Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Gladis skrev (6 timer siden):

Er jo å håpe på at disse RS tar til fornuft! Tviler litt når jeg så de hadde gått bananas da hun la ut pysjamas😂😂

Den er jo mer eller mindre utsolgt nå. Jeg gidder ikke betale 1000,- for en pysj, så godt Isabel har RaadSquad som handler som gale 🤯

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lili-S skrev (9 timer siden):

Ja, det er jo slik hun gjør det «hver gang» hun mener at det er trøbbel i forholdet - tar det på sms når de er langt unna hverandre😅🙄

Ellers er det også: Han tekster for seint (snakk om minutter noen ganger…?) Hun ghoster ham når det passer seg, men blir sur fordi hun tror at han gjør det med henne når hun ikke hører noe på et par timer. Hun vil ut på dates når han vil henge hjemme og hun vil henge hjemme når han vil ut på dates. Hun vil ikke treffe hans bror, for det blir for tidlig, men så vil hun likevel. Hun vil på alenetur til Maldivene for å ikke skape nye minner der med nok en «gjøk» hvis det ikke blir noe seriøst, og så blir hun skuffet fordi naboen ikke vil komme og overraske henne der…  

Men selvinnsikt har hun visst masse av, sier hun…. 

Er alt for å lage content, tror dere? Eller er hun faktisk slik? 

(Vet selvfølgelig at hun har vært gjennom forferdelige ting som barn og har stor medfølelse og respekt ndg dette, men føler jo at hun trenger litt hjelp og at det (selv om hun holder gjøkene anonyme) må være skikkelig dritt å bli utlevert på Snap i den grad disse gjøkene blir. Tror naboen er «best off». Unner ham ei skikkelig flott jente. Virker som en snill og tålmodig fyr) 

Jeg har ikke fulgt Isabel så lenge (begynte å følge henne sist hun var på Maldivene) så dette er basicly min første gjøk 😅 Sikkert derfor jeg er såpass overrasket, for syntes det er så merkelig oppførsel. Men jeg er enig i absolutt alt du skriver og vi har de samme tankene rundt det.

Og ja, Isabel har en skikkelig tøff fortid, men syntes ikke den kan forklare absolutt all oppførsel. Hun er så veldig oppegående på så utrolig mange ting, så syntes det er så merkelig at hun blir så vanvittig teit når det kommer til gjøker. Det får meg til å mistenke at mye av det er selvlaget drama for å lage content. For det funker jo og hun ler hele veien til banken. 

Ellers er jeg enig i at naboen virker som en flott fyr og jeg tror personlig han hadde vært bra for henne dersom hun kunne møtt han på halvveien. Håper han finner en fin jente.

elskersommer skrev (8 timer siden):

Legger merke til på denne facebook side til Raadsquad gjengen så er det faktisk flere nå som begynner å prate noe mer negativt om IR.. Flere som synes hun er lite moden

Spesielt på Raadsquad 2.0 begynner de å bli skeptiske nå. Der minner det egentlig mer og mer om denne tråden, utenom de som utelukkende er innom for å lage kvalme så klart.  Tror det bare er sunt at noen begynner å stille litt kritiske spørsmål, slik at blodfansen kanskje kan bli røsket litt ut av boblen sin. Er ikke sundt slik noen av dem holder på.

refill skrev (8 timer siden):

Dette er ikke noe Isabel forsvar, bare tankespinn. Jeg er ikke uenig med deg, men det Isabel gjør som er veldig lurt, og som jeg tror er årsaken til at Raadsquad liker henne enda bedre, er at hun er helt transparent på det der. Hun kaller selvsagt ikke seg selv kynisk, men hun er ærlig på at hun tjener på å reise til Maldivene for eks (content). At seerne er årsaken til at hun har den inntekten (obvious, but still), og da en person for ikke så lenge siden spurte om hun kunne slå av reklame på noen stories, svarte hun noe "nei er du gal, da tjener jeg jo ikke penger". 

Nei, hun er fascinerende. Ikke så veldig fascinerende som menneske kanskje, men som forretningskvinne. Hun vet nøyaktig hva hun gjør. Ikke noe tvil om det. 

Helt enig med deg, hun legger ikke skjul på noe og det tror jeg hun vinner på :)  Hun er superdyktig på det hun holder på med og jeg beundrer det hun har fått til.

Teflonhjernen skrev (58 minutter siden):

Den er jo mer eller mindre utsolgt nå. Jeg gidder ikke betale 1000,- for en pysj, så godt Isabel har RaadSquad som handler som gale 🤯

Jeg syntes pysjamasen var superfin og vurderte om jeg kanskje skulle ønske meg den til jul. Hvorfor ikke lissom, kan jo like gjerne ønske meg en som er pen fra Ivorie enn en med stygt mønster fra Cubus lissom. Men for 1000kr så ønsker jeg meg definitivt den fra Cubus 😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke fulgt Isabel så lenge (begynte å følge henne sist hun var på Maldivene) så dette er basicly min første gjøk 😅 Sikkert derfor jeg er såpass overrasket, for syntes det er så merkelig oppførsel. Men jeg er enig i absolutt alt du skriver og vi har de samme tankene rundt det.

Og ja, Isabel har en skikkelig tøff fortid, men syntes ikke den kan forklare absolutt all oppførsel. Hun er så veldig oppegående på så utrolig mange ting, så syntes det er så merkelig at hun blir så vanvittig teit når det kommer til gjøker. Det får meg til å mistenke at mye av det er selvlaget drama for å lage content. For det funker jo og hun ler hele veien til banken. 

Ellers er jeg enig i at naboen virker som en flott fyr og jeg tror personlig han hadde vært bra for henne dersom hun kunne møtt han på halvveien. Håper han finner en fin jente.

Spesielt på Raadsquad 2.0 begynner de å bli skeptiske nå. Der minner det egentlig mer og mer om denne tråden, utenom de som utelukkende er innom for å lage kvalme så klart.  Tror det bare er sunt at noen begynner å stille litt kritiske spørsmål, slik at blodfansen kanskje kan bli røsket litt ut av boblen sin. Er ikke sundt slik noen av dem holder på.

Helt enig med deg, hun legger ikke skjul på noe og det tror jeg hun vinner på :)  Hun er superdyktig på det hun holder på med og jeg beundrer det hun har fått til.

Jeg syntes pysjamasen var superfin og vurderte om jeg kanskje skulle ønske meg den til jul. Hvorfor ikke lissom, kan jo like gjerne ønske meg en som er pen fra Ivorie enn en med stygt mønster fra Cubus lissom. Men for 1000kr så ønsker jeg meg definitivt den fra Cubus 😅

Svart "silke" pyjamas lignende Ivorie sin fås til 169,- kr på Temu. Penger spart er penger tjent!

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Så nå begynner Naboen styret…😮‍💨🥱

Den jævla naboen altså 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (5 timer siden):

Altså.......🤐🤐🤯🤯 Da har det tippa litt over tenker jeg🙈Screenshot_20241022_055644_Snapchat.thumb.jpg.ce3cb42d182ad0561a21f49b5fb32f5e.jpg

La nå folk få leve slik de vil da? Hvem er du til å dømme? Uansett, jeg kikke på snappene hennes nettopp og jeg ble faktisk rørt da hun adopterte en skilpadde 😂 Folk blir rørt av forskjellige ting, sånn er det bare. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

La nå folk få leve slik de vil da? Hvem er du til å dømme? Uansett, jeg kikke på snappene hennes nettopp og jeg ble faktisk rørt da hun adopterte en skilpadde 😂 Folk blir rørt av forskjellige ting, sånn er det bare. 

Jeg må faktisk få lov til å mene at det er helt sykt når voksne damer sitter og griner pga en influenser som driter langt faen i dem! Isabel er en god businesswoman, det skal hun ha! 

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladis skrev (På 20.10.2024 den 23.15):

Isabel tjener 2 mill i måneden! Er det noen som fremdeles ikke forstår at hun tjener seg søkkrik på Snap og hennes content!  Fantastisk karrierekvinne😂😂😂 Hun tjener seg søkkrik på alle sine elsklinger som klikker seg inn på hennes snap! Isabell er den sleipeste, manipulerende , kyniske influenseren som drar ut hver eneste krone av sine RS! På episoden av Girls of Oslo hvor Sofie fortalte om sin flause i badekaret utbrøt Isabel…Er så bra, dette tjener hun penger på! Isabel er bare penger,penger,penger!

Hun er da ikke sleip som tjener penger på at folk følger henne. Alle vet at klikk på snap skaffer henne inntekt. Man må da klare å ta ansvar for egne handlinger og ikke beskylde andre for å være falske. Hun skaper content som folk vil se, det er ingenting kynisk ved det. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gladis
Hallepalle2 skrev (4 minutter siden):

Hun er da ikke sleip som tjener penger på at folk følger henne. Alle vet at klikk på snap skaffer henne inntekt. Man må da klare å ta ansvar for egne handlinger og ikke beskylde andre for å være falske. Hun skaper content som folk vil se, det er ingenting kynisk ved det. 

Det må du få lov å mene. Så mener jeg det jeg mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn på ekte, er naboen ekte? Det er jo bra innhold å drive på med «nabo greia» for å fange følgere?!?!? Har hun lagt ut noe «bevis» annet en bilder fra en samtale ? 

assa jeg trenger bevis, er ikke helt solgt! 

• Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (6 minutter siden):

Sånn på ekte, er naboen ekte? Det er jo bra innhold å drive på med «nabo greia» for å fange følgere?!?!? Har hun lagt ut noe «bevis» annet en bilder fra en samtale ? 

Hun la ut bilde av skoene hans i entreen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Really skrev (3 minutter siden):

De kan hun jo ha kjøpt selv,eller være broren sine

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (9 minutter siden):

De kan hun jo ha kjøpt selv,eller være broren sine

Seriøst? Jeg gidder ikke spekulere i om IR har kjøpt skoene selv 😅 eller om de er broren sine 😅 Det blir for dumt. Hun postet bilde av skoene til naboen den kvelden han kom til henne. 

Hun legger jo ut screenshot av hva de melder til hverandre. Men du spekulerer kanskje i om det er broren som skriver dette til henne? Så falsk tror jeg ikke IR er.

Endret av Really
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariiihøna skrev (2 timer siden):

Skoene, på middag med Sidra og broren hans så var det bilder av herrehender mener jeg. Folk for tro hva de vil, men personlig klarer jeg ikke helt å tro på at hun hadde fått familien + Olsson søstrene til å være med på "leken". Det hadde vært sykt risky. Og generelt bare sykt 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (2 timer siden):

De skoene ligner mistenkelig på de skoene hun kjøpte til broren som han gikk med i Dubai når han var der. ( slenger bare ut min observasjon)Sååå jeg er fremdeles ikke solgt på idéen om en nabo🫡😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...