Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lykkeligper skrev (1 time siden):

Støtter denne. Skjønner ikke hvordan folk kan finne Isabel interessant utifra dagens snap. 😅 hva var så gøy med det. 

Hun er morsom og livlig. Jeg følger selvsagt fordi jeg finner henne underholdende, noe annet ville jo være helt idiotisk. Jeg bruker ikke tid på folk jeg vil spy av. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klatten skrev (1 time siden):

I dag synes jeg hun nesten er hysterisk på snapchat , virker som hun har store problemer med seg selv. 

Tror mest hun fokuserer på kontent helt ærlig. Hun pøser på når hun kan lage action

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg unner den spotlighten Pierre får på snap, håper han blir større enn han er nå. Virker som en fin fyr!🤠

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (16 timer siden):

Fornuftig av henne. Selv om det er kjipt for alle oss som ikke er crazy stalkere og bare nysgjerrige 🙃

Hun så i går at han ikke hadde kontaktet henne etter at de møttes, så da er det jo ikke noe å fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (17 timer siden):

Hun sa etter alt styret som skjedde etter den daten at hun ikke kom til å dele noe mer om han, altså om de har kontakt, kommer til å møtes el. 

Hun sa han ikke hadde svart henne etter daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bestilte reise med oslo daten og han har vist ghostet henne?🤣hun sier på snap at hun ble ghostet av både naboen og oslo gjøken. Nei så flaut å bestille reise også bli ghostet

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Women123 skrev (15 minutter siden):

Hun bestilte reise med oslo daten og han har vist ghostet henne?🤣hun sier på snap at hun ble ghostet av både naboen og oslo gjøken. Nei så flaut å bestille reise også bli ghostet

Tror det der reise greiene bare var noe vas  for å holde RaadSquad i ånde. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst,  trur hun virkelig at fordet om hun liker en mann, skal han være like intresert tilbake.. men når sant skal sies så var det vell naboen som viste henne den siden hun ikke liker ...null oppmerksomhet, ingen gaver og blomster når hun forventet det, ingen prinsess tritment...hun hadde jo en del kommentarer rundt det tidligere...joda vet hun fikk både blomster og veske...men for henne var det jo to late👀

Nå e det full krise liksom, hun er jo tydeligvis desperat etter oppmerksomhet...🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heller ikke naboen er Stein rik som hun plutselig begynte med i det siste. Klassisk Isabel. Hun fremstilte jo Oslo daten som en «skikkelig bra og suksessfull  fyr». Så var hele karen Harry, eneste som var «skryt» var at han jobbet for et stort selskap…men ikke som partner, som produsent inneholder, driver med podcast liksom. Men hun la det fram soM Om han var CEO for ernst&young

Endret av Lykkeligper
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann med god råd (som hennes drømmemannen må ha) ønsker ikke det hysteriske styret hele tiden som det er med henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Women123 skrev (6 timer siden):

Hun kansellerte den igjen dagen etter fordi det kræsjet med besøk fra søster og venninne..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hun gjør seg til - ikke sant? For å skape content for Raad Squad? Dette er jo ikke normal oppførsel 😬

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om naboen ser på snap storien hennes?  Hvis han gjør så kan jeg ikke skjønne at han syns det er ok at hun leser opp/viser frem tekstmeldinger fra han!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gazza skrev (4 minutter siden):

Lurer på om naboen ser på snap storien hennes?  Hvis han gjør så kan jeg ikke skjønne at han syns det er ok at hun leser opp/viser frem tekstmeldinger fra han!!!

Hun sa her om dagen at han ikke har snapchat. 

Kikket inne på Facebook-gruppa nå og til og med mange der syntes dette ble «litt» mye. Lurer på hvor lenge den tråden får stå :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (39 minutter siden):

Altså, hun gjør seg til - ikke sant? For å skape content for Raad Squad? Dette er jo ikke normal oppførsel 😬

110% enig, hun er jo helt rape gal i dag….dette må jo være for å sprite opp litt og litt endring fra de kjedelige Dubai dagene ellers. Har bare klikket gjennom i dag….Håper virkelig hun bare gjør seg til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sirah skrev (48 minutter siden):

Hun kødder! 😂 Hun er nok passe gira på den fyren, men hun bruker energien til å gi fansen action. Litt mye, enig med deg da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke orket å se på - noen som kan gi en recap av alt som har skjedd ? 

I kveld blir det litt overtenning kan vi vel trygt si 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...