Sveits35 Skrevet 18 timer siden #13941 Del Skrevet 18 timer siden Doris Becker skrev (2 timer siden): Men hun påvirker fortsatt på denne måten. Ved å benytte det selv, og promotere det. Hun postet også vekten sin på 44 kg, og kjører på med triggere når det gjelder pron ana og mat. Synes forøvrig hun fremsto ganske manipulativ og smart allerede i 2016 jeg da. Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 15 timer siden #13942 Del Skrevet 15 timer siden Begynner å bli lei tidsoptimisten. Har sååååå mye å gjøre men ligger til langt på dagen og surrer med kaffe og annet. Så er det ut å spise. Må vel snart lære. Utnytte dagen bedre med alle de planene hu har🙆🏻♀️Kom for sent til tennis igjen blant annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 6 timer siden #13943 Del Skrevet 6 timer siden Sveits35 skrev (11 timer siden): Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. Monkey See Monkey Do. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 5 timer siden #13944 Del Skrevet 5 timer siden Doris Becker skrev (1 time siden): Monkey See Monkey Do. Hva slags type apekatt er du? Sitter og studere inne på YouTube og oppnår selvkomponert mastergrad på selvvalgte tema og dukker opp på KG som ekspertkommentator om influensere 😂😂 woww 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #13945 Del Skrevet 4 timer siden Sveits35 skrev (32 minutter siden): Hva slags type apekatt er du? Sitter og studere inne på YouTube og oppnår selvkomponert mastergrad på selvvalgte tema og dukker opp på KG som ekspertkommentator om influensere 😂😂 woww Haha, ja der har du meg i et nøtteskall 😅 Ingen av oss som sitter her på KG er er helt friske tror jeg. 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #13946 Del Skrevet 4 timer siden Doris Becker skrev (8 minutter siden): Haha, ja der har du meg i et nøtteskall 😅 Ingen av oss som sitter her på KG er er helt friske tror jeg. 🤪 Hahahaha nei det feiler oss nok noe hele gjengen 😅👏 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #13947 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (7 minutter siden): Hahahaha nei det feiler oss nok noe hele gjengen 😅👏 Jeg føler på det, når jeg får "likes" eller respons på det jeg har skrevet. Må inn å se! Fysisk er jeg for tiden syk, men nå kjenner jeg at KG gir dopamin, og skaper avhengighet, og kan for min egen del si at all forskningen stemmer! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 4 timer siden #13948 Del Skrevet 4 timer siden Sveits35 skrev (13 timer siden): Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. Skal vi legge diskusjonen død fordi du overhodet ikke er enig? 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #13949 Del Skrevet 4 timer siden Doris Becker skrev (5 minutter siden): Jeg føler på det, når jeg får "likes" eller respons på det jeg har skrevet. Må inn å se! Fysisk er jeg for tiden syk, men nå kjenner jeg at KG gir dopamin, og skaper avhengighet, og kan for min egen del si at all forskningen stemmer! 😅 Hahaha ja 😅 Jeg sjekker nesten denne tråden mer enn snap og blir glad hver gang noen har skrevet noe 😅 God bedring 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4 timer siden #13950 Del Skrevet 4 timer siden Pås skrev (3 minutter siden): Skal vi legge diskusjonen død fordi du overhodet ikke er enig? 😂 Diskuter i vei. Jeg gidder ikke være med på noe så kunnskapsløst. De som påstår så mye dritt om Isabel følger henne rett og slett ikke tett nok. Kjør på Pås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 4 timer siden #13951 Del Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Hahaha ja 😅 Jeg sjekker nesten denne tråden mer enn snap og blir glad hver gang noen har skrevet noe 😅 God bedring 🥰 Jeg har ikke sosiale medier. Kun mail! Og nå KG (også youtube da, som et resultat) 🤪 Takk for omtanken ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 4 timer siden #13952 Del Skrevet 4 timer siden Sveits35 skrev (7 minutter siden): Diskuter i vei. Jeg gidder ikke være med på noe så kunnskapsløst. De som påstår så mye dritt om Isabel følger henne rett og slett ikke tett nok. Kjør på Pås Jeg påstår ikke mye dritt om Isabel eller andre, jeg har tvert imot rost henne tidligere for business-teft. Det var formuleringen din som var morsom, og det synes jeg fremdeles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 3 timer siden #13953 Del Skrevet 3 timer siden Pås skrev (31 minutter siden): Jeg påstår ikke mye dritt om Isabel eller andre, jeg har tvert imot rost henne tidligere for business-teft. Det var formuleringen din som var morsom, og det synes jeg fremdeles. Jeg og Doris hadde hatt noen kommentarer fram og tilbake, den kommentaren var ikke myntet til andre enn ham. Men skjønner det ser rart ut for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå