting man kan gjøre alene. Så skjønner godt at hun føler seg litt ensom på Soho Farmhouse. Det er nok en sånn plass man drar for å slappe av sammen med andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig uhøflig å snakke på FaceTime i offentligheten😡 Blir forbanna når folk gjør det - bra hun fikk tilsnakk. Men hun publiserer ikke kommentaren min på det seff😤

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var dette hun trengte å handle vinterklær på Chanel for? Noen dager i London og noen dager på en gudsforlatt landsbygd i England? Hun skal jo til Oslo, men der blir hun jo kjørt fra dør til dør og er vel generelt ikke ute. 
Huff… 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (13 minutter siden):

Så det var dette hun trengte å handle vinterklær på Chanel for? Noen dager i London og noen dager på en gudsforlatt landsbygd i England? Hun skal jo til Oslo, men der blir hun jo kjørt fra dør til dør og er vel generelt ikke ute. 
Huff… 

De har leid hytte i jula, skal vel stå på ski?

Endret av Angel75
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (5 minutter siden):

Ja, ok…da er det jo litt mer, men helt galskap i mine øyne. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (15 minutter siden):

Ja, ok…da er det jo litt mer, men helt galskap i mine øyne. 

Det kan jeg være enig i. Håper hun får brukt det ved flere anledninger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (4 timer siden):

Tror hun hadde glemt å ta med seg ski outfiten fra Dubai 😅🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...