Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Lykkeligper skrev (5 timer siden):

Sjekket gjennom snappen nå, og ser at Isabel tar bilde av seg i speilet, for å vise at at en «gjøk» begynte å løpe ved siden av henne på treningen - hvorfor kan hun ikke gjøre sånt når hun er med naboen….?

Kanskje han ikke vil bli filmet. Det kan faktisk være så enkelt. Men det er vel litt for kjedelig for konspirasjonsteoriene. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å huske hun filmet fra badet til naboen en gang helt i begynnelsen? Filmet de produktene hun syntes var så mistenkelige? Som hun trodde kunne væte fra damebesøk. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (10 timer siden):

Kanskje han ikke vil bli filmet. Det kan faktisk være så enkelt. Men det er vel litt for kjedelig for konspirasjonsteoriene. 

Eller kanskje fordi han ikke finnes, og derfor er det nada å filme. Men det er ikke lov å tro at Isabel kan dikte opp ting. Alt hun sier er sant!
 

P.S Tror det er veldig få mennesker som ønsker å bli tatt bilde av på treningssenteret også. Men det får frøkna til☺️

Endret av Lykkeligper
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alt som skjer i midtøsten nå. At Iran truer med å gå inn i konflikten osv. Er det ikke litt skummelt at Pimpen og Bimbo (og sikkert faren siden Rami sa han var helt alene i Oslo) er i Irak? At hun ikke er litt mer stressa med tanke på å få de hjem? Eller overdramatiserer jeg det veldig nå? Har ikke satt meg så voldsomt inn i den konflikten, men har jo skjønt at det er på vi til å smelle skikkelig i området der dessverre 😳

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (3 timer siden):

Eller kanskje fordi han ikke finnes, og derfor er det nada å filme. Men det er ikke lov å tro at Isabel kan dikte opp ting. Alt hun sier er sant!
 

P.S Tror det er veldig få mennesker som ønsker å bli tatt bilde av på treningssenteret også. Men det får frøkna til☺️

Vet ikke om jeg tror på at han ikke finnes. Pga da må hun jo ha fått Sidra og Rami til å "spille med" som er veldig kleint, men vet jo aldri 😅 

Har forsåvidt merket at de skriver veldig likt og gjør samme engelsk-feil. Synes det var litt rart siden naboen er så rik og suksessfull i Dubai og bruker Engelsk profesjonellt. Så da stusset jeg litt, så kan jo være. Husker ikke hva det var konkret men siden jeg er britisk selv merket jeg også at han brukte britiske utrykk en gang for lenge siden og jeg gjettet at han var britisk. Å bruke britiske uttrykk er noe Isabel også gjør siden hun har data briter og ser på Love Island, men naboen er jo nederlandsk. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må påpeke at Isabel promoterer et forferdelig usunt kosthold 😅 De som ikke vet bedre kan få det for seg at de kan spise slik som Isabel later som hun gjør uten konsekvenser. For Isabel holder seg jo undervektig selvom hun spiser junk food og sukkerbomber HVER dag. Og slik som folk forguder henne tror jeg det kan spre usunne vaner. Jeg får cravings på iskaffe og pannekaker med smeltet sjokolade når jeg ser på henne filme det i allefall, blar fort forbi spisevideoene 😛

Og så er det kult å glemme å drikke vann? Hvilke voksen person glemmer å drikke vann? Skjønner ikke. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

søpapegøje skrev (11 minutter siden):

Vet ikke om jeg tror på at han ikke finnes. Pga da må hun jo ha fått Sidra og Rami til å "spille med" som er veldig kleint, men vet jo aldri 😅 

Har forsåvidt merket at de skriver veldig likt og gjør samme engelsk-feil. Synes det var litt rart siden naboen er så rik og suksessfull i Dubai og bruker Engelsk profesjonellt. Så da stusset jeg litt, så kan jo være. Husker ikke hva det var konkret men siden jeg er britisk selv merket jeg også at han brukte britiske utrykk en gang for lenge siden og jeg gjettet at han var britisk. Å bruke britiske uttrykk er noe Isabel også gjør siden hun har data briter og ser på Love Island, men naboen er jo nederlandsk. 

Var det ikke en annen date som var nederlandsk? Jeg klarer ikke følge med 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (1 time siden):

Må påpeke at Isabel promoterer et forferdelig usunt kosthold 😅 De som ikke vet bedre kan få det for seg at de kan spise slik som Isabel later som hun gjør uten konsekvenser. For Isabel holder seg jo undervektig selvom hun spiser junk food og sukkerbomber HVER dag. Og slik som folk forguder henne tror jeg det kan spre usunne vaner. Jeg får cravings på iskaffe og pannekaker med smeltet sjokolade når jeg ser på henne filme det i allefall, blar fort forbi spisevideoene 😛

Og så er det kult å glemme å drikke vann? Hvilke voksen person glemmer å drikke vann? Skjønner ikke. 

Tror ikke hun spiser så mye. Hun bestiller mye men ser aldri at hun har spist masse.

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 timer siden):

Med tanke på alt som skjer i midtøsten nå. At Iran truer med å gå inn i konflikten osv. Er det ikke litt skummelt at Pimpen og Bimbo (og sikkert faren siden Rami sa han var helt alene i Oslo) er i Irak? At hun ikke er litt mer stressa med tanke på å få de hjem? Eller overdramatiserer jeg det veldig nå? Har ikke satt meg så voldsomt inn i den konflikten, men har jo skjønt at det er på vi til å smelle skikkelig i området der dessverre 😳

Og hvis noe skjer på reisen vil jo reiseforsikringen være ugyldig. Men storesøster Isabel betaler sikkert om noe skulle skje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (7 timer siden):

Eller kanskje fordi han ikke finnes, og derfor er det nada å filme. Men det er ikke lov å tro at Isabel kan dikte opp ting. Alt hun sier er sant!
 

P.S Tror det er veldig få mennesker som ønsker å bli tatt bilde av på treningssenteret også. Men det får frøkna til☺️

Det du ikke virker til å forstå er at hennes sosiale medier er en form for teater. Man kan ikke regne med at noe er sant, alt blir lagt ut for å selge. Noe er nok sant, mye er usant. Det hun tjener penger på er slike som deg som daglig følger med på alt hun publiserer. Det er jo det samme for henne om det er raadsquad eller haters som klikker inn, hun tjener like mye penger på alle.

Er ikke det en hyggelig tanke da?

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som følger denne dama. Å har i mot henne. Hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på henne. Og i tillegg gjør dere jo at hun tjener enda mere . Var innom henne litt i sommer å så. Den verden hun lever i er så langt ifra min. Ikke en verden å drømme seg til heller. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (32 minutter siden):

Alle dere som følger denne dama. Å har i mot henne. Hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på henne. Og i tillegg gjør dere jo at hun tjener enda mere . Var innom henne litt i sommer å så. Den verden hun lever i er så langt ifra min. Ikke en verden å drømme seg til heller. 

Jeg har ikke sett på henne. Men av det jeg leser her så får hun og følgerne meg til å tenke på Sara Goldfarb i filmen Requiem for a dream. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svanemom2024 skrev (2 timer siden):

Alle dere som følger denne dama. Å har i mot henne. Hvorfor gidder dere å bruke tiden deres på henne. Og i tillegg gjør dere jo at hun tjener enda mere . Var innom henne litt i sommer å så. Den verden hun lever i er så langt ifra min. Ikke en verden å drømme seg til heller. 

Det er et mysterium at de som ikke liker Isabel er så opptatt av henne.. og bruker så mye tid på å svartmale livet hennes på KG, og kanskje andre stedet for alt jeg vet, hva hjelper vel det? Det å påstå at noen lyver om dater eller at de kaster mat uten å kunne bevise det… det er så ekstremt lavmål… går det an å synke lavere? Sitte anonymt på nettet og bakvaske mennesker som ikke kan forsvare seg. De tror vel virkelig ikke at Isabel bruker eeeen kalori på å lese seg opp her inne på KG? Det er bare.. wow..

Tenker denne kommentaren får masse rapporter… For den kritiserer de som ikke liker Isabel. Ser et mønster i det. Mobbing av Isabel, RS og andre følgere blir maltraktert her inne. Svææært lite blir fjernet. Et kritisk ord skrevet om maniske hatere, så blir det fjernet. Så det går an å lure litt på det også…

Endret av Sveits35
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (9 timer siden):

Med tanke på alt som skjer i midtøsten nå. At Iran truer med å gå inn i konflikten osv. Er det ikke litt skummelt at Pimpen og Bimbo (og sikkert faren siden Rami sa han var helt alene i Oslo) er i Irak? At hun ikke er litt mer stressa med tanke på å få de hjem? Eller overdramatiserer jeg det veldig nå? Har ikke satt meg så voldsomt inn i den konflikten, men har jo skjønt at det er på vi til å smelle skikkelig i området der dessverre 😳

Avstandene der nede er store. Ukraina er vel like nær for Norges del. Tror ikke Irak tenker å blande seg inn i den pågående konflikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doris Becker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke sett på henne. Men av det jeg leser her så får hun og følgerne meg til å tenke på Sara Goldfarb i filmen Requiem for a dream. 

Den filmen er sykt sterk. Vi så den i rusforebyggingsøyemed🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sveits35 skrev (26 minutter siden):

Det er et mysterium at de som ikke liker Isabel er så opptatt av henne.. og bruker så mye tid på å svartmale livet hennes på KG, og kanskje andre stedet for alt jeg vet, hva hjelper vel det? Det å påstå at noen lyver om dater eller at de kaster mat uten å kunne bevise det… det er så ekstremt lavmål… går det an å synke lavere? Sitte anonymt på nettet og bakvaske mennesker som ikke kan forsvare seg. De tror vel virkelig ikke at Isabel bruker eeeen kalori på å lese seg opp her inne på KG? Det er bare.. wow..

Tenker denne kommentaren får masse rapporter… For den kritiserer de som ikke liker Isabel. Ser et mønster i det. Mobbing av Isabel, RS og andre følgere blir maltraktert her inne. Svææært lite blir fjernet. Et kritisk ord skrevet om maniske hatere, så blir det fjernet. Så det går an å lure litt på det også…

Jeg er kanskje en av de du sikter til? Jeg kan kritisere livsstilen, pengebruken og spekulere i om naboen finnes. Jeg syntes Ivorie klærne er fæle og mye av det hun lager mens hun bare sitter hjemme i Dubai er gørrkjedelig. 
Men, har også sagt at jeg syntes hun er veldig morsom til tider, syntes hun er kjempe søt og at jeg har enorm respekt for hva hun har klart med sin  oppvekst. Syntes det er fascinerende hvor mye hun betaler for (i mine øyne) noen forferdelig stygge klesplagg.  

Så jeg følger henne og syntes det er helt i orden at hun tjener penger på mine klikk hver dag 🥰 Kommer Nude med noe jeg vil prøve, så kjøper jeg det for å teste. Men, jeg kjøper det ikke fordi det er Isabel og jeg kjøper heller ikke 10 stk bare for å støtte henne. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Jeg er kanskje en av de du sikter til? Jeg kan kritisere livsstilen, pengebruken og spekulere i om naboen finnes. Jeg syntes Ivorie klærne er fæle og mye av det hun lager mens hun bare sitter hjemme i Dubai er gørrkjedelig. 
Men, har også sagt at jeg syntes hun er veldig morsom til tider, syntes hun er kjempe søt og at jeg har enorm respekt for hva hun har klart med sin  oppvekst. Syntes det er fascinerende hvor mye hun betaler for (i mine øyne) noen forferdelig stygge klesplagg.  

Så jeg følger henne og syntes det er helt i orden at hun tjener penger på mine klikk hver dag 🥰 Kommer Nude med noe jeg vil prøve, så kjøper jeg det for å teste. Men, jeg kjøper det ikke fordi det er Isabel og jeg kjøper heller ikke 10 stk bare for å støtte henne. 

Jeg tenkte ikke på noen spesielle. Du virker ikke være hatefull, du eier meningene dine.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (På 25.9.2024 den 14.15):

Absolutt! Om ikke så, hverdagslige ting da? Normalt å gå ut å handle mat, lage middag, vaske, rydde etc. Jeg skjønner at hun bruker hushjelpen når det er en del av summen hun betaler, for å få leiligheten vasket. Men det er latskap å få varene levert på dør, når du uansett ikke har så mye annet å gjøre. Undres også over hvor lite hun faktisk sitter å jobber med disse merkene sine. Hun filmer dagen lang, men ser lite av «arbeidet» hennes. De gangene hun gjør det, så er det frem med kamera. Så tviler på at hun har så mye jobb å gjøre, eller kanskje hun har men den dytter hun over på andre? Dont know. Var gøy i starten, men nå blir det for kjedelig. Må ha noe nytt content. 

Helt enig.

Det å handle i butikken skjer kun når hun har familien på besøk. Og da er hun veldig opptatt av å vise 'estetiske bilder' av varene. Når hun bestiller varer på døren som er så og si flere ganger i uken så kan man gjette hva som er kjøpt fordi alt er gjentagende. Det blir vist detaljert hvordan man lager den "verdens beste frokost" som innebærer å steke ett egg. Hvordan den beste iskaffe blir laget og smaker best kun i glassene hun selger. Hva hun har handlet av klær, Hvordan hun tar oppvask, sette på en klesvask, rer opp sengen - altså alt blir detaljert. Noe som er helt normalt for voksne å gjøre og ikke noe man burde få skryt for. Men når det kommer til jobben hennes, som hun påstår jobber hardt og mye for så ser Mn lite til det. 

Jeg mener ikke at hun skal vise når de har møter og alle kan lytte og se hva som blir snakket om, nei. Men når hun påstår at hun jobber så mye og så hardt så er jo det rart at man får et lite glimt av det i ny og ne og ellers er det full kjør med å snakke om menn og shopping. De gangene hun viser fra jobben er da de har mandags møter, eller de har gitt ut et produkt. Og da har hun på forhånd babblet lenge om at hun tror kun 10 stk kjøper (kynisk måte å få sympati) også sitte der helt stille og gape over hvor mye som blir kjøpt. Hun blir alltid 'like overrasket og sjokkert' og det er ikke måte på.

Som du sier, når og hvor er det hun jobber så mye som hun sier at hun gjør? Hun er god på å gi skryt til hennes "team", men hun skryter av hvor hardtarbeidende hun selv er til de grader.

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke se gjennom hele de siste nå, men kom bare naboen, hadde sex og gikk igjen? 🤔 

Tenker det er noe spesielt hvis det begynner å bli følelser i bildet. Isabel virket jo ganske forelsket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...