Teflonhjernen Skrevet 20. oktober #13141 Del Skrevet 20. oktober Sirah skrev (28 minutter siden): Ok, dette er faktisk en av de første gangene jeg oppriktig tror hun lyver. Hvordan kan hun være så oppegående dersom hun har kranglet med naboen og ikke sovet et eneste sekund hele natten? De andre gangene hun har døgnet har hun jo omtrent kollapset klokken 8 om morgenen (forståelig nok. Nå er hun i hundre og tjue på yoga, delfinsafari, snakker med skillpadden, nå skal hun drikke matcha osv. Det virker bare ikke sannsynlig at hun snakker helt sant her. Jeg har dog ikke sett hele dagen, stoppet nå for å bitche her inne i denne tråden 😅 Altså, mye mulig hun har kranglet med naboen og våknet tidlig, men tror dere på at hun ikke har sovet et sekund eller overdriver hun maks? Helt ærlig spiller det jo ingen rolle, merket bare at dette irriterte meg litt. Nei, jeg har ikke noe liv tydeligvis 🙈 Jeg tror heller ikke det med at hun har døgnet er sant. Hun har nok sovet noe. Ellers så har det faktisk vært ok å se på i dag, det har jo skjedd noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 20. oktober #13142 Del Skrevet 20. oktober Har fulgt Isabel i en liten periode - siden hun begynte å henge med naboen. Jeg tenker det skal bli godt for naboen å få slippe Isabel nå, stakkar. Fryd og gammen når de henger, men så fort Isabel får noen minutter alene med tankene sine, er det noe galt likevel. Tror det skal bli vanskelig for henne og finne en mann som orker å gå på nåler rundt henne. Det virker ikke som om det er rom for å gjøre nooooe feil… Heldigvis sier Isabel hyggelige ting om ham. (Irritert på meg selv at Isabel engasjerer meg😅 Er så skrekkelig mye jeg er veldig uenig med henne om, men så kan hun også være morsom iblant.) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. oktober #13143 Del Skrevet 20. oktober Snurris skrev (40 minutter siden): Hun sier jo at hun er letta over avklaringen, og at det føles greit. Samtidig som hun selvfølgelig er litt trist. Og at "kræsjen" etter døgninga nok kommer utover dagen. Hun er jo i hundre over delfinene, da sovner man ikke. Du har helt sikkert rett, bare så ulikt henne og tåle null søvn så dårlig. Teflonhjernen skrev (14 minutter siden): Jeg tror heller ikke det med at hun har døgnet er sant. Hun har nok sovet noe. Ellers så har det faktisk vært ok å se på i dag, det har jo skjedd noe. Tror jeg også, stemmer helt sikkert at hun har sovet lite. Men noe søvn har det nok vært der - tror jeg. Lili-S skrev (Akkurat nå): Har fulgt Isabel i en liten periode - siden hun begynte å henge med naboen. Jeg tenker det skal bli godt for naboen å få slippe Isabel nå, stakkar. Fryd og gammen når de henger, men så fort Isabel får noen minutter alene med tankene sine, er det noe galt likevel. Tror det skal bli vanskelig for henne og finne en mann som orker å gå på nåler rundt henne. Det virker ikke som om det er rom for å gjøre nooooe feil… Heldigvis sier Isabel hyggelige ting om ham. (Irritert på meg selv at Isabel engasjerer meg😅 Er så skrekkelig mye jeg er veldig uenig med henne om, men så kan hun også være morsom iblant.) Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 20. oktober #13144 Del Skrevet 20. oktober (endret) Altså, den poseringen på scooter syntes jeg blir så teit. Poser gjerne fordi du faktisk elsker å kjøre vannscooter og dryle avgårde, men sånn falskposering - se jeg sitter på en vannscooter (men tør ikke kjøre den) - blir så cringe 🫣 (ja nå måtte jeg sjekke story pga naboen 🤭) Endret 20. oktober av Hatsumomo 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 20. oktober #13145 Del Skrevet 20. oktober Hatsumomo skrev (50 minutter siden): Altså, den poseringen på scooter syntes jeg blir så teit. Poser gjerne fordi du faktisk elsker å kjøre vannscooter og dryle avgårde, men sånn falskposering - se jeg sitter på en vannscooter (men tør ikke kjøre den) - blir så cringe 🫣 (ja nå måtte jeg sjekke story pga naboen 🤭) Akkurat det tenkte jeg også…ser bare sykt kleint ut 🙈 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. oktober #13146 Del Skrevet 20. oktober Tråden er ryddet for brukerangrep og krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 20. oktober #13147 Del Skrevet 20. oktober Kan noe svare meg. Om hun får 3000 klikk på snutt på Snapchat og alle de 3000 ser ferdig innlegget. Hvor mye tjener de ca da?. På det klikket?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. oktober #13148 Del Skrevet 20. oktober Svanemom2024 skrev (13 minutter siden): Kan noe svare meg. Om hun får 3000 klikk på snutt på Snapchat og alle de 3000 ser ferdig innlegget. Hvor mye tjener de ca da?. På det klikket?. Aner ikke, men det hadde vært veldig interresant å vite 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 20. oktober #13149 Del Skrevet 20. oktober Sirah skrev (4 timer siden): Ok, dette er faktisk en av de første gangene jeg oppriktig tror hun lyver. Hvordan kan hun være så oppegående dersom hun har kranglet med naboen og ikke sovet et eneste sekund hele natten? De andre gangene hun har døgnet har hun jo omtrent kollapset klokken 8 om morgenen (forståelig nok. Nå er hun i hundre og tjue på yoga, delfinsafari, snakker med skillpadden, nå skal hun drikke matcha osv. Det virker bare ikke sannsynlig at hun snakker helt sant her. Jeg har dog ikke sett hele dagen, stoppet nå for å bitche her inne i denne tråden 😅 Altså, mye mulig hun har kranglet med naboen og våknet tidlig, men tror dere på at hun ikke har sovet et sekund eller overdriver hun maks? Helt ærlig spiller det jo ingen rolle, merket bare at dette irriterte meg litt. Nei, jeg har ikke noe liv tydeligvis 🙈 Enig med deg. En 30-åring burde ikke være i stand til å døgne 😂 kanskje hun enten vil ha han litt privat fremover eller spare seg selv for flauhet når han ikke kommer og overrasker henne. Synes snappene hennes har vært veldig fine og søte i dag da ❤️. Og de som sa hun skulle lansere noe for å skrive av som jobbreise hadde rett, i dag kom pysj. Hun er "lur" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 20. oktober #13150 Del Skrevet 20. oktober Sirah skrev (5 minutter siden): Aner ikke, men det hadde vært veldig interresant å vite 🤔 Hun tjener 0,04 kr pr person pr reklame Om hun har 8 reklamer på en dag blir det 0,32 kr. Så ganger du det med antall seere. Jo mere hun poster, jo flere reklamer ila døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 20. oktober #13151 Del Skrevet 20. oktober søpapegøje skrev (10 minutter siden): Enig med deg. En 30-åring burde ikke være i stand til å døgne 😂 kanskje hun enten vil ha han litt privat fremover eller spare seg selv for flauhet når han ikke kommer og overrasker henne. Synes snappene hennes har vært veldig fine og søte i dag da ❤️. Og de som sa hun skulle lansere noe for å skrive av som jobbreise hadde rett, i dag kom pysj. Hun er "lur" Ja contentet har vært helt topp i dag Det skal det ikke stå på. Ang naboen så tror jeg hun bare MÅ ha drama rundt seg og det er det hun lager med han nå. Hun kunne fint tatt den samtalen med han når hun kommer hjem igjen og ikke klokken midt på natten på sms. Det er jo å be om å skape trøbbel. AnnaLovise skrev (6 minutter siden): Hun tjener 0,04 kr pr person pr reklame Om hun har 8 reklamer på en dag blir det 0,32 kr. Så ganger du det med antall seere. Jo mere hun poster, jo flere reklamer ila døgnet. Takk Må folk se hele reklamen for at det skal telle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 20. oktober #13152 Del Skrevet 20. oktober Isabel tjener 2 mill i måneden! Er det noen som fremdeles ikke forstår at hun tjener seg søkkrik på Snap og hennes content! Fantastisk karrierekvinne😂😂😂 Hun tjener seg søkkrik på alle sine elsklinger som klikker seg inn på hennes snap! Isabell er den sleipeste, manipulerende , kyniske influenseren som drar ut hver eneste krone av sine RS! På episoden av Girls of Oslo hvor Sofie fortalte om sin flause i badekaret utbrøt Isabel…Er så bra, dette tjener hun penger på! Isabel er bare penger,penger,penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lili-S Skrevet 20. oktober #13153 Del Skrevet 20. oktober Sirah skrev (1 time siden): Ang naboen så tror jeg hun bare MÅ ha drama rundt seg og det er det hun lager med han nå. Hun kunne fint tatt den samtalen med han når hun kommer hjem igjen og ikke klokken midt på natten på sms. Det er jo å be om å skape trøbbel. Ja, det er jo slik hun gjør det «hver gang» hun mener at det er trøbbel i forholdet - tar det på sms når de er langt unna hverandre😅🙄 Ellers er det også: Han tekster for seint (snakk om minutter noen ganger…?) Hun ghoster ham når det passer seg, men blir sur fordi hun tror at han gjør det med henne når hun ikke hører noe på et par timer. Hun vil ut på dates når han vil henge hjemme og hun vil henge hjemme når han vil ut på dates. Hun vil ikke treffe hans bror, for det blir for tidlig, men så vil hun likevel. Hun vil på alenetur til Maldivene for å ikke skape nye minner der med nok en «gjøk» hvis det ikke blir noe seriøst, og så blir hun skuffet fordi naboen ikke vil komme og overraske henne der… Men selvinnsikt har hun visst masse av, sier hun…. Er alt for å lage content, tror dere? Eller er hun faktisk slik? (Vet selvfølgelig at hun har vært gjennom forferdelige ting som barn og har stor medfølelse og respekt ndg dette, men føler jo at hun trenger litt hjelp og at det (selv om hun holder gjøkene anonyme) må være skikkelig dritt å bli utlevert på Snap i den grad disse gjøkene blir. Tror naboen er «best off». Unner ham ei skikkelig flott jente. Virker som en snill og tålmodig fyr) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 20. oktober #13154 Del Skrevet 20. oktober (endret) Så... hvis 50.000 mennesker ser snappen hennes med 30 reklamer, som det fort er, så er det 60.000 kr per dag. Jeg vil anta at hun har mye mer enn 50.000 som ser snappene, så la oss anta 150.000 klikker seg gjennom snappen så er det 180.000 kr per dag, eller potensielt rundt 5,4 mill. i måneden! Gladis skrev (1 time siden): Isabel tjener 2 mill i måneden! Hun svarte en kommentarer om dette nylig og sa at hun tjener mye mer enn det nå. Endret 20. oktober av Ugresset Endret 50 reklamer til 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 20. oktober #13155 Del Skrevet 20. oktober Ugresset skrev (3 minutter siden): Så... hvis 50.000 mennesker ser snappen hennes med 50 reklamer, som det fort er, så er det 100.000 kr per dag. Jeg vil anta at hun har mye mer enn 50.000 som ser snappene, så la oss anta 150.000 klikker seg gjennom snappen så er det 300.000 kr per dag, eller potensielt rundt 9 mill. i måneden! Hun svarte en kommentarer om dette nylig og sa at hun tjener mye mer enn det nå. Og ja, pluss faste samarbeid som bla. Lyko, airfryermerket og egne kolleksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 20. oktober #13156 Del Skrevet 20. oktober (endret) Ugresset skrev (39 minutter siden): Så... hvis 50.000 mennesker ser snappen hennes med 50 reklamer, som det fort er, så er det 100.000 kr per dag. Jeg vil anta at hun har mye mer enn 50.000 som ser snappene, så la oss anta 150.000 klikker seg gjennom snappen så er det 300.000 kr per dag, eller potensielt rundt 9 mill. i måneden! Hun svarte en kommentarer om dette nylig og sa at hun tjener mye mer enn det nå. Ugresset skrev (34 minutter siden): Og ja, pluss faste samarbeid som bla. Lyko, airfryermerket og egne kolleksjoner. Ja ikke sant! Den RS gruppen er jo steine hakke gal! Men det vi jo fra hennes blogg, YouTube og Instagram …gud bedre om man kom med konstruktiv kritikk av Isabel , da ble man knust av hennes tilhengere! Og nå er det sikkert de jentene som var *unge* som har blitt damer, kjerringer på 30,40 ….hjelpes🥴 Endret 20. oktober av Gladis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. oktober #13157 Del Skrevet 20. oktober Legger merke til på denne facebook side til Raadsquad gjengen så er det faktisk flere nå som begynner å prate noe mer negativt om IR.. Flere som synes hun er lite moden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20. oktober #13158 Del Skrevet 20. oktober Gladis skrev (1 time siden): Isabell er den sleipeste, manipulerende , kyniske influenseren som drar ut hver eneste krone av sine RS! Dette er ikke noe Isabel forsvar, bare tankespinn. Jeg er ikke uenig med deg, men det Isabel gjør som er veldig lurt, og som jeg tror er årsaken til at Raadsquad liker henne enda bedre, er at hun er helt transparent på det der. Hun kaller selvsagt ikke seg selv kynisk, men hun er ærlig på at hun tjener på å reise til Maldivene for eks (content). At seerne er årsaken til at hun har den inntekten (obvious, but still), og da en person for ikke så lenge siden spurte om hun kunne slå av reklame på noen stories, svarte hun noe "nei er du gal, da tjener jeg jo ikke penger". Nei, hun er fascinerende. Ikke så veldig fascinerende som menneske kanskje, men som forretningskvinne. Hun vet nøyaktig hva hun gjør. Ikke noe tvil om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 20. oktober #13159 Del Skrevet 20. oktober refill skrev (7 minutter siden): Dette er ikke noe Isabel forsvar, bare tankespinn. Jeg er ikke uenig med deg, men det Isabel gjør som er veldig lurt, og som jeg tror er årsaken til at Raadsquad liker henne enda bedre, er at hun er helt transparent på det der. Hun kaller selvsagt ikke seg selv kynisk, men hun er ærlig på at hun tjener på å reise til Maldivene for eks (content). At seerne er årsaken til at hun har den inntekten (obvious, but still), og da en person for ikke så lenge siden spurte om hun kunne slå av reklame på noen stories, svarte hun noe "nei er du gal, da tjener jeg jo ikke penger". Nei, hun er fascinerende. Ikke så veldig fascinerende som menneske kanskje, men som forretningskvinne. Hun vet nøyaktig hva hun gjør. Ikke noe tvil om det. Å ja, Isabel vet hva hun driver med og hun er jæskla god på det😂 Content,content! Det lærte hun tidlig og det skal hun ha, hun bruker alt..og da mener jeg ALT for å få content…penger, penger, penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladis Skrevet 20. oktober #13160 Del Skrevet 20. oktober elskersommer skrev (56 minutter siden): Legger merke til på denne facebook side til Raadsquad gjengen så er det faktisk flere nå som begynner å prate noe mer negativt om IR.. Flere som synes hun er lite moden Er jo å håpe på at disse RS tar til fornuft! Tviler litt når jeg så de hadde gått bananas da hun la ut pysjamas😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå