Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Turkis Sau skrev (19 minutter siden):

Mistet? Dro fra familien sin med god grunn. Alle har sin hstorie. Jeg hadde ikke dratt tilbake til min.

Og ja, jeg snakker av egen erfaring. 

Mistet tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moni123 skrev (13 minutter siden):

Mistet tid.

Den tiden hun "mistet" var ikke noe å ha. Hun ble mishandlet, og fikk aldri være et trygt barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

600.000 til eller fra på en "drømmevilla" til 5 mill i leie i året burde virkelig ikke være noe å gå helt i kjelleren for. Det er én tur på et Dubai Mall, mens her får hun et hjem for hele familien i ett år. 

Isabel, jeg liker deg stort sett godt, men alvorlig talt, skjerp deg! 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (12 minutter siden):

600.000 til eller fra på en "drømmevilla" til 5 mill i leie i året burde virkelig ikke være noe å gå helt i kjelleren for. Det er én tur på et Dubai Mall, mens her får hun et hjem for hele familien i ett år. 

Enig, tenkte akkurat det samme.

Føler hun holder følgerne sine litt for narr. Jeg er sikker på hun var klar over det kunne koste mer. Hun ga jo bud og ventet på svar. 

Det er mye hun kunne spart inn på i hverdagen, men det er hun visst ikke villig til. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (30 minutter siden):

Helt enig! Men jeg lurer på om hun kjenner seg litt brukt. Hun burde vært mer kjølig i går. Begge meklerne som var der formidler jo videre til utleier og gir nok hint om muligheter… så hun gjør lurest i å holde mer kjeft på visninger og ikke stole blindt på denne mekleren sin. Lurer seriøst på om hun har en flink mekler egentlig. Men det pottesure trynet hennes i dag gidder jeg iallefall ikke se på dessverre. Får heller jobbe litt 😂😅

Endret av Sveits35
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hun reagerer, så er det hvertfall tydelig at ikke er vant til å ikke få det som hun vil, skikkelig sutrete… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har i flere sammenheng sagt at hun er god til å forhandle avtaler. Hun beviste det motsatte på denne visningen. Er det bare for content hun driver på med disse visningene? En millionby som Dubai har selvfølgelig mange boliger til leie og til salgs. Hun burde engasjere en megler til for sammenligning. Vis oss din forretningssans nå IR. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (1 minutt siden):

Så klart skulle hun aldri leie denne villaen....som alt annet.

Bare content,  hele veien...styrer med masse tull og vas.  Blir ingenting ut av noe til slutt.  🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (1 minutt siden):

Bare content,  hele veien...styrer med masse tull og vas.  Blir ingenting ut av noe til slutt.  🙄

Helt enig. Hun bør gi seg snart. En ting er at hun har dette rykte på seg i Norge "Prater mye, gjør lite", men å ha et sånt rykte i Dubai vil ødelegge henne helt. Dubai influencerne er "verstinger" på sånt. Senest for to måneder siden la en influencer (ganske kjent en også) ut en video og hang ut annen influencer for noe greier og flere og flere kastet seg på den og begynte å henge ut vedkommende og flere andre. Bare se Love is blind, habibi. Hvordan de alle angriper en person de misliker... Isabel begynner å bli kjedelig, og selv med 3 familiemedlemmer rundt seg har de bare kjedelig innhold å dele...

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (50 minutter siden):

Får se om det blir bil i det minste 🚗

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har tenkt over at det ofte er leveringstid på sånne biler. Forhandlerne har gjerne ikke et utømmelig lager lissom. Vil også tro at svart matt med lyseblått interiør er det Mercedes selger mest av 😁 Var det ikke det hun ville ha? Om hun har bestemt seg for en sånn bil så burde hun jo bare få ut fingeren og få bestilt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (21 timer siden):

Da har jeg lest bøkene. Utrolig skuffet… hun har jo en sterk historie, tøff oppvekst så all respekt for det. Men synes bøkene var skuffende dårlige. De fremkalte ikke så mye følelser for meg egentlig. Eller jo, eneste er vel at jeg misliker denne Pimpen enda mer. Er det mulig å være så blåst.. prøver å forstå alt jeg kan det med den kulturen og hvor sterkt familie. .. men nei. Når jeg leste hva hun sa og gjorde mot Isabel da hun havnet i fosterhjem .. ja jeg blir faktisk provosert over hvordan moren blir dullet med og hyllet i dag med tanke på det hun gjorde. Klarer ikke å begripe det der uansett hvor hardt jeg prøver. Er det bare meg som er en kald fisk eller? Å tilgi er en ting men dette nivået av pampering må være sykelig på noe vis eller?

Jeg er utrolig glad i min familie… men å drasse de med seg på ALT (hun er jo ikke med andre folk engang?) er også helt snålt spør du meg. Ha med seg mora si 24/7? 🤦‍♀️Hun klarer seg jo ikke alene.

Følger Isabel da jeg synes hun er underholdende til tider, men nå når familien er der så får jeg faktisk nok. Det er for mye og sykelig oppførsel spør du meg. Og jeg gidder ikke ha Pimpen i monitor.

Siden I og søsteren inngikk forlik med Randaberg kommune sin BVTj og fikk 350 000,- hver, så kan man etter kjennskap til familiehistorikken undres over hvordan I nå opptrer mot moren. Hadde hun stevnet foreldrene ville erstatningsbeløp blitt betydelig høyere. Dobbeltmoral hos I i det meste. Det så man jo nylig i Indiatur og hjemkomst til Dubai også.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istapp skrev (17 minutter siden):

Siden I og søsteren inngikk forlik med Randaberg kommune sin BVTj og fikk 350 000,- hver, så kan man etter kjennskap til familiehistorikken undres over hvordan I nå opptrer mot moren. Hadde hun stevnet foreldrene ville erstatningsbeløp blitt betydelig høyere. Dobbeltmoral hos I i det meste. Det så man jo nylig i Indiatur og hjemkomst til Dubai også.

Familiehistorikken var kjent lenge før erstatningssaken. Den lå beskrevet i detalj i barnevernets dokumenter. Det var ikke pengene som betydde noe for Isabel og søsteren, men å ansvarliggjøre barnevernet som lot være å hjelpe barna fordi de selv var redd konsekvenser… Kommentarene dine her inne er ofte latterlig kunnskapsløse. At du gidder. Det er helt fair å ikke fordra Isabel, men forhold deg til realiteter og ikke fri diktning.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wera1 skrev (53 minutter siden):

Holder hun enda på med naboen? Har ikke klart å henge med de siste ukene. 

Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Familiehistorikken var kjent lenge før erstatningssaken. Den lå beskrevet i detalj i barnevernets dokumenter. Det var ikke pengene som betydde noe for Isabel og søsteren, men å ansvarliggjøre barnevernet som lot være å hjelpe barna fordi de selv var redd konsekvenser… Kommentarene dine her inne er ofte latterlig kunnskapsløse. At du gidder. Det er helt fair å ikke fordra Isabel, men forhold deg til realiteter og ikke fri diktning.

Du vet ikke hvilken kunnskap jeg har. Jeg forholder meg til realitetene og befinner meg kanskje nærmere enn du tror.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (38 minutter siden):

Mistenker at frøken Raad har vært inne en tur på KG og fått litt realitysjekk i dag på hvor mange som er kritiske til sløsingen hennes. Og at "vi" blir flere og flere. Plutselig skammer hun seg over egen pengebruk og at hun vurderte å leie leilighet for over 5 mill. Så nå skal hun kjøpe. Igjen. Og ta opp lån.

Vi trenger ikke mistenke at I er tilstedeværende her på KG. Varsling og oppfølging på egen tråd. Bare å legge inn kommentar og se reaksjonen, best blir det når du observerer samtidig reaksjonen. 

Men det er jo fint det. I mangel av egen refleksjon over pengebruk, så får hun innsikt gjennom å følge tråden. Tenker det er bra jeg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (4 timer siden):

Så klart skulle hun aldri leie denne villaen....som alt annet.

Nemlig! Det skrev jeg også til henne😜

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...