Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hun er nok litt i en catch 22 her. Hun har bygget opp snapkontoen med luksus og overforbruk, og tenker nok at mange følgere forsvinner om hun blir mer nedpå og fornuftig økonomisk. Hva har hun ellers å by på? Man ser jo hvor fort kritikken kommer etter bare et par dager med vanlig liv i leiligheten. 

Jeg syns det er så rart at voksne folk sitter her og faktisk tror at det er den ekte Isabell man får komme innpå. Hun snapper myyye, men døgnet består av mange flere timer enn det hun viser oss. Alt vi ser er content, inkludert å prøvekjøre RR. Jeg syns det var kult å se, jeg har aldri sett en slik bil på nært hold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Milla1717 skrev (5 timer siden):

Glemte hun forhold i India så fort😢. For mange år siden var jeg med på samme type reise. Besøkte fattige familier og leverte klær og mat. Det gjorde så mye med meg. At jeg hadde kjøpestopp i mange mange måneder . Greit hun har masse penger , mye mere enn vanlig folk. Men du trenger ikke svi de av bare for å gjøre det liksom 😳

Virker jo sånn. Hun har mye penger og fortjener så klart å bruke dem. Men hadde trodd hun kanskje skulle begynne å bruke dem litt mer fornuftig. Sånn en liten stund iallefall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag syntes jeg det virker som om hun er mer seg selv igjen :) Hun har ikke det samme ville blikket hun har hatt et par dager. Det var deilig å se.

Nå er jeg spent på hvem som er på den festen som hun ønsker å ikke treffe på. Jeg holder en knapp på Alex 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det tøyet hun kjøper, så velger hun å gå ut i dette….ser ikke akkurat rik og classy ut syntes jeg. 
Ser mer ut som om hun er på jakt etter en sugardaddy. 
Syntes dere det er fint? IMG_1616.thumb.jpeg.ff16d4a92ffe2180626c16b75e493f51.jpeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Hun er nok litt i en catch 22 her. Hun har bygget opp snapkontoen med luksus og overforbruk, og tenker nok at mange følgere forsvinner om hun blir mer nedpå og fornuftig økonomisk. Hva har hun ellers å by på? Man ser jo hvor fort kritikken kommer etter bare et par dager med vanlig liv i leiligheten. 

Jeg syns det er så rart at voksne folk sitter her og faktisk tror at det er den ekte Isabell man får komme innpå. Hun snapper myyye, men døgnet består av mange flere timer enn det hun viser oss. Alt vi ser er content, inkludert å prøvekjøre RR. Jeg syns det var kult å se, jeg har aldri sett en slik bil på nært hold. 

Alt er kontant for henne! Tenker vi som følger henne kjenner henne rimelig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Jeg har fulgt henne en god stund, og jeg føler absolutt ikke jeg kjenner Isabel. Ikke at jeg tror hun er så veldig annerledes i virkeligheten, men døgnet har 24 timer og det er ikke så mye en ser selv om det kan være 150 snapper. Hun sier hun elsker sine bestiser, men hvorfor tar hun aldri f.eks iniativ til å treffe noen av følgerne da hun er i Oslo?  
Følgere = Penger. 
Hun lever meget godt av dette. 
Men, den virkelige  Isabel er det ingen av RS som kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (26 minutter siden):

Alt det tøyet hun kjøper, så velger hun å gå ut i dette….ser ikke akkurat rik og classy ut syntes jeg. 
Syntes dere det er fint? IMG_1616.thumb.jpeg.ff16d4a92ffe2180626c16b75e493f51.jpeg

Hadde Sidra (eller en annen på hennes alder) så kanskje jeg kunne syntes at det var litt kult. Men når man har rundet 30 så syntes jeg ikke det er pent lenger selv om hun definitivt har kropp til å bære det. 

Teflonhjernen skrev (13 minutter siden):

Jeg har fulgt henne en god stund, og jeg føler absolutt ikke jeg kjenner Isabel. Ikke at jeg tror hun er så veldig annerledes i virkeligheten, men døgnet har 24 timer og det er ikke så mye en ser selv om det kan være 150 snapper. Hun sier hun elsker sine bestiser, men hvorfor tar hun aldri f.eks iniativ til å treffe noen av følgerne da hun er i Oslo?  
Følgere = Penger. 

Dette. Isabel viser oss nøyaktig det hun vil at vi skal se. Så klart kjenner vi henne ikke, vi kjenner den personen hun velger å fremstille seg som på SoMe. Sånn er det vel med alle - både kjente og ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (42 minutter siden):

Fint hvis man er castet til en rolle i Aladdin. Ellers ikke🥹

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Det spørs jo helt på anledningen. Det passer til stranden eller bassenget, men ikke ut og spise eller shoppe. Men det er bare min mening, folk må kle seg som de vil. 

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Tror du virkelig det? At du kjenner privatpersonen Isabell Raad? Det er ganske foruroligende. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Følgere = Penger. 

Jeg er ikke RS. Men vet hun er den samme i virkeligheten som på snap. Altså ekte. Synes det er drøyt å forvente treff av følgere når hun snapper hele livet sitt mer eller mindre. Hun har nesten aldri fri faktisk

Endret av Sveits35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Det spørs jo helt på anledningen. Det passer til stranden eller bassenget, men ikke ut og spise eller shoppe. Men det er bare min mening, folk må kle seg som de vil. 

Tror du virkelig det? At du kjenner privatpersonen Isabell Raad? Det er ganske foruroligende. 

Du må gjerne uroe deg. Men slapp av. Det finnes faktisk mennesker her i verden som har truffet henne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det surner her inne når Isabel tar noen timer fri 😂 Unn henne en fest da folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Haha. "Verste" som fins er folk med god råd og dårlig smak: da blir de seende slik ut. Men for den saks skyld- hun erkjenner hun er harry og det er det jo ingen tvil om. Egentlig skulle hun ikke vært på "girls of Oslo", men på "charterfeber". 

Hun har grusomt dårlig smak. Alle de ressursene og ser ut som hun kjøper klærne på temu.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (1 time siden):

Jeg er ikke RS. Men vet hun er den samme i virkeligheten som på snap. Altså ekte. Synes det er drøyt å forvente treff av følgere når hun snapper hele livet sitt mer eller mindre. Hun har nesten aldri fri faktisk

Det er ingen som har klaget over at hun tar seg en fest. Det er henne vel fortjent. Om Suzi er på plass så er det sikkert like greit at hun ikke snapper :)  Godt hun kan klare å slappe av en kveld uten å snappe alt hun gjør. Det er et sunnhetstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (17 timer siden):

Dette er første gangen jeg har vurdert å gjøre det jeg også, men jeg kommer nok til å fortsette å gjøre følge. Jeg liker henne egentlig veldig godt! Stort sett syntes jeg det er trivelig å følge med på hverdagen hennes. Men hun får noen «tak» innimellom som varer et par dager hvor det er fullstendig vilt 😬 Håper hun kommer ned på jorden igjen snart og blir den «vanlige» Isabel som er den personen de fleste av oss syntes det er hyggelig å følge.

Helt enig. Jeg lurer litt på hvem hun EGENTLIG er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommerslør
Hallepalle2 skrev (19 timer siden):

Takk fanden for at dere ikke kjenner den ekte Isabel med en L!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kønn skrev (7 timer siden):

Helt enig. Jeg lurer litt på hvem hun EGENTLIG er. 

Jeg også, men det får vi nok aldri vite :) Og godt er det, håper hun klarer å holde noe privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (11 timer siden):

Du må gjerne uroe deg. Men slapp av. Det finnes faktisk mennesker her i verden som har truffet henne

Og du tror at ved å treffe et menneske så kjenner du det? Isabell har tatt på seg en rolle hun etterhvert tjener vanvittige summer på, og det nettopp pga slike som deg som faktisk tror at dere kjenner henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerslør skrev (4 timer siden):

Takk fanden for at dere ikke kjenner den ekte Isabel med en L!

Det var det du kunne ta meg på? At jeg skriver navnet med to l’er. 

Jeg skjønner forøvrig ikke kommentaren din. Hvorfor takker du fanden for at jeg ikke kjenner IsabeL? Jeg har aldri verken påstått at jeg kjenner henne eller har ønske om det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (11 timer siden):

Ok, så du kjenner henne? Ikke bare truffet henne en gang eller to, men virkelig kjenner henne ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...