Sveits35 Skrevet 1. oktober #12821 Del Skrevet 1. oktober (endret) Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): 😆Gir du referat? Orker ikke høre gjennom alt 😮💨 Anbefaler deg faktisk å høre igjennom alle snappene, for i dag er snappene hennes legendarisk gode. Lover Endret 1. oktober av Sveits35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. oktober #12822 Del Skrevet 1. oktober Teflonhjernen skrev (47 minutter siden): 😆Gir du referat? Orker ikke høre gjennom alt 😮💨 Kortversjonen - hørte ikke alt jeg heller: De har sittet på hver sin kant og venter på melding fra hverandre. Isabel innser at det også er hennes ansvar at de har kontakt. Hun ga noen gode, relativt reflekterte svar så faktisk verdt å høre på 🙃 Og tea timen varte ikke i ørti timer for en gangs skyld. Veldig kortversjonen: Isabel innser at hun muligens overtenker og er «litt» overdramatisk til tider 😁 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 1. oktober #12823 Del Skrevet 1. oktober Sirah skrev (6 minutter siden): Veldig kortversjonen: Isabel innser at hun muligens overtenker og er «litt» overdramatisk til tider 😁 Til tider??😂😂 Hun gjør jo ikke annet! På tide å bli voksen nå 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mvt Skrevet 1. oktober #12824 Del Skrevet 1. oktober Sirah skrev (15 minutter siden): Veldig kortversjonen: Isabel innser at hun muligens overtenker og er «litt» overdramatisk til tider 😁 Det «innser» hun nesten hver dag etter hun begynte å henge med naboen igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mvt Skrevet 1. oktober #12825 Del Skrevet 1. oktober Hvis folk hadde sluttet å følge henne på Snapchat, hadde hun garantert endret hverdagen sin. Hun er altfor komfortabel med situasjonen slik den er nå. Det virker som om hun sliter med depresjon, men hun tjener nok til å klare seg via Snapchat, noe som gjør at hun kan tilbringe hele dagen hjemme og isolere seg. Det er helt greit å ta seg en dag for mental helse, men dessverre kan man ikke sykemelde seg fra Snapchat. 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 1. oktober #12826 Del Skrevet 1. oktober Mye jeg ikke liker ved Isabel,men når hun snakker om dype ting og viser en mer sårbar side,så er hun ei flott dame. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 2. oktober #12827 Del Skrevet 2. oktober Sirah skrev (8 timer siden): Kortversjonen - hørte ikke alt jeg heller: De har sittet på hver sin kant og venter på melding fra hverandre. Isabel innser at det også er hennes ansvar at de har kontakt. Hun ga noen gode, relativt reflekterte svar så faktisk verdt å høre på 🙃 Og tea timen varte ikke i ørti timer for en gangs skyld. Veldig kortversjonen: Isabel innser at hun muligens overtenker og er «litt» overdramatisk til tider 😁 Takk ☺️ Hørtes jo utrolig fjortis ut av ti voksne mennesker, å sitte å vente på at den andre tar kontakt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 2. oktober #12828 Del Skrevet 2. oktober Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Takk ☺️ Hørtes jo utrolig fjortis ut av ti voksne mennesker, å sitte å vente på at den andre tar kontakt. Ikke ti😆, men to voksne mennesker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober #12829 Del Skrevet 2. oktober Teflonhjernen skrev (1 time siden): Takk ☺️ Hørtes jo utrolig fjortis ut av ti voksne mennesker, å sitte å vente på at den andre tar kontakt. Nå har vi jo bare Isabel sin versjon, men dette virker som to mennesker som har en ganske ulik måte å kommunisere på. Isabel sier jo at hun vil ha «prinsess treatment», vil ha dialog hver dag (om så bare en overfladisk melding) og hun vil ikke skrive først. Det er mannens jobb. Hun ønsker å bli jaktet på, hun er needy og krever bekreftelse. Dette er hennes egne ord. Naboen ønsker ikke å jakte, han vil at dialogen skal gå begge veier. At begge skal ta initiativ. For hans del så ser han ikke helt poenget med de overfladiske meldingene. Han har et travelt liv og dersom han ikke har tid og mulighet til å «gjøre det skikkelig» (type ha en god samtale, avtale en middag og faktisk dra på den osv) så er det ikke så viktig for han med smal talk på sms. Så her er de nok veldig forskjellige og det er nok der det skjærer seg. Isabel sitter og venter på meldingen hun nekter å skrive først, mens naboen på sin side blir litt trassig tilbake fordi han ikke alltid vil være den som står for dialogen. I tillegg har ikke han det samme behovet for å tekste bare for å tekste. Det virker som om de hadde en fin samtale igår og Isabel innså at det ikke bare var naboen som måtte skifte tankegang for hennes skyld. Hun måtte også snu tankegangen sin litt for hans skyld. Dersom dette skulle funke for begge to. Kommunikasjon går to veier, ikke en. Om begge to møtes litt på halvveien så tenker jeg dette kan bli bra 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. oktober #12830 Del Skrevet 2. oktober Sirah skrev (1 time siden): Nå har vi jo bare Isabel sin versjon, men dette virker som to mennesker som har en ganske ulik måte å kommunisere på. Isabel sier jo at hun vil ha «prinsess treatment», vil ha dialog hver dag (om så bare en overfladisk melding) og hun vil ikke skrive først. Det er mannens jobb. Hun ønsker å bli jaktet på, hun er needy og krever bekreftelse. Dette er hennes egne ord. Naboen ønsker ikke å jakte, han vil at dialogen skal gå begge veier. At begge skal ta initiativ. For hans del så ser han ikke helt poenget med de overfladiske meldingene. Han har et travelt liv og dersom han ikke har tid og mulighet til å «gjøre det skikkelig» (type ha en god samtale, avtale en middag og faktisk dra på den osv) så er det ikke så viktig for han med smal talk på sms. Så her er de nok veldig forskjellige og det er nok der det skjærer seg. Isabel sitter og venter på meldingen hun nekter å skrive først, mens naboen på sin side blir litt trassig tilbake fordi han ikke alltid vil være den som står for dialogen. I tillegg har ikke han det samme behovet for å tekste bare for å tekste. Det virker som om de hadde en fin samtale igår og Isabel innså at det ikke bare var naboen som måtte skifte tankegang for hennes skyld. Hun måtte også snu tankegangen sin litt for hans skyld. Dersom dette skulle funke for begge to. Kommunikasjon går to veier, ikke en. Om begge to møtes litt på halvveien så tenker jeg dette kan bli bra Han virker litt sær og vanskelig. Jeg synes han er en stor dust, men jeg tar feil med stor glede i dette tilfellet. Det hadde vært kjekt om de fikk det til å fungere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minomako Skrevet 2. oktober #12831 Del Skrevet 2. oktober Karoline Eva skrev (21 timer siden): Hvordan er det mulig at hun spiser så mye junk food og shit, iskaffi etc og er fortsatt så tynn?! 😮 jeg bare lurer HVORDAN.. Ganske typisk dette for spiseforstyrrelser. Prøver å fremstå frisk og som at hun spiser mye. Hver gang hun filmer at hun spiser tar hun to bit også hopper det over til noe annet. Er nok ekstremt mye matsvinn. 5 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Eva Skrevet 2. oktober #12832 Del Skrevet 2. oktober Minomako skrev (1 time siden): Ganske typisk dette for spiseforstyrrelser. Prøver å fremstå frisk og som at hun spiser mye. Hver gang hun filmer at hun spiser tar hun to bit også hopper det over til noe annet. Er nok ekstremt mye matsvinn. men man ser noen ganger at hun er nesten ferdig med 'tallerken' sin.. jo ? hmm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. oktober #12833 Del Skrevet 2. oktober Dramatisk i dag også. Mamma Raad og lillesøster kommer seg ikke ut av Irak. All flytrafikk stanset! Det går ikke fly fra Dubai heller.. huff, skikkelig skummelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober #12834 Del Skrevet 2. oktober Sveits35 skrev (5 timer siden): Han virker litt sær og vanskelig. Jeg synes han er en stor dust, men jeg tar feil med stor glede i dette tilfellet. Det hadde vært kjekt om de fikk det til å fungere. Jeg liker han egentlig, det virker som om han får Isabel til å reflektere en god del over egne holdninger. Hun er jo forferdelig dramatisk til tider og trenger nok en som naboen som ikke nødvendigvis finner seg i alt kaoset hun lager. Mye mulig jeg tar feil, men jeg tror kanskje at han på sikt vil være bra for henne. Men ja, litt sær er han nok helt sikkert 😅 Men det er jaggu hun også! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober #12835 Del Skrevet 2. oktober Sveits35 skrev (5 minutter siden): Dramatisk i dag også. Mamma Raad og lillesøster kommer seg ikke ut av Irak. All flytrafikk stanset! Det går ikke fly fra Dubai heller.. huff, skikkelig skummelt. Nei æsj da 🤯 Det har jeg vært redd for. Har faktisk tenkt på både Bimbo og Pimpen (og sikkert faren?) med tanke på situasjonen i landene rundt. Har det eskalert så der nede i dag altså? Nå må jeg sjekke nettavisene merker jeg 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. oktober #12836 Del Skrevet 2. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. oktober #12837 Del Skrevet 2. oktober Sirah skrev (22 minutter siden): Jeg liker han egentlig, det virker som om han får Isabel til å reflektere en god del over egne holdninger. Hun er jo forferdelig dramatisk til tider og trenger nok en som naboen som ikke nødvendigvis finner seg i alt kaoset hun lager. Mye mulig jeg tar feil, men jeg tror kanskje at han på sikt vil være bra for henne. Men ja, litt sær er han nok helt sikkert 😅 Men det er jaggu hun også! Enig! Hun har blitt mye voksnere det siste året. Uansett hvordan denne nabosaken utvikler seg kommer hun nok styrket ut av det ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. oktober #12838 Del Skrevet 2. oktober (endret) Sveits35 skrev (48 minutter siden): Dramatisk i dag også. Mamma Raad og lillesøster kommer seg ikke ut av Irak. All flytrafikk stanset! Det går ikke fly fra Dubai heller.. huff, skikkelig skummelt. Endret 2. oktober av IdaC 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 2. oktober #12839 Del Skrevet 2. oktober (endret) IdaC skrev (9 minutter siden): Dette er overdramatisering uten like. Hun sier at flyplassen i Dubai er stengt. Dette stemmer overhodet ikke. Fly fra og til berørte lang i Midtøsten er kansellert men resten går som normalt. Synes hun overdramatiserer i det meste og gir mye feilinformasjon. Hun sier at alt i Dubai er stengt om sommeren at ingenting skjer, at det enda er ekstremt varmt. Vel, jeg var i Dubai i sommer, alt var åpent, masse folk overalt, beach Club, alt. Stranda var riktignok ikke som det pleier om vinteren men resten var som vanlig. Det er heller ikke ekstrem hete nå, det er «kaldere» enn sommeren i Europa. Kjenner jeg irriterer meg mer og mer over ting hun sier som ikke har rot i virkeligheten. Ikke for min egen del, jeg klarer å finne pålitelig kilde til info hun deler, men mange av henner 360k følgerne kjøper alt hun sier for god fisk. Jeg likte å følge henne en stund, fant henne underholdende, men nå ser jeg at alt hun gjør har en økonomisk baktanke. Bare se på bikinier, nattøy, sminke, lys etc hun bruker. Alt brukes strategisk før lansering og sluttes med rett etter. Hun bor i Dubai, en by som aldri sover, det er sååå mye å finne på og hun er inne hele dagen i pysj. Hun forsvarer det med en travel sommer. En sommer som var over for 2 mnd siden??? Hvor lang tid trenger hun egentlig for å hente seg inn? Det er nok heller ensomhet og tanken for å forbli alene som tynger henne. Og det har jeg full forståelse for. Men ikke fremstill det som noe annet. Sånn, dette ble langt, men måtte bare få det ut da jeg har avfulgt henne i dag 😁 Snakk om å TA AV på et par linjer fra meg! Isabel er bekymret med svært god grunn når det gjelder familien som er på ferie i Irak, der går det ikke fly. Hun fikk beskjed fra sjåføren at flytrafikk fra Dubai var stanset og hun sendte det øyeblikkelig ut til følgerne sine. At det gjelder de destinasjonene du nevner høres helt riktig ut, men er dette noe å hisse seg så veldig opp over. Avfølg henne, det er veldig enkelt. Endret 2. oktober av Sveits35 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. oktober #12840 Del Skrevet 2. oktober Sveits35 skrev (3 minutter siden): Snakk om å TA AV på et par linjer fra meg! Isabel er bekymret med svært god grunn når det gjelder familien som er på ferie i Irak, der går det ikke fly. Hun fikk beskjed fra sjåføren at flytrafikk fra Dubai var stanset og hun sendte det øyeblikkelig ut til følgerne sine. At det gjelder de destinasjonene du nevner høres helt riktig ut, men er dette noe å hisse seg så veldig opp over. Avfølg henne, det er veldig enkelt. Så du mener virkelig at det er helt greit at hun sier at all flytrafikk i Dubai er stanset når det ikke stemmer? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå