Hatsumomo Skrevet 7. oktober #12921 Del Skrevet 7. oktober Jada, her lager folk seg vidtrekkende fantasier om hvordan Naboen er, hva han gjør mot Isabel og hvor gale det kommer til å gå, og alt de har å gå etter er hva Isabel velger å fortelle.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 7. oktober #12922 Del Skrevet 7. oktober Hun har blitt så kjedelig. tror hun kommer til å slite med å holde på følgere fortsetter hun sånn. 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laurabeauty Skrevet 7. oktober #12923 Del Skrevet 7. oktober Naboen naboen bananen, nananen.. Snabelen.... snabelridning...... altså.. jeez............ så er det så viktig for hun å fortelle at han sa at '' Isabel jeg håper ikke du skal ligge med noen andre når du er i oslo '' ...... Hvem prøver hun å lure? rapporterer de ekle sex snakk snappene..................... uuhg 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 7. oktober #12924 Del Skrevet 7. oktober Laurabeauty skrev (2 timer siden): Naboen naboen bananen, nananen.. Snabelen.... snabelridning...... altså.. jeez............ så er det så viktig for hun å fortelle at han sa at '' Isabel jeg håper ikke du skal ligge med noen andre når du er i oslo '' ...... Hvem prøver hun å lure? rapporterer de ekle sex snakk snappene..................... uuhg Støtter denne, hver gang hun skriver "Ser det ut som jeg har vært på snabelsafarI", syns det er så nasty og ekkelt.. 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 7. oktober #12925 Del Skrevet 7. oktober Creepy 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. oktober #12926 Del Skrevet 8. oktober Vålull skrev (6 timer siden): Creepy Jævlig creepy ja🤯🤯😵💫😵💫😵💫 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 8. oktober #12927 Del Skrevet 8. oktober Vålull skrev (8 timer siden): Creepy Fy faen så ekkelt!!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 8. oktober #12928 Del Skrevet 8. oktober baremeg skrev (5 minutter siden): Fy faen så ekkelt!!!! Før ble det laget filmer om sånne ustabile personer som påsto de kjente forbilde sitt på et dypt plan at de lett kunne ta på seg en rolle som en nær venn uten å ha møtt vedkommende 🤢 Dette blir jo bare verre og verre... Om Isabel blir overfalt og kidnappet blir jeg ikke så veldig overrasket..... 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 8. oktober #12929 Del Skrevet 8. oktober cHg skrev (2 timer siden): Før ble det laget filmer om sånne ustabile personer som påsto de kjente forbilde sitt på et dypt plan at de lett kunne ta på seg en rolle som en nær venn uten å ha møtt vedkommende 🤢 Dette blir jo bare verre og verre... Om Isabel blir overfalt og kidnappet blir jeg ikke så veldig overrasket..... Hun virker jo å være ganske naiv og blåst selv også,hun syns de som skriver sånn er så søte,bestevennene hennes,bare det at de kaller henne dronninga er nok til å få en eller to alarmer til å gå av for de fleste 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 8. oktober #12930 Del Skrevet 8. oktober Velinda skrev (1 time siden): Hun virker jo å være ganske naiv og blåst selv også,hun syns de som skriver sånn er så søte,bestevennene hennes,bare det at de kaller henne dronninga er nok til å få en eller to alarmer til å gå av for de fleste Hun er dronninga av snap iallefall. Tenk hvor mye misunnelse det skaper at hun er den største snapstjerna i Norge, muligens av norden/europa. Tenker hun er j… smart, så ikke bekymre deg for henne, hun er ikke naiv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. oktober #12931 Del Skrevet 8. oktober Isabel gjemmer seg på Gardermoen fordi hun er sjenert og har sosial angst sier hun. Godt mulig det stemmer, men jeg tenker egentlig er at hun orker ikke møte «venninnene», er jo ikke vanskelig å finne ut hvilket fly hun kommer med og når det lander. Hun som eeeeelsker venninnene sine så utrolig mye…. 4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 8. oktober #12932 Del Skrevet 8. oktober Vålull skrev (15 timer siden): Creepy Jeg ble så flau når jeg leste dette . Og bekymret. Jeg skjønner ikke at Isabel deler og oppmuntrer sånne sprø meldinger. Tror Isabel selv er i et parasocial relationship med fansen. Har reagert spesielt på de utallige meldingene om folk som ser på snappene hennes på fullt volum på upassende steder, på jobb, foran barn, fremmede etc og bare "alle hørte at du sa pule hahah og datteren min snakker om gjøkfaen i barnehagen hahaha". Det er jo teit. Håper de bare finner det på for oppmerksomhet. 17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 8. oktober #12933 Del Skrevet 8. oktober Det viser igjen hvor enkle vi menneskene er. Lav motstandskraft mot påvirkning. Sekter, Trump-tilhengere etc. Verden vil bedras. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 8. oktober #12934 Del Skrevet 8. oktober Sendte hun seriøst Rami inn på apoteket for å kjøpe angrepille?🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. oktober #12935 Del Skrevet 8. oktober Fordi du har en svært usunn relasjon til en influensere? Bare et vilt gjetteforsøk her 🙄 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 8. oktober #12936 Del Skrevet 8. oktober Noen som vet hvor lenge hun skal være i Oslo og hva planene er? Allerede det lille fra i dag har vært bedre enn alle dagene hun har vært i Dubai siden hun dro fra Oslo sist. Hvorfor ble Paris turen avlyst og hva skulle hun der? Skal hun ikke til New York allikevel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. oktober #12937 Del Skrevet 8. oktober xoxo1991 skrev (38 minutter siden): Noen som vet hvor lenge hun skal være i Oslo og hva planene er? Allerede det lille fra i dag har vært bedre enn alle dagene hun har vært i Dubai siden hun dro fra Oslo sist. Hvorfor ble Paris turen avlyst og hva skulle hun der? Skal hun ikke til New York allikevel nå? Noen få dager. Pga jobb og premiere på Girls of Oslo. planen var å videre til Paris et par dager og så tilbake til Oslo for mer jobb. Jobben ble derimot utsatt noen uker pga forsinkelse i produksjon eller noe så hun sa hun ville rett tilbake til Dubai. New York ble avlyst for lenge siden Hun ble i Dubai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 8. oktober #12938 Del Skrevet 8. oktober Sirah skrev (31 minutter siden): Noen få dager. Pga jobb og premiere på Girls of Oslo. planen var å videre til Paris et par dager og så tilbake til Oslo for mer jobb. Jobben ble derimot utsatt noen uker pga forsinkelse i produksjon eller noe så hun sa hun ville rett tilbake til Dubai. New York ble avlyst for lenge siden Hun ble i Dubai. Hun har sikkert lyst til å komme tilbake til Dubai så fort som mulig fordi -- naboen-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. oktober #12939 Del Skrevet 8. oktober Hatsumomo skrev (1 time siden): Hun har sikkert lyst til å komme tilbake til Dubai så fort som mulig fordi -- naboen-- Det er min teori også 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. oktober #12940 Del Skrevet 8. oktober Teflonhjernen skrev (6 timer siden): Isabel gjemmer seg på Gardermoen fordi hun er sjenert og har sosial angst sier hun. Godt mulig det stemmer, men jeg tenker egentlig er at hun orker ikke møte «venninnene», er jo ikke vanskelig å finne ut hvilket fly hun kommer med og når det lander. Hun som eeeeelsker venninnene sine så utrolig mye…. Tror nesten jeg hadde gjemt meg selv altsa , hvis jeg hadde delt ALT om livet. Folk skjønner tydeligvis ikke at de IKKE er vennene hennes, men inntektskilden . 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå