Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

IdaC skrev (Akkurat nå):

Så du mener virkelig at det er helt greit at hun sier at all flytrafikk i Dubai er stanset når det ikke stemmer?

Les det jeg skrev opprinnelig EEEN gang til. All flytrafikk er stanset. Hvor? I Irak der familien hennes er! De kommer seg ikke ut. Så skrev jeg at det ikke går fly fra Dubai heller. Jeg skrev ikke at all flytrafikk er stanset der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IdaC skrev (21 minutter siden):

Så du mener virkelig at det er helt greit at hun sier at all flytrafikk i Dubai er stanset når det ikke stemmer?

Nå sa hun vel ganske tydelig at «Sjåføren min sa at………» så hun gjenga jo aldri dette som en sikker kilde. Ser man på denne linken så ser man jo også at flyplassen mer eller mindre har vært stengt, men at den er åpen igjen nå.

https://gulfnews.com/business/aviation/uae-airlines-cancel-divert-flights-amid-airspace-closures-following-irans-strikes-on-israel-1.1727820199747

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (41 minutter siden):

Enig! Hun har blitt mye voksnere det siste året. Uansett hvordan denne nabosaken utvikler seg kommer hun nok styrket ut av det ❤️

Jeg har bare fulgt Isabel siden sist hun var på Maldivene, men syntes hun har vokst bare siden det :)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (37 minutter siden):

Lurer på hvorfor familien reiser til Irak når norske myndigheter fraråder folk å reise dit????

Når begynte norske myndigheter å fraråde reiser til Irak?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Nei æsj da 🤯 Det har jeg vært redd for. Har faktisk tenkt på både Bimbo og Pimpen (og sikkert faren?) med tanke på situasjonen i landene rundt. Har det eskalert så der nede i dag altså? Nå må jeg sjekke nettavisene merker jeg 🤯

I forrige uke ble det advart på reiseråd, så familien burde jo fulgt rådene og reist hjem når norsk UD ber nordmenn reise.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (6 minutter siden):

Når begynte norske myndigheter å fraråde reiser til Irak?

Advarsel ble presisert i begynnelsen av forrige uke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (2 minutter siden):

Advarsel ble presisert i begynnelsen av forrige uke.

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_irak/id2428572/

Har vært reiseråd og fraråding i noen regioner i Irak siden mai, som fortsatt er gjeldende. Hvilken region fam. er i, vet ikke jeg, men i forrige uke ble det presisert økt urolighet og mulighet for at Irak involverte seg mer direkte i konflikten. Men nå mistenker jeg ingen i nevnte familie for å være de skarpeste knivene i skuffen, så at de nå har fått noen utreise utfordringer forundrer jo ikke. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (6 minutter siden):

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_irak/id2428572/

Har vært reiseråd og fraråding i noen regioner i Irak siden mai, som fortsatt er gjeldende. Hvilken region fam. er i, vet ikke jeg, men i forrige uke ble det presisert økt urolighet og mulighet for at Irak involverte seg mer direkte i konflikten. Men nå mistenker jeg ingen i nevnte familie for å være de skarpeste knivene i skuffen, så at de nå har fått noen utreise utfordringer forundrer jo ikke. 

De reiste dit før dette rådet kom da. At vi uprøvde nordmenn skal heve oss over våre nye landsmenn om hvem som er de skarpeste knivene i skuffen… latterlig. Eneste dramatikken vi har opplevd er koronapandemien og det nordmenn klaget sin virkelige nød over da var at vi ikke fikk bruke hytta vår som vanlig. Familien Raad har vært ute en vinternatt og to før.. og jeg mistenker at det som lager panikk hos Isabel er «roen» til foreldrene slik situasjonen er nå. Hun vil ha dem til Norge, foreldrene vil kanskje ikke avbryte ferien før de hører smellene og ser kruttrøyken. Jeg spekulerer bare nå, men det er ikke usannsynlig at de er noen skikkelige hardhauser.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

De reiste dit før dette rådet kom da. At vi uprøvde nordmenn skal heve oss over våre nye landsmenn om hvem som er de skarpeste knivene i skuffen… latterlig. Eneste dramatikken vi har opplevd er koronapandemien og det nordmenn klaget sin virkelige nød over da var at vi ikke fikk bruke hytta vår som vanlig. Familien Raad har vært ute en vinternatt og to før.. og jeg mistenker at det som lager panikk hos Isabel er «roen» til foreldrene slik situasjonen er nå. Hun vil ha dem til Norge, foreldrene vil kanskje ikke avbryte ferien før de hører smellene og ser kruttrøyken. Jeg spekulerer bare nå, men det er ikke usannsynlig at de er noen skikkelige hardhauser.

Ja og i tillegg er jo dette hjemlandet så de føler seg vel trygge der på en helt annen måte enn vi ville gjort. Og ja, er det noen som har vært ute en vinternatt før så er det dem. Dette er jo dessverre ikke første gangen de har opplevd krig. Håper de kommer seg til norge hele gjengen.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (23 timer siden):

Skjønner ikke hva du mener. Gidder du å forklare?

Eksisterer ikke, et spøkelse.

image.jpeg.e7b01e45c59011713456c8fa51cc88d3.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (17 minutter siden):

Eksisterer ikke, et spøkelse.

image.jpeg.e7b01e45c59011713456c8fa51cc88d3.jpeg

Aha, du er en av de som mener Isabel lyver om det meste.. du spekulerer med andre ord, uten noe som helst bevis for det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men over til noe helt annet damer (og sikkert en gjøk eller to), hør her! Nå har jeg tatt en for laget slik at dere slipper!

Jeg har vært på jobbreise med hotellovernatting og klarte å dra fra toalettmappen min hjemme. Derfor sto jeg i en fremmed by helt uten blant annet sminke. Jeg løp inn på nærmeste Vita og tenkte at dette er muligheten! Når jeg først skulle bruke penger på «ny sminke» så kunne jeg like gjerne teste dette som L’Oréal sin lissom. Nå har jeg i en liten uke testet Isabel sin maskara og eyeliner/våtliner og lipgloss og kan derfor gi dere en tilbakemelding.

Til vanlig sverger jeg til Diorshow maskara, eyeliner fra Dior. Lipgloss/leppestift fra litt diverse. Jeg har testet en del forskjellig oppigjennom og disse er de jeg stort sett lander på.

Eyelineren til Nude Beauty har definitivt blitt en STOR favoritt hos meg! Jeg har en bitteliten nerveskade i ene armen som gjør at jeg kan skjelve litt på hånden når jeg skal gjøre slike ting. Derfor er jeg avhengig av en eyeliner som er veldig presis. Vanligvis syntes jeg de gir for mye farge og at de lett flyter litt utover, men denne er presis og fin og holdt i timesvis! Denne kommer garantert til å bli med meg videre! De

Lipglossen ble kanskje litt for seig og blank til min smak. Personlig liker jeg de litt mattere, men det er personlig preferanse. Den holdt seg godt denne også.

Så kommer vi til mascaraen! Den heter dramaqueen og det navnet lever den opp til 😁 Jeg er egentlig glad i både vippe extensions og litt dramatiske vipper, men med denne ble det nesten for mye av det gode! Den holdt derimot fint i mange mange timer uten å drysse så alt i alt veldig fornøyd. For meg ble den nesten for dramatisk til å være en hverdagsmaskara, men den kommer garantert til å bli brukt f.eks til fest.

Sånn, nå slapp dere 😁 Dere kan takke meg senere 😅

• Liker 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (51 minutter siden):

Aha, du er en av de som mener Isabel lyver om det meste.. du spekulerer med andre ord, uten noe som helst bevis for det. 

Hun har heller ingen bevis, ord mot ord.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (34 minutter siden):

Men over til noe helt annet damer (og sikkert en gjøk eller to), hør her! Nå har jeg tatt en for laget slik at dere slipper!

Jeg har vært på jobbreise med hotellovernatting og klarte å dra fra toalettmappen min hjemme. Derfor sto jeg i en fremmed by helt uten blant annet sminke. Jeg løp inn på nærmeste Vita og tenkte at dette er muligheten! Når jeg først skulle bruke penger på «ny sminke» så kunne jeg like gjerne teste dette som L’Oréal sin lissom. Nå har jeg i en liten uke testet Isabel sin maskara og eyeliner/våtliner og lipgloss og kan derfor gi dere en tilbakemelding.

Til vanlig sverger jeg til Diorshow maskara, eyeliner fra Dior. Lipgloss/leppestift fra litt diverse. Jeg har testet en del forskjellig oppigjennom og disse er de jeg stort sett lander på.

Eyelineren til Nude Beauty har definitivt blitt en STOR favoritt hos meg! Jeg har en bitteliten nerveskade i ene armen som gjør at jeg kan skjelve litt på hånden når jeg skal gjøre slike ting. Derfor er jeg avhengig av en eyeliner som er veldig presis. Vanligvis syntes jeg de gir for mye farge og at de lett flyter litt utover, men denne er presis og fin og holdt i timesvis! Denne kommer garantert til å bli med meg videre! De

Lipglossen ble kanskje litt for seig og blank til min smak. Personlig liker jeg de litt mattere, men det er personlig preferanse. Den holdt seg godt denne også.

Så kommer vi til mascaraen! Den heter dramaqueen og det navnet lever den opp til 😁 Jeg er egentlig glad i både vippe extensions og litt dramatiske vipper, men med denne ble det nesten for mye av det gode! Den holdt derimot fint i mange mange timer uten å drysse så alt i alt veldig fornøyd. For meg ble den nesten for dramatisk til å være en hverdagsmaskara, men den kommer garantert til å bli brukt f.eks til fest.

Sånn, nå slapp dere 😁 Dere kan takke meg senere 😅

Fantastisk, takk🥳Mascaraen hørtes litt fristende ut å teste nå 🤔 

Jeg har leppe oljen og den er jeg fornøyd med 💋

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (27 minutter siden):

Fantastisk, takk🥳Mascaraen hørtes litt fristende ut å teste nå 🤔 

Jeg har leppe oljen og den er jeg fornøyd med 💋

Ja jeg likte den :) Den tok litt tid å bli vant til, men den blir nok en favoritt de dagene man ønsker å gi det lille ekstra :)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirah skrev (12 timer siden):

Ja jeg likte den :) Den tok litt tid å bli vant til, men den blir nok en favoritt de dagene man ønsker å gi det lille ekstra :)

Takk for god beskrivelse av sminken du kjøpte! Jeg tenker å teste mascaraen når jeg må bytte den jeg bruker nå 😊 

Endret av Sveits35
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (26 minutter siden):

Takk for god beskrivelse av sminken du kjøpte! Jeg tenker å teste mascaraen når jeg må bytte den jeg bruker nå 😊 

Tenkte det var flere her som kunne være interessert i en tilbakemelding :)

Eyelineren var desidert den jeg likte best, men mascaraen er absolutt verdt å teste. Den er en av de bedre jeg har prøvd. Holder nok fremdeles en knapp på Dior sin, men det kan være like mye gammel vane. Lipglossen var også veldig god, men finishen ble for blank etter hva jeg personlig liker. Liker man at det er blankt så er den perfekt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (17 timer siden):

Lurer på hvorfor familien reiser til Irak når norske myndigheter fraråder folk å reise dit????

Jeg kan på et vis forstå det, selv om det samtidig er uforståelig. Men jeg har ei god venninne som bor mestetiden i Midtøsten. Hun har sin nærmeste familie i Norge og Midtøsten så er også jevnlig i Norge hos sin familie der. For ett par uker siden dro hun hjem til Midtøsten til tross for faren for krig. Etter flere måneder i Norge. Hun forklarte det til meg med at hun føler seg mye mer hjemme der og savnet stedet. På et vis føler hun seg trygg og hun hadde behov for å være med sin familie der nå. Selv om det er uforståelig, er det også forståelig. Jeg tenker at det kan være litt sånn for familien raad også. Det er kanskje en del av dem som føler seg veldig hjemme der, og trygge med familien sin. Vi som er født og oppvokst i Norge med norsk familie er heldige som ikke trenger å forholde oss til denne problematikken, og vi vil nok aldri helt kunne forstå det. Men vi kan likevel vise respekt for at andre føler det på denne måten uten å tenke at de er mindre smarte.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...