Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sterke saker Isabel leverer på snap om dagen. Ikke snau den dame og alt er på grunn av de som følger og støtter henne. Så en klapp på skulderen til meg selv også 

• Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (22 timer siden):

Ja det er ganske kløktige folk som klarer å vri om det meste hun foretar seg til noe negativt. 

Du er jo en av dem som fronter at IR gir fra privaten, men det stemmer nok overhode ikke - det er IR as som gir millen og denne settes nok opp i årsregnskapet som utgifter forøvrig (flyreise, hotellopphold, varekjøp osv). Det er bedriften som bidrar for å fremme bedriften - og bedriften har IR selv formidlet: Hun tjener penger på å bruke penger!

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (På 7.11.2024 den 10.20):

Du ser ikke poenget. Det er enkelt å være snill når man er en av Norges rikeste. Isabel beundrer hennes arbeide og det gjør jeg også, men jeg har mer sans for folk som har lite gir av det lille de har. Disse merker det ikke på lommeboka og de må ikke redusere sitt eget forbruk for å hjelpe. Har mer sans for dem som hjelper i det stille uten å fremheve sin godhet. 

Men vi må ikke glemme den enorme påvirkningskraften Isabel har. Det er jo det eneste det mases om når influencere gjør noe negativt. Det påvirker yngre følgere til å gjøre det samme. Da er de jo nærliggende å tenke at dette også gjelder de positive tingene hun gjøre, som å donere pengene til et veldig formål. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å kjøpe opp den leketøysbutikken til 230 000,- er en veldig dårlig idé. Det kommer til å bli krangling, slåssing, og videresalg av lekene.

Sett heller pengene i skolefond til barna, og sørg for at du har et menneske du stoler på som kan forvalte det på en sunn måte.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma89 skrev (2 timer siden):

Men vi må ikke glemme den enorme påvirkningskraften Isabel har. Det er jo det eneste det mases om når influencere gjør noe negativt. Det påvirker yngre følgere til å gjøre det samme. Da er de jo nærliggende å tenke at dette også gjelder de positive tingene hun gjøre, som å donere pengene til et veldig formål. 

Veldig bra det hun gjør. Håper ikke det er en døgnflue og jeg håper virkelig at hun har støtte til å bearbeide alle inntrykk. Heftige greier å oppleve. Erfaringsbasert. Som jeg har forstått så har hun litt å deale med på privaten også. Hun viser jo de enorme forskjellene og lever jo faktisk i det hver eneste dag. Får håpe det ikke blir for mye for henne, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (3 timer siden):

Du er jo en av dem som fronter at IR gir fra privaten, men det stemmer nok overhode ikke - det er IR as som gir millen og denne settes nok opp i årsregnskapet som utgifter forøvrig (flyreise, hotellopphold, varekjøp osv). Det er bedriften som bidrar for å fremme bedriften - og bedriften har IR selv formidlet: Hun tjener penger på å bruke penger!

Da betyr ikke de 100.000 dollarne som skal gå til to skolebygg og de 250.000 kronene hun brukte på å tømme en leketøystbutikk til alle barna i landsbyen ingenting. For en sleip dame. Hun får skrive det av! Hun får mer klikk på snap. Dette burde hun virkelig latt være, hva?  Det er ikke lett å være hatere om dagen og det skjønner jeg godt ❤️ Kinkig å komme med kritikk og samtidig høres oppegående ut.. ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (1 time siden):

Veldig bra det hun gjør. Håper ikke det er en døgnflue og jeg håper virkelig at hun har støtte til å bearbeide alle inntrykk. Heftige greier å oppleve. Erfaringsbasert. Som jeg har forstått så har hun litt å deale med på privaten også. Hun viser jo de enorme forskjellene og lever jo faktisk i det hver eneste dag. Får håpe det ikke blir for mye for henne, 

Hun har vært ute en vinternatt før. Det går nok bra med henne. 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Det å kjøpe opp den leketøysbutikken til 230 000,- er en veldig dårlig idé. Det kommer til å bli krangling, slåssing, og videresalg av lekene.

Sett heller pengene i skolefond til barna, og sørg for at du har et menneske du stoler på som kan forvalte det på en sunn måte.

Hun leverte dette til en skole og de vet hun kommer tilbake i mars. Og de som kjenner landsbyen frarådet det ikke. Så tenker dette kommer til å gå veldig bra.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 timer siden):

Fy fader for en negativ innstilling. De har sagt at lekene skal gås igjennom av ansatte der og så skal de fordele lekene. De skal jo ikke slippe ungene løs inn i rommet der lekene står. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (5 timer siden):

Hun leverte dette til en skole og de vet hun kommer tilbake i mars. Og de som kjenner landsbyen frarådet det ikke. Så tenker dette kommer til å gå veldig bra.

Lawyer skrev (5 timer siden):

Fy fader for en negativ innstilling. De har sagt at lekene skal gås igjennom av ansatte der og så skal de fordele lekene. De skal jo ikke slippe ungene løs inn i rommet der lekene står. 

Beundrer naiviteten deres.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (På 7.11.2024 den 10.20):

Du ser ikke poenget. Det er enkelt å være snill når man er en av Norges rikeste. Isabel beundrer hennes arbeide og det gjør jeg også, men jeg har mer sans for folk som har lite gir av det lille de har. Disse merker det ikke på lommeboka og de må ikke redusere sitt eget forbruk for å hjelpe. Har mer sans for dem som hjelper i det stille uten å fremheve sin godhet. 

Du har mer sans for de som har lite og gir av det lille de har? Får håpe ikke de som har mye føler på dette, og slutter å gi. Skjønner ikke hvorfor alt skal kritiseres.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et innhold hun har delt de siste dagene (uken?). Fantastisk å få være med på denne reisen og jeg håper virkelig at de klarer å ta inn hva de faktisk har opplevd. India, liksom! Det er ikke alle forunt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (29 minutter siden):

For et innhold hun har delt de siste dagene (uken?). Fantastisk å få være med på denne reisen og jeg håper virkelig at de klarer å ta inn hva de faktisk har opplevd. India, liksom! Det er ikke alle forunt. 

Ja det har vært knallbra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lisasn skrev (På 9.11.2024 den 17.39):

Du har mer sans for de som har lite og gir av det lille de har? Får håpe ikke de som har mye føler på dette, og slutter å gi. Skjønner ikke hvorfor alt skal kritiseres.. 

skjønner ikke hvorfor alt skal vris og vendes på. Litt av en konklusjon 🤣

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 8.11.2024 den 16.26):

Hun har vært ute en vinternatt før. Det går nok bra med henne. 

Det vi ser ja. Du husker kanskje det ‘feilsendte’ bilde av hva badevekta hennes viste også. Frisk? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (2 timer siden):

Det vi ser ja. Du husker kanskje det ‘feilsendte’ bilde av hva badevekta hennes viste også. Frisk? 

Hva vil du fram til? Diskutere helsa hennes og få slettet innlegg? Mitt råd til deg:  «Move on». Eller er du så ung og uerfaren at du ennå ikke har lært at folk er i endring hele tiden? Noen ønsker å være den beste versjonen av seg selv og korrigerer seg når de er på feil kurs. Tenk på det. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (9 timer siden):

skjønner ikke hvorfor alt skal vris og vendes på. Litt av en konklusjon 🤣

skjønner ikke hvorfor alt skal vris og vendes til noe negativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...