Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12221 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (7 minutter siden): Det du skriver stemmer ikke. Isabel beskrev sitt brudd med fosterhjemmet veldig godt i sin første bok. I dag sier hun at hun skjønner fosterforeldrene og kan ikke hylle dem nok. Du hadde vært en mye mer interessant debattant om du holdt deg til sannheten. Vi som vet, vi vet når ting er direkte løgn. Nå skal ikke jeg skryte på meg å være en god debattant her på KG da 🤓 50% av det jeg skriver blir fjernet 😂 Men sannheten, den forholder jeg meg til. Jeg snakker om under paradisetiden, som du kaller for ungdomsnykker! Ikke hva hun har skrevet i sin bok og jeg snakker heller ikke om hva hun sier idag med kamera på slep! Skal være veldig forsiktig med hva som ble sagt og hvorfor hun var så sint på sine fosterforeldre og ikke hadde kontakt med på mange, mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 4. september #12222 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (11 minutter siden): Jeg snakker om under paradisetiden, som du kaller for ungdomsnykker! Ikke hva hun har skrevet i sin bok og jeg snakker heller ikke om hva hun sier idag med kamera på slep! Skal være veldig forsiktig med hva som ble sagt og hvorfor hun var så sint på sine fosterforeldre og ikke hadde kontakt med på mange, mange år! Det har hun snakka om, og skriver om i boka. At hun var sint når hun flytta og en god periode. Du har kanskje aldri vært sint på dine foreldre? Da må du være første jeg har "møtt". Det hun snakker om nå også er at hun var takknemlig for at de satte strengere grenser for henne enn de gjorde for deres egne barn. Det var noe hun har skrevet om i boka(?) at hun hadde mye sinne mot de på den tiden, hun følte seg urettferdig behandlet. Igjen, flere må lære seg om traumer. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. september #12223 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (17 minutter siden): Jeg snakker om under paradisetiden, som du kaller for ungdomsnykker! Ikke hva hun har skrevet i sin bok og jeg snakker heller ikke om hva hun sier idag med kamera på slep! Skal være veldig forsiktig med hva som ble sagt og hvorfor hun var så sint på sine fosterforeldre og ikke hadde kontakt med på mange, mange år! Blogginnlegget jeg siterte fra er fra PH tiden,ikke idag. Men vis gjerne kilde som sier det motsatte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12224 Del Skrevet 4. september J.. skrev (6 minutter siden): Blogginnlegget jeg siterte fra er fra PH tiden,ikke idag. Men vis gjerne kilde som sier det motsatte. Siden du leser bloggen hennes så les litt om julaften også , kommer litt frem der😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12225 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (9 minutter siden): Det hun snakker om nå også er at hun var takknemlig for at de satte strengere grenser for henne enn de gjorde for deres egne barn. Det var noe hun har skrevet om i boka(?) at hun hadde mye sinne mot de på den tiden, hun følte seg urettferdig behandlet. Er det jeg prøver å få frem! På den tiden hadde hun ikke mye pent å si om sine fosterforeldre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4. september #12226 Del Skrevet 4. september Angel75 skrev (12 minutter siden): Det har hun snakka om, og skriver om i boka. At hun var sint når hun flytta og en god periode. Du har kanskje aldri vært sint på dine foreldre? Da må du være første jeg har "møtt". Det hun snakker om nå også er at hun var takknemlig for at de satte strengere grenser for henne enn de gjorde for deres egne barn. Det var noe hun har skrevet om i boka(?) at hun hadde mye sinne mot de på den tiden, hun følte seg urettferdig behandlet. Igjen, flere må lære seg om traumer. i 10-11 år,nei så lenge har jeg ikke vert sint på noen faktisk,og du,jeg kan mye om traumer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. september #12227 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (1 time siden): Det er jo nettopp det jeg sier! Under denne tiden var det ikke mye pent Isabel hadde å si om fosterforeldrene! At hun nå med filmkamera tar kontakt med sine fosterforeldre er bare ille, men for all del det er sikkert ikke noe baktanker med det! Hva var det IR har sagt negativt om fosterforeldrene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12228 Del Skrevet 4. september caremore skrev (6 minutter siden): Hva var det IR har sagt negativt om fosterforeldrene sine? Du får lese deg opp i tråden 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 4. september #12229 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (22 minutter siden): Du får lese deg opp i tråden 😉 Nei takk. Jeg regnet med at du hadde stålkontroll på hva hun hadde sagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 4. september #12230 Del Skrevet 4. september (endret) Både hjemløse og narkomane har blitt invitert til stortinget for å møte diverse ministere, så det er ikke spesielt. Andre damer blir vel også invitert på date, så det er vel ikke en sensasjon at en mann fra en dating app vil møte en dame !? I er virkelig god på å hype opp alt ved seg selv å fremstille det som spesielt, men det er ikke noe spesielt eller fantastiskt med livet hennes eller det hun gjør. Det er ikke sundt at hun og alle rundt henne hver dag snakker om hva som skjedde for 20 år siden. I er bare 🥴 hun er så selvsentrert å høy på seg selv at det er helt 🤮 Endret 4. september av VEGAN forever 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 4. september #12231 Del Skrevet 4. september VEGAN forever skrev (17 minutter siden): Både hjemløse og narkomane har blitt invitert til stortinget for å møte diverse ministere, så det er ikke spesielt. Andre damer blir vel også invitert på date, så det er vel ikke en sensasjon at en mann fra en dating app vil møte en dame !? I er virkelig god på å hype opp alt ved seg selv å fremstille det som spesielt, men det er ikke noe spesielt eller fantastiskt med livet hennes eller det hun gjør. Det er ikke sundt at hun og alle rundt henne hver dag snakker om hva som skjedde for 20 år siden. I er bare 🥴 hun er så selvsentrert å høy på seg selv at det er helt 🤮 🎯 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4. september #12232 Del Skrevet 4. september (endret) Påhanigjen skrev (2 timer siden): Er det jeg prøver å få frem! På den tiden hadde hun ikke mye pent å si om sine fosterforeldre ! Men det er jo old news. Hvorfor mener du dette er aktuelt å rippe opp i nå? Isabel og fosterfamilien har beveget seg forbi dette du beskriver Endret 4. september av Sveits35 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4. september #12233 Del Skrevet 4. september VEGAN forever skrev (55 minutter siden): Både hjemløse og narkomane har blitt invitert til stortinget for å møte diverse ministere, så det er ikke spesielt. Andre damer blir vel også invitert på date, så det er vel ikke en sensasjon at en mann fra en dating app vil møte en dame !? I er virkelig god på å hype opp alt ved seg selv å fremstille det som spesielt, men det er ikke noe spesielt eller fantastiskt med livet hennes eller det hun gjør. Det er ikke sundt at hun og alle rundt henne hver dag snakker om hva som skjedde for 20 år siden. I er bare 🥴 hun er så selvsentrert å høy på seg selv at det er helt 🤮 Ser du er kvalm. Det er jo synd. Det som er spesielt med datingen til Isabel er at hun har brent seg så kraftig at hun vegrer seg mot å date generelt. Og vi som heier på henne ønsker hun skal heale og tørre å satse igjen. Det tar tid, men sakte men sikkert går det rette veien. Klarer du å se noe positive med Isabel? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 4. september #12234 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (21 minutter siden): Ser du er kvalm. Det er jo synd. Det som er spesielt med datingen til Isabel er at hun har brent seg så kraftig at hun vegrer seg mot å date generelt. Og vi som heier på henne ønsker hun skal heale og tørre å satse igjen. Det tar tid, men sakte men sikkert går det rette veien. Klarer du å se noe positive med Isabel? Jeg kan svare på denne.. NEI. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4. september #12235 Del Skrevet 4. september Cocogirl skrev (32 minutter siden): Jeg kan svare på denne.. NEI. I tilfelle noen tvilte, så var jo det greit å få klarlagt. Takk cocogirl 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12236 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (1 time siden): Men det er jo old news. Hvorfor mener du dette er aktuelt å rippe opp i nå? Isabel og fosterfamilien har beveget seg forbi dette du beskriver Jeg ripper opp i🤣 Isabel er vel den som har brukt sin barndom, ungdomstid, fosterforeldre og gud vet hva for alt det er verdt til dags dato ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4. september #12237 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (1 minutt siden): Jeg ripper opp i🤣 Isabel er vel den som har brukt sin barndom, ungdomstid, fosterforeldre og gud vet hva for alt det er verdt til dags dato ! Alle bærer med seg en historie og den legger grunnlaget for alt. Isabel er jo en solskinnshistorie og hun har mye å være stolt av. Hun gir håp til ungdommer som sitter i en liknende situasjon som det hun var i. Budskapet hennes har hele tiden vært at ting blir bedre. Ikke gi opp. Anbefaler deg å følge bedre med på det hun formidler istedet for å slenge ut påstander som ikke har rot i virkeligheten 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12238 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (1 minutt siden): Alle bærer med seg en historie og den legger grunnlaget for alt. Isabel er jo en solskinnshistorie og hun har mye å være stolt av. Hun gir håp til ungdommer som sitter i en liknende situasjon som det hun var i. Budskapet hennes har hele tiden vært at ting blir bedre. Ikke gi opp. Anbefaler deg å følge bedre med på det hun formidler istedet for å slenge ut påstander som ikke har rot i virkeligheten Er fascinerende å se fansen/ familie forsvarer Isabel, uansett hva! Men det er jo ikke noe nytt, ikke ett snev av å være kritisk til hva Isabel har gjort og gjør…flott det, fortsett med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 4. september #12239 Del Skrevet 4. september (endret) Påhanigjen skrev (8 minutter siden): Er fascinerende å se fansen/ familie forsvarer Isabel, uansett hva! Men det er jo ikke noe nytt, ikke ett snev av å være kritisk til hva Isabel har gjort og gjør…flott det, fortsett med det! Synes du skal holde deg for god for å spekulere i hvem brukerne her inne er. Jeg kan berolige deg med at jeg hverken er familie eller kaller meg fan. Men at Isabel er et underholdende show å følge med på det er sikkert og visst. Av og til flyter hun i medvind og andre dager føles det som å se på et togkrasj i sakte film. Vi vet aldri hva som kommer. Men jeg kjøpte den rissprayen, for nysgjerrigheten tok overhånd en dag jeg var på shopping. Den virker på mitt hårtap, med hånden på hjertet, det er ikke tull. Endret 4. september av Sveits35 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12240 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (1 minutt siden): Synes du skal holde deg for god for å spekulere i hvem brukerne her inne er. Jeg kan berolige deg med at jeg hverken er familie eller kaller meg fan. Men at Isabel er et underholdende show å følge med på det er sikkert og visst. Av og til flyter hun i medvind og andre dager føles det som å se på et togkrasj i sakte film. Vi vet aldri hva som kommer. Men jeg kjøpte den ripsprayen for nysgjerrigheten tok overhånd en dag jeg var på shopping. Den virker på mitt hårtap, med hånden på hjertet, det er ikke tull. Nå fikk jeg meg en god latter, takk for det😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå