Hatsumomo Skrevet 29. oktober #13301 Del Skrevet 29. oktober Janine34 skrev (1 minutt siden): Tror at hun er desp nå etter leil andre steder, fordi Dubaigjøken (som hun kaller han), har flyttet inn i samme bygg som henne. Han gir seg jo ikke med å sende henne kontalte henne å sende henne meldinger. Han har ved et par anledninger prøvd å komme seg opp til leil. hennes. Så sånn sett, forstår jeg at hun nå vil bort derfra. Hun hadde også en ubehagelig episode med en mann ved bassenget der, som vakten måtte fjerne. Basketgjøken er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #13302 Del Skrevet 29. oktober (endret) Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Basketgjøken er det. Takk. Ja, skrev feil. Rettet opp til Basketgjøken. Endret 29. oktober av Janine34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 29. oktober #13303 Del Skrevet 29. oktober Janine34 skrev (Akkurat nå): Tror at hun er desp nå etter leil andre steder, fordi Dubaigjøken (som hun kaller han), har flyttet inn i samme bygg som henne. Han gir seg jo ikke med å sende henne kontalte henne å sende henne meldinger. Han har ved et par anledninger prøvd å komme seg opp til leil. hennes. Så sånn sett, forstår jeg at hun nå vil bort derfra. Hun hadde også en ubehagelig episode med en mann ved bassenget der, som vakten måtte fjerne. Er vel basketgjøken som leier i samme bygg? Hun er jo hysterisk med det der.Han har jo bare vært hyggelig på melding og Rami ba henne blokkere han, men det ville hun ikke. Tror ikke han er farlig en plass. (Hvis han nå i det hele tatt eksisterer) Han ved bassenget, var jo bare en full fyr. Det kan hun nok treffe på hvor som helst tenker jeg. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. oktober #13304 Del Skrevet 29. oktober (endret) Janine34 skrev (6 minutter siden): Tror at hun er desp nå etter leil andre steder, fordi Dubaigjøken (som hun kaller han), har flyttet inn i samme bygg som henne. Han gir seg jo ikke med å sende henne kontalte henne å sende henne meldinger. Han har ved et par anledninger prøvd å komme seg opp til leil. hennes. Så sånn sett, forstår jeg at hun nå vil bort derfra. Hun hadde også en ubehagelig episode med en mann ved bassenget der, som vakten måtte fjerne. Dubaigjøken eller hva han nå het leier vel bare en AirBnb så han er vel vekk igjen snart. Hun har jo også sagt selv at han ikke er farlig, bare intens på meldinger. Og hun legger nok litt vel mye i meldinger hun får. Hun var jo sååååå overrasket over han fyren på beach cluben igår som hadde sendt henne meldinger (som ikke ikke hadde lest eller engang åpnet) og nå var han der med en annen dame. Altså…. Da er du så høy på deg selv at det ikke burde være lov. Han mannen ved bassenget var en full mann som prøvde seg på søsteren og spilte høy musikk. Han har ikke plaget henne hverken før eller senere. Om det er terskelen for å skulle flytte fra en bygning så finner man aldri en plass man blir fornøyd med. Endret 29. oktober av Sirah 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #13305 Del Skrevet 29. oktober Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Er vel basketgjøken som leier i samme bygg? Hun er jo hysterisk med det der.Han har jo bare vært hyggelig på melding og Rami ba henne blokkere han, men det ville hun ikke. Tror ikke han er farlig en plass. (Hvis han nå i det hele tatt eksisterer) Han ved bassenget, var jo bare en full fyr. Det kan hun nok treffe på hvor som helst tenker jeg. Ja, Basketgjøken. Rettet opp. Nei, han virker ikke farlig, men så får man heller ikke se folks sanne jeg, før de eventuelt blir fullstendig avvist. Ja, klart fulle folk fins overalt, men virket som hun syntes det var veldig ubehagelig å være vitne til for henne. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janine34 Skrevet 29. oktober #13306 Del Skrevet 29. oktober Sirah skrev (5 minutter siden): Dubaigjøken eller hva han nå het leier vel bare en AirBnb så han er vel vekk igjen snart. Hun har jo også sagt selv at han ikke er farlig, bare intens på meldinger. Og hun legger nok litt vel mye i meldinger hun får. Hun var jo sååååå overrasket over han fyren på beach cluben igår som hadde sendt henne meldinger (som ikke ikke hadde lest eller engang åpnet) og nå var han der med en annen dame. Altså…. Da er du så høy på deg selv at det ikke burde være lov. Han mannen ved bassenget var en full mann som prøvde seg på søsteren og spilte høy musikk. Han har ikke plaget henne hverken før eller senere. Om det er terskelen for å skulle flytte fra en bygning så finner man aldri en plass man blir fornøyd med. Har tenkt at det bare er et tidsspørsmål før hun treffer på en ekte stalker, i ordets rette forstand. Skjønner ikke at hun tør date så mange gjøker der nede. Datingkulturen og kvinnesynet der nede er noe helt annet enn her i landet. Men, som hun reder så ligger hun. Ønsker IR lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. oktober #13307 Del Skrevet 29. oktober Janine34 skrev (4 minutter siden): Har tenkt at det bare er et tidsspørsmål før hun treffer på en ekte stalker, i ordets rette forstand. Skjønner ikke at hun tør date så mange gjøker der nede. Datingkulturen og kvinnesynet der nede er noe helt annet enn her i landet. Men, som hun reder så ligger hun. Ønsker IR lykke til! Enig med deg i det. Det finnes mange galinger. Men en ting som mer vanskelig for oss nordmenn å fatte er hvor ekstremt mye penger som finnes i Dubai. Hun er langt fra unik der nede og i forhold til mange andre er hun ikke engang spesielt godt bemidlet. Vanlige folk som oss kan ikke engang sette oss inn i det. I Dubai er hun bare «enda en golddigger», hun er ikke så spesiell som vi skal ha det til at hun er. Ønsker henne absolutt lykke til jeg også! Håper hun finner utav det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 29. oktober #13308 Del Skrevet 29. oktober (endret) Tippsi skrev (2 timer siden): Å i tillegg leie 6 mnd til broren, å leie til moren i Irak.. å det er vell hun som betaler for det i Oslo også 🫠... helt enig , begynner bli litt trist..synes alle snappene hennes bare handler om kjøp,kjøp.. å hva ting koster og overflod av resturant og kafé... « kjøpe ditt og kjøpe datt» kjøpe kjøpe kjøpe, men det ser man ingenting til 🤣🤣🤣😂😂 , som alt annet, tomprat som vanlig. Endret 29. oktober av Molly65 …. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 29. oktober #13309 Del Skrevet 29. oktober Tenk å kaste bort 4mill på å leie🤢 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 29. oktober #13310 Del Skrevet 29. oktober (endret) Beach Club til 4000kr pr dag. Gå inn på et lukket området, ligge på en stol og få litt sol og kjøpe litt mat. wow, skal virkelig si at Dubai turist forening virkelig vet å lure folk fra Vesten med penger 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 👏🏻👏🏻👏🏻😂😂🤣🤣 dette kan man da få hvor som helst i et varmt land🤣🤣🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️. Gud bevare meg vel. Endret 29. oktober av Molly65 ….. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 29. oktober #13311 Del Skrevet 29. oktober Molly65 skrev (15 minutter siden): Beach Club til 4000kr pr dag. Gå inn på et lukket området, ligge på en stol og få litt sol og kjøpe litt mat. wow, skal virkelig si at Dubai turist forening virkelig vet å lure folk fra Vesten med penger 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 👏🏻👏🏻👏🏻😂😂🤣🤣 dette kan man da få hvor som helst i et varmt land🤣🤣🤣🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️. Gud bevare meg vel. Virker som hun har mistet totalt begrepet på pengers verdi. Hun har mye penger, men er ikke sååååå rik. Hun burde spare opp så hun har den dagen IR på Snap ikke er så populært lenger og RaadSquad er blakke eller borte….Ingenting varer evig… 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 29. oktober #13312 Del Skrevet 29. oktober Men synes dere leilighetene hun så på idag var fine? Jeg synes ikke det, og badene var jo helt krise. Fikk gammel 70-talls campingvogn-vibe av innredningene. Leiligheten hun har idag er mye finere. Men over til noe annet, hun kommer til å bli sååå lei av Rami hvis de skal bo sammen. Har hun glemt så irritert hun ble på han da han kom hjem fra byen midt på natta… Det kommer ikke til å funke i lengden. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 29. oktober #13313 Del Skrevet 29. oktober Snakk og atter snakk og aldri noe mer enn det. Hun er god på å shoppe, og vil vedlikeholde den interessen - dermed vil hun ikke bruke opp alle pengene sine på eiendom. All det tullet med eiendomskjøp la la, er bare snakkis og ingen handling. Bodd i Dubai i 1 år snart +, men ingen utvikling - folk finner seg bolig på ett år...... Tror ikke hun kommer til å kjøpe hverken i Dubai, Oslo eller Maldivene - bare lager drama og folk går rett på 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 29. oktober #13314 Del Skrevet 29. oktober Bo alene i villa er så farlig, men å la klokke til en mill ligge på solsengen mens man bader, eller la vesken ligge igjen i en cab mens man er på bensinstasjonen er liksom greit? Om jeg var tyv, vet jeg hvor jeg hadde reist! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. oktober #13315 Del Skrevet 29. oktober Neket skrev (12 minutter siden): Bo alene i villa er så farlig, men å la klokke til en mill ligge på solsengen mens man bader, eller la vesken ligge igjen i en cab mens man er på bensinstasjonen er liksom greit? Om jeg var tyv, vet jeg hvor jeg hadde reist! Hm og risikert Dubai sin lovgivning basert på Sharia? I think not! 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 29. oktober #13316 Del Skrevet 29. oktober Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Hm og risikert Dubai sin lovgivning basert på Sharia? I think not! Nemlig. At det knapt er kriminalitet i Dubai er ikke fordi at folk tilfeldigvis bestemte seg for å leve etter kardemommeloven 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 29. oktober #13317 Del Skrevet 29. oktober Kløvereng skrev (4 timer siden): Men synes dere leilighetene hun så på idag var fine? Jeg synes ikke det, og badene var jo helt krise. Fikk gammel 70-talls campingvogn-vibe av innredningene. Leiligheten hun har idag er mye finere. Jeg tenkte at visninger i Dubai kanskje skulle være litt interessant og var egentlig spent på å se, men alt hun har sett på har vært så likt og så blodfattig at jeg er helt fascinert. Har ingen i Dubai noe personlig stil? 😅 Og nei, det er ikke bare interiør. Det er så hvitt, beige, små stuer og en laaang rad med beige og hvite soverom og bad. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 30. oktober #13318 Del Skrevet 30. oktober refill skrev (5 timer siden): Jeg tenkte at visninger i Dubai kanskje skulle være litt interessant og var egentlig spent på å se, men alt hun har sett på har vært så likt og så blodfattig at jeg er helt fascinert. Har ingen i Dubai noe personlig stil? 😅 Og nei, det er ikke bare interiør. Det er så hvitt, beige, små stuer og en laaang rad med beige og hvite soverom og bad. Helt enig. Man skulle jo tro at man kunne få en følelse av luksus i en leiligjet til 18 mill, men de fremstår simple, med dårlig utforming og totalt sjelløse. Jeg skjønner godt at hun nøler med å bruke slike summer på en leilighet hun ikke faller for. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløvereng Skrevet 30. oktober #13319 Del Skrevet 30. oktober Veldig spent på å se villaene på Palmen. Med en leiepris på 4 millioner norske kroner i året (hørte jeg riktig?), så forventer jeg litt🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 30. oktober #13320 Del Skrevet 30. oktober (endret) Forstår godt Isabel ikke vil kjøpe en av disse leilighetene. En må kunne forvente mer av de stive prisene. Badene var stygge og trange, kjøkken var bare et te kjøkken. I utgangspunktet trenger ikke Isabel større kjøkken da hun aldri lager mat, men det var jo ikke fint engang. Jeg hadde bodd i den leiligheten hun har nå ett år til, men det haster visst å få mer luksus enn det hun har pr idag. Det er det det hele handler om, hun vil ha det flottest mulig. Endret 30. oktober av Really 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå