Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

LilleOlga skrev (21 timer siden):

om det er så viktig og ei hjertesak for ho så burde ho som tjener 2 mill i mnd betalt skatt til norge = ville fosterhjemsetatene også gjerne fått nytte godt av hennes skattepenger . Nå når alle rike flytter ut for å unngå skatt blir det mindre på barn og helse, slik er det bare :)

Hvorfor er det ingen som stoler på henne når hun sier hun betaler skatt? Dette har hun svart på så mange ganger, men virker som om det er noe man bare overhører fordi man vil ta henne på det. 

hun har flere ganger fortalt hun betaler skatt, at hun betaler skatt til Norge OG hva hun betaler skatt av. Men det er noe som interesserer meg lite, så jeg har ikke gått å pugget svarene hennes på det.

Men det spiller sikkert ingen rolle uansett. Flertallet her inne har bestemt seg for at hun ikke betaler skatt, så da må vel det stemme 

Endret av Millelina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun betale vell skatt for firmaene sine. Men slipper inntekt og formuebeskatning til Norge. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesha2 skrev (På 29.8.2024 den 10.32):

Moren har sagt at hun ikke vil, greit. Men dersom de kommer til å flytte så blir det sikkert mye pendling for moren siden alle hennes barn er i Dubai. Storesøsteren jobber som assistent på barneskole og tenkte hun kunne finne seg en lærer jobb i Dubai. Hennes norsk er ikke dårlig, men ikke bra nok til lærer nivå. Hun selv sier at engelsk er hun ikke god på, så da gjenstår det at hun blir å lære på arabisk. Den andre søsteren sa på spøk (men kanskje også ment på alvor når man vet hvor mange hundrevis av unge jenter tenker slikt i Dubai) at hun skal bli en sugar baby! Broren skal kjøre rundt og leve av inntektene fra Snapchat. Dette er ikke akkurat en familie som tenker over ting både langsiktig og realistisk.

Shehed er jo lærer i Norge allerede (vet ikke om hun har utdanning) og har jo snakket norsk hele livet 🤔 Eller tenker du på skrivefeil osv? Det er tydelig at både henne og Rami later som at de snakker gebrokkent av og til, basert på hvem de henger med. 

En annen ting. Noen som fikk med seg i dag at Isabel påstår at hun lever et veldig hektisk og stressende liv? Hun sa det angående hjerterytmen. Hun lever sikkert det mest stressende livet i Norge i følge seg selv. Hun er alltid sånn at hun har hatt det verst, jobber hardest osv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

men alt handler om henne,hun er mest opptatt av.å fremme seg selv å alle pengene hun tjener,ta i mot hyllest fra fangirlsa,få høre hvor fin hun er,tror barna i fosterhjem kommer et stykke ned på den lista,hun har sikkert med et tv-team på den seansen med familieministeren,kan gi henne en flaske risvann så får hun inn litt reklame der også

Hele contentet hennes, som hun tjener gode penger på, er at det handler om henne. Det er merkelig at dette skal være så vanskelig å forstå for voksne folk. Om hun er slik eller spiller en rolle vet ikke vi som ikke kjenner henne, men det er henne squaden vil se, og da gir hun dem det. 

Å bli invitert til ministeren er stas og jeg forstår om hun vil ha det med i programmet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (27 minutter siden):

Hele contentet hennes, som hun tjener gode penger på, er at det handler om henne. Det er merkelig at dette skal være så vanskelig å forstå for voksne folk. Om hun er slik eller spiller en rolle vet ikke vi som ikke kjenner henne, men det er henne squaden vil se, og da gir hun dem det. 

Å bli invitert til ministeren er stas og jeg forstår om hun vil ha det med i programmet.

Åh...sikkert bare meg som misforstår da ,takk for at du er her og oppklarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (3 timer siden):

Shehed er jo lærer i Norge allerede (vet ikke om hun har utdanning) og har jo snakket norsk hele livet 🤔 Eller tenker du på skrivefeil osv? Det er tydelig at både henne og Rami later som at de snakker gebrokkent av og til, basert på hvem de henger med. 

En annen ting. Noen som fikk med seg i dag at Isabel påstår at hun lever et veldig hektisk og stressende liv? Hun sa det angående hjerterytmen. Hun lever sikkert det mest stressende livet i Norge i følge seg selv. Hun er alltid sånn at hun har hatt det verst, jobber hardest osv. 

Shehed studerte statsvitenskap ved Universitetet i Tromsø. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millelina skrev (5 timer siden):

Det jeg svarer her er nødvendigvis ikke rettet direkte til deg, men ditt sitat gjenspeiler mange andre sitater her inne og nå ble det ditt jeg siterte.

Men hvorfor skal det være så vanskelig å tenke at hun faktisk er oppriktig. Man trenger ikke være enig i alt og tenke hun er verdens beste menneske. 

Man må kunne si noe positivt om person eller handling uten at man da skal forgude dem. 

Det vil alltid være noen som er for og noen som er imot. Det spiller en stor rolle hvilke øyne og ører man ser og hører med. 

jeg tror oppriktig hun mener det hun sier ang fosterfamilie/barn. 

hadde penger vært alt for hennes hadde hun nok tatt ut lønn fra firmaene sine. 

Hun er gavmild med venner og familie, mer enn mange andre til tider er. Hun deler raust meg seg. Hvorfor kan ikke det være oppriktig uten at det skal være frøken Raad på sin høye hest med nesa i sky? 

Støtter denne. Jeg har selv vært veldig kritisk til mye av det Isabel sier og gjør, da vi vet at hun har en tendens til å si og gjøre det folk vil høre og se. Ref, dette med operasjoner. Hun snakket om det senest i dag. At hun var veldig usikker, og hadde aldri gjort det i dag. Men hun gjør jo mye i dag og. Bleking av rævhøl, fillers etc. Kanskje noe mer også, for hva vet vi. Så derfor har man hatt lite troverdighet til henne. Men tenker mer sånn her nå, uavhengig om hun genuint mener dette eller ei, så utgjør hun kanskje en forskjell for mange som er i en vanskelig situajson (vi vet ikke resultatet, men får håpe på det). Og det må hun ha kudos for. 

ellers gleder jeg meg til å se hva som ble shoppet på Chanel i dag 😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (48 minutter siden):

Men hun gjør jo mye i dag og. Bleking av rævhøl

Dette er jo bare en "morsom" talemåte.

Det hun faktisk bleker er arrene mellom rumpeballene etter rumpeoperasjon x 2,fordi hun syns de er sjenerende..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (8 minutter siden):

Dette er jo bare en "morsom" talemåte.

Det hun faktisk bleker er arrene mellom rumpeballene etter rumpeoperasjon x 2,fordi hun syns de er sjenerende..

Det er alltid «sjenerende» eller hva? 😊

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Tja, syntes mye av det hun har ikke er pent, men dette er noe av det verste syntes jeg. Ser veldig vulgært ut. 

Tenkte på smykkene, veskene, skoene også har noen plagg som er ganske fine. Annie Ibiza kjolen blant annet. Likte også den kjolen hun kjøpte til Anniken sitt bryllup. Hun har en del fine klær, men meste parten er heller ikke helt min stil 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millelina skrev (11 timer siden):

Hvorfor er det ingen som stoler på henne når hun sier hun betaler skatt? Dette har hun svart på så mange ganger, men virker som om det er noe man bare overhører fordi man vil ta henne på det. 

hun har flere ganger fortalt hun betaler skatt, at hun betaler skatt til Norge OG hva hun betaler skatt av. Men det er noe som interesserer meg lite, så jeg har ikke gått å pugget svarene hennes på det.

Men det spiller sikkert ingen rolle uansett. Flertallet her inne har bestemt seg for at hun ikke betaler skatt, så da må vel det stemme 

Hu betaler skatt nå ja. For det er slik reglene i Norge er :) Men om 2 år trenger hun ikke det lenger. Og hu har jo sagt det i flere intervju at det var mye av grunnen til at hun flyttet. Fair det altså. Men om alle som tjener grovt i norge flytter ut av landet for å unngå skatt (dette gjelder andre enn isabel og), så vil velferdsstaten vår gå enda mer åå hue og ræv enn den allerede gjør og det vil igjen gå ut over helse og barn, for det er der en kutter først. Så vil de som har råd til det kjøpe tenester og klasseskillet blir enda større i samfunnet. Og nei det er ikke Isabel sitt ansvar alene. Men hu har jo kjent på det og ikke ha råd til alt, samtidig som hun bidrar til at forskjellene blir større. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Påhanigjen

Jeg må bare le av enkelte som tror I betaler skatt til Norge pr dags dato, hun har fikset seg,  tro meg😂 At hun nå er ambassadør  for fosterhjem gjør meg bare syk. Når har hun promotert for noe  som helst for barn, fosterbarn elller noe annen veldedighet ..jeg gremmes!  Joda , hun begynte sånn tilfeldig å snakke om India …etter flere her inne hadde etterlyst det og noen… jeg sier noen hadde etterlyst det😂😂 Hun som kjøpte hund og kunne ikke ta vare på den engang🥴 Narrativet lenge leve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (22 timer siden):

Det verste er jo at hun har så mye fint! Men blander det så stygt:( 

så mange fine kjoler, så tar hun på seg det der. 

Det meste hun har er stygt. Er veldig sjeldent jeg tenker at det hun har på seg er pent 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (34 minutter siden):

Det meste hun har er stygt. Er veldig sjeldent jeg tenker at det hun har på seg er pent 

Hun har egentlig en del pent, men klarer ikke å kle dette fint sammen. Det blir lite klassisk, når hun blander eller benytter det slikt at det blir bare lurvete. For trange topper hvor fordelene kjemper for å holde seg på plass og for korte benklær, slik at stussen kjemper med å ikke vises under klærnes lengde. Jfr. Bardie-dukken når den får for korte topper eller skjørt/shortser... Husker dere ikke problemene som da oppsto? Toppen krøp oppover mot hodet og skjørtet/shortsen kom langt opp på midjen. Greide sjelden å holde seg pent på kroppsfiguren.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramme gård så nydelig ut, nesten bedre enn Toscana bryllupet til KV. Men følte Isabel sminket seg veldig lite til bryllupet for henne å være. Men jeg liker at hun ikke lengre sminker seg for mørkt som hun gjorde før da hun bodde i Norge. Nå sminker hun seg mer etter hudfargen sin, som er ganske pent! 

kjolen derimot syntes ikke like bra ut som den hun brukte i rød. Følte at den rød viste mer av «kjolen», i babyrosa ble det nesten som en lang stram singlett?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke. Leide Isabel en suite på son for så å bli hentet av Rami par timer senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkeligper skrev (27 minutter siden):

Skjønner ikke. Leide Isabel en suite på son for så å bli hentet av Rami par timer senere?

Nora sa de hadde leid hver sin?de sku filme i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megogmeg skrev (På 22.8.2024 den 7.12):

Jeg hadde bestemt meg for å aldri inn på KG en gang til men der gikk jeg på en agurk nok engang… jeg skulle aldri  se eller diskutere/ mene noe om influensere 🙃 Og der var jeg med lefser, glas og kaffe og mora, broren, søstera og hu ene venninna …skjønner ikje jeg orker😂😂 Altså I sitter å gråter så kanalene vrenger seg på grunn av noen idioter har fanget opp at hun etter mange år …plutselig ville ha med sine forferdelige fosterforeldre å gjøre…som I har kun snakket ned i alle år…helt til Girl of dummies ble lansert🙈 Og nå skal I bli spurt om å bli ambassadør for beredskapshjem/ fosterhjem…altså hva gir du meg!  Det må være noen her som er helt blåst ! Bann mine ord, fosterforeldre  og alt med primadonnan med verste barndom/ ungdomstid kommer lett på Oslojentene 😂😂 Jeg blir dårlig av å se dette skuespillet og hvor mange som går på den gråtende Isabell, hvorfor har hun ikke gjort en dritt før nå! Falske, manipulerende , løgnaktige, narrsisstiske møkkakjerring som kun tenker på seg selv og penger!

Hæ skal hun bli spurt om å bli ambassadør ? Det er stor mangel på fosterhjem og beredskapshjem , msn får ikke flere fordi hun er ambassadør , det må gjøres noe med rettigheter for å få flere interesert.

Endret av Orly
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 23.8.2024 den 11.06):

Er vel heller måten det skrives på at det virker som flere ikke forstår reaksjonstid (kommer ikke på et bedre ord) f.eks til de som har vært utsatt for traume. Slik som det stilles spm om hvorfor hun har utsatt besøk til sine fosterforeldre i 12 år. Det viser tegn på uvitenhet og også at de ikke har vært utsatt for noe traume. Har ikke noe med å sitte å gråte, synes synd på dem, at de har hatt det verre m.m. 

Du må bare forsvare i vei, men det er veldig spesielt av IR å møte de etter så lang tid og så ha med kamera på slep, blir lite oppriktig av det

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 23.8.2024 den 11.53):

Er vel heller å forstå andre menneskers reaksjoner og oppførsel. Noe flere her i tråden ikke gjør, vil eller klarer.

Hun har klart seg godt med tanke på hennes oppvekst. Mange med hennes bagasje har det desverre mye verre.

Og mange klarer seg mye bedr, kommer seg opp av grøfta og kommer seg videre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...