Sol Rampelyset Skrevet 10. oktober #13001 Del Skrevet 10. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 10. oktober #13002 Del Skrevet 10. oktober Angel75 skrev (1 time siden): Jeg kan også snakke åpent om ting, men ikke om jeg blir presset til det! Det kommer på mine prinsipper, ingen andres. At ikke flere ser det? Vil se at flokken her la seg presse til å prate om ting på andres prinsipper og være en nikkedokke? I dont think so! Enig . Det handler om prinsipper . Og respekt . De hadde aldri «truet « en mann på samme måte. Så fikk faktisk litt respekt for henne at hun satte en tydelig grense for GMN . Hva hun prater om i egne kanaler er selvvalgt , men hva hun intervjues om er noe helt annet . 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. oktober #13003 Del Skrevet 11. oktober Teflonhjernen skrev (11 timer siden): 1. Er det noen som har sett «Girls of Oslo» ? Er det gøy? Syntes egentlig det virker sykt kjedelig. 2. Noen som sitter klar i morgen for å sikre seg det nye Nude serumet? Jeg har sett Girls of Oslo og det var helt ok underholdning. Egentlig akkurat så god underholdning som jeg forventet at det skulle være. En perfekt serie og ha som «bakgrunnsstøy» mens man spiller på mobilen - om du ser greia 😅 Type når man egentlig ikke orker å følge med på noe, men vil ha på TV for selskapets skyld 😁 Angel75 skrev (10 timer siden): Jeg kan også snakke åpent om ting, men ikke om jeg blir presset til det! Det kommer på mine prinsipper, ingen andres. At ikke flere ser det? Vil se at flokken her la seg presse til å prate om ting på andres prinsipper og være en nikkedokke? I dont think so! Akkurat! Stor forskjell på å dele frivillig og bli presset til det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. oktober #13004 Del Skrevet 11. oktober Någon som har sett nya Girls of Oslo? Isabel är så morsom, älskar att följa henne 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 11. oktober #13005 Del Skrevet 11. oktober Var ikke hun nominert til jenteprisen?ser de andre nominerte er på plass å snakker mye om hvor viktig denne prisen er,Isabel har vel ikke nevnt det med et ord?bare litt rart å velge å reise hjem i dag når prisen deles ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. oktober #13006 Del Skrevet 11. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 11. oktober #13007 Del Skrevet 11. oktober Fuck denne tragiske dritten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 11. oktober #13008 Del Skrevet 11. oktober Noen her som vet hvorfor New York turen ble avlyst? Var ikke hele poenget med å bli SoHo medlem (som forøvrig kostet 35.000kr) å kunne reise til NY for å bo der, eller tar jeg feil? Husker også at hun en gang nevnte at hun hadde booket first class til NY...Noen som vet hva grunnen til at de ikke reiser der nå er? Og skal Rami bli med til India, hvorfor egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 12. oktober #13009 Del Skrevet 12. oktober Velinda skrev (13 timer siden): Var ikke hun nominert til jenteprisen?ser de andre nominerte er på plass å snakker mye om hvor viktig denne prisen er,Isabel har vel ikke nevnt det med et ord?bare litt rart å velge å reise hjem i dag når prisen deles ut Var ko en hel haug som var nominerte så jeg på listen. Hun tok jo fullstendig av da hun ble nominert, men skjønte vel etterhvert at alle kunne bli nominert. Så hun blåser vel i hele greia kan jeg tenke meg. Hun hadde hvertfall ikke vært en verdig vinner i mine øyne hvertfall. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 12. oktober #13010 Del Skrevet 12. oktober Rory21 skrev (På 8.10.2024 den 23.56): Minnet meg om baby reindeer det her....🫨🙈🙈🙈 Meget spesielt dette er for drøyt... jeg hadde blitt redd hadde noen skrevet sånn til meg 🫣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 12. oktober #13011 Del Skrevet 12. oktober Så var hun i Dubai igjen….inne i pysjamas med matlevering på døren og snakk om naboen. Veeeeeeeldig interessant. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. oktober #13012 Del Skrevet 12. oktober (endret) Minipilla skrev (34 minutter siden): Så var hun i Dubai igjen….inne i pysjamas med matlevering på døren og snakk om naboen. Veeeeeeeldig interessant. Tenker du det er noe annerledes når hun sitter inne i Oslo i pysjen og får pimpens frokost/en eller annen gammelmannskost som kjøttboller og raller om søsken/moren? Jaja, snart skal hun til Maldivene og vi får se dagene fly forbi på sykkel og eggsbenedict 🥱 Endret 12. oktober av Hatsumomo 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 12. oktober #13013 Del Skrevet 12. oktober Hatsumomo skrev (2 timer siden): Jaja, snart skal hun til Maldivene og vi får se dagene fly forbi på sykkel og eggsbenedict 🥱 Ja takk, heller det. Jeg vil drømme meg bort til sol, varme, kritthvite strender og dyre resorter jeg aldri kommer til å bo på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet 12. oktober #13014 Del Skrevet 12. oktober Ugresset skrev (10 minutter siden): Ja takk, heller det. Jeg vil drømme meg bort til sol, varme, kritthvite strender og dyre resorter jeg aldri kommer til å bo på. Enig med deg. Mulig jeg går innpå snappene hennes da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 13. oktober #13015 Del Skrevet 13. oktober Jeg blir forbanna på divadramadama som tror hun er noe 😠 Hva faen, som I selv sier - hvorfor kjører de og står parkert utenfor Chanel butikken i Oslo (jfr. før I ble kjørt til flyplassen)? Det er gågate og ikke lovlig å parkere der? I, du har faen så godt av å gå noen meter og sååå forbanna viktig er du ikke. Det blir for dumt! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. oktober #13016 Del Skrevet 13. oktober Jeg hadde seriøst blitt skremt om jeg var Isabel 😳 Hvorfor vet de sånt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 13. oktober #13017 Del Skrevet 13. oktober Sirah skrev (13 minutter siden): Jeg hadde seriøst blitt skremt om jeg var Isabel 😳 Hvorfor vet de sånt? Akkurat den der reagerte jeg også på 😧 Er jo totalt sykt at de har kontroll på eggløsningen hennes 🥚. Tenker jo at hun som sendte kommentaren må jo ha logget det. Ellers så er det jo sååååå mange i RS som har mensen samtidig med Isabel. Creepy 🫨 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13. oktober #13018 Del Skrevet 13. oktober Jeg tenker at hun har malt seg litt inn i et hjørne nå, med denne 24/7 snappingen. Det viser seg jo at det selv for en som bor i Dubai og stadig flyr både her og der så består livet av flest hverdager hvor man følger ens rutiner. Ingen opplever spennende ting hver dag, så da blir det repeat med å re opp seng, lage kaffe og frokost, bestille middag, hudrutine og så natta - ispedd tværing av kontakt med diverse menn. Hun lager content av å finne seg en mann, men når dette er (tilnærmet eneste) tema hver dag så blir det litt tamt. Og hadde NOEN hatt kontroll på eggløsningen min hadde jeg blitt vettaskremt! 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. oktober #13019 Del Skrevet 13. oktober (endret) Teflonhjernen skrev (1 time siden): Akkurat den der reagerte jeg også på 😧 Er jo totalt sykt at de har kontroll på eggløsningen hennes 🥚. Tenker jo at hun som sendte kommentaren må jo ha logget det. Ellers så er det jo sååååå mange i RS som har mensen samtidig med Isabel. Creepy 🫨 Ja og at de får seg til å skrive det??? 🫣 Får stalkervibber Endret 13. oktober av Sirah 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 13. oktober #13020 Del Skrevet 13. oktober Ugresset skrev (8 timer siden): Ja takk, heller det. Jeg vil drømme meg bort til sol, varme, kritthvite strender og dyre resorter jeg aldri kommer til å bo på. Hver sin smak, det er jo like kjedelig repeterende som alt annet. Venter på at noe nytt skal skje (at hun reiser til et annet sted hun ikke har vært før - turen til England i regi av Snapchat var jo veldig interessant), jeg kan helt klart spare meg for det samme repeterende innholdet enten det er i Dubai, Oslo eller Maldivene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå