Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Dere som mener naboen ikke eksisterer, er middagen i går og samtalen mellom Sidra og Isabel bare skuespill? 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol Rampelyset skrev (18 minutter siden):

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Bilde jeg postet er IKKE spekulasjon.

Man ser tydelig hvem bilde er av,hvem som har postet det,og hvor det var postet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (12 minutter siden):

Man ser tydelig hvem bilde er av,hvem som har postet det,og hvor det var postet.

Ja det ligger jo åpent på offentlig profil? Det lå også bilde av henne smilende i storyen til legen dagen før, så spekulasjon er det ikke. Men men. Er vel forsåvidt litt ot da. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (22 minutter siden):

Isabel har også bekreftet at hun har operert nesen. Så er ikke spekulasjoner.

Endret av Angel75
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (På 15.10.2024 den 23.09):

Det er kanskje en av de dårligste kolleksjonene Chanel har hatt. Virkelig. Mange av beige-fargene var fra fjorårets sesong og lite «nytt». Jeg hadde nok ikke gått amok, fa jeg vet at Chanel har langt finere klær enn det der. For den prisen burde hun investere i noe jakker, spesielt de klassiske Tweed-jakkene som Coco Chanel gikk med, eventuelt burde hun ha ventet med å kjøpe vintertøy til Coco Neige kolleksjonen kommer. Den er virkelig lagd for disse reisemålene som St.Moriz osv.Det som er enda mer dumt er at hun kunne spart 62500kr om samme shoppingen skjedde i Norge, fått tilbake på mva. 
Hun er overhode ikke økonomisk, så jeg skjønner at hun har vært redd for å kjøpe i Dubai. Men så tenker jeg, om dette gjør henne glad og hun heller prioritere shopping, så er det jo bare å ikke bry seg om boligkjøp. 
Det var absolutt ingenting av dagens kolleksjon som var til å skryte av. Men så er det hennes penger og henne smak. Syntes også at hennes S A var litt rar når hun sa «vi tar deg også med på Fashion Show til Paris», virket ut som hun ville friste Isabel med Fashion show for å kunne få henne til å handle mer. Btw Rikke Krefting (en annen influencer) har også dratt på Chanel Fashion Show, men hun handler nærmest ingenting fra Chanel. Bare leier klær, og hun er arving. Alt handler om content og fremstilling. Men håper hun får seg en stylist. Forresten den hvite posen hun fikk med gave er en parfyme. Det er en av de store størrelsene deres. 

Dårligste kolleksjonen for deg kanskje, beste for andre. 

Hvordan skulle hun ellers lagt fram invitasjonen til fashion show, vi inviterer dere alle? Når man har en SA så skal det gjøres personlig.

Hun fikk ikke parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett IR sin snap i dag, og jeg må si meg mektig imponert over hva hun har fått til. Det forholdet hun har opparbeidet seg til sine følgere må jo være unikt? Jeg aner ikke om disse følgerne tror de er venninner på ekte eller ei, men måten hun snakker på virker jo som hun snakker til venninner. Hun lever et svært glamorøst liv i Dubai, med private visninger hos Chanel som hun inviterer "venninnene" sin med på, klart mange har lyst å følge med på dette.

Hun fremstår rett og slett som en drivende dyktig forretningskvinne! Litt bismak hos meg når Raadsquad spør om hun kan forlenge tiden tilbudet gjelder til trygden kommer, men at IS har fått til noe er det ingen tvil om.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås skrev (10 minutter siden):

Jeg har sett IR sin snap i dag, og jeg må si meg mektig imponert over hva hun har fått til. Det forholdet hun har opparbeidet seg til sine følgere må jo være unikt? Jeg aner ikke om disse følgerne tror de er venninner på ekte eller ei, men måten hun snakker på virker jo som hun snakker til venninner. Hun lever et svært glamorøst liv i Dubai, med private visninger hos Chanel som hun inviterer "venninnene" sin med på, klart mange har lyst å følge med på dette.

Hun fremstår rett og slett som en drivende dyktig forretningskvinne! Litt bismak hos meg når Raadsquad spør om hun kan forlenge tiden tilbudet gjelder til trygden kommer, men at IS har fått til noe er det ingen tvil om.

Helt enig med deg her, selv om jeg syntes det blir mye jabbing innimellom og at hun sløser noe ekstremt med penger på klær hun ikke bruker så er hun veldig dyktig på det hun gjør på snap. Til tider er det også veldig gøy å se på henne. Men, RS finner jeg veldig creepy til tider, huff noen av kommentarene hun legger ut vitner jo om at de er totalt besatt av henne og virkelig tror de er venninner. Det er tragisk og trist. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser nyhetene på tv 2 om hvor mye klær som kastes bare på et år,hvor dårlige kår de som produserer har og hvor mye kemikalier det brukes,så ser man samtidig en dame i Dubai som handler å handler,hun får ikke nok uansett hvor mangen ganger hun fyller opp senga på gjesterommet,at det ska koste mer å fly for de som flyr mye er og en ting de ser på.hva gjør hun?jo lager en avtale med Emirates.det forbruket er i tillegg underholdning for mangen som sitter å heier henne frem,til å spy av

Endret av Velinda
  • Liker 4
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pås skrev (3 timer siden):

Enig med deg. Absolutt ikke enig i alt hun gjør, men at hun ekstremt dyktig er det overhodet ingen tvil om! Jeg syntes det var veldig spennende å følge henne f.eks på den visningen hos Chanel. Jeg ante ikke at slikt eksisterte engang! Det er så fjernt fra mitt liv som det går ann å komme, her jeg sitter med skitne negler og gnagesår på føttene etter en lang dag med en fysisk jobb utendørs. Liker å drømme meg bort i snappene til Isabel.

Jeg tror derimot ikke at jeg er venninnen hennes, og jeg tror heller ikke at hun anser meg som en venninne 😅 I beste fall setter hun pris på pengene hun tjener på meg. Håper de aller fleste forstår det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo snart ha behandling for den shoppingen…68.000 for to kjoler pluss det andre hun kjøpte….250.000 på Chandel i går. Det er jo sykt! Greit hun har penger, men dette er jo vanvittig. Gøy å se på lovet i Dubai, men den der shoppingen er jo sykelig. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen godt hun tjener godt for bare de siste dagene har hun vel nesten brukt en halv million om ikke mer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha der ble jeg influensa igjen. Satt med morgenkaffen min i hånden og hunden på fanget og så gjennom gårsdagens historie. Merket at jeg tok meg selv i å bli irritert på Isabel der hun ravet halvfull rundt i leiligheten og snappen midt på natten mens hun ventet på naboen istede for å pakke. Tenkte høyt for meg selv: «Kan du bare gå å legge deg? «Vi» skal snart til Maldivene og dumt å miste flyet» 🤣

For ordens skyld: Jeg er fullstendig klar over at «vi» ikke skal til Maldivene. Men var bare vittig at tankene mine automatisk tenkte «vi» i den settingen. Nå sluttet jeg å se og løp rett inn i denne tråden for å sladre på meg selv, så vet ikke om hun kom seg i seng eller på flyet 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (2 timer siden):

Hahahaha der ble jeg influensa igjen. Satt med morgenkaffen min i hånden og hunden på fanget og så gjennom gårsdagens historie. Merket at jeg tok meg selv i å bli irritert på Isabel der hun ravet halvfull rundt i leiligheten og snappen midt på natten mens hun ventet på naboen istede for å pakke. Tenkte høyt for meg selv: «Kan du bare gå å legge deg? «Vi» skal snart til Maldivene og dumt å miste flyet» 🤣

For ordens skyld: Jeg er fullstendig klar over at «vi» ikke skal til Maldivene. Men var bare vittig at tankene mine automatisk tenkte «vi» i den settingen. Nå sluttet jeg å se og løp rett inn i denne tråden for å sladre på meg selv, så vet ikke om hun kom seg i seng eller på flyet 😅

Hun kom seg på flyet 😂 Naboen fikk observere henne under koffertlukkinga, så stikker han ikke nå så er han vel en keeper 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Hun har nok muligheter å handle så lenge folk gidder å gi hun klikk . Sier jo mye om damen at hun ikke bruker pengene mere fornuftig 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama bruker penger altså, og hun går jo aldri tom. Fra shopping til shopping til enda en tur til Maldivene. Misunner henne turene til Maldivene, ser helt magisk ut.

Lurer på hvor mange millioner hun har på bok. Hun bør investere i fremtiden og leilighet eller hus. Håper hun gjør det, for dette varer ikke evig. Men mulig hun klarer seg så bra i mange år til og bygger seg opp en formue til å leve på resten av livet. 

Endret av Really
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye kostet hotellet på Maldivene? Flyet kostet jo 41.000,- en vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hvor mye kostet hotellet på Maldivene? Flyet kostet jo 41.000,- en vei. 

Tror ikke hun har orket å regne på det ennå. Veldig luksus det første stedet hun er på, så det er nok dyrt ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (32 minutter siden):

Tror ikke hun har orket å regne på det ennå. Veldig luksus det første stedet hun er på, så det er nok dyrt ja

Ser ut som det er rundt NOK 50.000,- pr. natt. 
Helt sinnssvak pris… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun på Maldivene for å promotere å selge inn noe som ska lanseres snart?bruker å være med noe i kofferten slik at det kan føres som jobbreise

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...