Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (13 minutter siden):

Det skrev jeg ikke heller. Men hun har uttalt seg om den på snapchat og tatt side. 

Hun er vel også en av dem som lagde drama i villaen da det var Isabel og Johanna som dro dit alene. Resten hadde jo reist hjem. 

Spekulasjon dette. Har du dokumentasjon? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (28 minutter siden):

Spekulasjon dette. Har du dokumentasjon? 

Spekulasjoner er det ikke, men vanskelig å finne igjen gamle snapstoryer 😁

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 minutter siden):

Spekulasjoner er det ikke, men vanskelig å finne igjen gamle snapstoryer 😁

Ble det snappet at Isabel og Johanna var alene på fest sammen? Det ble snappet da Alex og Isabel pratet sammen om den syke koffertpakkinga da de skilte lag på ferien. Da var allerede planene endret den siste delen. Det er det vi vet. Og at Isabel har tatt side i ettertid. Men opplys meg gjerne med fakta

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (19 minutter siden):

Ble det snappet at Isabel og Johanna var alene på fest sammen? Det ble snappet da Alex og Isabel pratet sammen om den syke koffertpakkinga da de skilte lag på ferien. Da var allerede planene endret den siste delen. Det er det vi vet. Og at Isabel har tatt side i ettertid. Men opplys meg gjerne med fakta

Isabel har selv fortalt på story at Alex ble hjemme på villaen fordi hun var syk og at hun og Johanna dro på den villafesten det refereres til alene. Mathilda dro også hjem, istede for å være med på villafesten. Så vi vet at Suzi (Isabel) og Johanna var de to som var på villafesten. 

I ettertid har Isabel tatt side og snakket om at «de har brutt vennskapet med en venninne» på snapchat. Det gjorde hun mens hun lagde iskaffe om jeg ikke husker feil. 

Hvem som har sagt hva på villafesten er det bare de som var tilstede som vet, men om du har hørt lydklippet som lå på Alex sin Snapchat så var det ikke pene ting som ble sagt. EDIT: Det var en mann som var tilstede på festen som snakker i lydklippet - IKKE Isabel eller Johanna!

Når det er sagt så syntes jeg det er bra av Isabel at hun ikke har slengt seg på den offentlige drittkastingen som de andre driver på med. Håper hun holder seg for god til det. Syntes talen hennes mens hun lagde iskaffe var god.

Endret av Sirah
Lagt til informasjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (5 minutter siden):

Hvem som har sagt hva på villafesten er det bare de som var tilstede som vet, men om du har hørt lydklippet som lå på Alex sin Snapchat så var det ikke pene ting som ble sagt. 

Greit å legge til at lydklippet er en mann som gjengir at xx har sagt blabla.

Altså,det er IKKE lydklipp av at verken Isabel eller Johanna sier noe som helst,men en fyr som sier de har sagt blabla..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 minutter siden):

Greit å legge til at lydklippet er en mann som gjengir at xx har sagt blabla.

Altså,det er IKKE lydklipp av at verken Isabel eller Johanna sier noe som helst,men en fyr som sier de har sagt blabla..

Ja det burde jeg så klart presisert. 

Det var altså en mann (bekjent/venn av Alex) som snakker på dette klippet og refererer til hva som har skjedd. 

Har redigert innlegget mitt nå.

Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pew1 skrev (6 minutter siden):

Hva er snappen til Alex?

Alexvackenfeldt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har på følelsen hun kommer til å flytte tilbake til Norge? Virker litt ensom uten familien i Dubai.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (17 minutter siden):

Er det bare jeg som har på følelsen hun kommer til å flytte tilbake til Norge? Virker litt ensom uten familien i Dubai.

Jeg håper nesten at hun gjør det for sin egen skyld. Hun virker lykkelig sammen med familien sin ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (36 minutter siden):

Jeg tror ikke hun gjør det med det første, desverre. Jeg tror hun holder seg til Dubai for blant annet å slippe skatt. Nå har hun jo også snakket om at målet er å få familien til Dubai, og det tror jeg er mer sansynlig. 

Jeg har ikke fulgt Isabel lenger enn siden i sommer, men jeg synes hun virker aller mest lykkelig sammen med familien sin. Hun snakker mye om hvor viktig familien er for henne, og hun er troverdig da hun snakker om det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette egentlig hører hjemme i annen tråd, men må jo nesten svare her diskusjonen er 😅

"Morsomt" at Johanna og Mathilda prøver å fremstille seg som to engler. Jeg vare litt random innom snapen deres da de var i Frankrike, og den holdningen de (og til dels Isabel) har til andre mennesker er helt forferdelig. De er voksne kvinner alle sammen, men snakker om andre mennesker som om de skulle gått på ungdomsskolen. Og akkurat her er ikke Isabel noe bedre. Hun omtaler gladelig folk (menn) som stygge hun og.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (8 timer siden):

Jeg håper nesten at hun gjør det for sin egen skyld. Hun virker lykkelig sammen med familien sin ❤️

Dubai kan få henne og sirkus familien!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (6 timer siden):

Enig i at dette egentlig hører hjemme i annen tråd, men må jo nesten svare her diskusjonen er 😅

"Morsomt" at Johanna og Mathilda prøver å fremstille seg som to engler. Jeg vare litt random innom snapen deres da de var i Frankrike, og den holdningen de (og til dels Isabel) har til andre mennesker er helt forferdelig. De er voksne kvinner alle sammen, men snakker om andre mennesker som om de skulle gått på ungdomsskolen. Og akkurat her er ikke Isabel noe bedre. Hun omtaler gladelig folk (menn) som stygge hun og.

Samme her. Jeg kikket litt bare fordi jeg syntes det var litt spennende å se turen «gjennom noen andres øyne», men reagerte på akkurat det samme som deg. Syntes også det virket som om de prøvde å drite ut Isabel, det var ikke veldig mye filter på det de la ut av henne når hun var full. Til og med Isabel har mer filter enn det der og det sier jo litt. Alex snappet også Isabel når hun var full, men det var mer type: «Nå er vi på byen og koser oss» og ikke «Haha, se på det fulle neket her». Det sier en del om dem. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært helt offline i par dager - mye jobb og mye sykdom, men nå er jeg back on track. Orker ikke å bla gjennom storyen til Isabel og har heller ikke fulgt med de siste dagene, så lurer på par ting. 

1. Hva gjør hun i Norge allerede nå? Var hun ikke kjempe lei Norge, og bare gledet seg til å være "Hjemme" i Dubai? Hvorfor er hun tilbake her? 

2. Leste på jodel at hun skal til New York med Rami, når skjer dette og hvorfor akkurat Rami? 

Jeg tror Isabel innerst inne begynner å merke at livet i Dubai er veldig ensidig og kjedelig. Jeg sa det hele tiden fra starten av, man kan se at hun er enormt ensom - men jeg skjønner samtidig at hun ikke vil si det selv, fordi hun vet hva slags reaksjon som vil vente henne. Men det at hun drar hjem så fort igjen, og konstant ønsker mor/søsken ned til Dubai forklarer ensomheten. Hvem klarer egentlig å leve et liv uten menneskelig kontakt? De færreste. Men tror ikke hun har nok stolthet i seg til å kunne innrømme det, så det blir å bare være i Dubai til hun kan finne på en "syk" grunn for å kunne komme hjem igjen. Det er jo hverken lønnsomt fysisk, psykisk eller økonomisk å holde på sånn. Tenk hvor mange reiser hun har og ikke minst betaler for andre. Hun betaler for all familie som flyr opp ned, samt seg selv. Nå skal Sidra og bestevenninnen ned til Dubai for å feire Sidras bursdag, og hvem dekker deres reise - jo Isabel. Men dette er noe Isabel garantert selv tilbyr, da hun også ønsker selskap. Men det blir ekstremt på et tidspunkt. 

Ser at hun har vært på noe alpakka-vandring, var det bra innhold ? bør det ses? 

Endret av Lykkeligper
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykkeligper skrev (1 time siden):

1. Hva gjør hun i Norge allerede nå? Var hun ikke kjempe lei Norge, og bare gledet seg til å være "Hjemme" i Dubai? Hvorfor er hun tilbake her? 

Hun skulle jo hit ifbm Anniken sitt bryllup, men dro vel tidligere fordi hun trengte family time (etter en emosjonell natt). Noe i den retning. 

Alpakkavandringen.. ikke content content, men fin gård og inspirerende med folk som lager sin egen arbeidsplass. Men det var nå gården da. Isabel fikk oppfylt ønsket sitt om å bli spyttet på av lamaen..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (59 minutter siden):

Hun skulle jo hit ifbm Anniken sitt bryllup, men dro vel tidligere fordi hun trengte family time (etter en emosjonell natt). Noe i den retning. 

Alpakkavandringen.. ikke content content, men fin gård og inspirerende med folk som lager sin egen arbeidsplass. Men det var nå gården da. Isabel fikk oppfylt ønsket sitt om å bli spyttet på av lamaen..? 

Hun skal ha for at hun prøver å lage content. Hun har nok selv merket at det har vært etterlyst litt mer content enn det samme gamle. Så det er bra. Alpakka-vandring er ikke så fristende for min del, men tipper majoriteten av de som slavisk følger henne syns det er spennende å se på. Men bra at hun gjør noe annet og ikke bare det samme gamle. Rami får nok dratt sine fordeler med at storesøster er hjemme. Slik at han kan snappe henne og få flere av hennes følgere over til seg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok hun trives i Dubai, men synes samtidig hun virkelig blomstrer opp når hun er i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (21 timer siden):

Jeg tror ikke hun gjør det med det første, desverre. Jeg tror hun holder seg til Dubai for blant annet å slippe skatt. Nå har hun jo også snakket om at målet er å få familien til Dubai, og det tror jeg er mer sansynlig. 

Jeg har ikke fulgt Isabel lenger enn siden i sommer, men jeg synes hun virker aller mest lykkelig sammen med familien sin. Hun snakker mye om hvor viktig familien er for henne, og hun er troverdig da hun snakker om det. 

Tror nesten hun flytter familien til Dubai, fremfor å flytte hjem til Norge.

(hun betaler forresten skatt)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...