Sol Rampelyset Skrevet 4. oktober #12881 Del Skrevet 4. oktober Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariiihøna Skrevet 5. oktober #12882 Del Skrevet 5. oktober Sveits35 skrev (14 timer siden): Det spørs hvem du spør. Vi har noen orakel her inne som slenger ut spådommer og «klarsyn» i hytt og pinevær, de mener naboen ikke finnes, muligens fordi de ikke ser ham i krystallkula eller tarotkortene. Og så har du de som uten unntak tolker alt Isabel gjør og sier NEGATIVT og disse mener selvfølgelig alt hun sier er løgn og at hun derfor også lyver om naboen. Hvis du spør meg, så finnes han. Isabel er som et fluepapir på menn, hun tiltrekker seg det meste. Hvorfor skulle hun gidde å lyve om en fyr hun synes er litt interessant for tida? Altså jeg tipper han er ekte, men syns bare det er rart at man ikke får se så mye som en sko av han liksom!?!? I hvert fall ikke som jeg har sett😅 Hun er jo for stor til å oppdikte en fyr for så å bli tatt på det, kan ødelegge mye tror jeg. Men hvis han er fake, så er det jo genialt. Skaper jo bra innhold med oppfølging hver dag osv osv for de som er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. oktober #12883 Del Skrevet 5. oktober Han er nok ekte, men så har du raadsquad da, noen der er jo steike sprø folk som gjør et dektektivarbeid av verdensklasse for å finne ut hvem hun dater og sender meldinger til mannfolk hun kjenner om følelsene og oppførsel til Isabel osv, så jeg forstår godt hun holder godt kjeft om detaljer og bilder om fyrer hun dater. Når voksne mennesker griner over å møte hun, griner over at «de» skal til Maldivene, spiser-drikker-kler seg- snakker om Isabel med venner-har på seg Ivorie/Nudeprodukter og omtrent puster Isabel daglig og får spasmer når hun ikke poster noe på et par timer - vel, hadde jeg vært Isabel så hadde jeg fryktet disse menneskene og hva de kan finne på! Hun må vel føle seg trygg i en storby som Dubai hvor folk ikke kan ringe på døra hennes pga securityfolka for jeg tviler ikke på at det finnes «fans» i den gruppa som glatt hadde prøvd seg på å dukke opp på døra hennes hvis de kunne. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 5. oktober #12884 Del Skrevet 5. oktober Hatsumomo skrev (6 timer siden): Han er nok ekte, men så har du raadsquad da, noen der er jo steike sprø folk som gjør et dektektivarbeid av verdensklasse for å finne ut hvem hun dater og sender meldinger til mannfolk hun kjenner om følelsene og oppførsel til Isabel osv, så jeg forstår godt hun holder godt kjeft om detaljer og bilder om fyrer hun dater. Når voksne mennesker griner over å møte hun, griner over at «de» skal til Maldivene, spiser-drikker-kler seg- snakker om Isabel med venner-har på seg Ivorie/Nudeprodukter og omtrent puster Isabel daglig og får spasmer når hun ikke poster noe på et par timer - vel, hadde jeg vært Isabel så hadde jeg fryktet disse menneskene og hva de kan finne på! Hun må vel føle seg trygg i en storby som Dubai hvor folk ikke kan ringe på døra hennes pga securityfolka for jeg tviler ikke på at det finnes «fans» i den gruppa som glatt hadde prøvd seg på å dukke opp på døra hennes hvis de kunne. Man kan jo ikke ha egne liv med mål og mening om man dyrker en influenser på den måten de gjør 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. oktober #12885 Del Skrevet 5. oktober (endret) Velinda skrev (5 minutter siden): Man kan jo ikke ha egne liv med mål og mening om man dyrker en influenser på den måten de gjør Nei, jeg skjønner det ikke. Når man ser hva enkelte får seg til å poste (når Isabel poster kommentarer på snap) så lurer jeg virkelig på hva slags mennesker dette er, flere av meldingene burde skremme vettet av enhver oppegående person. Innimellom har jeg vanskeligheter med å forstå at Isabel poster disse meldingene, men kanskje hun har behov for å "lufte" galskapen fra fansen for offentligheten 😦 Endret 5. oktober av Hatsumomo 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 5. oktober #12886 Del Skrevet 5. oktober Hatsumomo skrev (10 timer siden): Han er nok ekte, men så har du raadsquad da, noen der er jo steike sprø folk som gjør et dektektivarbeid av verdensklasse for å finne ut hvem hun dater og sender meldinger til mannfolk hun kjenner om følelsene og oppførsel til Isabel osv, så jeg forstår godt hun holder godt kjeft om detaljer og bilder om fyrer hun dater. Når voksne mennesker griner over å møte hun, griner over at «de» skal til Maldivene, spiser-drikker-kler seg- snakker om Isabel med venner-har på seg Ivorie/Nudeprodukter og omtrent puster Isabel daglig og får spasmer når hun ikke poster noe på et par timer - vel, hadde jeg vært Isabel så hadde jeg fryktet disse menneskene og hva de kan finne på! Hun må vel føle seg trygg i en storby som Dubai hvor folk ikke kan ringe på døra hennes pga securityfolka for jeg tviler ikke på at det finnes «fans» i den gruppa som glatt hadde prøvd seg på å dukke opp på døra hennes hvis de kunne. Du trenger ikke skrive dritt om fansene hennes. RS hater henne ikke.. jeg tenker hun burde være mer bekymret om hun møtte enkelte KG brukere i et smug i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 5. oktober #12887 Del Skrevet 5. oktober (endret) Sveits35 skrev (9 minutter siden): Du trenger ikke skrive dritt om fansene hennes. RS hater henne ikke.. jeg tenker hun burde være mer bekymret om hun møtte enkelte KG brukere i et smug i Oslo. Jeg skriver akkurat hva jeg vil om hvem som helst, hvem søren er du til å skulle diktere det!? RaadSquad består av veldig mange ulike mennesker og Isabel har selv sagt at enkelte går for langt i å sende ekser og kompiser av henne meldinger om henne. Folk som idoliserer andre KAN tippe over og det gan gå veldig galt, det er nå historien ganske så tydelig på opp gjennom tidene - det er bare å oppdatere seg på den menneskelige psyke. Men enkelte velger å være naive og blinde fjols som lever i sin egen boble. Endret 5. oktober av Hatsumomo 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. oktober #12888 Del Skrevet 6. oktober Hatsumomo skrev (7 timer siden): Jeg skriver akkurat hva jeg vil om hvem som helst, hvem søren er du til å skulle diktere det!? RaadSquad består av veldig mange ulike mennesker og Isabel har selv sagt at enkelte går for langt i å sende ekser og kompiser av henne meldinger om henne. Folk som idoliserer andre KAN tippe over og det gan gå veldig galt, det er nå historien ganske så tydelig på opp gjennom tidene - det er bare å oppdatere seg på den menneskelige psyke. Men enkelte velger å være naive og blinde fjols som lever i sin egen boble. Ja det går an å tippe over i enkelte retninger ja.. det har du helt rett i … 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. oktober #12889 Del Skrevet 6. oktober Naboen er en skikkelig luring…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 6. oktober #12890 Del Skrevet 6. oktober Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Naboen er en skikkelig luring…. Kan du oppsummere? Er så mange stories 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6. oktober #12891 Del Skrevet 6. oktober Wera1 skrev (Akkurat nå): Kan du oppsummere? Er så mange stories 😂 Hørte ikke alt, blir så mye. Men, han hadde hvertfall dagt noe om at hvis han går all in så vil Isabel bli dødsforelsket i han. I følge Isabel, så er han sånn hot/cold. Kanskje noen andre her på KG kan oppsummere videre? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. oktober #12892 Del Skrevet 6. oktober Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hørte ikke alt, blir så mye. Men, han hadde hvertfall dagt noe om at hvis han går all in så vil Isabel bli dødsforelsket i han. I følge Isabel, så er han sånn hot/cold. Kanskje noen andre her på KG kan oppsummere videre? 😂 Hørte ikke sånn supernøye, men ingen av dem er klare for å forplikte seg. Skikkelig lurt å ta sånne samtaler på fylla 😬 Håper de får snakket ut i edru tilstand og få oppklart hva den andre faktisk mente. Isabel er forvirret iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 6. oktober #12893 Del Skrevet 6. oktober 🤡🤡🤡🤡🤡🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet 6. oktober #12894 Del Skrevet 6. oktober Så mye frem og tilbake er rødt flagg. Nå skulle de egentlig svermet rundt og kost seg. At hun gidder. Virker som hun styrer sine følelser for han basert på hva han føler. Hun vet ikke om hun er keen, ok, da er det bare å gå videre tenker jeg. Kjemt han ganske lenge nå. Og ja, jeg tror han fins, men jeg tror ikke han ser for seg Isabel som mor til sine fremtidige barn. Da hadde han vært mer på og ikke minst stabil. Nå virket han jo bare stabilt ustabil, men det er kanskje hun også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12895 Del Skrevet 6. oktober Kønn skrev (12 minutter siden): Så mye frem og tilbake er rødt flagg. Nå skulle de egentlig svermet rundt og kost seg. At hun gidder. Virker som hun styrer sine følelser for han basert på hva han føler. Hun vet ikke om hun er keen, ok, da er det bare å gå videre tenker jeg. Kjemt han ganske lenge nå. Og ja, jeg tror han fins, men jeg tror ikke han ser for seg Isabel som mor til sine fremtidige barn. Da hadde han vært mer på og ikke minst stabil. Nå virket han jo bare stabilt ustabil, men det er kanskje hun også. Trur ikke de blir noe par.Virker ikke som hun er på et sted i livet,hvor hun er klar for mann og barn enda. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12896 Del Skrevet 6. oktober Sveits35 skrev (18 timer siden): Du trenger ikke skrive dritt om fansene hennes. RS hater henne ikke.. jeg tenker hun burde være mer bekymret om hun møtte enkelte KG brukere i et smug i Oslo. RS skremmer meg mer enn KG brukere. Blitt en sekt jo. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 6. oktober #12897 Del Skrevet 6. oktober (endret) Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Hørte ikke alt, blir så mye. Men, han hadde hvertfall dagt noe om at hvis han går all in så vil Isabel bli dødsforelsket i han. I følge Isabel, så er han sånn hot/cold. Kanskje noen andre her på KG kan oppsummere videre? 😂 Mistenker at han er F.B og hot/cold for å tvinne henne rundt lillefingeren.Virker som hun biter på Endret 6. oktober av Tears in heaven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatten Skrevet 6. oktober #12898 Del Skrevet 6. oktober Lurer på hvordan de har det de som ikke får sove før de vet Isabel er trygt inne igjen om kvelden/natta. Med så mye frem og tilbake med naboen må det ta på dem også.🤔 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. oktober #12899 Del Skrevet 6. oktober Klatten skrev (5 minutter siden): Lurer på hvordan de har det de som ikke får sove før de vet Isabel er trygt inne igjen om kvelden/natta. Med så mye frem og tilbake med naboen må det ta på dem også.🤔 Er nok tøft å være RaadSquad for tiden. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 6. oktober #12900 Del Skrevet 6. oktober Tears in heaven skrev (25 minutter siden): Trur ikke de blir noe par.Virker ikke som hun er på et sted i livet,hvor hun er klar for mann og barn enda. Enig. Tenker en sånn type hun dater nå er helt feil for henne uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå