PissiPus Skrevet 10 timer siden #13701 Del Skrevet 10 timer siden Istapp skrev (1 time siden): Vi trenger ikke mistenke at I er tilstedeværende her på KG. Varsling og oppfølging på egen tråd. Bare å legge inn kommentar og se reaksjonen, best blir det når du observerer samtidig reaksjonen. Men det er jo fint det. I mangel av egen refleksjon over pengebruk, så får hun innsikt gjennom å følge tråden. Tenker det er bra jeg! Mulig jeg er tett, men det første avsnittet skjønte jeg ikke noe av. Varsling og oppfølging av hva på hvilken tråd..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 10 timer siden #13702 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Istapp skrev (1 time siden): Vi trenger ikke mistenke at I er tilstedeværende her på KG. Varsling og oppfølging på egen tråd. Bare å legge inn kommentar og se reaksjonen, best blir det når du observerer samtidig reaksjonen. Men det er jo fint det. I mangel av egen refleksjon over pengebruk, så får hun innsikt gjennom å følge tråden. Tenker det er bra jeg! Det er jeg helt sikker på også ! Merker av og til at hun plutselig tar opp/har et langt foredrag om noe som nylig var diskutert her inne. Klandrer henne ikke. Hadde ikke klart å motstå selv 😛 Edit; tydelig at hun har lest her ang bil og hus ja. Bruker tilogmed samme ordene (stormannsgal foreksempel) og det ser ut til å ha gått innpå henne. Endret 9 timer siden av søpapegøje 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 6 timer siden #13703 Del Skrevet 6 timer siden Det hadde jo faktisk vært helt idiotisk å leie en villa for et år. Spesielt mtp. at hun skal innrede i tillegg. Plutselig har det jo gått et halvt år bare til innredning. Et år er jo heller ingenting når hun reiser så mye som hun gjør. Det jo begrenset hvor mye tid hun bruker hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2 timer siden #13704 Del Skrevet 2 timer siden PissiPus skrev (10 timer siden): Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån. Det skal du ikke se bort ifra. Men om det er tilfelle så er det jo en god ting. At hun fikk begge beina ned på jorda igjen Sånn delvis iallefall. Nå var vel jeg en av de få som faktisk likte villaen, men dette er absolutt det mest fornuftige av henne. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 31 minutter siden #13705 Del Skrevet 31 minutter siden PissiPus skrev (11 timer siden): Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån. Jeg tenker de som følger henne på snap gir henne temmelig klare meldinger og vil tro innboksen ble bombardert i går. Jeg ser flere her tror hun bruker KG som rettesnor i livet. Aldri i livet. Hun hater KG sannsynligvis mer enn f.eks media som hun totalt ignorerer også. Hun har nok med å følge opp sine egne kanaler og holde følgerne sine happy. Og det var de ikke i går morges iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 14 minutter siden #13706 Del Skrevet 14 minutter siden Syns det er litt komisk å høre på Rami si "JEG skal ikke tilbake til Norge, JEG har FLYTTET til Dubai". Har han meldt utflytting, har han i det hele tatt registrert seg som en fast beboer i Dubai? Må man ikke ha en business eller diverse for å kunne bosette seg permanent i Dubai, mulig jeg tar feil - men jeg husker at en av søstrene nevnte at for å ha bolig i Dubai så må ha du ha et firma eller vise til at du har en jobb eller noe. Er snapchat karrieren hans som såvidt har begynt tilstrekkelig for det? Det er åpenbart at Isabel trives med besøk av Rami og resten av familien nå, men i det lange løp vet vi også at de har en tendens til å gå hverandre på tærne og hvor skal Rami gjøre av seg da? Isabel klarer ikke å finne en egen bolig for seg, hvordan skal hun dekke en for Rami i tillegg. Problemet er ikke at Isabel ikke liker noe, men problemet er at hun ikke tørr å bruke så mye penger nettopp fordi hun tidligere har nevnt at hun vil ha muligheten til å shoppe etc. Tviler på at hun da vil bruke 1 mill eller tilsvarende på Rami sin bolig for ham å bo i. I tillegg sitter Rami å snakker om alle ferier han ønsker å dra på, G-wagon han ønsker å kjøre med gutta og gutta han ønsker å få på besøk i Dubai - hvor skal de bo? I sommer når han skulle på guttetur, så betalte Isabel for turen hans, tviler på at hun kommer til å betale for alt han vil i det lange løp, for det begynner å bli mye nå og Rami lever jo som en "riking" uten å faktisk være en. Tror også at Isabel merker at Rami legger mye press på henne til å kjøpe det ene og det andre. Virker som tidenes latmann i mine øyne, skjønner ikke at jenter/damer syns sånne menn er tiltrekkende - ingenting ved en så lite ambisiøs mann er tiltrekkende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 11 minutter siden #13707 Del Skrevet 11 minutter siden Han tror han har flyttet ned dit permanent, men Isabel vet at han ikke har....Bare vent å se om noen måneder , så er det enda en snapstory om at Rami må hjem fordi "Mamma er alene, og trenger Rami til å kjøre henne rundt. Han er bare later og sover hele dagen i Dubai, fordi han vet at jeg betaler..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå