Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

xoxo1991 skrev (27 minutter siden):

Så at Isabel droppet God Morgen i dag tidlig, og vil heller være med på radio-intervjue. Begynner å lure på om det egentlig skyldes dårlig moral. Å droppe jobb fordi du vil sove....hva skjer med denne familien?

Den dama der er så bedagelig anlagt at det er flaut. Hun klarer jo aldri å stå opp til noe som helst, verken yoga, pilates eller trening generelt om det er før kl 11 på dagen. Tror ikke hun skal stå der og klage over Rami/Sidra når det kommer til å dra seg om morningen 🙄 Er jo nesten et utrolig under at hun evner å komme seg opp 4 om natta for å komme seg på flyplassen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Den dama der er så bedagelig anlagt at det er flaut. Hun klarer jo aldri å stå opp til noe som helst, verken yoga, pilates eller trening generelt om det er før kl 11 på dagen. Tror ikke hun skal stå der og klage over Rami/Sidra når det kommer til å dra seg om morningen 🙄 Er jo nesten et utrolig under at hun evner å komme seg opp 4 om natta for å komme seg på flyplassen.

Hun la seg ikke.... 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusemusen skrev (3 minutter siden):

Hun la seg ikke.... 😉

haha, nei der har du nok grunnen ja

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (30 minutter siden):

Dette er ekstremt flaut. Dette er jobben hennes, og kollegaene hennes møter opp - reiser inn fra andre byer, får seg barnepass og diverse og hun klarer ikke å våkne engang? Alt hun skulle var å stå opp, ta en uber og komme seg på stedet - de sminker, gjør henne klar og diverse. Dårlig arbeidsmoral på diverse søsken.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (6 minutter siden):

Dette er ekstremt flaut. Dette er jobben hennes, og kollegaene hennes møter opp - reiser inn fra andre byer, får seg barnepass og diverse og hun klarer ikke å våkne engang? Alt hun skulle var å stå opp, ta en uber og komme seg på stedet - de sminker, gjør henne klar og diverse. Dårlig arbeidsmoral på diverse søsken.

Sidra er jo omtrent tenåring, så hun er unnskyldt, litt verre med Rami, men ok han er også ung.

At søstra som er 10 år eldre er samme typen er noe heeeelt annet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (1 time siden):

Så at Isabel droppet God Morgen i dag tidlig, og vil heller være med på radio-intervjue. Begynner å lure på om det egentlig skyldes dårlig moral. Å droppe jobb fordi du vil sove....hva skjer med denne familien?

Hun sier nå på snap at det var fordi at i fjor så hadde den mannlige program lederen spurt om plastræva hennes selv om de hadde lovet at det ikke skulle bli spurt om. 
Det var så veldig traumatiserende for henne i fjor, at hun ikke følte seg trygg i TV2 studio og dermed nektet i år. 
Er det mulig å  bli så sart primadonna? 
Herregud hun snakker om plastikk ræv, plastikk pupper/lepper, bleike rævhølet, snabel safari osv osv. Men, at en programleder spurte om ræva i fjor ble for mye til at hun  ville være med i år. 
Tenker at det er nok heller fordi hun ikke orket å stå opp. 

Liker Isabel, men nå sank hun virkelig!! Tror hun er i ferd med å bli en skikkelig diva. Ikke gidder hun å møte RS som hun eeeelsker og ikke gidder hun å stille opp på God morgen Norge. 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel pga opplevelser hun hadde hatt på God morgen tidligere.  Men for alle del om ikke det passet ditt narrativ så lag din egen historie.  Passer det bedre inn i hodet ditt?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Mange av de som er 35+ er nok RaadSquad. Vil tro Rami også har mange 35+ følgere. 

Det tror jeg absolutt. Mange av Rami sine kommer garantert fra Isabel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (6 timer siden):

Jeg hadde heller ikke orket å være så eksponert og dømmer henne ikke for å gjemme seg under den trappa. Kjente jeg ble irritert fordi Rami igjen var for sent ute. Han klarte faktisk å hente henne denne gangen, han sliter visst med å stå opp i dagslys.  Akkurat han har fått en veldig lett vei å gå i kjølvannet av Isabel og hun lar han utnytte det med glede, spørsmålet er om det er en bjørnetjeneste hun gjør ham. Og han har hatt en galning på døra, så tenker familien Raad iallefall etter den hendelsen har tenkt igjennom de fleste scenarioer. 

Du ble irritert fordi en mann du ikke kjenner var for sen til å hente en dame du ikke kjenner? 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 timer siden):

Var vel pga opplevelser hun hadde hatt på God morgen tidligere.  Men for alle del om ikke det passet ditt narrativ så lag din egen historie.  Passer det bedre inn i hodet ditt?

Først og fremst. 

1. Min første kommentar ble publisert før Raad rakk å stå opp og forklare seg på hvorfor hun droppet "God Morgen Norge", så til neste gang du har tenkt å være ufin eller frekk mot andre brukere her på kvinneguiden - do your f* researching, for det er åpenbart at du kun har ett agenda og det er å være maksimalt ufin mot brukere her inne - absolutt ingenting annet. Flaut

2. Det er ingen tvil om at Isabel har en relativ lat livsstil. Får handlevarer levert på døren, bestiller alle måltider minus frokost hver dag etc. Og, det er heller ingen tvil om at hun liker å sove ut - hun har ingen struktur eller rytme på dette, og står opp når hun står opp. Så det at hun muligens kunne ha droppet "God Morgen Norge" pga lite søvn, er en ganske god teori - og igjen, dette ble skrevet før hun publiserte årsaken. 

Videre, årsaken til hvorfor hun ikke møter opp til God Morgen Norge, men heller gjør radiointervju...er tynn, veldig tynn. Dama sitter å snakker om rumper, samleie, rævhøl dag inn og dag ut til 360.000 følgere som hun har ingen anelse om hvem er , men syns det er ubehagelig å svare på det samme som hun snakker om på et intervju? Hun har ingen problemer med å snakke om forbruket sitt eller at hun er en "nyrik russer" til minmote, eller at hun må ha stramme klær pga plasten, lol - som hun nevnte i går - men i dag morgen så var det plutselig veldig ubehagelig og absolutt ikke greit. Ja, du kan godt kjøpe den historien - men det gjør ikke jeg. 

Så til neste gang du skal bruke hodet ditt for å svare en bruker, pass på at kommentaren din faktisk er "on point", hvis ikke dropp det - som halvparten av de andre kommentarene dine. 

P.S - Slutt med ekkokammer!

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (8 timer siden):

Kritikken som går igjen her inne er at Isabel spiller på følelser, at hun lurer følgerne sine til å tro at de er hennes venninner. Når vi ser f.eks. Kristin Gjelsvik kopierer henne så ser vi at det er skikkelig falskt, nå må jeg raskt legge til at Kristin har veldig mye kvalitetsinnhold og vil ødelegge for seg selv om hun fortsetter å kopiere, hun er best «som seg selv» . 

Det er det jeg mener Isabel er, seg selv, ekte vare. Hun er jo en selger, men kunne hatt MYE mer reklame hvis hun var skikkelig kynisk.

Isabel er som en åpen bok inne på snap, det hadde hun ikke orket hvis hun hadde hatt forakt overfor følgerne sine. Snublesteinen for Isabel framover vil bli å kunne kombinere det tette forholdet hun har til følgerne sine og det å opprette et kjærlighetsforhold hun vil beskytte. Det er også tydelig at hun vet at noen følgere er ekstreme og følgerne får ikke lenger følge henne på venninnetreff eller dater i sanntid. Så ekstreme følgere har ødelagt mye for de moderate følgerne som bare er der for å bli underholdt.

Jeg er blitt kalt det utroligste her inne fordi jeg har en overbærende holdning til Isabel. Jeg vil si at mange som har svart meg på innlegg virker å være fulle i hat og da blir svarene de får deretter og det er jo trist.

Hvilke kvalitetsinnhold hos Kristin er det du referer til her?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst. 

1. Min første kommentar ble publisert før Raad rakk å stå opp og forklare seg på hvorfor hun droppet "God Morgen Norge", så til neste gang du har tenkt å være ufin eller frekk mot andre brukere her på kvinneguiden - do your f* researching, for det er åpenbart at du kun har ett agenda og det er å være maksimalt ufin mot brukere her inne - absolutt ingenting annet. Flaut

2. Det er ingen tvil om at Isabel har en relativ lat livsstil. Får handlevarer levert på døren, bestiller alle måltider minus frokost hver dag etc. Og, det er heller ingen tvil om at hun liker å sove ut - hun har ingen struktur eller rytme på dette, og står opp når hun står opp. Så det at hun muligens kunne ha droppet "God Morgen Norge" pga lite søvn, er en ganske god teori - og igjen, dette ble skrevet før hun publiserte årsaken. 

Videre, årsaken til hvorfor hun ikke møter opp til God Morgen Norge, men heller gjør radiointervju...er tynn, veldig tynn. Dama sitter å snakker om rumper, samleie, rævhøl dag inn og dag ut til 360.000 følgere som hun har ingen anelse om hvem er , men syns det er ubehagelig å svare på det samme som hun snakker om på et intervju? Hun har ingen problemer med å snakke om forbruket sitt eller at hun er en "nyrik russer" til minmote, eller at hun må ha stramme klær pga plasten, lol - som hun nevnte i går - men i dag morgen så var det plutselig veldig ubehagelig og absolutt ikke greit. Ja, du kan godt kjøpe den historien - men det gjør ikke jeg. 

Så til neste gang du skal bruke hodet ditt for å svare en bruker, pass på at kommentaren din faktisk er "on point", hvis ikke dropp det - som halvparten av de andre kommentarene dine. 

Hun fortalte allerede i går at hun grudde seg og hadde ikke lyst til å gå, så du behøvde ikke høre alt for å forstå og ha empati. Skal ikke så mye til å vise forståelse for et annet menneske.

Do better ❤️

Ekkokkammeret du ønsker, kommer ikke til å skje.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innholdet hun pleier å ha når hun er i Oslo er noe av det kjedeligste for min del, da gidder jeg ikke en gang å se gjennom snappene i det hele tatt. Det umåtelig lite interessant å se henne ligge i sofaen med enten moren, Rami eller noen av de andre og ralle i vei om svada. Eller i bilen for å hente nok en matrunde fra Joe eller annet. 

Ser clickbaiten er ER DETTE SLUTTEN? 

På hva da? Slutten på serien da tenker jeg? Noe mer "alvorlig" enn det kan det jo ikke være.. men gidder ikke klikke meg inn for å se. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (58 minutter siden):

Hun fortalte allerede i går at hun grudde seg og hadde ikke lyst til å gå, så du behøvde ikke høre alt for å forstå og ha empati. Skal ikke så mye til å vise forståelse for et annet menneske.

Do better ❤️

Ekkokkammeret du ønsker, kommer ikke til å skje.

Dette er jeg enig i. Helt greit at hun snakker mye om disse tingene til vanlig, men her hadde hun gitt KLAR BESKJED på forhånd om at hun ikke ville ha spørsmål om dette. Likevel ble hun presset noen få minutter før LIVE-sending. Jeg kan godt forstå at det må ha vært veldig ubehagelig og at hun ikke har lyst til å gjenta dette. Det er også noe annet å snakke på snap hvor hun har full kontroll på hva som blir sagt, og å skulle snakke om det på live-TV.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Innholdet hun pleier å ha når hun er i Oslo er noe av det kjedeligste for min del, da gidder jeg ikke en gang å se gjennom snappene i det hele tatt. Det umåtelig lite interessant å se henne ligge i sofaen med enten moren, Rami eller noen av de andre og ralle i vei om svada. Eller i bilen for å hente nok en matrunde fra Joe eller annet. 

Ser clickbaiten er ER DETTE SLUTTEN? 

På hva da? Slutten på serien da tenker jeg? Noe mer "alvorlig" enn det kan det jo ikke være.. men gidder ikke klikke meg inn for å se. 

Slutten på reality-livet hennes. Altså TV-serier osv. Jeg ble egentlig litt skuffet 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er det noen som har sett «Girls of Oslo» ? Er det gøy? Syntes egentlig det virker sykt kjedelig. 
2. Noen som sitter klar i morgen for å sikre seg det nye Nude serumet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

1. Er det noen som har sett «Girls of Oslo» ? Er det gøy? Syntes egentlig det virker sykt kjedelig. 
2. Noen som sitter klar i morgen for å sikre seg det nye Nude serumet? 

Nei, jeg gidder ikke all den tiden jeg vet de «lager» drama for å ha innhold nok. Det blir for kunstig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (31 minutter siden):

Dette er jeg enig i. Helt greit at hun snakker mye om disse tingene til vanlig, men her hadde hun gitt KLAR BESKJED på forhånd om at hun ikke ville ha spørsmål om dette. Likevel ble hun presset noen få minutter før LIVE-sending. Jeg kan godt forstå at det må ha vært veldig ubehagelig og at hun ikke har lyst til å gjenta dette. Det er også noe annet å snakke på snap hvor hun har full kontroll på hva som blir sagt, og å skulle snakke om det på live-TV.

Jeg kan også snakke åpent om ting, men ikke om jeg blir presset til det!

Det kommer på mine prinsipper, ingen andres. At ikke flere ser det?

Vil se at flokken her la seg presse til å prate om ting på andres prinsipper og være en nikkedokke? I dont think so!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (2 timer siden):

Hvilke kvalitetsinnhold hos Kristin er det du referer til her?

Hun bruker mye tid på kjøkkenet, der hun komponerer oppskrifter på gefylen og deler oppskrift blant annet. Det er innhold jeg liker og blir inspirert av. Liker også hvordan hun bruker farger på interiør hjemme og tar følgere med på ommøbleringer. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (4 timer siden):

Først og fremst. 

Classy og et fantastisk forbilde 🤡

IMG_3070.jpeg

IMG_3069.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...