Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Ellenn skrev (2 timer siden):

skjønner ikke hvorfor alt skal vris og vendes til noe negativt.

Er det negativt å bry seg om helsa til andre og hvilken påvirkning dette matsirkuset kan ha på folk som sliter. Da tror jeg vi kan være enige om å være uenig. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kønn skrev (3 timer siden):

Er det negativt å bry seg om helsa til andre og hvilken påvirkning dette matsirkuset kan ha på folk som sliter. Da tror jeg vi kan være enige om å være uenig. 

Nå handlet ikke kommentaren din om hverken helse eller mat, men om at du til og med klarer å kommentere negativt om engasjementet hennes i India. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (42 minutter siden):

Nå handlet ikke kommentaren din om hverken helse eller mat, men om at du til og med klarer å kommentere negativt om engasjementet hennes i India. 

Har ikke ‘bare’ kommentert negativt om engasjementet hennes i India. Det er mulig å balansere det bittelitt. Noe er bra og noe er ikke fullt så bra. Ref det jeg har skrevet før. Jeg er ikke nesegrus imponert over alt hun driver med, og det står jeg godt i. Hun formidler det hun vet du og andre fans vil høre. Nå blir det vel senga på gjengen noen dager igjen, bare en gjetning altså😊

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det ingen som adresser kroppsfokuset, materialismen, mangel på miljøengasjement når hun flyr halve jordkloden rundt? Hun må ha brukt opp miljøtrykket sitt for hundre år fremover, kombinert med alt hun kjøper og man ikke ser mer en et halvt sekund på Snap. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (15 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som adresser kroppsfokuset, materialismen, mangel på miljøengasjement når hun flyr halve jordkloden rundt? Hun må ha brukt opp miljøtrykket sitt for hundre år fremover, kombinert med alt hun kjøper og man ikke ser mer en et halvt sekund på Snap. 

🎯

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver en reklamekanal og vet hvilke knapper hun skal trykke på for å selge. Ikke noe feil med det isolert sett, det hun gjør er jo ikke ulovlig, men det må være mulig å se dette i et større perspektiv. Nå har hun i tillegg fått hele familien inn i denne syke reklameverden og de ligger og sover, spiser eller shopper. Hva tror folk motivet er? Det er penger og et liv i luksus på første klasse. Mens Ola og Kari blakker seg for å STØTTE dette. Gi meg styrke. Vi som betaler skatt bidrar med ca 60 milliarder i bistand pr år. Ikke ha dårlig samvittighet. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og om ikke det er nok så sitter hun og sier at organisasjoner som jobber med bistand og for eksempel spleis tar prosenter av det som samles inn. Hva f gjør hun selv? Gir hun hele fortjenesten til å hjelpe? 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun driver en reklamekanal og vet hvilke knapper hun skal trykke på for å selge. Ikke noe feil med det isolert sett, det hun gjør er jo ikke ulovlig, men det må være mulig å se dette i et større perspektiv. Nå har hun i tillegg fått hele familien inn i denne syke reklameverden og de ligger og sover, spiser eller shopper. Hva tror folk motivet er? Det er penger og et liv i luksus på første klasse. Mens Ola og Kari blakker seg for å STØTTE dette. Gi meg styrke. Vi som betaler skatt bidrar med ca 60 milliarder i bistand pr år. Ikke ha dårlig samvittighet. 

Motivet er selvfølgelig å tjene penger. Og hva så? Hvorfor står de fleste opp om morgenen og går på jobb? Hun tvinger ingen til å kjøpe det hun reklamerer for, og hun bruker kun seg selv. Livet mitt blir hverken verre eller bedre av om hun (og familien) bare ligger og sover, spiser eller shopper. Blir ditt?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om ikke det er nok så sitter hun og sier at organisasjoner som jobber med bistand og for eksempel spleis tar prosenter av det som samles inn. Hva f gjør hun selv? Gir hun hele fortjenesten til å hjelpe? 

Hun sier at hun heller vil støtte på en måte hvor hele beløpet kan gå til bistand, ikke bare 40%. Er det galt også?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (4 timer siden):

Blir jeg blakk av å følge Raads på snap? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (4 timer siden):

Hvis jeg skal gi til veldedighet og får valget om det skal gå igjennom spleis som tar 6% eller på en måte der alle pengene går til riktig formål. Hva velger jeg da tror du? Det er dette Isabel skal finne ut av nå. Om det finnes en enkel måte å gjøre det på uten dyre mellomledd.

Endret av Sveits35
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Hvis jeg skal gi til veldedighet og får valget om det skal gå igjennom spleis som tar 6% eller på en måte der alle pengene går til riktig formål. Hva velger jeg da tror du? Det er dette Isabel skal finne ut av nå. Om det finnes en enkel måte å gjøre det på uten dyre mellomledd.

Og det tror du IR finner ut ved sine undersøkelser når ikke andre seriøse aktører har gjort dette før henne?

Uten et mellomledd er det ofte korrupsjon involvert dersom det ikke er mellom egne bedriftsledd. Men IR kan jo flytte bedriftsdel også til India.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (5 minutter siden):

Og det tror du IR finner ut ved sine undersøkelser når ikke andre seriøse aktører har gjort dette før henne?

Uten et mellomledd er det ofte korrupsjon involvert dersom det ikke er mellom egne bedriftsledd. Men IR kan jo flytte bedriftsdel også til India.

Hun finner nok ikke opp kruttet, men hun må jo få lov til å undersøke hva som finnes der ute. Lite fristende å gi fra seg deler av summen til eksterne aktører. Selv om hun nok ender opp med Spleis eller lignende da dette faktisk er det enkleste her i norge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motivet er selvfølgelig å tjene penger. Og hva så? Hvorfor står de fleste opp om morgenen og går på jobb? Hun tvinger ingen til å kjøpe det hun reklamerer for, og hun bruker kun seg selv. Livet mitt blir hverken verre eller bedre av om hun (og familien) bare ligger og sover, spiser eller shopper. Blir ditt?

Denne tråden handler ikke om deg eller meg. Jeg registrerer bare at du ikke tar poenget. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun heller vil støtte på en måte hvor hele beløpet kan gå til bistand, ikke bare 40%. Er det galt 

Endret av Kønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Blir jeg blakk av å følge Raads på snap? 

For et intelligent spørsmål. Prøv og reflekter litt før du siterer. Bare et velment råd. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kønn skrev (33 minutter siden):

For et intelligent spørsmål. Prøv og reflekter litt før du siterer. Bare et velment råd. 

Det var et spørsmål til det lange innlegget ditt. Er dette det beste svaret du klarer å formulere?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Denne tråden handler ikke om deg eller meg. Jeg registrerer bare at du ikke tar poenget. 

Helt riktig, jeg tar ikke poenget ditt. Er det noe poeng der?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ingenting, venninnen min vil gjerne gi bort en flaske med risvann. Hun har brukt 4-5 pump av den, så tilnærmet full.

Send en pm, første kvinne til mølla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samme Kjolen isbaell selgger på ivore for 1500kr selges på shein til 160kr. 
tror dere isbael fortsatt driver med drop shipping🥴da kan dere tenke hvor mye hun tjener på hvert eneste salg, sikkelig over priset

IMG_4344.jpeg

IMG_4345.jpeg

IMG_4347.png

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...