Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Molly65 skrev (5 timer siden):

Ps: du trenger ikke be meg gjøre noe, men heller be deg selv gjøre noe, nemlig innse fakta. At du blir lyvd til dag og natt og st du kjøper det 😊👍🏻😉

Så så, det er helg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkeligper skrev (3 timer siden):

Du tenker mye stort om denne ekstremt lite ambisiøse familien. Men det er nettopp pga deg de tjener penger. For det er ikke ivorie som endret livet til Isabel, men Snapchat takket være ekstremt mange delulu folk som lever i la la land. Var det ikke du som engang skrev at du spiste ristet brød med syltetøy som var litt bittert, og en av mange gleder i hverdagen din nettopp var å følge Isabel fordi du ikke var i nærheten å leve et liv som henne og derfor fant en stor glede i å leve det gjennom skjermen via henne?  Jeg barer lurer på hvordan verden din faktisk hadde sett ut om du la inn den tiden du bruker på å kommentere her samt følge stjerne dine på snap, i din egen hverdag og livsstil..

Huffda, det er visst du som lever i en alternativ verden. Jeg har aldri beskrevet noe slikt. At jeg har samme kjedelige frokosten hver dag stemmer. Utenom det er du en stor løgner. Det er bare å gratulere. Har faktisk ikke vært på Isabel sin snap i dag, noe jeg tviler sterkt på gjelder for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Nå var det nesten så jeg skrev til henne.. 

Hun visste jo at budet ikke kom til å godtas og nå er hun fortvilt?!

Begynner å lure på om dere har rett.. At hun aldri kommer til å kjøpe og alt er for content.. (Ja, jeg begynte å følge henne igjen da jeg så her om leiligheten).

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (37 minutter siden):

Okei.. Nå var det nesten så jeg skrev til henne.. 

Hun visste jo at budet ikke kom til å godtas og nå er hun fortvilt?!

Begynner å lure på om dere har rett.. At hun aldri kommer til å kjøpe og alt er for content.. (Ja, jeg begynte å følge henne igjen da jeg så her om leiligheten).

Hun leker så frustrert og forstår ingenting, når hun egentlig forstår alt. Håper Linda også innser at Isabel bare holder henne som narr. Hun la ut bilde av det på Instagram og hashtagget snappen sin, hva tror du det betyr? Hun ønsker bare å få følgere på det

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hun vært smart så hadde hun kjøpt seg flere leiligheter i Norge og leid dem ut, investert heller pengene i boligmarkedet i Norge - det vil hun tjene meget godt på, selv når Snapchat slutter å betale henne (for den tid kommer før eller senere). Så kunne hun heller fortsatt å leid i Dubai enn så lenge - har ingen tro på at hun blir boende der for evig med mindre hun treffer en rik fyr der som gjør at hun kan bli boende.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Hadde hun vært smart så hadde hun kjøpt seg flere leiligheter i Norge og leid dem ut, investert heller pengene i boligmarkedet i Norge - det vil hun tjene meget godt på, selv når Snapchat slutter å betale henne (for den tid kommer før eller senere). Så kunne hun heller fortsatt å leid i Dubai enn så lenge - har ingen tro på at hun blir boende der for evig med mindre hun treffer en rik fyr der som gjør at hun kan bli boende.

Så enig! Hun burde investert i det norske boligmarkedet! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (10 timer siden):

Jeg tipper nærmere 2000. Heldige de som får tak i en av de kjolene, det er nok ikke mange som er produsert. 

Du er nå den største fansen av I du. Komisk hvordan du forsvarer absolutt alt.

Temukjoler blir ikke mer eksklusive fordi om de får annen merkelapp i nakken - og Ivorie kjolene er bestilt inn i lavt antall det gjør de dyrere. Produsenten som lager kjolene selger etter antall kjøpt og priser deretter. Derfor er en og samme kjole fra produsent, men med ulike merkelapper i ryggen, priset ulikt til forhandler. I har lav innkjøpsmengde av hvert produkt, derfor blir hun utsolgt for og derfor er prisen høyere. I tillegg vil kalkylen hun benytter fra innkjøpspris til salg ut til kunde være høy, slik at hun per plagg tjener mest mulig.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (Akkurat nå):

Du er nå den største fansen av I du. Komisk hvordan du forsvarer absolutt alt.

Temukjoler blir ikke mer eksklusive fordi om de får annen merkelapp i nakken - og Ivorie kjolene er bestilt inn i lavt antall det gjør de dyrere. Produsenten som lager kjolene selger etter antall kjøpt og priser deretter. Derfor er en og samme kjole fra produsent, men med ulike merkelapper i ryggen, priset ulikt til forhandler. I har lav innkjøpsmengde av hvert produkt, derfor blir hun utsolgt for og derfor er prisen høyere. I tillegg vil kalkylen hun benytter fra innkjøpspris til salg ut til kunde være høy, slik at hun per plagg tjener mest mulig.

Du Istapp, du Istapp. Solstrålen her inne. Du kjenner ikke meg. Jeg forsvarer aldeles ikke Isabel i absolutt alt. Skal du påstå noe om meg, så bør du følge bedre med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (7 minutter siden):

Du Istapp, du Istapp. Solstrålen her inne. Du kjenner ikke meg. Jeg forsvarer aldeles ikke Isabel i absolutt alt. Skal du påstå noe om meg, så bør du følge bedre med.

Fikk du varsel og følger tråden tett? Du fornekter deg ikke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (3 minutter siden):

Fikk du varsel og følger tråden tett? Du fornekter deg ikke. 

Eh… jeg er på KG akkurat nå ja.. Og svarer på andre tråder også. Får du varsel og følger tett Istapp? Du svarte rimelig kjapt på kommentaren min. Dobbeltmoral heter det. Google det. Dobbeltmoral.

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fulgt hun noen dager nå pga bolig. Er det slik hun holder på? Frem og tilbake . Dette er bare å hente inn klikk. Fatter ikke at dette kan være mye å følge med på. Kjøper hun noe . Så kommer det i se og hør😅

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alle "viktige" oppdateringer fra livet i Dubai på Rami sin Snap for tiden. Han er dyktig. Han er rett frem, konkret, med bra filming, gode bilder, og han snakker ikke 80% av postene som legges ut for å drøye ut tiden --> flere klikk - mer reklame - more monitas.

Selvom snap er en jobb for han også så er det så mye mer behagelig å følge med på han. Han peser ikke rundt for å lage/finne innhold, han finner innhold der han er og bruker det for det det er verdt. Han kunne lagt ut veldig mye mer, men jeg tror og håper han har funnet sin stil. Kortere total visningstid, interessante storys, men uten å overdrive med teatime i 2 timer. Kjør på Rami! Jeg tror og håper du når langt!

...og ja, jeg er veldig lei av maset om "kjøpe, ikke kjøpe, kjøpe, for dyrt, bare 2 soverom, kjøpe, ikke kjøpe, vente på "den perfekte leiligheten ", leie, ikke leie".... Blir helt svett av det og at familien Raad er slitne om dagen forstår jeg veldig godt (ref IB snap). Jeg orker ikke følge med nå. Hadde revet håret av meg av de budrundene med påfølgende teatime i timesvis.

Noe for enhver smak der altså👍

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (På 13.10.2024 den 9.57):

Hver sin smak, det er jo like kjedelig repeterende som alt annet. Venter på at noe nytt skal skje (at hun reiser til et annet sted hun ikke har vært før - turen til England i regi av Snapchat var jo veldig interessant), jeg kan helt klart spare meg for det samme repeterende innholdet enten det er i Dubai, Oslo eller Maldivene.

Hun er heldig takket være deg og de andre som sponser. Aldri sett innom henne på SoMe. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke Rami vokst opp i Norge? Han snakker svært gebrokkent og jeg syns at han også er slitsom å høre på. 

Jeg klikker forbi 99 % av snakke-snappene til Isabel, likevel kommer jeg sjelden gjennom hele storyen på en dag, er det folk som hører på alt, og hvor mange timer pr dag kan det ta? Når hun skriver en lokketekst som pirrer meg, så klikker jeg gjennom de 8-10 første og da begynner hun som regel å nærme seg poenget. 

Jeg syns ellers at det er morsomt at flere her inne lar seg provosere av innholdet i kanalen. Hva er det med konseptet snap og content dere ikke skjønner? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (6 timer siden):

Hun er heldig takket være deg og de andre som sponser. Aldri sett innom henne på SoMe. 

Neei.. hva gjør du i tråden da? Lusker på andres kommentarer fordi du er så stolt over å ikke følge henne på SoMe, men grafse i livet hennes vil du jo tydeligvis okke som.. ja du kan virkelig klappe deg på skulderen her altså 💩

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (25 minutter siden):

Har ikke Rami vokst opp i Norge? Han snakker svært gebrokkent og jeg syns at han også er slitsom å høre på. 

Jeg klikker forbi 99 % av snakke-snappene til Isabel, likevel kommer jeg sjelden gjennom hele storyen på en dag, er det folk som hører på alt, og hvor mange timer pr dag kan det ta? Når hun skriver en lokketekst som pirrer meg, så klikker jeg gjennom de 8-10 første og da begynner hun som regel å nærme seg poenget. 

Jeg syns ellers at det er morsomt at flere her inne lar seg provosere av innholdet i kanalen. Hva er det med konseptet snap og content dere ikke skjønner? 

Han har vokst opp i Norge, men bodde flere år i Irak når han var liten. Derfor mistet han Stavangerdialekten. 

Han har selv sagt at han legger mer om til kebab-norsk rundt kameratene sine, men dette forsvinner i stor grad når han er en stund vekk fra dem.

Ellers er jo Rami også et resultat av kulturen sin og miljøet han har vokst opp slik de aller fleste av oss er. Jeg syntes ikke han er spesielt ille egentlig. I begynnelsen irriterte det meg litt at han kalte alle for broren sin, gjerne etterfulgt av wallah, men nå syntes jeg egentlig nesten det er litt hyggelig 😅

Det finnes nok de som suger til seg hvert eneste ord hun sier, jeg gjør ikke det. Da hadde jeg jo ikke kunnet hatt et liv ved siden av 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (59 minutter siden):

Han snakket helt vanlig norsk ( oslo-dialekt om det kalles det) da han var liten. Isabel tok jo dem med på flere turer til Syden bl.a da Rami og Sidra var små ( 10-11 år gamle) og la ut videoer av det. Kebab-norsken har kommet sterkt etterhvert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...