Sirah Skrevet 24. september #12741 Del Skrevet 24. september Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Enkelte ganger har jeg ikke ord, syntes egentlig det er litt trist selv om denne 57 årige damen har fått et nytt liv med Nude og Ivorie som hun tydeligvis elsker. Dette viser litt hvor mye makt en influenser kan ha. Jeg tenkte det samme når jeg så den der. Det er jo helt supert om hun har plukket opp noen sminketips og lignende. For all del. Men om man er 57 år og handler klær på Ivorie… Jeg mener ikke at man skal kle seg som en kjærring selv om man har rundet 40, men selv om meg som er under 40 så føler jeg at Ivorie blir for kort og utringet - alle veier. Jeg har en bukse derfra som jeg fikk av en venninne, men det er det eneste i hele nettbutikken av klær jeg føler at jeg kan ha. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 24. september #12742 Del Skrevet 24. september Teflonhjernen skrev (16 minutter siden): Enkelte ganger har jeg ikke ord, syntes egentlig det er litt trist selv om denne 57 årige damen har fått et nytt liv med Nude og Ivorie som hun tydeligvis elsker. Dette viser litt hvor mye makt en influenser kan ha. La nå folk leve. Ikke mye jeg kunne brukt fra Ivory, nattkjolen kanskje, men den har vel ikke kommet enda. Men jeg dømmer ingen for klessmaken iallefall. Hovedbudskapet til denne voksne kvinnen er vel at hun er inspirert av Isabel. Hvorfor ikke, hun har mye peptalks og viser hvordan produkter skal brukes. Det som går igjen av tilbakemeldinger som jeg har sett er kvinner som ikke har turt å sitte på kafé alene og iallefall ikke gå på kino alene, som nå tør å gå ut på egenhånd og reise på ferie alene. Der synes jeg Isabel er et veldig godt forbilde og sannsynligvis til hjelp for kvinner som er ensomme. Samme hvor mye Isabel blir mislikt.. enkelte ting fortjener hun honnør for. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 24. september #12743 Del Skrevet 24. september Sirah skrev (48 minutter siden): Jeg tenkte det samme når jeg så den der. Det er jo helt supert om hun har plukket opp noen sminketips og lignende. For all del. Men om man er 57 år og handler klær på Ivorie… Jeg mener ikke at man skal kle seg som en kjærring selv om man har rundet 40, men selv om meg som er under 40 så føler jeg at Ivorie blir for kort og utringet - alle veier. Jeg har en bukse derfra som jeg fikk av en venninne, men det er det eneste i hele nettbutikken av klær jeg føler at jeg kan ha. Litt det jeg også tenker, hva på Ivorie passer egentlig på noen som er over 25 liksom. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 24. september #12744 Del Skrevet 24. september Tears in heaven skrev (På 23.9.2024 den 19.39): Hun er ufattelig kjedelig.kun hjemme 24/7 og sier hun er sliten...sliten av hva🤷 hun gjør ikke noe fysisk hardt arbeid. Man blir jo sliten av å ingenting gjøre og daffe rundt dagen lang i nattkjole og håret i en ball. Ledigang er roten til alt ondt er det noe som heter. Men hun er jo oppråtten lat at hun evner jo ikke gjøre noe med det engang. Lager kun drama i eget hode og spiller det ut som en såpeopera på snap. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 24. september #12745 Del Skrevet 24. september AnnaLovise skrev (2 minutter siden): Man blir jo sliten av å ingenting gjøre og daffe rundt dagen lang i nattkjole og håret i en ball. Ledigang er roten til alt ondt er det noe som heter. Men hun er jo oppråtten lat at hun evner jo ikke gjøre noe med det engang. Lager kun drama i eget hode og spiller det ut som en såpeopera på snap. Ja er ikke en sunn livsstil hvertfall. Og jeg personlig hadde ikke klart å levd slik og det handler ikke om penger,men jeg hadde følt at jeg hadde mistet meg selv. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 24. september #12746 Del Skrevet 24. september Jeg orker ikke klikke meg gjennom hele storyen hennes, men lar meg clickbaite av "Han har unblocka meg" 😩 Hva har skjedd? Har Naboen blokka henne? Hvorfor det? Hvorfor er hun unblokka igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 24. september #12747 Del Skrevet 24. september Tears in heaven skrev (1 time siden): Ja er ikke en sunn livsstil hvertfall. Og jeg personlig hadde ikke klart å levd slik og det handler ikke om penger,men jeg hadde følt at jeg hadde mistet meg selv. Hun tror alt måles i penger,skryter hemningsløst av seg selv over alt hun har oppnådd men egentlig så har hun ingenting,ganske trist og tomt liv vil jeg si 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 24. september #12748 Del Skrevet 24. september Catnip skrev (22 minutter siden): Jeg orker ikke klikke meg gjennom hele storyen hennes, men lar meg clickbaite av "Han har unblocka meg" 😩 Hva har skjedd? Har Naboen blokka henne? Hvorfor det? Hvorfor er hun unblokka igjen? En eks fra «100 år tilbake» hadde blokket henne og hun oppdaget tilfeldigvis at hun var unblocka. Så clickbait ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 24. september #12749 Del Skrevet 24. september Sirah skrev (1 minutt siden): En eks fra «100 år tilbake» hadde blokket henne og hun oppdaget tilfeldigvis at hun var unblocka. Så clickbait ja 😁 Åååhh, typisk 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 25. september #12750 Del Skrevet 25. september Har omtrent bare sluttet å følge med på Isabel. Føler hun bare visner vekk i Dubai og livet blir mer og mer innholdsløst. Hun virker også lei sine egne vaner som «shopping» og «henge på mallet». Selv om hun påstår at Dubai er det beste som har skjedd henne, så ser det ikke sånn ut. Hun hadde mer liv og røre i seg i Oslo. Det er mer action i min hverdag, som ikke engang er en influencer. Jobb, lage middag, handle, møte venner, gjøre husarbeid etc. Dama har så mye fritid, men orker ikke engang å handle eller lage mat selv. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 25. september #12751 Del Skrevet 25. september Lykkeligper skrev (2 timer siden): Har omtrent bare sluttet å følge med på Isabel. Føler hun bare visner vekk i Dubai og livet blir mer og mer innholdsløst. Hun virker også lei sine egne vaner som «shopping» og «henge på mallet». Selv om hun påstår at Dubai er det beste som har skjedd henne, så ser det ikke sånn ut. Hun hadde mer liv og røre i seg i Oslo. Det er mer action i min hverdag, som ikke engang er en influencer. Jobb, lage middag, handle, møte venner, gjøre husarbeid etc. Dama har så mye fritid, men orker ikke engang å handle eller lage mat selv. Tenker at det må finnes en haug med spennende ting å se/gjøre i Dubai og det eneste hun gjør er å være hjemme og henge på Dubai Mall. Noe så kjedelig. Jeg klikker meg stort sett bare gjennom nå, orker ikke mer gjøk/naboen snakk. Leser stort sett bare kommentarene fra RaadSquad som hun legger ut. Det er stort sett underholdning ☺️ 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 25. september #12752 Del Skrevet 25. september Teflonhjernen skrev (29 minutter siden): Tenker at det må finnes en haug med spennende ting å se/gjøre i Dubai og det eneste hun gjør er å være hjemme og henge på Dubai Mall. Noe så kjedelig. Jeg klikker meg stort sett bare gjennom nå, orker ikke mer gjøk/naboen snakk. Leser stort sett bare kommentarene fra RaadSquad som hun legger ut. Det er stort sett underholdning ☺️ Absolutt! Om ikke så, hverdagslige ting da? Normalt å gå ut å handle mat, lage middag, vaske, rydde etc. Jeg skjønner at hun bruker hushjelpen når det er en del av summen hun betaler, for å få leiligheten vasket. Men det er latskap å få varene levert på dør, når du uansett ikke har så mye annet å gjøre. Undres også over hvor lite hun faktisk sitter å jobber med disse merkene sine. Hun filmer dagen lang, men ser lite av «arbeidet» hennes. De gangene hun gjør det, så er det frem med kamera. Så tviler på at hun har så mye jobb å gjøre, eller kanskje hun har men den dytter hun over på andre? Dont know. Var gøy i starten, men nå blir det for kjedelig. Må ha noe nytt content. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 25. september #12753 Del Skrevet 25. september Velinda skrev (17 timer siden): Hun tror alt måles i penger,skryter hemningsløst av seg selv over alt hun har oppnådd men egentlig så har hun ingenting,ganske trist og tomt liv vil jeg si Ja spot on🙌 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 25. september #12754 Del Skrevet 25. september (endret) Lykkeligper skrev (1 time siden): Absolutt! Om ikke så, hverdagslige ting da? Normalt å gå ut å handle mat, lage middag, vaske, rydde etc. Jeg skjønner at hun bruker hushjelpen når det er en del av summen hun betaler, for å få leiligheten vasket. Men det er latskap å få varene levert på dør, når du uansett ikke har så mye annet å gjøre. Undres også over hvor lite hun faktisk sitter å jobber med disse merkene sine. Hun filmer dagen lang, men ser lite av «arbeidet» hennes. De gangene hun gjør det, så er det frem med kamera. Så tviler på at hun har så mye jobb å gjøre, eller kanskje hun har men den dytter hun over på andre? Dont know. Var gøy i starten, men nå blir det for kjedelig. Må ha noe nytt content. Å svare på mail er ikke jobb i mine øyne.å sette på nye negler,bryn osv er egenpleie,samt bestille mat og klær.Så hva legger hun i ordet jobb? Hun har fritid hele tiden og bruker den kun på å isolere seg inne og gjør minst mulig.Forstår ikke at man kan kaste bort tiden sin slik,ingen fysisk kontakt med mennesker og kun ha venner gjennom mobilen er for meg rart.Hun snakker ikke med noen,hører ikke stemmen til de hun prater med,er det da venner? Nei kynisk måte å få folk til å kjøpe varer, godtroende mennesker som sluker alt hun sier rått og har henne som forbilde.Hva slags forbilde er hun egentlig? Flere som har hatt vond oppvekst, inkludert meg selv.Men jeg melker det ikke for å få sympati,livet går videre og man kan ikke være i offerrollen resten av livet.Hva har hun oppnådd utenom penger? Uansett sum så virker hun ikke tilfreds,livet er ikke basert på penger,ja det hjelper men ikke på alt. Er så mye annet som er viktigere. Endret 25. september av Tears in heaven 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september #12755 Del Skrevet 25. september Matsvinn-hjertet mitt gråter når jeg skjønner hvor mye som kastes der. Kjøper et helt brød og spiser en skive og så ny bagett dagen etter. Vi ser ikke alt, men jeg kan vedde noen hundringser på at hun ikke fryser ned skiver i en pose til en annen dag.. Og joa, jeg er liiiitt vel opptatt av dette🙈 6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 25. september #12756 Del Skrevet 25. september (endret) Sjekket gjennom snappen nå, og ser at Isabel tar bilde av seg i speilet, for å vise at at en «gjøk» begynte å løpe ved siden av henne på treningen - hvorfor kan hun ikke gjøre sånt når hun er med naboen….? Endret 25. september av Lykkeligper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 25. september #12757 Del Skrevet 25. september Lykkeligper skrev (3 minutter siden): Sjekket gjennom snappen nå, og ser at Isabel tar bilde av seg i speilet, for å vise at at en «gjøk» begynte å løpe ved siden av henne på treningen - hvorfor kan hun ikke gjøre sånt når hun er med naboen….? Han finnes ikke! 😅 Influensere er nye daytime-tv, med tv-shop 24-7 🤑 De selger en illusjon, og folk elsker det. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 25. september #12758 Del Skrevet 25. september Lykkeligper skrev (5 timer siden): Sjekket gjennom snappen nå, og ser at Isabel tar bilde av seg i speilet, for å vise at at en «gjøk» begynte å løpe ved siden av henne på treningen - hvorfor kan hun ikke gjøre sånt når hun er med naboen….? Kanskje han ikke vil bli filmet. Det kan faktisk være så enkelt. Men det er vel litt for kjedelig for konspirasjonsteoriene. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 26. september #12759 Del Skrevet 26. september Mener å huske hun filmet fra badet til naboen en gang helt i begynnelsen? Filmet de produktene hun syntes var så mistenkelige? Som hun trodde kunne væte fra damebesøk. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 26. september #12760 Del Skrevet 26. september (endret) Hallepalle2 skrev (10 timer siden): Kanskje han ikke vil bli filmet. Det kan faktisk være så enkelt. Men det er vel litt for kjedelig for konspirasjonsteoriene. Eller kanskje fordi han ikke finnes, og derfor er det nada å filme. Men det er ikke lov å tro at Isabel kan dikte opp ting. Alt hun sier er sant! P.S Tror det er veldig få mennesker som ønsker å bli tatt bilde av på treningssenteret også. Men det får frøkna til☺️ Endret 26. september av Lykkeligper 1 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå