Tippsi Skrevet 29. november 2024 #13881 Del Skrevet 29. november 2024 Nå er hun på content jakt, 3-4 gjøker må til for å lage litt drama( halvparten sikkert fantasi gjøker😅).. skjønte vell at man blir lei av Macha, bilkjøring og 15 par sko😅.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. november 2024 #13882 Del Skrevet 29. november 2024 Jaja, bra på daten altså, da kan vi vel forvente nå dagesvis med endesløse rants og angst over at han ikke tekster fort nok, ofte nok, svarer kjapt nok, ikke sender blomster, ikke bruker kjælenavn eller bruker kjælenavn på henne som gir henne ick etc etc 🥱 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. november 2024 #13883 Del Skrevet 29. november 2024 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): Jaja, bra på daten altså, da kan vi vel forvente nå dagesvis med endesløse rants og angst over at han ikke tekster fort nok, ofte nok, svarer kjapt nok, ikke sender blomster, ikke bruker kjælenavn eller bruker kjælenavn på henne som gir henne ick etc etc 🥱 Kan hun ikke bare kose seg på date….. Ikke bruke energi på snapchat. Hun skal sikkert klare å ha tea-time i morgen uansett 🤷♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. november 2024 #13884 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) Sirah skrev (16 minutter siden): Kan hun ikke bare kose seg på date….. Ikke bruke energi på snapchat. Hun skal sikkert klare å ha tea-time i morgen uansett 🤷♀️ Ja, det blir nok av det. Syntes det var interessant med Naboen, der var det faktisk en ørlite sjanse for at det kunne bli noe, men hvis det nå fremover blir ørten ulike dates med oppdatering underveis på dass, endeløse teatimes med oppsummering av røde og grønne flagg, angsting over meldinger hele dager så nei takk .. 😴 Endret 29. november 2024 av Hatsumomo 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 29. november 2024 #13885 Del Skrevet 29. november 2024 Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Ja, det blir nok av det. Syntes det var interessant med Naboen, der var det faktisk en ørlite sjanse for at det kunne bli noe, men hvis det nå fremover blir ørten ulike dates med oppdatering underveis på dass, endeløse teatimes med oppsummering av røde og grønne flagg, angsting over meldinger hele dager så nei takk .. 😴 Hun er et vandrende rødt flagg🚩 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 29. november 2024 #13886 Del Skrevet 29. november 2024 Ser det klages på datingen hennes også. Skjerp dere damer 🌸 Hun er i fyr og flamme 🔥 Og det er jo underholdende dette, er det ikke det da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. november 2024 #13887 Del Skrevet 29. november 2024 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Ser det klages på datingen hennes også. Skjerp dere damer 🌸 Hun er i fyr og flamme 🔥 Og det er jo underholdende dette, er det ikke det da? Nei, det er dessverre lite som er underholdene for tiden. Håper jo det skal bli noe, men er dager nå hvor jeg ikke gidder å sjekke snappen hennes. Men andre vil nok fortsatt syntes det er interessant. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. november 2024 #13888 Del Skrevet 29. november 2024 Sveits35 skrev (7 minutter siden): Ser det klages på datingen hennes også. Skjerp dere damer 🌸 Hun er i fyr og flamme 🔥 Og det er jo underholdende dette, er det ikke det da? Jeg mener ikke å klage over daten hennes og det er bra at hun er gira. Jeg syntes derimot at det er trist at hun ikke klarer å være tilstede 100% på daten, men bruker tid på «oss». Hun burde bare nyte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 29. november 2024 #13889 Del Skrevet 29. november 2024 Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg mener ikke å klage over daten hennes og det er bra at hun er gira. Jeg syntes derimot at det er trist at hun ikke klarer å være tilstede 100% på daten, men bruker tid på «oss». Hun burde bare nyte. Hun er så gira og glad og klarte ikke å vente med å fortelle. Syntes det var søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 29. november 2024 #13890 Del Skrevet 29. november 2024 De er tre voksne mennesker som bare suller rundt og lever slik de fleste av oss gjør maks to uker i året. Jeg hadde titlet om bror og mor hang rundt meg og gjorde INGENTING. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 30. november 2024 #13891 Del Skrevet 30. november 2024 Hallepalle2 skrev (9 timer siden): De er tre voksne mennesker som bare suller rundt og lever slik de fleste av oss gjør maks to uker i året. Jeg hadde titlet om bror og mor hang rundt meg og gjorde INGENTING. Du tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samarbeid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 30. november 2024 #13892 Del Skrevet 30. november 2024 Orker ikke høre hele tea time, kan noen gi et raskt sammendrag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. november 2024 #13893 Del Skrevet 30. november 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 30. november 2024 #13894 Del Skrevet 30. november 2024 Sveits35 skrev (11 timer siden): Du tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samarbeid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣 Ja, sikkert miljøskadet av KG-tråden, ikke av å følge IR🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 30. november 2024 #13895 Del Skrevet 30. november 2024 Sveits35 skrev (11 timer siden): Du tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samarbeid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣 Jeg tenker at å jobbe som influenser er en blanding av 24/7 og 5 % stilling. Det er klart at det er jobb å tenke ut og planlegge content, det er jobb å redigere og å skaffe samarbeidspartnere. Likevel er det ikke til å stikke under en stol at store deler av dagen går med til å sove lenge, daffe rundt i nattkjole og spise/shoppe/sole oh ellers gjøre ting andre gjør på ferie et par uker pr sommer. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 30. november 2024 #13896 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) Sveits35 skrev (14 timer siden): IDu tenker å jobbe som influenser er null jobb? De bare suller rundt å har ferie? Isabel driver fire firma. Den båten de var på i går tror jeg var et samar beid Rami har skaffet på egen hånd. Tenker det skjer mye i kulissene som ikke vises i snappene. Tenk at jeg går inn her og sjekker før jeg åpner snappn til Isabel 😂 nå er jeg blitt miljøskadet 🫣 0 jobb. Bare latskap og operasjoner. Tror du normale folk ligger i senga og gnur og tjener penger? Lurer på hva du jobber med 😄 Skal operere meg 30 år eldre jeg også og lage profil på snapchat Kunne ønske at folk som jobbet og gjorde en forskjell for de som fortjener det hadde fått like mye. Men nei, bare personer som ikke fortjener det skal få milioner for at man kan runke til kroppene deres. Verden er gal! Endret 30. november 2024 av Margit777 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alauda Skrevet 30. november 2024 #13897 Del Skrevet 30. november 2024 Margit777 skrev (56 minutter siden): 0 jobb. Bare latskap og operasjoner. Tror du normale folk ligger i senga og gnur og tjener penger? Lurer på hva du jobber med 😄 Skal operere meg 30 år eldre jeg også og lage profil på snapchat Ja sett i gang og vent på at millionene ramler inn 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 1. desember 2024 #13898 Del Skrevet 1. desember 2024 Hun oppfører seg så barnslig at det er pinlig 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 1. desember 2024 #13899 Del Skrevet 1. desember 2024 Isabel er en forvokst baby, i likhet med mange andre influensere. Folk som gidder å følge dem på snapp har for lite som skjer i sitt eget liv. Hva er interessant med å følge denne dama som kun er opptatt av seg selv? Gidder dere virkelig å ofre tid på denne babyen, når dere kunne brukt den på noe mye mer fornuftig! 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 1. desember 2024 #13900 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Koser meg hver eneste gang menn forlater ho 😂 Endret 1. desember 2024 av Svennis 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå