Teflonhjernen Skrevet 7. november #13481 Del Skrevet 7. november Nå bøyer jeg meg virkelig i støvet for Isabel 💜 Tenk å kjøpe hele lekebutikken for å dele ut til barn, for en fantastisk ting å gjøre. Vet det ikke er mye penger for henne, men tenk hvor mange barn hun kan glede… kjente jeg faktisk ble rørt her nå… Bra jobbet, Isabel 💜 6 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 7. november #13482 Del Skrevet 7. november Sveits35 skrev (4 timer siden): Jeg visste ingenting om dette prosjektet i India før Isabel nå løftet det fram. Så for meg gjør Isabel en fantastisk jobb med å fremheve helt andre ting enn bare seg selv. Og at hun ønsker å bidra er en god egenskap. Min erfaring er at jo rikere folk blir, jo mer kjipe blir de med pengene sine. Isabel er ikke slik, det synes jeg hun bør få kred for, istedet for bare å lete etter feil med henne. For de har hun nok av som alle oss andre ❤️ Flott det hun gjør, men er ikke enig i det siste du skriver. Rikingene her jeg bor støtter idrettslag, korps og Frelsesarmeen. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7. november #13483 Del Skrevet 7. november Kønn skrev (1 time siden): Flott det hun gjør, men er ikke enig i det siste du skriver. Rikingene her jeg bor støtter idrettslag, korps og Frelsesarmeen. Det gjør jeg også selvom jeg ikke er rik 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 7. november #13484 Del Skrevet 7. november Damned if you do, damned if you don't. Deler hun er det feil, deler hun ikke virker det som om hun ikke gir noe - og får kritikk for det. Jeg har selv kommentert her inne tidligere at jeg syntes hun (og andre som er like priviligert) burde gi så det monner. Nå gjør hun det, så jeg skal i alle fall ikke klage. Gir det en liten merkevareboost? Meget mulig. Deler hun det med det for øye? Tja, mulig. Men samtidig ville det jo være litt out of charakter om hun skulle dele om bleiking av rauhol og ikke hva hun gjør i India. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 7. november #13485 Del Skrevet 7. november (endret) Kønn skrev (8 timer siden): Mange rike mennesker som bidrar, det er bare det at de ikke fronter det. Se på lokalsamfunn rundt omkring. De hadde ikke vært beboelig om ikke rikingene ga tilbake. Flott det I gjør, men jeg er usikker på motivene hennes. Men sikkert bedre å bruke tiden slik enn å ligge i senga. Det skal hun ha. Hadde ikke I.R sagt noe om disse 100.000 dollar(?) hun donerer selv, hadde det blitt sutring/rabalder for at hun ikke donerte noe, selv om hun dro dit og bla bla.. Hun kan ikke vinne uansett hva hun gjør. Endret 7. november av Moni123 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 7. november #13486 Del Skrevet 7. november refill skrev (1 time siden): Damned if you do, damned if you don't. Deler hun er det feil, deler hun ikke virker det som om hun ikke gir noe - og får kritikk for det. Hadde ikke sett at du skrev det samme hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 7. november #13487 Del Skrevet 7. november refill skrev (3 timer siden): Damned if you do, damned if you don't. Deler hun er det feil, deler hun ikke virker det som om hun ikke gir noe - og får kritikk for det. Jeg har selv kommentert her inne tidligere at jeg syntes hun (og andre som er like priviligert) burde gi så det monner. Nå gjør hun det, så jeg skal i alle fall ikke klage. Gir det en liten merkevareboost? Meget mulig. Deler hun det med det for øye? Tja, mulig. Men samtidig ville det jo være litt out of charakter om hun skulle dele om bleiking av rauhol og ikke hva hun gjør i India. Enig! Og folk oppfører seg som om pengene av en eller annen grunn er mindre verdt om de blir gitt med "feil" intensjon. Pengene er like ekte og kommer like godt med for dem som mottar, uavhengig av hva som måtte ligge bak og hvilke fordeler Isabel får selv av å gi. Drit i om det er "grønnvasking" (djiiz), pengene blir gitt uansett! 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. november #13488 Del Skrevet 7. november (endret) Sveits35 skrev (På 6.11.2024 den 0.52): Vel fortjent? Kan du utdype? Fortjener ikke flere millioner for å ligge å gnu seg i senga 27 dager i mnd, kjøpe klær og designe "temu" klær og sminke. Ufortjent ja. Gi et par kr til veldedighet, ja. Småpenger i forhold til inntjening. Grådig innfluenser som alle de andre. Hun kunne sikkert gitt 20 000 i mnd til veldedighet. Og en av de vanlige trygda kunne som følger henne gitt 20 kr i forhold. Endret 7. november av Margit777 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 7. november #13489 Del Skrevet 7. november søpapegøje skrev (11 timer siden): Rett på Instagram med hvor mye hun skal donere før hun i det hele tatt har donert, og hun påstår at hun har donert masse til veldedighet i stillhet før 😛 Håper virkelig hun besøker en stor klesfabrikk for å se hvor klærene hun kjøper og slenger i en haug kommer fra. Det trenger hun. Ala Anniken Jørgensen på sweatshop-serien for mange år siden. Skulle tatt seg en tur til nabolandet Bangladesh Satan så vanskelig det skal være å gjøre noe riktig 🤣🤣🤣 Alle kan ikke gjøre alt. Men alle kan gjøre noe. Det aller beste er å sitte hjemme med knepte hender å ikke gjøre en dritt, da gjør man forhåpentligvis ikke feil 😊 Nå bestiller hun hvertfall noen klær produsert av damene i India, hvor de får hele overskuddet. Kanskje det inspirer andre også. Men Isabell har donert til veldedighet, spesielt til røde kors til jul, i mange år, også før hun ble "rik". PS: Selv Anniken har handlet på HM nylig.. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 7. november #13490 Del Skrevet 7. november Lurer på om hun blir nedrent av tiggerbrev nå, vi skulle gjerne hatt mer ressurser til å rehabilitere syke pinnsvin… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. november #13491 Del Skrevet 7. november (endret) Neket skrev (18 minutter siden): Lurer på om hun blir nedrent av tiggerbrev nå, vi skulle gjerne hatt mer ressurser til å rehabilitere syke pinnsvin… Eller syke/late influensere... Endret 7. november av Margit777 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7. november #13492 Del Skrevet 7. november Margit777 skrev (32 minutter siden): Fortjener ikke flere millioner for å ligge å gnu seg i senga 27 dager i mnd, kjøpe klær og designe "temu" klær og sminke. Ufortjent ja. Gi et par kr til veldedighet, ja. Småpenger i forhold til inntjening. Grådig innfluenser som alle de andre. Hun kunne sikkert gitt 20 000 i mnd til veldedighet. Og en av de vanlige trygda kunne som følger henne gitt 20 kr i forhold. Hun gir 20.000 kroner i måneden til veldedighet. Du må følge bedre med Margot 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. november #13493 Del Skrevet 7. november (endret) Sveits35 skrev (12 minutter siden): Hun gir 20.000 kroner i måneden til veldedighet. Du må følge bedre med Margot Ja, like mye som om en trygda hadde gitt 20 kr. Like mye har det å si En dubaisk cola pris. Så at klærne hun hadde designet ble funnet til en 200 lapp på shein, skulle vel ha 1500 kr ish for samme plastikkmøkka. Ikke rart hun har råd å gi litt panteflaske penger for pengene hun tjener. Endret 7. november av Margit777 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 7. november #13494 Del Skrevet 7. november Margit777 skrev (1 minutt siden): Ja, like mye som om en trygda hadde gitt 20 kr. Like mye har det å si En dubaisk cola pris. Så at klærne hun hadde designet ble funnet til en 200 lapp på shein, skulle vel ha 1500 kr ish for samme plastikkmøkka. Ikke rart hun har råd å gi litt panteflaske penger for pengene hun tjener. 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 7. november #13495 Del Skrevet 7. november Jeg har ikke fulgt så nøye med på henne , men sett noen episoder av girls of Oslo. Og hun må jo ha problemer med både det ene og det andre? Stakkars dame. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 7. november #13496 Del Skrevet 7. november Har dere alle glemt Trendy thinks eller hva det het? Kjøpte ræl fra blant andre Ali Express og solgte dyrt. Snap bør bli regulert. Svake sjeler selger både seg selv og sine barn. Trist som faen. Et forbruk ut av en annen verden. Reiser verden rundt med fly og snakker om klima og spiser avacado som fraktes tusenvis av kilometer. For en gal verden. Er ikke ofte på snap, men når jeg kikker innom er de stort sett syke. Isabel ligger i senga de gangene jeg har vært innom hennes snap. Så veldig bra om hun får noe meningsfylt å bruke tiden sin på. Flyttet ikke hun til Dubai for å slippe skatten i Norge? Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral si. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 7. november #13497 Del Skrevet 7. november Kønn skrev (1 minutt siden): Har dere alle glemt Trendy thinks eller hva det het? Kjøpte ræl fra blant andre Ali Express og solgte dyrt. Snap bør bli regulert. Svake sjeler selger både seg selv og sine barn. Trist som faen. Et forbruk ut av en annen verden. Reiser verden rundt med fly og snakker om klima og spiser avacado som fraktes tusenvis av kilometer. For en gal verden. Er ikke ofte på snap, men når jeg kikker innom er de stort sett syke. Isabel ligger i senga de gangene jeg har vært innom hennes snap. Så veldig bra om hun får noe meningsfylt å bruke tiden sin på. Flyttet ikke hun til Dubai for å slippe skatten i Norge? Dobbeltmoral er bedre enn ingen moral si. De mener hun jobber veldig hardt for de millioner hun tjener. Kunne ligget en helg i senga og shoppet jeg også, og sikkert resten av verden. Skulle sett hvor mye som hadde blitt gjort da. Sinnsykt. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 8. november #13498 Del Skrevet 8. november Flott hun gjør gode ting og deler ❤️ Hun kledde dette mere enn livet i Dubai ❤️😅🥰 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet fredag kl 07:56 #13499 Del Skrevet fredag kl 07:56 Enig. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å gjøre veldedighet til noe negativt? Uansett hvem som driver veldedighet så er det vel utelukkende en positiv ting? Jeg vet at jeg var litt negativ til opplegget tidligere i tråden, men det handlet jo overhodet ikke om at jeg syntes det var teit eller feil at hun bidro. Jeg hadde bare sett for meg et litt annet opplegg, men det var mine forestillinger og forventninger - det var ikke ment som negativt til at hun bidrar. Hun har jo derimot pekt nese til meg så det holder og motbevist hvert eneste ord jeg skreiv. Jeg har aldri vært så glad for å måtte spise ordene mine og innrømt at jeg har tatt feil før noen gang! All cred til jobben både Kristin, Wilhelm og Isabel gjør på denne turen! Det er helt fantastisk og jeg kan ikke få rost dem nok! Jeg driter en lang mars i om det er for content eller grønnvasking, det de har gjort på denne turen kommer til å glede så utrolig mange! All ære til dem! 6 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet fredag kl 08:05 #13500 Del Skrevet fredag kl 08:05 Godt jobbet Isabel🙌 har vært kritisk til mye når det kommer til IR,men hun viser en mindre overfladisk side og den liker jeg. 2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå