Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Doris Becker skrev (På 3.12.2024 den 17.45):

Men hun påvirker fortsatt på denne måten. Ved å benytte det selv, og promotere det. Hun postet også vekten sin på 44 kg, og kjører på med triggere når det gjelder pron ana og mat. Synes forøvrig hun fremsto ganske manipulativ og smart allerede i 2016 jeg da.

Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i,.

Endret av Sveits35
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli lei tidsoptimisten. Har sååååå mye å gjøre men ligger til langt på dagen og surrer med kaffe og annet. Så er det ut å spise. Må vel snart lære. Utnytte dagen bedre med alle de planene hu har🙆🏻‍♀️Kom for sent til tennis igjen blant annet. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (11 timer siden):

Hun benytter det selv, men anbefaler det ikke som jeg har registrert. Dette med pro ana er jeg overhodet ikke enig i, så den kan vi legge død med en gang. 

Monkey See Monkey Do.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (1 time siden):

Hva er det hun snakker om på snap i dag? Kan ikke ha på lyd, men ble litt nysgjerrig 😅

Hun har blitt syk, eller har i hvertfall veldig vondt i hodet, noe som passer dårlig siden hun drar til London i natt. 

Også var det noe ick greier på han prettyboyen hun var på date med fordi han var needy og krevde reassurance mens hun er vekkreist eller noe sånt. 

Er jo forsåvidt enig i at det kan virke litt overkill med "send meg meldinger om hva du gjør" etter en date, men samtidig så kaster jo hun folk på dør om de ikke er nok invested 😂🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (29 minutter siden):

Hun har blitt syk, eller har i hvertfall veldig vondt i hodet, noe som passer dårlig siden hun drar til London i natt. 

Også var det noe ick greier på han prettyboyen hun var på date med fordi han var needy og krevde reassurance mens hun er vekkreist eller noe sånt. 

Er jo forsåvidt enig i at det kan virke litt overkill med "send meg meldinger om hva du gjør" etter en date, men samtidig så kaster jo hun folk på dør om de ikke er nok invested 😂🤷‍♀️

Ja det kan ikke være enkelt å være hennes date 😅 Enten er de for mye på, eller for lite 😅 Ellers sender de selfier tatt i feil vinkel (uten snabel) 🙈 Skulle nesten ønske det hadde funket med naboen, for han virket som om fant seg i mye av det dramaet hennes :P

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (4 timer siden):

Drita i helgen, så da skjer det samme som alltid etterpå. Hun blir syk. Tåpelig at hun aldri lærer

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jaja, hun innrømmer hvertfall at det er en kopi", var min første tanke.

Så slo det meg at det er omvendt, hun sier rett ut at denne lukter likt, bare mange tusen kroner billigere. Smart selger, den damen der...

https://www.minmote.no/skjoennhet/a/dRjpy1/isabel-raad-nude-beauty-courage-parfyme?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-6752cab97f895e35f7284ed7

Screenshot_20241206_113826_Chrome.jpg

Endret av Turkis Sau
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Så slo det meg at det er omvendt, hun sier rett ut at denne lukter likt, bare mange tusen kroner billigere. Smart selger, den damen der...

https://www.minmote.no/skjoennhet/a/dRjpy1/isabel-raad-nude-beauty-courage-parfyme?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos2&utm_medium=dre-6752cab97f895e35f7284ed7

Akkurat sånt heier jeg på. Disse "luksusmerkene" håver inn. Feks Dior viser det seg produserer vesker for 600kr , men selger dem for 40 000! Den yngre generasjonen kjøper like så godt "dupes". Og det er jeg helt for. Nå som alle er eid av samme holdingselskap uansett. Det er som regel de som produserer kopiene også. Chanel-veskene er ikke verdt prisen de heller nå, kopiene er like god kvalitet. lages på samme fabrikker, av samme "mafia".

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (18 minutter siden):

Akkurat sånt heier jeg på. Disse "luksusmerkene" håver inn. Feks Dior viser det seg produserer vesker for 600kr , men selger dem for 40 000! Den yngre generasjonen kjøper like så godt "dupes". Og det er jeg helt for. Nå som alle er eid av samme holdingselskap uansett. Det er som regel de som produserer kopiene også. Chanel-veskene er ikke verdt prisen de heller nå, kopiene er like god kvalitet. lages på samme fabrikker, av samme "mafia".

Er det bare meg som reagerer på dette bilde av henne? Hun ser jo HELT annerledes ut her enn hva vi er vandt til. Så ikke at det var Isabel. Hva har skjedd her…?!

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (1 minutt siden):

Er det bare meg som reagerer på dette bilde av henne? Hun ser jo HELT annerledes ut her enn hva vi er vandt til. Så ikke at det var Isabel. Hva har skjedd her…?!

Tror disse sosiale mediene har noe filter. Eller kameraene. De ser veldig forskjellige ut alle disse influenserene  når andre tar bilder av dem. 

Endret av Doris Becker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Noen spm har luktet på den? 
Jeg har luktet på de tre andre og likte ingen av de. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Doris Becker skrev (1 time siden):

Det der er helt rått faktisk! En venninne hadde bestilt en LV og en Chanel-kopi fra utlandet en vei bare for gøy for å se hvordan kvaliteten var. Fra to forskjellige selgere. Jeg har en LV-veske selv og kopien som kom var noe plastræl som du så på lang avstand at lyste «tyrkisk gateselger». 

Chanelvesken derimot… WOW! Den var altså så fin! Den kom med dustbag og eske fra «Chanel». Den virket til å være sydd i GOD kvalitet, det fulgte med «ektehetsbevis» og vi sammenlignet den med et ektehetsbevis fra Chanel og det var helt likt. Vesken hadde også serienummer inni og når vi søkte på dette så kom det opp et reelt treff 😳 Den vesken hadde GLATT lurt meg for å si det sånn! Tror hun hadde betalt 600kr inkl porto til Norge. Altså bare wow! Jeg fikk skikkelig lyst til å bestille en selv 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere å kopiere andres varer er oki?burde hun ikke komme på sitt eget etter hvert,syns også at det dyre merker håver inn er langt ifra verdt prisen men det er er jo etterspørsel etter disse varene,Isabel selv elsker jo merkevarer så det hele blir litt dobbelmoralsk,kopier av vesker og parfymer har dessuten ofte koblinger til mafia og kriminelle,prisen hun tar på denne parfymen er dyr(699)når feks kopien på Normal koster 100,dupen på Zara er vel 299,alle må jo kjøpe etter sin egen lommebok men å ødelegge merkevarer med kopier er stjeling etter min mening

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (9 minutter siden):

Det der er helt rått faktisk! En venninne hadde bestilt en LV og en Chanel-kopi fra utlandet en vei bare for gøy for å se hvordan kvaliteten var. Fra to forskjellige selgere. Jeg har en LV-veske selv og kopien som kom var noe plastræl som du så på lang avstand at lyste «tyrkisk gateselger». 

Chanelvesken derimot… WOW! Den var altså så fin! Den kom med dustbag og eske fra «Chanel». Den virket til å være sydd i GOD kvalitet, det fulgte med «ektehetsbevis» og vi sammenlignet den med et ektehetsbevis fra Chanel og det var helt likt. Vesken hadde også serienummer inni og når vi søkte på dette så kom det opp et reelt treff 😳 Den vesken hadde GLATT lurt meg for å si det sånn! Tror hun hadde betalt 600kr inkl porto til Norge. Altså bare wow! Jeg fikk skikkelig lyst til å bestille en selv 😅

Det er blitt en egen parallell-industri der de samme ansatte benyttes til å lage kopier. "Super fakes". Du har seriøse aktører som ikke klarer å se forskjell på kopier og ikke. Kvaliteten er uansett dalende på alle fronter. Men prisene stiger! For det er bare statussymbol, og intet annet. Folk som liker å vise hvor "rike" de er. Nå vil ikke ungdommen her vi bor ha logoer lenger, det er veldig ut har jeg skjønt, "harry". Og mange går heller for dupes, når det gjelder de uten logo. Mye billigere! 👍 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg kan også fortelle at jeg hadde en silkekjole fra Chloé, som jeg elsket, men den ble slitt. Gikk til en skredder /sydame og fikk laget ny! Det kostet jo bare 1/10 av prisen også :D 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

Syns dere å kopiere andres varer er oki?burde hun ikke komme på sitt eget etter hvert,syns også at det dyre merker håver inn er langt ifra verdt prisen men det er er jo etterspørsel etter disse varene,Isabel selv elsker jo merkevarer så det hele blir litt dobbelmoralsk,kopier av vesker og parfymer har dessuten ofte koblinger til mafia og kriminelle,prisen hun tar på denne parfymen er dyr(699)når feks kopien på Normal koster 100,dupen på Zara er vel 299,alle må jo kjøpe etter sin egen lommebok men å ødelegge merkevarer med kopier er stjeling etter min mening

Ja, jeg synes det er helt ok, nå som de er del av samme store holding-selskap, og fashion-indistrien er en versting når det gjelder utnyttelse av folk, og miljø. De benytter slaver, og de benytter seg av det samme som organisert kriminalitet. Mistenker at pengene går samme vei også... De er asvlørt for lengst.
Med det sagt synes jeg ikke noe om overforbruket influensere fremmer! Men de er ikke verre enn "de store motehusene", LVMH,HM eller andre når det gjelder etikk og moral. 

https://fortune.com/europe/2024/06/11/lvmh-italian-dior-maker-investigation-luxury-goods-labor-exploitation-workers/

https://knews.kathimerini.com.cy/en/business/dior-bags-assembled-for-€53-sold-at-€2-600

https://www.businessoffashion.com/articles/sustainability/luxury-sweatshops-italy-investigation-dior-armani/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Noen spm har luktet på den? 
Jeg har luktet på de tre andre og likte ingen av de. 

Luktet på den på Vita idag, sånn umiddelbart der og da  syntes jeg ikke noe spesielt om den. Men etter noen timer nå så syntes jeg den lukter godt fra håndleddet .. virkelig ikke dum. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...