Teflonhjernen Skrevet 3. september #12181 Del Skrevet 3. september Vært veldig moro å følge henne i dag 👍🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 3. september #12182 Del Skrevet 3. september Isabel har briljert i dag 😊 Og det er oppsiktsvekkende å se hvordan hun blir tatt i mot og hvor mye hun blir satt pris på. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. september #12183 Del Skrevet 3. september Hvorfor skal hun ha med seg hele familien uansett hva hun skal på?? Jeg er også glad i familien min!! Men jeg drar ikke mora minnes meg rundt på alle mulige jobbmøte osv for det🤯🤯 Er det fordi ingen av dembhar et liv? Tør hun ikke være alene? Utrolig irriterende, begynner å bli så lei av mora som jeg overhode ikke forstår en dritt av hva sier😳 Tror ikke en tv serie med den familien er en god ide.. det er vel til en viss grad underholdende på snap, men TV tror jeg ikke vil bli i nærheten så suksessfylt for henne som snap…0 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. september #12184 Del Skrevet 3. september Amber skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal hun ha med seg hele familien uansett hva hun skal på?? Jeg er også glad i familien min!! Men jeg drar ikke mora minnes meg rundt på alle mulige jobbmøte osv for det🤯🤯 Er det fordi ingen av dembhar et liv? Tør hun ikke være alene? Utrolig irriterende, begynner å bli så lei av mora som jeg overhode ikke forstår en dritt av hva sier😳 Vil tro moren og storesøsteren var med fordi de også ble direkte berørt av egen familiesituasjon som gjorde at barna endte i fosterhjem,som også var emne de var der for å diskutere.. En omsorgsovertakelse involverer fler parter enn bare barnet.. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 3. september #12185 Del Skrevet 3. september (endret) J.. skrev (19 minutter siden): Vil tro moren og storesøsteren var med fordi de også ble direkte berørt av egen familiesituasjon som gjorde at barna endte i fosterhjem,som også var emne de var der for å diskutere.. En omsorgsovertakelse involverer fler parter enn bare barnet.. Dette. Storesøsteren var jo også i fosterhjem, men var ikke like heldig som Isabel og har dessverre slitt en del med det i ettertid. Moren mistet to av barna sine til barnevernet. Syntes det var fint at de var der. Rami også, han vokste opp uten søstrene sine. Endret 3. september av Sirah 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 3. september #12186 Del Skrevet 3. september Isabel er skikkelig penge gal, så penge gal at hun utnytter hver eneste situasjon og mulighet til å få inn penger. Jeg har fulgt henne siden hun startet bloggen, og på den tiden var det veldig spennende å følge henne fordi hun var den eneste utenlandske, hun skrev da blogg selv og var ikke signert av noen. Men så fort Nettavisen signerte henne så ble hele bloggen hennes til endeløs blockbusterne og reklame. På den tiden var hun sammen med Pierre og hun fikk han til å starte blogg og de linket hverandre og det var ikke måte på. Men i følge han var ikke det et liv for han. Han sa at hele livet hennes handlet om å ta bilder i ulike poseringer og konstant være på og dele alt, og det orket ikke han. Det ble slutt, men hun fortsatte videre på bloggen til hun skjønte at det neste nye var Instagram og YouTube, der holdt hun det gående til hun nylig fikk vite ( les intervju på vg) at det var på snap man kunne tjene mest penger. Sitat: jeg fikk vite dette sent, eller hadde jeg startet mye tidligere. Livet hennes er absolutt ikke noe spennende enn livet til en helt annen person i Norge, om ikke omvendt. Folk følger henne fordi hun er « kjent» fra paradis hotell. Har sett og prøvd flere av produktene hennes, overpriset og dårlig. Hun selger f eks pudder til 399kr!!!! For det kan man få pudder fra kjente merker som Chanel og Dior osv. at folk bruker penger på det er for meg sykt, når produktet ikke er i nærheten av å være god engang. profilen hennes er overfylt med reklame dag inn og ut. Samma greia på repeat. Alle store ting som skal skje som hun snakker om blir aldri noe av. de natt kjolene som er « pimpens» er de kjolene som skal selges framover fordi hun vet det er damer i 40 ++++ som følger henne. alt er spill for galleriet pga penger. som Michael Jackson sa: Anything, anything Anything for money Would lie for you Would die for you Even sell my soul to the devil 😅😅😅😅 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 3. september #12187 Del Skrevet 3. september Og den Juledagen som hun rund lurte alle med. Fikk følgerne til å kjøpe ting for over en halv mill på en time på siden sin( la ut antall solgte selv og med kjapp regning så man hvor yr det ble) og fikk og kjøpte en veske til 50k som gave. Når de nettopp hadde betalt flere tusen inn på hennes konto. er absolutt ikke sjalu og det er morsomt å følge henne noen ganger, men hun lurer følgerne trill rundt og melker penger ut av dem for alt det er verdt og det synes jeg ikke er greit. følger du andre «influensere » på nett så er det ingen som holder på sånt. skulle stå: clickbait i forrige innlegg og ikke blockbusterne . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. september #12188 Del Skrevet 3. september Molly65 skrev (4 minutter siden): Når de nettopp hadde betalt flere tusen inn på hennes konto. men hun lurer følgerne trill rundt og melker penger ut av dem følger du andre «influensere » på nett så er det ingen som holder på sånt. Disse 3 påstandene er jo direkte feil. Hun lurer ingen fordi folk selv velger å kjøpe produktene hennes,inkludert deg selv. "Alle andre" influencere,spesielt på SC,gjør akkurat det samme,poster reklame og "privat" content for å tjene penger,det er jobben deres.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 3. september #12189 Del Skrevet 3. september Med lurte dem mente jeg den jule dagen. Den dagen lagde hun jo ikke fordi hun savner jul. Men fordi hun skulle ha penger. Mellom fast food maten og meldingene fra Amazon la hun ut uttallige reklamer for sine produkter. Det er det jeg mente. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. september #12190 Del Skrevet 3. september Molly65 skrev (Akkurat nå): Med lurte dem mente jeg den jule dagen. Den dagen lagde hun jo ikke fordi hun savner jul. Men fordi hun skulle ha penger. Mellom fast food maten og meldingene fra Amazon la hun ut uttallige reklamer for sine produkter. Det er det jeg mente. Ja,hun skapte content med denne "julefeiringen".. Det er ikke å lure noen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly65 Skrevet 3. september #12191 Del Skrevet 3. september Har kun prøvd produktene i butikk. Aldri kjøpt. Ville se om de var så bra som hun sa de var. men det gjelder for øvrig SE sine produkter også. F eks parfymene hennes blir solgt til priser som 599,699kr om jeg ikke husker feil. Og de er jo ikke noe gode. Men ja smak og behag. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 3. september #12192 Del Skrevet 3. september (endret) Molly65 skrev (1 time siden): Har kun prøvd produktene i butikk. Aldri kjøpt. Ville se om de var så bra som hun sa de var. men det gjelder for øvrig SE sine produkter også. F eks parfymene hennes blir solgt til priser som 599,699kr om jeg ikke husker feil. Og de er jo ikke noe gode. Men ja smak og behag. Det er så tydelig at du ikke følger med på Isabel. Hvis du hadde gjort det hadde du ikke kunnet skrive det du gjør. Hun er et varmt ærlig og åpent menneske som deler ekstremt mye såre ting. Det som er forskjellen på henne og andre influensere er motsatt av det du skriver. De andre har hovedtyngde på reklame for egne/andres produkter. Isabel har hovedsakelig privat innhold. Slik du skriver her på de siste postene dine framstår du som skikkelig falsk, men kanskje du ikke evner å se helheten. Det er jo trist i så tilfelle. Endret 3. september av Sveits35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12193 Del Skrevet 4. september Molly65 skrev (3 timer siden): Isabel er skikkelig penge gal, så penge gal at hun utnytter hver eneste situasjon og mulighet til å få inn penger. Jeg har fulgt henne siden hun startet bloggen, og på den tiden var det veldig spennende å følge henne fordi hun var den eneste utenlandske, hun skrev da blogg selv og var ikke signert av noen. Men så fort Nettavisen signerte henne så ble hele bloggen hennes til endeløs blockbusterne og reklame. På den tiden var hun sammen med Pierre og hun fikk han til å starte blogg og de linket hverandre og det var ikke måte på. Men i følge han var ikke det et liv for han. Han sa at hele livet hennes handlet om å ta bilder i ulike poseringer og konstant være på og dele alt, og det orket ikke han. Det ble slutt, men hun fortsatte videre på bloggen til hun skjønte at det neste nye var Instagram og YouTube, der holdt hun det gående til hun nylig fikk vite ( les intervju på vg) at det var på snap man kunne tjene mest penger. Sitat: jeg fikk vite dette sent, eller hadde jeg startet mye tidligere. Livet hennes er absolutt ikke noe spennende enn livet til en helt annen person i Norge, om ikke omvendt. Folk følger henne fordi hun er « kjent» fra paradis hotell. Har sett og prøvd flere av produktene hennes, overpriset og dårlig. Hun selger f eks pudder til 399kr!!!! For det kan man få pudder fra kjente merker som Chanel og Dior osv. at folk bruker penger på det er for meg sykt, når produktet ikke er i nærheten av å være god engang. profilen hennes er overfylt med reklame dag inn og ut. Samma greia på repeat. Alle store ting som skal skje som hun snakker om blir aldri noe av. de natt kjolene som er « pimpens» er de kjolene som skal selges framover fordi hun vet det er damer i 40 ++++ som følger henne. alt er spill for galleriet pga penger. som Michael Jackson sa: Anything, anything Anything for money Would lie for you Would die for you Even sell my soul to the devil 😅😅😅😅 Dette👏👊❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleOlga Skrevet 4. september #12194 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (1 time siden): Det er så tydelig at du ikke følger med på Isabel. Hvis du hadde gjort det hadde du ikke kunnet skrive det du gjør. Hun er et varmt ærlig og åpent menneske som deler ekstremt mye såre ting. Det som er forskjellen på henne og andre influensere er motsatt av det du skriver. De andre har hovedtyngde på reklame for egne/andres produkter. Isabel har hovedsakelig privat innhold. Slik du skriver her på de siste postene dine framstår du som skikkelig falsk, men kanskje du ikke evner å se helheten. Det er jo trist i så tilfelle. Men det er jo nettop dette som gjør at hun har følgerene rundt lillefingeren. Hun deler sårbare ting og inviterer folk inn i livet og later som om de er hennes venninner. Og klart venninner backer hverandre = kjøper de ting. Når damer i 40 åra på ekte kommenterer at nå ska vi på hytta/maldivene, så har markedskonsulentene og Isabel truffe spikeren på hodet. Det er markedsmessig genialt - men samtidig trist og vondt. Fordi folk tror på hun og fordi dette gjerne er folk med lav inntekt/dårlig økonomi som blir blendet av isabel sin kjærlighet til sine «venninner». Jeg har følgt Isabel fra starten, og joda for all del jenta er morsom til tider, og det er imponerende hva hun har fått til ut fra de forutsetningene hun startet med. Men manipuleringa og aggressiviteten i reklamen for å dra folk blir heftigere og heftigere. Og det er ikke slik at Isabel forteller oss alt. Isabel forteller oss det som skaper akkurat passe mengde drama til at folk fortsetter og se. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12195 Del Skrevet 4. september Tenk at ministeren Toppe ha døtre som er i raadsquud eller hva de heter og har vist ministeren snap fra Isabel, jeg ler høyt når jeg tenker barne og familieminister går igjennom snapene fra Isabel og utleverer Isabel som ambassadør…hjelpes meg🙃 Håper virkelig Isabel trekker pusten og skjønner hvor hun er her i verden med det matralaske , egoistiske verden hun lever i! Hun har ikke venner utenom de som bruker henne…3 eller 4. Alle andre venner har trukket seg unna og de er mange.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12196 Del Skrevet 4. september Sveits35 skrev (2 timer siden): Det er så tydelig at du ikke følger med på Isabel. Hvis du hadde gjort det hadde du ikke kunnet skrive det du gjør. Hun er et varmt ærlig og åpent menneske som deler ekstremt mye såre ting. Det som er forskjellen på henne og andre influensere er motsatt av det du skriver. De andre har hovedtyngde på reklame for egne/andres produkter. Isabel har hovedsakelig privat innhold. Slik du skriver her på de siste postene dine framstår du som skikkelig falsk, men kanskje du ikke evner å se helheten. Det er jo trist i så tilfelle. Penger, penger penger! Du må virkelig stikke fingeren i jorda! Er det noen som er falsk og ikke ser hva som skjer så er det deg! Helt greit du er en av forsvarene av Isabel men vær edruelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12197 Del Skrevet 4. september (endret) Er det virkelig noen som har glemt hva Isabel sa om sine fosterforeldre og foreldre da hun gjorde sin entre på Paradise? Er det noen som har glemt alle operasjonene hun gjennomførte og viste gjennom sine kanaler til sine unge mennesker, viste sine pro ano med stolthet, viste sine stygge konfrontasjoner med sine beste venner og ex og viser sin pengegriske shopping! Ja hun sitter her med barne og familie ministeren og hele Raad familien og serverer bullshit spør du meg! Ja hun tror hun er blitt smart 🤣 på grunn av sitt management Reme og Co, men vi får se hvor lenge det varer…mye vil ha mer😉 Endret 4. september av Påhanigjen .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12198 Del Skrevet 4. september Molly65 skrev (6 timer siden): Og den Juledagen som hun rund lurte alle med. Fikk følgerne til å kjøpe ting for over en halv mill på en time på siden sin( la ut antall solgte selv og med kjapp regning så man hvor yr det ble) og fikk og kjøpte en veske til 50k som gave. Når de nettopp hadde betalt flere tusen inn på hennes konto. er absolutt ikke sjalu og det er morsomt å følge henne noen ganger, men hun lurer følgerne trill rundt og melker penger ut av dem for alt det er verdt og det synes jeg ikke er greit. følger du andre «influensere » på nett så er det ingen som holder på sånt. skulle stå: clickbait i forrige innlegg og ikke blockbusterne . Du har helt rett, hun la ut en veske som noen kunne vinne men da måtte den som fulgte Isabel verve noen som måtte bli følger av kontoen til Isabel og det raste jo inn følgere….så jadda så neida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4. september #12199 Del Skrevet 4. september Påhanigjen skrev (1 time siden): Du har helt rett, hun la ut en veske som noen kunne vinne men da måtte den som fulgte Isabel verve noen som måtte bli følger av kontoen til Isabel og det raste jo inn følgere….så jadda så neida! Det stemmer ikke. Man måtte ikke verve noen, hvor har du det fra? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #12200 Del Skrevet 4. september (endret) Sirah skrev (7 minutter siden): Det stemmer ikke. Man måtte ikke verve noen, hvor har du det fra? Nå må du gi deg! Jeg sendte det tilogmed til Forbrukerrådet så ikke prøv deg! Isabel la ut en konkurranse og betingelsene var at de fulgte henne og måtte verve venner før de kunne bli med i konkurransen! På Instagram! Jeg var ikke den eneste som reagerte! Swop så hadde hun gud vet hvor mange følgere! Endret 4. september av Påhanigjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå