Gladidagogså Skrevet 1. november #13381 Del Skrevet 1. november Really skrev (44 minutter siden): Nå starter også Sidra sin snap karriere, med reklame gjennom Isabel sin kanal. Jeg ønsker henne lykke til i jakten på millionene. Dette kan neppe bli noe suksess når alle 3 søsken snapper om det samme? Se bare på gårsdagens snapper.... Rami postet det samme som Isabel. Gjenstår å se hva de 3 søskene poster idag da. Jakten på millionenen går vel som smurt når dere er ivrige følgere hos alle sammen ? 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 1. november #13382 Del Skrevet 1. november Gladidagogså skrev (17 minutter siden): Jakten på millionenen går vel som smurt når dere er ivrige følgere hos alle sammen ? Er jeg ivrig følger av alle sammen? 😅 Følger Isabel, og kikket litt innom Rami, men ser han leverer det samme som Isabel, så nei takk, jeg blir ingen følger av disse søskene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 1. november #13383 Del Skrevet 1. november Really skrev (3 minutter siden): Er jeg ivrig følger av alle sammen? 😅 Følger Isabel, og kikket litt innom Rami, men ser han leverer det samme som Isabel, så nei takk, jeg blir ingen følger av disse søskene. Samme her. Følger Isabel, dropper innom Rami, men Sidra kommer jeg ikke til å droppe innom. Men, pga RS så vil nok også hun få mye følgere. Men, det vil jo stort sett bli identisk innhold på de tre snapene, hvertfall så lenge de er sammen hele tiden. Hørtes veldig kjedelig ut. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 1. november #13384 Del Skrevet 1. november Tina Svestad er i Dubai og hun har gitt meg mer info om Dubai enn Isabel på lenge. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 1. november #13385 Del Skrevet 1. november Det er 1.november - hva om dere som følger IR og søsken og andre såkalte influensere, på snap og andre SoMe, tar en real detox frem til 2025? Totalt detox! Det kunne jammen vært et spennende eksperiment også for å se hvor virksomt det hadde vært økonomisk for disse. Det er egentlig dere som følger som kan påvirke dette. Selv følger jeg ikke noen, har nok med å være innpå her og lese, men om info forsvinner her grunnet detox, så skal det gå veldig fint. Det er "forbrukerne" som må ta ansvar og ikke "bruke", først da vil man kunne påvirke denne bransjen. 1.november oppfordring: Logg ut/logg av. Sjekk først innom på IR sin snap 1.desember igjen og se hvordan detoxen har hatt innvirkning. Logg ut/logg av igjen og detox videre fra 1.desember og nyt julen frem til nyåret. Påvirke din egen hverdag og la disse såkalte "påvirkerne" ikke innvirke på din hverdag. Kunne vi greid dette??? 5 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 1. november #13386 Del Skrevet 1. november Istapp skrev (1 minutt siden): Det er 1.november - hva om dere som følger IR og søsken og andre såkalte influensere, på snap og andre SoMe, tar en real detox frem til 2025? Totalt detox! Det kunne jammen vært et spennende eksperiment også for å se hvor virksomt det hadde vært økonomisk for disse. Det er egentlig dere som følger som kan påvirke dette. Selv følger jeg ikke noen, har nok med å være innpå her og lese, men om info forsvinner her grunnet detox, så skal det gå veldig fint. Det er "forbrukerne" som må ta ansvar og ikke "bruke", først da vil man kunne påvirke denne bransjen. 1.november oppfordring: Logg ut/logg av. Sjekk først innom på IR sin snap 1.desember igjen og se hvordan detoxen har hatt innvirkning. Logg ut/logg av igjen og detox videre fra 1.desember og nyt julen frem til nyåret. Påvirke din egen hverdag og la disse såkalte "påvirkerne" ikke innvirke på din hverdag. Kunne vi greid dette??? joiner,håper mangen blir med❤️ 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 1. november #13387 Del Skrevet 1. november Velinda skrev (Akkurat nå): joiner,håper mangen blir med❤️ Sammen er det mengden som gir føringer på hva vi ønsker. Takk for at du joiner detoxen👍👏🏅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 1. november #13388 Del Skrevet 1. november Molly65 skrev (2 timer siden): Dette blir for dumt. Det er som om sophie E skulle bedt hele familien starte å blogge og snappe😅😅😅😅. Ikke bare blir det for dumt, men også litt for gjennomskuelig. Isabel annonserer som bare det. Hvem går det så utover? Isabel kan jo umulig tjene på at søskene snapper om akkurat det samme. Jeg har ikke fulgt Isabel lenge. Ser nå at hun er sleip som f***. Alt for penger. Men ok, det er jobben hennes, men meg som følger har hun ikke lenge. Opplever henne som en helt annen person hjemme i Dubai, enn på Maldivene. Hvem er den ekte Isabel? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. november #13389 Del Skrevet 1. november Så det skulle en nosejob og fillers til for at Sidra ikke var kamerasky lenger. Trist. 16 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. november #13390 Del Skrevet 1. november Istapp skrev (41 minutter siden): Det er 1.november - hva om dere som følger IR og søsken og andre såkalte influensere, på snap og andre SoMe, tar en real detox frem til 2025? Totalt detox! Det kunne jammen vært et spennende eksperiment også for å se hvor virksomt det hadde vært økonomisk for disse. Det er egentlig dere som følger som kan påvirke dette. Selv følger jeg ikke noen, har nok med å være innpå her og lese, men om info forsvinner her grunnet detox, så skal det gå veldig fint. Det er "forbrukerne" som må ta ansvar og ikke "bruke", først da vil man kunne påvirke denne bransjen. 1.november oppfordring: Logg ut/logg av. Sjekk først innom på IR sin snap 1.desember igjen og se hvordan detoxen har hatt innvirkning. Logg ut/logg av igjen og detox videre fra 1.desember og nyt julen frem til nyåret. Påvirke din egen hverdag og la disse såkalte "påvirkerne" ikke innvirke på din hverdag. Kunne vi greid dette??? Hvorfor? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 1. november #13391 Del Skrevet 1. november Ja, var jo voldsomt julepreg over de nye duftlysene 🤔 I mitt hode burde de vært røde, grønne, sølv eller gull, men disse er jo bare kjedelige og hvite som alle de andre 🥱 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 1. november #13392 Del Skrevet 1. november Gladidagogså skrev (3 timer siden): Jakten på millionenen går vel som smurt når dere er ivrige følgere hos alle sammen ? Følger ikke Rami, Shehed, moren og kommer 100% til å ikke følge Sidra heller. Følger tross alt Isabel for hun er underholdende, det er jo ikke resten av gjengen. Skal jeg bare se bilder fra et land så følger jeg like godt en reiseblogger. Folk kan med rette kalles en dum saueflokk om nå hele Raadsquad begynner å følge Sidra nå kun fordi det er Isabel som ønsker det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1. november #13393 Del Skrevet 1. november Tviler på at hun ville sett noe til det om ti aktive brukere og hundre lurkers fra KG skulle unfollowe henne ut året. Skal noe få en betydelig innvirkning på hennes følgerskare så må hun nok havne i noe alvorlig kanselleringsshit. Hun skal forøvrig lansere syrup til kaffe etterhvert. Først lansere iskaffe som en av sine trademarks, så produsere glass til iskaffe og deretter syrup. Well played, Miss Raad, well played 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 1. november #13394 Del Skrevet 1. november Må bare si det, men jeg følger heller Rami enn Isabel. 70 % av den jappinga hennes klarer jeg ikke. Får kortversonen av hverdagene deres av Rami. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 2. november #13395 Del Skrevet 2. november Istapp skrev (17 timer siden): Det er 1.november - hva om dere som følger IR og søsken og andre såkalte influensere, på snap og andre SoMe, tar en real detox frem til 2025? Totalt detox! Det kunne jammen vært et spennende eksperiment også for å se hvor virksomt det hadde vært økonomisk for disse. Det er egentlig dere som følger som kan påvirke dette. Selv følger jeg ikke noen, har nok med å være innpå her og lese, men om info forsvinner her grunnet detox, så skal det gå veldig fint. Det er "forbrukerne" som må ta ansvar og ikke "bruke", først da vil man kunne påvirke denne bransjen. 1.november oppfordring: Logg ut/logg av. Sjekk først innom på IR sin snap 1.desember igjen og se hvordan detoxen har hatt innvirkning. Logg ut/logg av igjen og detox videre fra 1.desember og nyt julen frem til nyåret. Påvirke din egen hverdag og la disse såkalte "påvirkerne" ikke innvirke på din hverdag. Kunne vi greid dette??? Er det mange som lar Raad og andre IG kjendiser påvirke livene sine? At 10-20 (maks) kg deltakere boikotter snappen i en mnd vil ha null innvirkning hos IR. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 2. november #13396 Del Skrevet 2. november Really skrev (17 timer siden): Ikke bare blir det for dumt, men også litt for gjennomskuelig. Isabel annonserer som bare det. Hvem går det så utover? Isabel kan jo umulig tjene på at søskene snapper om akkurat det samme. Jeg har ikke fulgt Isabel lenge. Ser nå at hun er sleip som f***. Alt for penger. Men ok, det er jobben hennes, men meg som følger har hun ikke lenge. Opplever henne som en helt annen person hjemme i Dubai, enn på Maldivene. Hvem er den ekte Isabel? Hun er vel lei av at hun må brødfø hele familien alene. Det begynner vel å svi i lommeboka med leiligheter i Irak, Dubai, Oslo + livsopphold. Nå vil hun at de skal tjene penger selv så hun slipper å være banken deres. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 2. november #13397 Del Skrevet 2. november Korpsnerden skrev (3 minutter siden): Hun er vel lei av at hun må brødfø hele familien alene. Det begynner vel å svi i lommeboka med leiligheter i Irak, Dubai, Oslo + livsopphold. Nå vil hun at de skal tjene penger selv så hun slipper å være banken deres. Jeg tenker at de heller burde lagd en tv serie om familien Raad istedenfor at alle tre skal være på Snap og snappe om det samme. Selv om tv betaler nok ikke samme sum som snap. Men, både Rami og Sidra får nok de fleste følgere pga. Isabel sin RS. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 2. november #13398 Del Skrevet 2. november Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at de heller burde lagd en tv serie om familien Raad istedenfor at alle tre skal være på Snap og snappe om det samme. Selv om tv betaler nok ikke samme sum som snap. Men, både Rami og Sidra får nok de fleste følgere pga. Isabel sin RS. De får nok følgere, men de må jo ha noe innhold som gjør at de er verdt å følge videre . Isabel har jo fått sin følgerskare pga at hun er unik og deler veldig mye med humor. Sida virker litt mer "stiv", og tror nok ikke det blir så interessant å følge henne i lengden. Og skal hun herme etter søsteren blir det bare veldig påtatt og kleint. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 2. november #13399 Del Skrevet 2. november Korpsnerden skrev (12 minutter siden): Hun er vel lei av at hun må brødfø hele familien alene. Det begynner vel å svi i lommeboka med leiligheter i Irak, Dubai, Oslo + livsopphold. Nå vil hun at de skal tjene penger selv så hun slipper å være banken deres. Utdanning og vanlig jobb hadde vært en bedre og langsiktig plan. 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 2. november #13400 Del Skrevet 2. november Kvins skrev (4 minutter siden): Utdanning og vanlig jobb hadde vært en bedre og langsiktig plan. 100% enig! Dessverre tror jeg de er for late og bortskjemte til at det kommer til å skje. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå