Breakeven Skrevet 30. oktober #13341 Del Skrevet 30. oktober Neket skrev (9 timer siden): Bo alene i villa er så farlig, men å la klokke til en mill ligge på solsengen mens man bader, eller la vesken ligge igjen i en cab mens man er på bensinstasjonen er liksom greit? Om jeg var tyv, vet jeg hvor jeg hadde reist! Ingen som stjeler i Dubai, vet du hva straffen er for å stjele der? Eneste stedet jeg kunne legge igjen designer veska mi på stranda uten å være redd for at den ble stjålet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13342 Del Skrevet 30. oktober (endret) Really skrev (15 minutter siden): Forstår godt Isabel ikke vil kjøpe en av disse leilighetene. En må kunne forvente mer av de stive prisene. Badene var stygge og trange, kjøkken var bare et te kjøkken. I utgangspunktet trenger ikke Isabel større kjøkken da hun aldri lager mat, men det var jo ikke fint engang. Jeg hadde bodd i den leiligheten hun har nå ett år til, men det haster visst å få mer luksus enn det hun har pr idag. Det er det det hele handler om, hun vil ha det flottest mulig. Enig i at leilighetene ikke er noe fine. Men problemet er vel at hun insisterer på å bo i de mest fancy nabolagene på de beste adressene. Hadde hun kikket på en leilighet til 30 millioner i et litt «dårligere» nabolag så kunne det jo hende at det så noe annerledes ut. Når du MÅ ha Dubai sin fineste utsikt så sier det seg selv at det koster det hvite i øyet…. I de leilighetene hun kikker på så er det basicly adressen hun betaler for - ikke leiligheten. Og koster ikke den leiligheten hun bor i nå sånn 12 millioner? Det skjer jo tydeligvis noe når du går fra 2 til 3 soverom siden prisen går så sinnsykt i været. Er det foresten noen som har dobbeltsjekket at prisene hun kommer med er reelle? Jeg googlet litt igår sånn for moroskyld og jeg fant sinnsyke leiligheter i Dubai (og Abu Dabhi som er på samme prisnivå) til langt billigere pris enn det hun kikker på. Nå er jo sikkert de leilighetene jeg fant på «feil adresse», men likevel…. Har hun eventuelt verdens kleineste eiendomsmegler som skal ha en helt latterlig provisjon? Ellers er jeg enig med deg i at hun burde bli der hun er en stund til. Endret 30. oktober av Sirah 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. oktober #13343 Del Skrevet 30. oktober Sirah skrev (12 minutter siden): Enig i at leilighetene ikke er noe fine. Men problemet er vel at hun insisterer på å bo i de mest fancy nabolagene på de beste adressene. Hadde hun kikket på en leilighet til 30 millioner i et litt «dårligere» nabolag så kunne det jo hende at det så noe annerledes ut. Når du MÅ ha Dubai sin fineste utsikt så sier det seg selv at det koster det hvite i øyet…. I de leilighetene hun kikker på så er det basicly adressen hun betaler for - ikke leiligheten. Ja det er jo det jeg sier, hun vil ha all luksusen hun kan få, og hun rikker seg ikke en millimeter på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13344 Del Skrevet 30. oktober Really skrev (12 minutter siden): Ja det er jo det jeg sier, hun vil ha all luksusen hun kan få, og hun rikker seg ikke en millimeter på det. Ja ikke sant. Og så klart skal man være kresen når man skal betale så horrible summer for en leilighet. Hun skal jo være fornøyd så klart. Men jeg nekter å tro at man ikke får en dritfin leilighet selv i Dubai for de summene 😬 Jeg er helt enig med deg på alle punkt, jeg bare tenker høyt 😅 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 30. oktober #13345 Del Skrevet 30. oktober Sirah skrev (1 time siden): Enig i at leilighetene ikke er noe fine. Men problemet er vel at hun insisterer på å bo i de mest fancy nabolagene på de beste adressene. Hadde hun kikket på en leilighet til 30 millioner i et litt «dårligere» nabolag så kunne det jo hende at det så noe annerledes ut. Når du MÅ ha Dubai sin fineste utsikt så sier det seg selv at det koster det hvite i øyet…. I de leilighetene hun kikker på så er det basicly adressen hun betaler for - ikke leiligheten. Og koster ikke den leiligheten hun bor i nå sånn 12 millioner? Det skjer jo tydeligvis noe når du går fra 2 til 3 soverom siden prisen går så sinnsykt i været. Er det foresten noen som har dobbeltsjekket at prisene hun kommer med er reelle? Jeg googlet litt igår sånn for moroskyld og jeg fant sinnsyke leiligheter i Dubai (og Abu Dabhi som er på samme prisnivå) til langt billigere pris enn det hun kikker på. Nå er jo sikkert de leilighetene jeg fant på «feil adresse», men likevel…. Har hun eventuelt verdens kleineste eiendomsmegler som skal ha en helt latterlig provisjon? Ellers er jeg enig med deg i at hun burde bli der hun er en stund til. Jeg tror eiendomsmegleren hun bruker ikke er veldig god, ei heller har de beste kontaktene i Dubai. Isabell påstår at hun har vært på såååå mange visninger. Det har har hun ikke. Men når man er lat og bedagelig kan jo fem også virke veldig mye... 😅 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. oktober #13346 Del Skrevet 30. oktober Visninger 30 - 60 millioner kroner?? Hvor rik er egentlig denne dama? Da forstår jeg mer hvordan hun kan kaste bort 4 millioner i leie pr år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 30. oktober #13347 Del Skrevet 30. oktober (endret) Hadde aldri trodd jeg skulle sjekke priser på Palm Jumeirah Beach villas, men jeg ser det finnes noe i "alle" prisklasser. Isabel tilhører nok den laveste, altså rik - ikke styrtrik. Tviler på at hun blir fornøyd så lenge hun ikke kan gå helt til topps på pengeskalaen. Så mye stygt blant de "rimeligere" villaene! Men artig å se likevel. Endret 30. oktober av Alessi 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 30. oktober #13348 Del Skrevet 30. oktober (endret) Ble beroliget når hun nettopp fortalte hva månedslønna er.. 4 mill pr måned, altså hun vil bruke en månedslønn på å bo et år på denne Palmen. Må jo si at det er imponerende å høre henne snakke bizniss. Endret 30. oktober av Sveits35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. oktober #13349 Del Skrevet 30. oktober Hadde jeg tjent 4 millioner på en måned, så hadde jeg også shoppa som en gal og bestilt mat på døra til hvert måltid. Helt sinnsykt hva de kan tjene på snap. Følg med, i morra blir jeg influenser, følg meg Really. 🤣 Skal dele alt fra livet mitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 30. oktober #13350 Del Skrevet 30. oktober Sirah skrev (18 timer siden): Nemlig. At det knapt er kriminalitet i Dubai er ikke fordi at folk tilfeldigvis bestemte seg for å leve etter kardemommeloven 🙈 Pfft, om vi er mange nok greier de ikke ta oss, og kler vi oss som spøkelseskladden må vi nesten tas på fersken. Ikke at jeg har så bruk for klokker til en mill eller vesker til hundre tusen. Ikke kjenner jeg noen som kan omsette det for meg heller, men det finnes nok av banditter her i verden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13351 Del Skrevet 30. oktober Alessi skrev (2 timer siden): Hadde aldri trodd jeg skulle sjekke priser på Palm Jumeirah Beach villas, men jeg ser det finnes noe i "alle" prisklasser. Isabel tilhører nok den laveste, altså rik - ikke styrtrik. Tviler på at hun blir fornøyd så lenge hun ikke kan gå helt til topps på pengeskalaen. Så mye stygt blant de "rimeligere" villaene! Men artig å se likevel. Haha har du link? 😅 Really skrev (41 minutter siden): Hadde jeg tjent 4 millioner på en måned, så hadde jeg også shoppa som en gal og bestilt mat på døra til hvert måltid. Helt sinnsykt hva de kan tjene på snap. Følg med, i morra blir jeg influenser, følg meg Really. 🤣 Skal dele alt fra livet mitt. Helt sinnsykt, skjønner at vi andre har valgt feil yrke 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13352 Del Skrevet 30. oktober Neket skrev (10 minutter siden): Pfft, om vi er mange nok greier de ikke ta oss, og kler vi oss som spøkelseskladden må vi nesten tas på fersken. Ikke at jeg har så bruk for klokker til en mill eller vesker til hundre tusen. Ikke kjenner jeg noen som kan omsette det for meg heller, men det finnes nok av banditter her i verden! Vi får legge det ut på Finn.no 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 30. oktober #13353 Del Skrevet 30. oktober (endret) Sirah skrev (45 minutter siden): Haha har du link? 😅 Helt sinnsykt, skjønner at vi andre har valgt feil yrke 😅 Var ikke denne jeg så tidligere i dag, men er sikkert mye av det samme. Hvis hun har tenkt å bruke 3,5 mill AED er det jo en del alternativer, bare jeg som er kresen når det kommer til luksusboliger 😉 https://www.propertyfinder.ae/en/rent/dubai/villas-for-rent-palm-jumeirah.html Endret 30. oktober av Alessi Feil link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalozingo Skrevet 30. oktober #13354 Del Skrevet 30. oktober Janine34 skrev (23 timer siden): Ja, Basketgjøken. Rettet opp. Nei, han virker ikke farlig, men så får man heller ikke se folks sanne jeg, før de eventuelt blir fullstendig avvist. Ja, klart fulle folk fins overalt, men virket som hun syntes det var veldig ubehagelig å være vitne til for henne. Folk er forskjellige. Er vi så sikker på at han ikke er farlig? Han sendte kake og champagne til henne på hotellrommet på Maldivene når de aldri hadde møttes.. Isabel synes dette var så romantisk. Jeg og sikkert alle andre med normal tilknytning synes dette var ekstremt ubehagelig og ble oppriktig redd på hennes vegne. Det er så røde flagg som det kan få blitt. Men hun er for relasjonsskadet til å få en fornuftig reaksjon på noe som er lagt over normalen og tror det er kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zalozingo Skrevet 30. oktober #13355 Del Skrevet 30. oktober Teflonhjernen skrev (22 timer siden): Virker som hun har mistet totalt begrepet på pengers verdi. Hun har mye penger, men er ikke sååååå rik. Hun burde spare opp så hun har den dagen IR på Snap ikke er så populært lenger og RaadSquad er blakke eller borte….Ingenting varer evig… Hun sier selv at hun sparer opp mot 70% av inntekten sin i fond og aksjer. Hun investerer også i gull og designervesker som øker i verdi med årene. Hun har en regnskapsfører som også gir henne god økonomisk rådgivning. Man kan si mye om Isabel, men at hun ikke vet å forvalte formuen sin er direkte feil. Den vokser for hver dag og hun kommer aldri til å være uten penger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13356 Del Skrevet 30. oktober Alessi skrev (32 minutter siden): Var ikke denne jeg så tidligere i dag, men er sikkert mye av det samme. Hvis hun har tenkt å bruke 3,5 mill AED er det jo en del alternativer, bare jeg som er kresen når det kommer til luksusboliger 😉 https://www.propertyfinder.ae/en/rent/dubai/villas-for-rent-palm-jumeirah.html Oj ja! Her var det litt av hvert å velge i ja 😅 Jeg tror nok mye av "problemet" både for oss og Isabel er at dette faktisk ikke er vår smak 😬 Jeg syntes helt ærlig mye av det ser helt grusomt ut 😅 Men når man ser snappene til Pimpen også, så virker det jo som om dette er stilen slik de vil ha den i midtøsten. Jeg har nesten fått hakeslepp når Pimpen har snappet fra f.eks møbelbutikker, for jeg syntes det er helt grusomt mye av det som tydeligvis er mote der nede 😅 Og denne stilen går jo tydeligvis igjen hele veien, så kanskje problemet egentlig ikke er leilighetene/villaene, men oss 🤣 At dette bare krasjer fullstendig med hva VI mener at er luksus og pent? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 30. oktober #13357 Del Skrevet 30. oktober Alessi skrev (32 minutter siden): Var ikke denne jeg så tidligere i dag, men er sikkert mye av det samme. Hvis hun har tenkt å bruke 3,5 mill AED er det jo en del alternativer, bare jeg som er kresen når det kommer til luksusboliger 😉 https://www.propertyfinder.ae/en/rent/dubai/villas-for-rent-palm-jumeirah.html Jeg måtte også kikke litt tidligere i dag. Ble så nysgjerrig på hva som faktisk finnes kontra hva vi har sett. Kikket på litt hotel apartments som vel er det hun har nå i typ down town, også så jeg litt på villaer på The palm. Og jeg tror ikke hun kommer til å bli fornøyd, med mindre megleren har funnet en "skjult perle". For det er som du sier rett og slett bare utrolig mye tragisk. I alle fall i den prisklassen. Så ikke så mye, men av de jeg så så.. ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13358 Del Skrevet 30. oktober zalozingo skrev (10 minutter siden): Hun sier selv at hun sparer opp mot 70% av inntekten sin i fond og aksjer. Hun investerer også i gull og designervesker som øker i verdi med årene. Hun har en regnskapsfører som også gir henne god økonomisk rådgivning. Man kan si mye om Isabel, men at hun ikke vet å forvalte formuen sin er direkte feil. Den vokser for hver dag og hun kommer aldri til å være uten penger Hun har nok mye rett i det hun sier, spesielt det med at hun tjener penger når hun bruker penger. Hun influensa jo meg til å følge litt ekstra med når hun f.eks var hos Chanel eller når hun er på tur. Så selv om vi syntes hun bruker penger som en full høne, så er det nok faktisk ganske lurt sånn for content. Det er jo dritkjedelig å følge henne når hun jabber hjemme i sofaen 😅 Isabel er smartere enn vi tror og hun gnir seg i hendene hele veien til banken (eller Chanel). 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 30. oktober #13359 Del Skrevet 30. oktober Sirah skrev (2 minutter siden): Oj ja! Her var det litt av hvert å velge i ja 😅 Jeg tror nok mye av "problemet" både for oss og Isabel er at dette faktisk ikke er vår smak 😬 Jeg syntes helt ærlig mye av det ser helt grusomt ut 😅 Men når man ser snappene til Pimpen også, så virker det jo som om dette er stilen slik de vil ha den i midtøsten. Jeg har nesten fått hakeslepp når Pimpen har snappet fra f.eks møbelbutikker, for jeg syntes det er helt grusomt mye av det som tydeligvis er mote der nede 😅 Og denne stilen går jo tydeligvis igjen hele veien, så kanskje problemet egentlig ikke er leilighetene/villaene, men oss 🤣 At dette bare krasjer fullstendig med hva VI mener at er luksus og pent? Ja har tenkt det samme. Hun vil nok ha en mer klassisk europeisk stil. Gamle "Frognerleiligheter" eller French country vibe. Jeg tror hun skal slite litt med å finne det i Dubai. Jeg skjønner hvorfor de bruker mye flis og kjølige materialer og farger, men det er en helt egen vibe som nok føles veldig kald og upersonlig for oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. oktober #13360 Del Skrevet 30. oktober refill skrev (1 minutt siden): Ja har tenkt det samme. Hun vil nok ha en mer klassisk europeisk stil. Gamle "Frognerleiligheter" eller French country vibe. Jeg tror hun skal slite litt med å finne det i Dubai. Jeg skjønner hvorfor de bruker mye flis og kjølige materialer og farger, men det er en helt egen vibe som nok føles veldig kald og upersonlig for oss. Ja tror nok kanskje det er noe i dette. For alt hun har kikket på er jo i den stilen! Pimpens leilighet også som skal være noe av det beste Bagdad har å by på 🙈 Men om dette som er det som folk vil ha der nede så er det jo også naturlig at det er sånn det blir bygget. Jeg ville også hatt Frogner eller French Country en million ganger før en luksusleilighet i Midtøsten-stil, men heldigvis for meg vil dette mest sannsynlig aldri bli et "problem" 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå