Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Svennis skrev (4 minutter siden):

Koser meg hver eneste gang menn forlater ho 😂

Det var snilt sagt...😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje nå går det opp for hun at hun er 30 og bør kle seg mer classy. Hun bør nå ta hintet om hva menn tenker når de ser hun i de klærne hun går med!! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blåst opp leppene noe veldig? 
Overleppen ser helt forferdelig ut. 
Skjønner ikke hvorfor hun gjør det, hun er jo i utgangspunktet så pen ☺️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun lei av menn, og vil bli lesbisk. Vel, jeg tror ikke hun vet hvordan det er å være homofil i Dubai. Egentlig et interessant spørsmål, men det er aldri et tema i hennes liv, naturlig nok. Tips: Søk på homofili i Dubai.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett lenge på Isabel men lei nå. Bare vis vas og tull. Altfor dyrt m leilighet men så shopper ho for mange hundre tusen kr. Nei null fornuft der.  Avfulgt 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

…Regner med at det er flere enn meg som finner det alarmerende at små barn, fireåringer etc, vet hvem Isabel Raad er og «engasjerer seg» - i følge mødre som kommenterer på Snap😵‍💫 

Herregud, små barn skal leke - ikke høre om pikken til Dave, barbering av rævhål og snabelsafari over skulderen på mor som sitter klistret. Blir helt nummen av slike folk😣

Og hver gang er det sånn «Å, såå søtt!!!» DET ER IKKE SØTT!! Det er psykt…..

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lili-S skrev (1 time siden):

…Regner med at det er flere enn meg som finner det alarmerende at små barn, fireåringer etc, vet hvem Isabel Raad er og «engasjerer seg» - i følge mødre som kommenterer på Snap😵‍💫 

Herregud, små barn skal leke - ikke høre om pikken til Dave, barbering av rævhål og snabelsafari over skulderen på mor som sitter klistret. Blir helt nummen av slike folk😣

Og hver gang er det sånn «Å, såå søtt!!!» DET ER IKKE SØTT!! Det er psykt…..

Sier jo endel om disse menneskene som faktisk sender slike meldinger til IR, de er ikke flau en plass tydeligvis 😒

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (5 timer siden):

Kanskje nå går det opp for hun at hun er 30 og bør kle seg mer classy. Hun bør nå ta hintet om hva menn tenker når de ser hun i de klærne hun går med!! 

Jepp. Når hun spiller på sex må hun tåle det. Sjekk blikkene hennes når hun poserer også. Spesielt når hun går med bikinibuksa langt opp i rattata. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

For en sutring og klaging her inne.  Utseendet hennes, klærne hennes, oppførselen hennes, alt er faen meg galt med henne. Eller var det psykt? At voksne folk sitter her inne og snakker så mye dritt om et annet menneske er jo hysterisk morsomt. Bruker først tid på å klikke seg igjennom snappene hennes, for så komme inn på denne sida og klage på absolutt alt. 😂😂😂

Det forundrer meg også! Gir henne klikk og med det en inntekt, for så å klage på pengebruk. Dama er jo overhodet ikke interessant! Hun har jo ikke et liv og hun bidrar ikke med noe fornuftig, annet enn å snakke om seg selv og seg selv..ja å så litt mer om seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en sutring og klaging her inne.  Utseendet hennes, klærne hennes, oppførselen hennes, alt er faen meg galt med henne. Eller var det psykt? At voksne folk sitter her inne og snakker så mye dritt om et annet menneske er jo hysterisk morsomt. Bruker først tid på å klikke seg igjennom snappene hennes, for så komme inn på denne sida og klage på absolutt alt. 😂😂😂

Horselady skrev (3 minutter siden):

Det forundrer meg også! Gir henne klikk og med det en inntekt, for så å klage på pengebruk. Dama er jo overhodet ikke interessant! Hun har jo ikke et liv og hun bidrar ikke med noe fornuftig, annet enn å snakke om seg selv og seg selv..ja å så litt mer om seg selv. 

Jeg gir henne gjerne klikk og til tider er det veldig gøy å se på henne. Orker ikke de der tea time, det blir for mye yapping for meg… 

Jeg syntes Isabel er både søt og veldig smart i det hun gjør, men syntes likevel at hun har en grotesk pengebruk, elendig klessmak og måten hun bare kaster klær fra seg og aldri bruker kan jeg godt kritisere. 
Jeg handler ikke på Ivorie pga jeg syntes det meste av tøyet ikke er pent og jeg gidder ikke bruke 1300 på en pysj. Jeg har en Lip Oil fra Nude, så jeg har sponset henne der. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horselady skrev (50 minutter siden):

Hun er interessant nok for deg til å kommentere om henne her inne iallefall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (42 minutter siden):

Jeg gir henne gjerne klikk og til tider er det veldig gøy å se på henne. Orker ikke de der tea time, det blir for mye yapping for meg… 

Jeg syntes Isabel er både søt og veldig smart i det hun gjør, men syntes likevel at hun har en grotesk pengebruk, elendig klessmak og måten hun bare kaster klær fra seg og aldri bruker kan jeg godt kritisere. 
Jeg handler ikke på Ivorie pga jeg syntes det meste av tøyet ikke er pent og jeg gidder ikke bruke 1300 på en pysj. Jeg har en Lip Oil fra Nude, så jeg har sponset henne der. 

Samme nivå som meg du 😊 Ingen lip oil her da, men ris spray 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er interessant nok for deg til å kommentere om henne her inne iallefall 

Nei, det som interesserer/forundrer meg er at noen overhodet gidder å bruke tid på den dama. Følger henne ikke noe sted, har ikke sett en snapp, men har en venninne som er veldig fan. Hun drømmer om et liv i Dubai og penger, og er fullstendig oppslukt av denne dama. Et stadig tilbakevendende diskusjonstema mellom oss, for jeg kan overhodet ikke se noe sjarmerende eller noe fornuftig i det Isabel driver med. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Horselady skrev (5 minutter siden):

Nei, det som interesserer/forundrer meg er at noen overhodet gidder å bruke tid på den dama. Følger henne ikke noe sted, har ikke sett en snapp, men har en venninne som er veldig fan. Hun drømmer om et liv i Dubai og penger, og er fullstendig oppslukt av denne dama. Et stadig tilbakevendende diskusjonstema mellom oss, for jeg kan overhodet ikke se noe sjarmerende eller noe fornuftig i det Isabel driver med. 

Hvis du ikke har sett en eneste snap, hvordan kan du ha så sterke meninger om henne? Og hvorfor engasjerer du deg her når hun ikke interesserer deg? Oppriktig nysgjerrig jeg nå

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i flere uker prøvd å gi bort en nude risspray. Ingen vil ha den. Den er tilnærmet ubrukt, send pm om du er interessert. Skal ikke ha annet en frakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svennis skrev (13 timer siden):

Koser meg hver eneste gang menn forlater ho 😂

Du skjønner ikke hvor avslørende en slik kommentar er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...