Tears in heaven Skrevet 27. september #12781 Del Skrevet 27. september xoxo1991 skrev (10 timer siden): Hvorfor gir hun oppdatering på beveren sin........og hvorfor er andre damer interessert i å vite om hvordan beveren til Isabel er etter en natt med naboen....ugghhh Ja lurer jeg også på 😂 hvor umoden kan man bli? Hun oppfører seg som en fjortis og ikke en dame på 30.I det ene øyeblikket skrinlegger hun naboen for så å opptre forelsket i det neste.Hun er så impulsiv og desperat og det er ikke sjarmerende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 28. september #12782 Del Skrevet 28. september Det jeg ikke skjønner er HVORFOR hun shopper i Dubai, når hun ikke engang får tax-refund der. Er det ikke bedre å shoppe i Norge og få tax-refund? Er en grunn til disse luksusbutikkene har så mange turister om sommeren, 25% på alt er jo vannvittig mye penger spart 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 28. september #12783 Del Skrevet 28. september Litt facinerende å være 30 år og så utrolig opptatt av å fortelle hver gang hun har hatt sex. Trodde det var man vokst fra for lengst i den alderen. Eller uansett alder egentlig. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 28. september #12784 Del Skrevet 28. september Hvorfor er hun aldri med de vennene hun ferierte med i sommer? Bor ikke flere av dem i Dubai? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 28. september #12785 Del Skrevet 28. september Minipilla skrev (1 time siden): Hvorfor er hun aldri med de vennene hun ferierte med i sommer? Bor ikke flere av dem i Dubai? Ikke venn med Alex lengre. Johanna har fortalt at hun ikke har så god økonomi til å være med på alt. Matilda har jo kjæresten, så naturlig hun tilbringer tid med ham. Marina bor der med familien sin, så hun har vell ikke så mye mer tid til venner enn hva en gjennomsnittlig dame med barn og mann i Norge har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 28. september #12786 Del Skrevet 28. september Å opplyse om 4 orgasmer i løpet ei natt med naboen, den var litt drøy. Forteller man virkelig slikt til hele verden om noen du liker godt og kanskje ønsker å treffe videre, på et mer seriøst plan? Jeg tror hun datet naboen før sommeren, nå derimot…. er jeg med på at det kan være just content. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 28. september #12787 Del Skrevet 28. september Zenhouse skrev (14 minutter siden): Å opplyse om 4 orgasmer i løpet ei natt med naboen, den var litt drøy. Forteller man virkelig slikt til hele verden om noen du liker godt og kanskje ønsker å treffe videre, på et mer seriøst plan? Jeg tror hun datet naboen før sommeren, nå derimot…. er jeg med på at det kan være just content. Det som er morsomt er at hun tidligere i år (rundt sommer) gjestet podcasten til søstrene og der sa hun at naboen brukte lang tid på å komme, og at hun ble sliten og syntes sexen var kjedelig. Jeg mener å huske at hun også kommenterte underlivet hans. Litt rart hvor fort ting endres. Fra å ha kjedelig sex til 4 orgasmer. Pluss helt enig! Jeg har ikke hørt på storyen, da jeg oppriktig syns slikt er nasty å høre på, men det fins grenser. Isabel selger jo sex historier på lik linje som Caroline Nitter selger bilder på onlyfans. Dette er nasty. Enda mer nasty at godt voksne damer sitter å hører på dette og blir våte 😂😂😂😂😂 nei jeg klarer ikke, nå tar jeg en pause! Kan dere tagge meg om hun viser shoppingen? 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vålull Skrevet 29. september #12788 Del Skrevet 29. september Herregud. Dette blir for mye. 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 30. september #12789 Del Skrevet 30. september Noen andre som fikk med seg at Naboen har byttet utseende? Hun beskrev han for noen dager siden som en med mørke kjekke trekk , men nå har han plutselig nordisk utseende? Hun la ut det gamle bildet av håndleddene deres og noen kommenterte at de trodde han var mørk, men hun sa "nei, nordisk utseende" Uansett kleint om de faktisk blir sammen og så finner han ut hva hun sa om han på en offentlig svensk podkast. Isabel må være mer forsiktig med hva hun deler. Hun blir for "revet med" og det kan komme tilbake og bite henne. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 30. september #12790 Del Skrevet 30. september Hun er ikke forelska og hun sier de ikke dater... de bare henger 🙄 Men likevel er det krise på jord om han ikke sender melding til henne? 😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 30. september #12791 Del Skrevet 30. september Hvis nå denne naboen finnes, så er han hvertfall ikke interessert i Isabel. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. september #12792 Del Skrevet 30. september søpapegøje skrev (5 timer siden): Noen andre som fikk med seg at Naboen har byttet utseende? Hun beskrev han for noen dager siden som en med mørke kjekke trekk , men nå har han plutselig nordisk utseende? Hun la ut det gamle bildet av håndleddene deres og noen kommenterte at de trodde han var mørk, men hun sa "nei, nordisk utseende" Uansett kleint om de faktisk blir sammen og så finner han ut hva hun sa om han på en offentlig svensk podkast. Isabel må være mer forsiktig med hva hun deler. Hun blir for "revet med" og det kan komme tilbake og bite henne. Tenker man ikke skal henge seg så opp i akkurat det med nordisk utseende. Det har jo blitt spekulert mye i om han er araber, men hun har fortalt at han er fra Nederland. Man må ikke være 100% arisk for å ha et nordisk utseende. Min samboer er mørk (var mørk, nå er han vel mer grå 🙈) og blir grisebrun om sommeren. Jeg er sikker på at noen ved å ta et raskt blikk på han godt kunne forvekslet han med å være sydeuropeisk på sommeren. Når man ser på trekkene derimot så ser man at han er nord-europeisk/nordisk. Selv er jeg naturlig blond og er nok sånn sett mer det man ser på som typisk nordisk-nordisk. Jeg tolket det iallefall som at Naboen har et utseende som tilsier at han er nord-europeisk/nordisk - altså ikke typisk araber/fra syd Europa (type Italiener eller spanjol) eller lenger sør, afrikaner osv. Man kan fint ha både mørke og kjekke trekk likevel Ellers er jeg enig med deg i at det nok ikke var et sjakktrekk og utlevere han på den måten. Hun mangler en del impulskontroll spesielt når hun er med søstrene virker det som 😬 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 30. september #12793 Del Skrevet 30. september Virker som hun holder på å "fase" ut denne naboen nå, begynner vell bli vanskelig for henne å opprettholde dette skuespillet .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 30. september #12794 Del Skrevet 30. september Sirah skrev (1 time siden): Tenker man ikke skal henge seg så opp i akkurat det med nordisk utseende. Det har jo blitt spekulert mye i om han er araber, men hun har fortalt at han er fra Nederland. Man må ikke være 100% arisk for å ha et nordisk utseende. Min samboer er mørk (var mørk, nå er han vel mer grå 🙈) og blir grisebrun om sommeren. Jeg er sikker på at noen ved å ta et raskt blikk på han godt kunne forvekslet han med å være sydeuropeisk på sommeren. Når man ser på trekkene derimot så ser man at han er nord-europeisk/nordisk. Selv er jeg naturlig blond og er nok sånn sett mer det man ser på som typisk nordisk-nordisk. Jeg tolket det iallefall som at Naboen har et utseende som tilsier at han er nord-europeisk/nordisk - altså ikke typisk araber/fra syd Europa (type Italiener eller spanjol) eller lenger sør, afrikaner osv. Man kan fint ha både mørke og kjekke trekk likevel Ellers er jeg enig med deg i at det nok ikke var et sjakktrekk og utlevere han på den måten. Hun mangler en del impulskontroll spesielt når hun er med søstrene virker det som 😬 Okay, godt poeng ja ☺️ Mange som er helt norske og har mørke trekk, men det er liksom ikke det man tenker med "nordisk utseende". Tror Isabel er sånn som lett gir for mye av seg selv og private tanker. Som ikke er en negativ ting i utgangspunktet , men kan være uheldig. Jeg var selv sånn da jeg var yngre egentlig. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 30. september #12795 Del Skrevet 30. september søpapegøje skrev (23 minutter siden): Okay, godt poeng ja ☺️ Mange som er helt norske og har mørke trekk, men det er liksom ikke det man tenker med "nordisk utseende". Tror Isabel er sånn som lett gir for mye av seg selv og private tanker. Som ikke er en negativ ting i utgangspunktet , men kan være uheldig. Jeg var selv sånn da jeg var yngre egentlig. Det er iallefall sånn jeg tenker. Ja, når man hører nordisk så tenker man jo kjapt på noen som ligner på Peter Pilgaard 😅 Men det er jo enda mer vanlig å være mørkhåret, så jeg holder en knapp på at hun bare uttalte seg litt klønete og mente en person med trekk fra Nord-Europa, type Norden, Tyskland, Nederland, Østerrike osv osv Det er jo i utgangspunktet ikke negativt, men ganske naivt. Og ikke minst uheldig som du sier. Jeg var nok mye sånn selv også og det er nok derfor vi tenker ekstra på det - fordi vi har gått på noen smeller pga det. Forskjellen er at vi har gått på noen smeller for noen få venner og kjente. Isabel går på smeller for de 365,000 nærmeste bestevennene sine 😬 Det er en ganske stor forskjell. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 30. september #12796 Del Skrevet 30. september Denne gnuinga i senga hver dag? Hva har hun å tilby følgerne sine? Dette blir for kjedelig. og dette mensen-hysteriet? Ta en Paracet og komme seg litt mer ut. Ligger å sipper over en gjøk som ikke passer hennes princess treatment krav. Hun friend-zona han for lenge siden. Hun har vel spilt bort sin sjangse der. Heller aldri vært borti slik kommunikasjon hvor den kun skal foregå fra mannen sin side? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 30. september #12797 Del Skrevet 30. september Tenkte det samme. Komme seg ut og ikke sitte og overtenke om naboen som ikke har sendt melding-han har vel kanskje et liv utenfor mobilen, i motsetning til henne?! Hadde hun gjort på litt annet enn å sitte i kåken hele dagen, hadde hun nok overtenkt litt mindre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 1. oktober #12798 Del Skrevet 1. oktober Eamane skrev (2 timer siden): Denne gnuinga i senga hver dag? Hva har hun å tilby følgerne sine? Dette blir for kjedelig. og dette mensen-hysteriet? Ta en Paracet og komme seg litt mer ut. Ligger å sipper over en gjøk som ikke passer hennes princess treatment krav. Hun friend-zona han for lenge siden. Hun har vel spilt bort sin sjangse der. Heller aldri vært borti slik kommunikasjon hvor den kun skal foregå fra mannen sin side? Vær så snill og ikke skriv dette. Det er noe som heter endometriose som er en lang og tung prosess frem til diagnostisering og videre med diagnosen, (henvisninger, ultralyd, medisinutprøvinger, MR, ventetider, operasjon, og når man håper det er borte kommer det tilbake). Mensensmerter er ikke nødvendigvis "bare" smerter i underlivet under menstruasjon. For noen er det så ille at man føler man sitter på en kniv og blir vrengt opp innenfra. Smertene kommer i puljer utover dagen og noen sier det er som rier. Jeg vet ikke hvordan rier er, men det kjenns ut som at hele underlivet skal eksplodere når det står på. Jeg sier ikke at IR har det sånn, for hva vet jeg om hva hun kjenner på, men bare forstå at "å ta en paracet og komme seg litt mer ut" er en uvitende og dømmende kommentarer om noe som heldigvis er blitt forsket mye på de siste tiårene. PS. Paracet har ikke effekt mot menstruasjonssmerter generelt. Det anbefales nsaid's, helst naproxen, men ibux kan prøves. 7 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober #12799 Del Skrevet 1. oktober (endret) Det jeg er litt redd for, er at hun med sitt liv frastøter seg mennene hun vil ha. Hun er 30 år og har et liv som en 22-årig deltidsstudent liksom. I alle fall slik det fremstilles. Hun står opp når hun vil, drikker en tullekaffe med et tonn sukker. Funderer på å sole seg ved poolen eller ikke. Henter tusen klær på dørtrammen. Jobber på PC i pysjen. Bestiller lørdagsmat hver dag uten en grønnsak. Trener ca aldri. Jeg tror en millionærmann venter mer. (Eller… nokså mange menn vil vel ha mer..? ) At man må opp en gitt tid. Har litt struktur. Trener regelmessig. Har en arbeidstid man forholder seg til. Tar vare på helsa osv. Tror mange over 30 ønsker seg det. Endret 1. oktober av Frøkenfryden 10 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 1. oktober #12800 Del Skrevet 1. oktober Ser litt merkelig ut at eldre kvinner er så besatt av yngre over opererte damer. Er som om de har overtatt fjortiss rollen. Flaut og underholdende og se. Skulle tro det var noen som har opplevd arbeidslivet, men når de kaller isabell hardtarbeidende, så har de nok vært trygda mesteparten av livet sitt og sitter hjemme og perler og fargelegger i hobbybøkene sine. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå