Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Det blir litt mye av iskaffe, seng, dusjing, klær og den samme maten om igjen og om igjen. 

At hun ikke vil gå ut å finne på noe.. Akkurat dette klarer jeg bare ikke å begripe. Tror jeg har sagt det før 😅 Men hun har liksom uendelig med steder hvor hun kan dra å spise, men så velger hun å sitte hjemme som alltid. Jaja.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aintnofun skrev (1 time siden):

Det blir litt mye av iskaffe, seng, dusjing, klær og den samme maten om igjen og om igjen. 

At hun ikke vil gå ut å finne på noe.. Akkurat dette klarer jeg bare ikke å begripe. Tror jeg har sagt det før 😅 Men hun har liksom uendelig med steder hvor hun kan dra å spise, men så velger hun å sitte hjemme som alltid. Jaja.

Jeg ristet 2 brødskiver, hadde smør, ost og aprikossyltetøy oppå. Sterk kaffe med minst 30% melk oppi og drikkbar at once. Samme hver j.. morgen. Jeg ser j.. ut og hadde daua om noen såg meg rigga til den frokosten. Så jeg lar meg imponere og underholde av Isabel, som med håret i alle retninger tar oss med på frokosten sin hver eneste dag. Hva som kommer ut av kjeften hennes er jo alt etter hvor hun er i syklusen og nå denne j.. naboen som hun aldri skulle gitt en sjangse nr. 2. For en dust! Så jeg tenker jeg lar med underholde nok en dag og håper humøret hennes har steget et lite hakk fra i går. Hun trenger en svart veske, så kanskje hun kjøper en saftige gostegave i dag iallefall. Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg heier på Isabel. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (5 timer siden):

Hun må innse at naboen har ett liv utenom mobilen, og at han åpenbart ikke er interessert. 
Isabel er dessverre ikke en kvinne disse mennene ønsker å slå seg ned med. Har inntrykket av at de fleste ser på henne som mesteparten av oss ser på henne. Nettopp, toxic. Ingen oppegående mann med de kravene hun setter ønsker en slik dame. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (2 minutter siden):

Hun må innse at naboen har ett liv utenom mobilen, og at han åpenbart ikke er interessert. 
Isabel er dessverre ikke en kvinne disse mennene ønsker å slå seg ned med. Har inntrykket av at de fleste ser på henne som mesteparten av oss ser på henne. Nettopp, toxic. Ingen oppegående mann med de kravene hun setter ønsker en slik dame. 

Mesteparten av oss har samme mening som deg ang Isabel? Hvem er «oss»? Det er noen få brukere her inne som er ekstremt negative til Isabel. Mange som er kritiske, men svært få som deg heldigvis. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (10 minutter siden):

Mesteparten av oss har samme mening som deg ang Isabel? Hvem er «oss»? Det er noen få brukere her inne som er ekstremt negative til Isabel. Mange som er kritiske, men svært få som deg heldigvis. 

De har meninger om naboen, men  de mener han ikke eksisterer 🤣🙈

Endret av Angel75
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at hun spiser så mye junk food og shit, iskaffi etc og er fortsatt så tynn?! 😮 

jeg bare lurer HVORDAN..

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å være 30 år og ha så sutrete ansikt pga ghosting? 
Ærlig talt, ring fyren og spør hva som skjer? Hun er jo tross alt ikke 15 liksom.

Syntes fortsatt hun er både kjempe søt og gøy å følge, men hun litt for sutrete innimellom altså. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Er det mulig å være 30 år og ha så sutrete ansikt pga ghosting? 
Ærlig talt, ring fyren og spør hva som skjer? Hun er jo tross alt ikke 15 liksom.

Syntes fortsatt hun er både kjempe søt og gøy å følge, men hun litt for sutrete innimellom altså. 

Hun får kanskje mer engasjement fra Raadsquad da? Og det gir kanskje mer penger på snap? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karoline Eva skrev (20 minutter siden):

Hvordan er det mulig at hun spiser så mye junk food og shit, iskaffi etc og er fortsatt så tynn?! 😮 

jeg bare lurer HVORDAN..

Ved å bare spise en bit her og en bit der…

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår ikke de som ser dette som underholdning. Det er fryktelig trist. Anna Nicole Show , Extreme Makeover, Supersize vs Superskinny og Hoarders,  hadde også høye seertall, folk elsker sånt. For meg er det uforståelig at noen orker å se på andres tragedier som daglig "lett" underholdning. 

Heldigvis er det helt frivillig å se på :)

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går la Isabel ut en story på Instagram - noe ala «When you have two businesses in Dubai and 4 in Norway, you work all the time” 😂 Dama jobber jo så vidt. Jeg vet om mange som er selvstendig næringsdrivende, med samme interesser som Raad. Men de har kontortid, selv om de ikke må «møte opp» til det og det tidspunktet, så møter de opp fordi det handler om å ha struktur i hverdagen, and also shit must be done. De eneste gangene dama jobber er på mandager, og det også i par timer. I tillegg så må Raadsquad minne henne på å fakturere 😂 Skjønner virkelig ikke at noen kan syntes den livsstilen er til å bli inspirert av eller enda verre at det er underholdende å se på en sitte hjemme og yappe 24/7 om en kar. Se på Emilie Stordalen, alltid på jobb, selv om hun ikke trenger å røre en finger en gang med farens formue. Lurer seriøst på hvem mann som vil ha en så lat dame som henne. Den dagen snap går konkurs, da er det bye bye elsklinger

Endret av Lykkeligper
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama drama drama. Naboen har teksta og ringt. Håper hun sparker han langt ut av livet sitt. Fortsetter hun å gi han nye sjangser blir det en Berg og dalbane å følge med henne framover. Han er toxic så det holder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (1 time siden):

Drama drama drama. Naboen har teksta og ringt. Håper hun sparker han langt ut av livet sitt. Fortsetter hun å gi han nye sjangser blir det en Berg og dalbane å følge med henne framover. Han er toxic så det holder

Hun tjener mye penger på han da. Jeg orker ikke høre på all jabbingen, men i følge alle kommentarene hun legger ut (de er gøye å lese) så er det maaange som engasjerer seg. Så naboen genererer nok mye penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Casper den vennlige naboen? Trist å finne på dates så godt voksen.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (44 minutter siden):

Casper den vennlige naboen? Trist å finne på dates så godt voksen.

Skjønner ikke hva du mener. Gidder du å forklare?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for krenkelser og brukerdebatt.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg akkurat influenset til å hente en kopp kakao for å se på tea time 😁 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (6 minutter siden):

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (40 minutter siden):

😆Gir du referat? Orker ikke høre gjennom alt 😮‍💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...