Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Nå er hun på content jakt, 3-4 gjøker  må til for å lage litt  drama( halvparten sikkert fantasi gjøker😅).. skjønte vell at man blir lei av Macha, bilkjøring og 15 par sko😅..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, bra på daten altså, da kan vi vel forvente nå dagesvis med endesløse rants og angst over at han ikke tekster fort nok, ofte nok, svarer kjapt nok, ikke sender blomster, ikke bruker kjælenavn eller bruker kjælenavn på henne som gir henne ick etc etc 🥱

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Jaja, bra på daten altså, da kan vi vel forvente nå dagesvis med endesløse rants og angst over at han ikke tekster fort nok, ofte nok, svarer kjapt nok, ikke sender blomster, ikke bruker kjælenavn eller bruker kjælenavn på henne som gir henne ick etc etc 🥱

Kan hun ikke bare kose seg på date….. Ikke bruke energi på snapchat. Hun skal sikkert klare å ha tea-time i morgen uansett 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (16 minutter siden):

Kan hun ikke bare kose seg på date….. Ikke bruke energi på snapchat. Hun skal sikkert klare å ha tea-time i morgen uansett 🤷‍♀️

Ja, det blir nok av det. Syntes det var interessant med Naboen, der var det faktisk en ørlite sjanse for at det kunne bli noe, men hvis det nå fremover blir ørten ulike dates med oppdatering underveis på dass, endeløse teatimes med oppsummering av røde og grønne flagg, angsting over meldinger hele dager så nei takk .. 😴

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Ja, det blir nok av det. Syntes det var interessant med Naboen, der var det faktisk en ørlite sjanse for at det kunne bli noe, men hvis det nå fremover blir ørten ulike dates med oppdatering underveis på dass, endeløse teatimes med oppsummering av røde og grønne flagg, angsting over meldinger hele dager så nei takk .. 😴

Hun er et vandrende rødt flagg🚩

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det klages på datingen hennes også. Skjerp dere damer 🌸  Hun er i fyr og flamme 🔥 Og det er jo underholdende dette, er det ikke det da? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Ser det klages på datingen hennes også. Skjerp dere damer 🌸  Hun er i fyr og flamme 🔥 Og det er jo underholdende dette, er det ikke det da? 

Nei, det er dessverre lite som er underholdene for tiden. Håper jo det skal bli noe, men er dager nå hvor jeg ikke gidder å sjekke snappen hennes. Men andre vil nok fortsatt syntes det er interessant.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Jeg mener ikke å klage over daten hennes og det er bra at hun er gira. Jeg syntes derimot at det er trist at hun ikke klarer å være tilstede 100% på daten, men bruker tid på «oss». Hun burde bare nyte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Jeg mener ikke å klage over daten hennes og det er bra at hun er gira. Jeg syntes derimot at det er trist at hun ikke klarer å være tilstede 100% på daten, men bruker tid på «oss». Hun burde bare nyte.

Hun er så gira og glad og klarte ikke å vente med å fortelle. Syntes det var søtt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er tre voksne mennesker som bare suller rundt og lever slik de fleste av oss gjør maks to uker i året. Jeg hadde titlet om bror og mor hang rundt meg og gjorde INGENTING. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (9 timer siden):

De er tre voksne mennesker som bare suller rundt og lever slik de fleste av oss gjør maks to uker i året. Jeg hadde titlet om bror og mor hang rundt meg og gjorde INGENTING. 

Du tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samarbeid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (11 timer siden):

Du tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samarbeid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣

Ja, sikkert miljøskadet av KG-tråden, ikke av å følge IR🤔 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (11 timer siden):

Jeg tenker at å jobbe som influenser er en blanding av 24/7 og 5 % stilling. Det er klart at det er jobb å tenke ut og planlegge content, det er jobb å redigere og å skaffe samarbeidspartnere. Likevel er det ikke til å stikke under en stol at store deler av dagen går med til å sove lenge, daffe rundt i nattkjole og spise/shoppe/sole oh ellers gjøre ting andre gjør på ferie et par uker pr sommer. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (14 timer siden):

IDu tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samar beid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣

0 jobb. Bare latskap og operasjoner.  Tror du normale folk ligger i senga og gnur og tjener penger? Lurer på hva du jobber med 😄

Skal operere meg 30 år eldre jeg også og lage profil på snapchat 

Kunne ønske at folk som jobbet og gjorde en forskjell for de som fortjener det hadde fått like mye. Men nei, bare personer som ikke fortjener det skal få milioner for at man kan runke til kroppene deres. Verden er gal!

Endret av Margit777
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Margit777 skrev (56 minutter siden):

0 jobb. Bare latskap og operasjoner.  Tror du normale folk ligger i senga og gnur og tjener penger? Lurer på hva du jobber med 😄

Skal operere meg 30 år eldre jeg også og lage profil på snapchat 

Ja sett i gang og vent på at millionene ramler inn 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabel er en forvokst baby, i likhet med mange andre influensere. Folk som gidder å følge dem på snapp har for lite som skjer i sitt eget liv. Hva er interessant med å følge denne dama som kun er opptatt av seg selv? Gidder dere virkelig å ofre tid på denne babyen, når dere kunne brukt den på noe mye mer fornuftig!

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...