Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Er bare å google ingredienser så ser man at det hårproduktet eg linket til er bedre enn risvannsprayen til Isabel 😊👍

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.k skrev (4 minutter siden):

Er bare å google ingredienser så ser man at det hårproduktet eg linket til er bedre enn risvannsprayen til Isabel 😊👍

Når parfyme står så høyt på en ingrediensliste som på IR sitt,så burde bare det være nok til å styre unna

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (55 minutter siden):

Kverulere?? hvilken produkter leveres til Norske apotek?

Nude? Ingen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (29 minutter siden):

Nude? Ingen. 

Du skreiv at den Tyrkiske produsenten av risvann produserer andre produkter som blir solgt til Norske apotek?

Endret av Velinda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (4 timer siden):

Jodel har allerede avslørt hvem Isabel var hos i går kved, og Isabel legger ut bilde av at han har bedt henne legge nøklene i postkassen - samt som hu nevner at han skal catche et fly. Hvis jodel klarer å avsløre hvem det er såpass fort og med såpass få detaljer, så klarer vell noen å finne nøklene til hans hjem også? Herregud..

Hver er det står det noen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lotti__s skrev (1 minutt siden):

Hver er det står det noen plass?

Blir slettet fordi det ikke er lov å navngi privatpersoner på Jodel.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan de finner utav det 😳 De folka der burde jo blitt hyret inn av Politiet eller FBI eller noe 😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (14 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan de finner utav det 😳 De folka der burde jo blitt hyret inn av Politiet eller FBI eller noe 😅

Synes det er skremmende hvordan folk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (11 minutter siden):

Synes det er skremmende hvordan folk er.

Enig! For all del, jeg kan også bli nysgjerrig. Men så tenker jeg at jaja og så går jeg videre med livet mitt 😬

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

Du skreiv at den Tyrkiske produsenten av risvann produserer andre produkter som blir solgt til Norske apotek?

Jeg har ikke studert dette på et apotek. Jeg har hørt at det Nude selger har samme produsent som mye av det apotek selger i Norge. Apotek selger også sminke vet du. Som sagt VELINDA så kommer du ingen vei med uhøflig og manipulativ oppførsel hos meg. Jeg snakker av erfaring. Nude rissprayen endret mitt hår. Enkelt å greit. Ha en riktig fin dag

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (37 minutter siden):

Jeg har ikke studert dette på et apotek. Jeg har hørt at det Nude selger har samme produsent som mye av det apotek selger i Norge. Apotek selger også sminke vet du. Som sagt VELINDA så kommer du ingen vei med uhøflig og manipulativ oppførsel hos meg. Jeg snakker av erfaring. Nude rissprayen endret mitt hår. Enkelt å greit. Ha en riktig fin dag

Er Isabel som flere ganger har sagt det på snap flere ganger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Takk. Kan være jeg blandet utviklet og produsert sammen her. Det er utviklet i Norge, men sendt ut for produksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

Kostilskuddet er laget av Norske produsenter som lager til Norske apotek

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (28 minutter siden):

Kostilskuddet er laget av Norske produsenter som lager til Norske apotek

Ja, ok. Får tydeligvis ikke med meg alt 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Ja, ok. Får tydeligvis ikke med meg alt 😂

Ikke jeg heller,ska godt gjøres😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.k skrev (9 timer siden):

Angående den risvannsprayen så fant eg en annen risvannspray på Lyko med mye bedre ingredienser. Har kjøpt den men ikke fått testet ut enda 😊 ligger ca likt prismessig som Isabel sin. 

Vil ikke si den var så mye bedre i bunn og grunn 🙈

anbefaler foresten onskin appen (gratis, kun IOS) for å sjekke produkter om man er usikker på om det er bra eller ikke. Kan få seg mange overraskelser i den appen av produkter man tror er gode (iallefall for oss som ikke er så gode på innholdsfortegnelser på hud-/hårprodukter.

IMG_5838.thumb.png.3f8da20930a57dccadcf5fd3eb0be37a.pngIMG_5835.thumb.png.bb6250ffd12c5b9334ac5739114df472.png

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Påhanigjen

Så først nå siste fra Isabel fra i går og idag. Skal vi heie på at hun kan slutte å være så kontrollerende og mistenksom når hun er på date med en flott fyr. Er vondt å høre hva hun utsetter den nye daten for, hun trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 4.9.2024 den 22.15):

And here we go again. Hun viste mailen. 

Kan du bevise dette, screenshot av den mailen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...