Sirah Skrevet 5. november #13441 Del Skrevet 5. november NoName12 skrev (3 timer siden): Det forstår jeg. Du forventet at de skal hjelpe fattige, besøke utsatte områder, glede barna. Finnes organisasjoner som gjør det også. Distribuerer mat og medisinsk hjelp. De store som Unicef, Redd barna, IOM osv. Dette Kristin driver er fantastisk bra og modig gjort på mange måter. Samme med Kolibri og Gregory Smith i Brasil. Det tar guts å stå i mot systemet, kriminalitet og hver dag er du utsatt for fare pga du hjelper andre ❤️ Ja litt mer i den retningen tenkte jeg. Misforstå meg riktig, jeg syntes dette prosjektet også er superfint! Jeg bare så for meg noe annet på måten hun beskrev det på i forkant. Men etter å ha sett mer i dag så skjønner jeg jo at dette absolutt er i riktig gate for både Isabel og Ivorie. Håper de får til de planene de har og at Raadsquad går amok på varene de skal produsere hvor overskuddet skal gå til disse damene ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 5. november #13442 Del Skrevet 5. november Hatsumomo skrev (På 27.10.2024 den 13.34): Hun snakket jo om å fortsatt være influenser når hun fikk barn og barnebarn - her virker hun er veldig naiv hvis hun innbiller seg at hun skal klare å opprettholde mengden snapper og INTERESSANT innhold i den grad hun driver med nå når hun får barn og at folk faktisk følger henne så lenge at hun får barnebarn - kjære vene. Hun må såklart smi nå mens jernet er varmt, når og hvis hun får barn blir det en helt annen sak. Se bare på overgangen til Sophie Elise, hun har innteksfall så det holder, og snapper kanskje et par ganger i UKEN. Ser hvor mange som er lei av henne på squaad2 gruppa. Kommer heldigvis ikke til å vare, vel fortjent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 5. november #13443 Del Skrevet 5. november Margit777 skrev (1 time siden): Ser hvor mange som er lei av henne på squaad2 gruppa. Kommer heldigvis ikke til å vare, vel fortjent. Vel fortjent? Kan du utdype? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. november #13444 Del Skrevet 6. november Sirah skrev (15 timer siden): Ja litt mer i den retningen tenkte jeg. Misforstå meg riktig, jeg syntes dette prosjektet også er superfint! Jeg bare så for meg noe annet på måten hun beskrev det på i forkant. Men etter å ha sett mer i dag så skjønner jeg jo at dette absolutt er i riktig gate for både Isabel og Ivorie. Håper de får til de planene de har og at Raadsquad går amok på varene de skal produsere hvor overskuddet skal gå til disse damene ❤️ Det er ikke bare 10% overskudd som vil gå til dette prosjektet. Isabel har lagt inn en stor bestilling der alt som tjenes skal gå tilbake til dem. Det vil hun nok gjøre flere ganger. Det er flere enn RS som vil støtte dette prosjektet og handle det disse damene produserer! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. november #13445 Del Skrevet 6. november Sveits35 skrev (1 time siden): Det er ikke bare 10% overskudd som vil gå til dette prosjektet. Isabel har lagt inn en stor bestilling der alt som tjenes skal gå tilbake til dem. Det vil hun nok gjøre flere ganger. Det er flere enn RS som vil støtte dette prosjektet og handle det disse damene produserer! Ja jeg så det, veldig fint 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 6. november #13446 Del Skrevet 6. november Dette er fint da. Hun har muligheten til å utrette ganske mye om hun vender nesen litt bort fra skal ha skal ha. Joda, jeg kan være enig i grønnvasking, til dels at det er content osv osv, men det er lov til å anerkjenne gode gjerninger for det de er og; noe som også kommer andre til gode. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 6. november #13447 Del Skrevet 6. november Margit777 skrev (17 timer siden): Ser hvor mange som er lei av henne på squaad2 gruppa. Kommer heldigvis ikke til å vare, vel fortjent. Apropos RaadSquad. Jeg har en veninne som lagde et innlegg for å gi bort et Nude-produkt, siden det ikke funket for henne. Merk, gi bort, ikke selge. Innlegget ble stoppet av moderator, moderator skrev at "dette er ikke innafor på denne gruppen, men jeg tar gjerne produktet selv:) ) Altså. Hva? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. november #13448 Del Skrevet 6. november refill skrev (1 time siden): Dette er fint da. Hun har muligheten til å utrette ganske mye om hun vender nesen litt bort fra skal ha skal ha. Joda, jeg kan være enig i grønnvasking, til dels at det er content osv osv, men det er lov til å anerkjenne gode gjerninger for det de er og; noe som også kommer andre til gode. Ja, dette syntes jeg var en skikkelig fin ting å gjøre av henne ❤️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 6. november #13449 Del Skrevet 6. november refill skrev (3 timer siden): Dette er fint da. Hun har muligheten til å utrette ganske mye om hun vender nesen litt bort fra skal ha skal ha. Joda, jeg kan være enig i grønnvasking, til dels at det er content osv osv, men det er lov til å anerkjenne gode gjerninger for det de er og; noe som også kommer andre til gode. Stor forskjell på disse Reme folkene. IR donerer en million av egen lomme, mens Sara Emilie Tandberg skryter av at hun skal bygge hus til 25.millioner ++. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. november #13450 Del Skrevet 6. november Utrolig fint gjort av Isabel Jeg trekker tilbake alt jeg skrev for noen få innlegg siden. Nå håper jeg hun tar med seg tingene hun har sett og lært på denne turen hjem til Dubai. Jeg mener ikke at hun skal slutte å leve et liv i luksus, hun fortjener alt hun har bygget opp. Men kanskje hun roer litt ned på shoppegalskapen sin og heller kan ta mer bærekraftige valg fremover. Hun er jo selve dronningen av bruk og kast. Ofte er man ikke innom bruk engang. Faktisk bruke klærne hun har i skapet før hun kjøper noe nytt, ikke shoppe bare for å shoppe og kanskje tenke seg om to ganger før hun bestiller noe på nettet. Ingen trenger sikkert 40 bikinier selv om de har jobbet seg opp helt fra bunnen av 2 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastels Skrevet 6. november #13451 Del Skrevet 6. november Jeg bare lurer på dette med grønnvasking: Hvordan skal influencere balansere kommunikasjonen rundt veldedighet uten å bikke over? Om jeg har skjønt det riktig, blir det feil av influencere å snakke om det de donerer osv, fordi det blir grønnvasking… Og om det ikke snakkes om, men det handles over en lav sko med et skyhøyt forbruk, da blir det feil det også. Hvor ligger balansen for folk der ute? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. november #13452 Del Skrevet 6. november Pastels skrev (14 minutter siden): Jeg bare lurer på dette med grønnvasking: Hvordan skal influencere balansere kommunikasjonen rundt veldedighet uten å bikke over? Om jeg har skjønt det riktig, blir det feil av influencere å snakke om det de donerer osv, fordi det blir grønnvasking… Og om det ikke snakkes om, men det handles over en lav sko med et skyhøyt forbruk, da blir det feil det også. Hvor ligger balansen for folk der ute? Tenker det må være helt innafor å nevne at man donerer penger til en god sak. Tenk å mye oppmerksomhet denne saken nå får pga familien Raad. Jeg kan ikke helt skjønne at det blir feil? Iallefall ikke på måten de har gjort det på så langt. Dersom de fortsetter å melke det som content i år og dag så blir det noe annet. I min verden må det iallefall gå ann å dele om positive ting man gjør også uten at det skal bli feil. Blir mye mer feil i min verden å dele det voldsomme overforbruket, selv om det sånn sett kanskje er mer innenfor regelverket. Jeg vet ikke, jeg kan ikke reglene godt nok. Uansett hva influensere gjør så blir det jo ofte fullstendig feil føler jeg. Blir litt dammed if you do, dammen if you dont 🤷♀️ 3 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 6. november #13453 Del Skrevet 6. november Fantastisk gjort av Isabel🤩 Gleder meg til å høre mer om hva pengene skal gå til (skole kanskje?). Håper også at Ivorie kommer til å ta inn flere varer laget av de indiske sydamene. Kunne f.eks tenkt meg en slik toalettmappe hun viste frem, superfin! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 6. november #13454 Del Skrevet 6. november Sirah skrev (3 timer siden): Utrolig fint gjort av Isabel Jeg trekker tilbake alt jeg skrev for noen få innlegg siden. Nå håper jeg hun tar med seg tingene hun har sett og lært på denne turen hjem til Dubai. Jeg mener ikke at hun skal slutte å leve et liv i luksus, hun fortjener alt hun har bygget opp. Men kanskje hun roer litt ned på shoppegalskapen sin og heller kan ta mer bærekraftige valg fremover. Hun er jo selve dronningen av bruk og kast. Ofte er man ikke innom bruk engang. Faktisk bruke klærne hun har i skapet før hun kjøper noe nytt, ikke shoppe bare for å shoppe og kanskje tenke seg om to ganger før hun bestiller noe på nettet. Ingen trenger sikkert 40 bikinier selv om de har jobbet seg opp helt fra bunnen av Tror du virkelig at personlighetsendring skjer over natta? Dette er for IR akkurat like mye shopping. Stikker nok like dypt som klærne som hives på gulvet umiddelbart etter fremsyning. Nå fremsynet hun dette forbruket. Hun tjener fortsatt penger på å bruke penger - også disse pengene! 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 6. november #13455 Del Skrevet 6. november Pastels skrev (3 timer siden): Jeg bare lurer på dette med grønnvasking: Hvordan skal influencere balansere kommunikasjonen rundt veldedighet uten å bikke over? Om jeg har skjønt det riktig, blir det feil av influencere å snakke om det de donerer osv, fordi det blir grønnvasking… Og om det ikke snakkes om, men det handles over en lav sko med et skyhøyt forbruk, da blir det feil det også. Hvor ligger balansen for folk der ute? Hadde du bidratt økonomisk og hold kjeft om det, så kunne årsregnskapet til firmaet ditt vært konkret nok til å vist hvilke handlinger du hadde foretatt det året. Det hadde for meg gjort veldedigheten moralsk riktig. Å skryte slik IR gjør nå, så blir det for meg bare som hun selv har sagt: hun tjener penger på å bruke penger. 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 6. november #13456 Del Skrevet 6. november Kattedama skrev (3 timer siden): Stor forskjell på disse Reme folkene. IR donerer en million av egen lomme, mens Sara Emilie Tandberg skryter av at hun skal bygge hus til 25.millioner ++. Sara Emilie donerte 1,67 mill til forskning på ME i fjord. IR tjener vel og nokså mye mer enn. SE…. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 7. november #13457 Del Skrevet 7. november Istapp skrev (8 timer siden): Tror du virkelig at personlighetsendring skjer over natta? Dette er for IR akkurat like mye shopping. Stikker nok like dypt som klærne som hives på gulvet umiddelbart etter fremsyning. Nå fremsynet hun dette forbruket. Hun tjener fortsatt penger på å bruke penger - også disse pengene! Det er jo lov å håpe 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermines Skrevet 7. november #13458 Del Skrevet 7. november LilleOlga skrev (9 timer siden): Sara Emilie donerte 1,67 mill til forskning på ME i fjord. IR tjener vel og nokså mye mer enn. SE…. Ikke hun personlig vel? Trodde det var firmaet som er forpliktet til å donere av overskuddet? (og beklager om jeg har misforstått, og hun faktisk har donert selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 7. november #13459 Del Skrevet 7. november LilleOlga skrev (9 timer siden): Sara Emilie donerte 1,67 mill til forskning på ME i fjord. IR tjener vel og nokså mye mer enn. SE…. Det var fra Careless som har avtale om å donere så så mange % av overskudd. Sara E har aldri donert noe fra egen pengebok for å være snill. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 7. november #13460 Del Skrevet 7. november Hermines skrev (24 minutter siden): Ikke hun personlig vel? Trodde det var firmaet som er forpliktet til å donere av overskuddet? (og beklager om jeg har misforstått, og hun faktisk har donert selv). Alle i stallen til Reme forplikter seg til å donere 10% av OVERSKUDDET. Det kan de også skrive av på skatten. Dette er noe IR er helt stille om. Hun legger det frem på en slik måte at det er hun som har kommet på ideen. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå