Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isabel stråler om dagen! Tilbudene hagler inn og i morgen skal hun på Stortinget 😀 Hun utsetter avreise til Dubai pga date i Oslo. Spennende saker som skjer nå 😀 Jeg ser at det blir konspirert her inne om hun virkelig har flyttet, om hun holder seg innenfor Max antall døgn i Norge, om hun betaler skatt. At dere gidder å bruke energi er god butikk for henne. Aldri slutt å bry dere ❤️ 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (24 minutter siden):

Isabel stråler om dagen! Tilbudene hagler inn og i morgen skal hun på Stortinget 😀 Hun utsetter avreise til Dubai pga date i Oslo. Spennende saker som skjer nå 😀 Jeg ser at det blir konspirert her inne om hun virkelig har flyttet, om hun holder seg innenfor Max antall døgn i Norge, om hun betaler skatt. At dere gidder å bruke energi er god butikk for henne. Aldri slutt å bry dere ❤️ 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Sveits35 skrev (46 minutter siden):

Isabel stråler om dagen! 

De to siste dagene har det vært pikk, fitte, snabelriding, rævhøl og banning i annenhver setning , valsende rundt i en forferdelig nattkjole…så ja Isabel stråler virkelig om dagen! Skikkelig sjarmtroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhanigjen skrev (29 minutter siden):

De to siste dagene har det vært pikk, fitte, snabelriding, rævhøl og banning i annenhver setning , valsende rundt i en forferdelig nattkjole…så ja Isabel stråler virkelig om dagen! Skikkelig sjarmtroll!

Du analyserer på et annet nivå enn meg😊 Får med meg masse humor og gøy jeg 😊 Nå er de vel på shopping? 

Endret av Sveits35
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måste säga att jag gillade henne i girls of oslo, var den av personerna där som jag tyckte var mest morsom att följa, hon har helt klart karisma i en annan grad än de andra tre! 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde man vist et fosterhjemsbarn på 13 år IR og sakt"dette er abassadøren til alle fosterbarna i Norge"?det hadde ikke jeg,synes hun er altfor vulgær og grov og hverfall ikke morsom med tanke på oppgaven hun har takket ja til,tåler endel jeg men er nøye med hva barn bør eksponeres for

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (9 minutter siden):

Hadde man vist et fosterhjemsbarn på 13 år IR og sakt"dette er abassadøren til alle fosterbarna i Norge"?det hadde ikke jeg,synes hun er altfor vulgær og grov og hverfall ikke morsom med tanke på oppgaven hun har takket ja til,tåler endel jeg men er nøye med hva barn bør eksponeres for

Vi alle har ulike roller/hatter vi tar på oss her i livet. På snap har hun en annen rolle enn rollen som ambassadør for fosterhjemforeningen. Jeg tar ikke på meg partyhatten når jeg går i møte med mine kollegaer f.eks. Tror også Isabel klarer å skille de rollene der.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Vi alle har ulike roller/hatter vi tar på oss her i livet. På snap har hun en annen rolle enn rollen som ambassadør for fosterhjemforeningen. Jeg tar ikke på meg partyhatten når jeg går i møte med mine kollegaer f.eks. Tror også Isabel klarer å skille de rollene der.

Enig med deg, tror hun klarer det helt supert :)

Bare se på forskjellen på Isabel på Instagram og Snapchat. Hun tar på seg den rollen hun «trenger» for det publikumet som ser på. Hun er god på det.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Sirah skrev (30 minutter siden):

Enig med deg, tror hun klarer det helt supert :)

Bare se på forskjellen på Isabel på Instagram og Snapchat. Hun tar på seg den rollen hun «trenger» for det publikumet som ser på. Hun er god på det.

De som har fulgt henne på Blogg, You Tube, Snap og ikke minst de som har kjennskap til henne har kanskje ikke den samme troen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhanigjen skrev (7 minutter siden):

De som har fulgt henne på Blogg, You Tube, Snap og ikke minst de som har kjennskap til henne har kanskje ikke den samme troen. 

Jeg har ikke fulgt henne så lenge, så jeg er kanskje litt naiv. Men jeg velger å heie på henne - frem til det motsatte er bevist :)

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke fulgt henne så lenge, så jeg er kanskje litt naiv. Men jeg velger å heie på henne - frem til det motsatte er bevist :)

Enig 👍🏼Jeg har heller ikke fulgt henne så lenge, og mye trykker jeg bare gjennom. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhanigjen skrev (16 minutter siden):

De som har fulgt henne på Blogg, You Tube, Snap og ikke minst de som har kjennskap til henne har kanskje ikke den samme troen. 

De som har fulgt henne i alle år har virkelig troen på Isabel. Hun har alltid vært en sjarmbombe. Til stor irritasjon og misunnelse for noen. Til stor glede for veldig mange andre  😀

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Vi alle har ulike roller/hatter vi tar på oss her i livet. På snap har hun en annen rolle enn rollen som ambassadør for fosterhjemforeningen. Jeg tar ikke på meg partyhatten når jeg går i møte med mine kollegaer f.eks. Tror også Isabel klarer å skille de rollene der.

Ja hvem vet kanskje ministeren driver med onlyfans på fritiden🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva snappet hun egentlig om før siden det er jakt på mannfolk 99% av tiden. Det er jo det eneste det går i. Skjønner ikke at hun ikke blir lei av å snakke om det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (15 minutter siden):

Hva snappet hun egentlig om før siden det er jakt på mannfolk 99% av tiden. Det er jo det eneste det går i. Skjønner ikke at hun ikke blir lei av å snakke om det. 

Det er jo ikke det. Du må følge litt bedre med 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (17 timer siden):

Ja hvem vet kanskje ministeren driver med onlyfans på fritiden🙈

Simpel og billig kommentar. Snakk om å kaste stein i glasshus.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Påhanigjen
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Simpel og billig kommentar. Snakk om å kaste stein i glasshus.

Snakker om å kaste stein i glasshus😂 At Isabel ranter om pikk, fitte, snabelridnig og det som verre er , er hysterisk morsomt og gøy men en ironisk, morsom  kommentar fra Velinda er simpel og billig😅 Beklager at dette kan sees som brukerkommentarer, men dette tok kaka😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (19 timer siden):

Det er jo ikke det. Du må følge litt bedre med 😊

Hva annet snapper hun om? Hver gang jeg er innom er det en eller annen gjøk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen
Minipilla skrev (1 minutt siden):

Hva annet snapper hun om? Hver gang jeg er innom er det en eller annen gjøk. 

Har du ikke fått med deg kaffen og lefsa😳😂  (ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påhanigjen skrev (8 minutter siden):

Snakker om å kaste stein i glasshus😂 At Isabel ranter om pikk, fitte, snabelridnig og det som verre er , er hysterisk morsomt og gøy men en ironisk, morsom  kommentar fra Velinda er simpel og billig😅 Beklager at dette kan sees som brukerkommentarer, men dette tok kaka😂

💯💯💯

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...