Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Nei. På snap. For en uke siden stod den på 361.4.

Nå er den på 361.2.

Ok. Men forskjell på 200 og 2000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (Akkurat nå):

Ok. Men forskjell på 200 og 2000

🤭🫣 blingsa litt .. har dyskalkuli, dont kill me 😅

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (7 timer siden):

 

Det er mye som er unaturlig og rart ved Isabel. Hun lever på å blottlegge seg og utlevere livet sitt. Men har ikke sagt ett ord om konflikten med Alex, men hadde ingen problemer med å utlevere exen og flere andre på sosiale medier. Er ikke det litt rart? 
 

Hun har vist null interesse for barn i forsterhjem i 12 år, men plutselig dukket denne interessen opp og nå sitter hun med kamera trykt foran trynet og gråter. Men hva før dette har hun gjort? Ingenting. Så fort hun for oppmerksomhet, da er hun på ballen. Da skal hun plutselig felle tårer og vise stor engasjement. Så lenge det kan dyrkes, så dyrkes. Men om det genuint, for man se på. Hvis dette virkelig hadde vært en hjertesak, så er det synd at det tok 12 år for henne å gjøre noe med det. Men igjen, man får ikke lov til å kommentere Isabel imot på noe her. For da er man den stygge ulven selv. Det er positivt om hun genuint mener det, og kommer til å snakke om det ikke bare i går og nå, men fremover. Da er det genuint. 

Det er mulig det er kalkulert. Det er også mulig hun har brukt (og til dels bruker) store deler av livet sitt på å rømme fra følelsene og traumene. 

Og slutt å si at man ikke kan si noe neg om isabel 😅 Det er 600 sider i denne tråden. Jeg vil tro at det meste er negativt eller kritikk. Alternative forklaringer er ikke nødvendigvis nesegrus beundring av Frk Raad. Av og til er det bare nettopp en alternativ forklaring. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (7 timer siden):

Jeg tror ikke du forstår hva som opprører folk flest her. Det er absolutt ingen av oss som ikke ønsker at slike saker skal bli belyst, selvfølgelig skal og bør de bli belyst. Hvorfor? Fordi det er kjempe viktig for samfunnet, og ikke minst for de som står i det.

Men syns du ikke det er rart at en så stor influencer med over 300.000 følgere på snap, 400.000 følgere på instagram og en egen aktiv gruppe på Facebook som forguder henne - så og si aldri har snakket om dette med fosterhjem og fosterbarn før nå? Hun har uten tvil en stor påvirkningskraft. Dama klarer å selge ut varer så fort de er tilgjengelig på nettsiden, tror du ikke hun hadde klart å gjøre mye mer med dette også, om hun faktisk GADD?

Når det skal reklameres for Ivorie, da er det reklame i hytt og pinne for at A og Å skal kjøpe. Hvorfor gjør hun ikke det samme for alt det andre som hun så sårt griner for? Hun har såvidt i par bisetninger nevnt at hun skal til India for å drive med veldedighet, og du er bare heldig om du har fått det med deg - for da måtte du ha faktisk ha fulgt henne jevnt og trutt, siden det nevnes såpass sjeldent. Men hytteturen i Maldivene har alle fått med seg, og for å ikke nevne SOHO. Men om genuint brydde seg om slikt, så hadde hun snakket om disse tingene også, og lagt det tilsom egen "highlight" på snap. Delt mer om det, enn i par få bisetninger. De eneste gangene hun faktisk har snakket om India-turen har også vært i regi med "reiser jeg skal på i år", så ikke et tema hun bevisst har valgt å ta opp å snakke om. Hun sier at hun donerer penger til veldedighet, men det vil hun ikke snakke om - for det er så privat. Hvorfor? Det er jo akkurat slikt hun bør snakke om, hva er så privat med å gjøre noe så fint? Neida, for du kan snakke om underlivet, at det er hårete og bør blekes. Men veldedighet, thats private. 

Hun har snakket ned fosterhjem, så lenge jeg kan huske. Snakket ned sine fosterforeldre i flere år. Ja, hun har blitt voksen og setter ting i perspektiv. Men har hun egentlig blitt det? For hvis hun hadde, hvorfor har hun da aldri snakket omfosterhjem før nå? Eller mener du at man bare bør snakke om det, når media skriver om det?  For hvis ja, så syns jeg det er litt unaturlig og rart.  Det er ting som dette som skurrer. Når influencere plutselig begynner å brenne for en sak, men om en måneds tid er det dødt. Da er det ingen mer prat, videoer eller tanker rundt det. Alt for å tiltrekke seg empati, oppmerksomhet og det ene og det andre. 

Jeg har aldri hatt en intensjon om å ikke like henne. Det er bare teit å ha, men jeg merker at jeg misliker henne fordi jeg genuint ser hvor kynisk og utspekulert hun er. 

Men det for tiden vise. Takk for meg

Nei. Som en som har brukt flere tiår på å kunne snakke om egne traumer synes jeg ikke det er rart i det hele tatt. Jeg synes heller ikke det er rart at man får en aha opplevelse som voksen på opplevelser man har hatt som ungdom. Det er jo litt trist at folk har så lite innsikt i hvordan vold og omsorgssvikt påvirker mennesker, samt hvordan retraumatisering virker. 

Igjen, godt mulig hun er kalkulert. Men det er også mulig at hun først tør og klarer å ta fortiden inn i livet sitt nå. Men du har jo tydeligvis fulgt henne lenge så du har muligens rett 🤷‍♀️

  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Jeg tok skjermbilde i går kveld etter den forrige kommentaren om antall følgere som forsvant, da viste det 361,3 tusen. Skjermbilde jeg tok akkurat nå viser 361,2 tusen. (361.300 - 361.200)  Vi kan altså trekke fra tre nuller i ditt regnestykke. 

Hvordan ser du disse tallene? Ren nysgjerrighet altså. For jeg ser kun tall som feks 361.000 og ikke 361.200.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (24 minutter siden):

Nei. Som en som har brukt flere tiår på å kunne snakke om egne traumer synes jeg ikke det er rart i det hele tatt. Jeg synes heller ikke det er rart at man får en aha opplevelse som voksen på opplevelser man har hatt som ungdom. Det er jo litt trist at folk har så lite innsikt i hvordan vold og omsorgssvikt påvirker mennesker, samt hvordan retraumatisering virker. 

Igjen, godt mulig hun er kalkulert. Men det er også mulig at hun først tør og klarer å ta fortiden inn i livet sitt nå. Men du har jo tydeligvis fulgt henne lenge så du har muligens rett 🤷‍♀️

Jeg tror du har mye rett i det du skriver her. Men jeg vil nesten snu litt på det: Jeg syntes nesten det er godt at folk flest ikke har den innsikten som du snakker om. Ja, de burde kanskje hatt kunnskapen, men det å leve med traumer er så forbanna tøft innimellom at jeg er sjeleglad for at folk flest ikke aner hvordan det er. At de ikke har peiling på hva triggere kan gjøre med en, eller hvordan retraumatisering virker. Det betyr at folk flest lever ganske gode liv.

Samtidig er jeg så klart helt enig med deg i at denne kunnskapen burde ut blant befolkningen. Traumer burde vært snakket mer om. Hva de gjør med en og hvordan de kan påvirke livene til folk. Uten å si for mye så kan jeg på mange måter kjenner meg igjen i Isabel - måten hun reagerer på og måten hun fyller dagene sine med overfladiske ting, for å slippe og føle på de tingene som faktisk betyr noe. Det betyr ikke at jeg er enig i alt hun sier eller gjør, det kan godt være det er et spill for galleriet, jeg vet ikke. I beste fall er alt dette ukvalifisert gjetting. 

Stor klem til deg, håper du har klart å ta tak i traumene dine på en måte som gir deg en bedre hverdag ❤️

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Kjære vene. 

Og squad henger på for å se henne glo ut mot havet, spise samme frokosten og middagen hver dag, se på fuglen Dave, se henne sykle i bikini fra A til B, se henne sitte på dassen, og ikke minst - et par ørten reklame bilder av henne i ulike Ivorie plagg hun skal selge. 

Da vet ihvertfall jeg at en ikke trenger å sjekke inn på snappen hennes på 4-5 dager fremover.:filer: 

Det er klart hun skal til hytta for å hvile og for å få tilbake døgnrytmen igjen. Gud så kjedelig. En ting som slår meg i kveld, tror dere det er noen som faktisk pakker kofferten og tar ut ferie på jobben for å "reise" på tur så gale som raadsquad er?

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (6 minutter siden):

Hvordan ser du disse tallene? Ren nysgjerrighet altså. For jeg ser kun tall som feks 361.000 og ikke 361.200.

Trykket på brukernavnet hennes og står ved siden av profilbildet hennes. Personen jeg svarte misforstod desimaltallet og jeg syntes det var riktig å korrigere en så sterk påstand.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller ser dere også en forandring i hvor tynn, sliten, gamlere hunser ut i det siste.  Det er trist å se 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rory21 skrev (Akkurat nå):

Er det bare meg eller ser dere også en forandring i hvor tynn, sliten, gamlere hun ser ut i det siste.  Det er trist å se 

Skriveleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkeligper skrev (11 timer siden):

Jeg tror ikke du forstår hva som opprører folk flest her. Det er absolutt ingen av oss som ikke ønsker at slike saker skal bli belyst, selvfølgelig skal og bør de bli belyst. Hvorfor? Fordi det er kjempe viktig for samfunnet, og ikke minst for de som står i det.

Men syns du ikke det er rart at en så stor influencer med over 300.000 følgere på snap, 400.000 følgere på instagram og en egen aktiv gruppe på Facebook som forguder henne - så og si aldri har snakket om dette med fosterhjem og fosterbarn før nå? Hun har uten tvil en stor påvirkningskraft. Dama klarer å selge ut varer så fort de er tilgjengelig på nettsiden, tror du ikke hun hadde klart å gjøre mye mer med dette også, om hun faktisk GADD?

Når det skal reklameres for Ivorie, da er det reklame i hytt og pinne for at A og Å skal kjøpe. Hvorfor gjør hun ikke det samme for alt det andre som hun så sårt griner for? Hun har såvidt i par bisetninger nevnt at hun skal til India for å drive med veldedighet, og du er bare heldig om du har fått det med deg - for da måtte du ha faktisk ha fulgt henne jevnt og trutt, siden det nevnes såpass sjeldent. Men hytteturen i Maldivene har alle fått med seg, og for å ikke nevne SOHO. Men om genuint brydde seg om slikt, så hadde hun snakket om disse tingene også, og lagt det tilsom egen "highlight" på snap. Delt mer om det, enn i par få bisetninger. De eneste gangene hun faktisk har snakket om India-turen har også vært i regi med "reiser jeg skal på i år", så ikke et tema hun bevisst har valgt å ta opp å snakke om. Hun sier at hun donerer penger til veldedighet, men det vil hun ikke snakke om - for det er så privat. Hvorfor? Det er jo akkurat slikt hun bør snakke om, hva er så privat med å gjøre noe så fint? Neida, for du kan snakke om underlivet, at det er hårete og bør blekes. Men veldedighet, thats private. 

Hun har snakket ned fosterhjem, så lenge jeg kan huske. Snakket ned sine fosterforeldre i flere år. Ja, hun har blitt voksen og setter ting i perspektiv. Men har hun egentlig blitt det? For hvis hun hadde, hvorfor har hun da aldri snakket omfosterhjem før nå? Eller mener du at man bare bør snakke om det, når media skriver om det?  For hvis ja, så syns jeg det er litt unaturlig og rart.  Det er ting som dette som skurrer. Når influencere plutselig begynner å brenne for en sak, men om en måneds tid er det dødt. Da er det ingen mer prat, videoer eller tanker rundt det. Alt for å tiltrekke seg empati, oppmerksomhet og det ene og det andre. 

Jeg har aldri hatt en intensjon om å ikke like henne. Det er bare teit å ha, men jeg merker at jeg misliker henne fordi jeg genuint ser hvor kynisk og utspekulert hun er. 

Men det for tiden vise. Takk for meg

du er heldig som ikke har opplevd traumer og fosterhjem❤️ Jeg har ikke opplevd fosterhjem, men traumer jeg etter tjue år om familien enda ikke er klar for å prate om. At du skriver det du skriver viser bare hvor heldig du har vært i livet, og det er bra. Da er det bare viktig at likesinnede som deg forstår at noen har opplevd såpass ille ting som man ikke snakker om foran alle. Jeg selv kunne finne på å kle av meg for OnlyFans for millioner av folk for pengene, men ikke f* jeg bretter ut verbalt om traumer jeg ikke er klar for. Så sånn kan det være.

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Jeg vet ikke om det er lov å dele teorier her men en konsekvens av å spise for lite er at man blir sliten, slapp og tiltaksløs. Hvis man ser bort fra silikon og fillers kan det se ut som hun har veldig lite å tære på.

Selv om hun prater lite om det så var det noen drøpp om en stalker i Dubai, samt den episoden i Oslo med broren. Kan hende det er en type trusler som gjør at hun enten holder seg mest innendørs eller reiser rundt.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, delias said:

du er heldig som ikke har opplevd traumer og fosterhjem❤️ Jeg har ikke opplevd fosterhjem, men traumer jeg etter tjue år om familien enda ikke er klar for å prate om. At du skriver det du skriver viser bare hvor heldig du har vært i livet, og det er bra. Da er det bare viktig at likesinnede som deg forstår at noen har opplevd såpass ille ting som man ikke snakker om foran alle. Jeg selv kunne finne på å kle av meg for OnlyFans for millioner av folk for pengene, men ikke f* jeg bretter ut verbalt om traumer jeg ikke er klar for. Så sånn kan det være.

Hva vet du om hun eller andre her har opplevd traumer eller fosterhjem  ?? Bare fordi folk ikke sitter å griner og klager hele tiden og ber om sympati fra hele verden slik I gjør så betyr det da vel ikke at de ikke har hatt en jævelig barndom eller har opplevd traumer!!

Sikkert flere her som har hatt en værre barndom enn I men ikke alle har behov for at hele verden synes synd på dem. Mange velger å legge barndom og fortid bak seg og gjøre noe meningsfyllt i livet som å gjøre noe for at andre skal ha et bedre liv. I er patetisk og på tide hun slutter å fokusere kun på egne behov og stå opp om morgenen for å gjøre noe for andre. Jeg ser ikke at hennes barndom var værre enn andre barneværns barn !!!

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 hours ago, refill said:

Du.. for det første, jeg har ikke noe behov for å spille IR god. Jeg har ikke noe emosjonell tilknytning til henne og forøvrig så tror jeg hun klarer seg bra selv 😅

Joda, hun velger selvsagt selv å kommentere det, det har du rett i, men det ville vært veldig unaturlig og rart om hun ikke gjorde det i mine øyne. Synes ikke du det er positivt at hun snakker om familievold, utrygge familiesituasjoner, å være barn i fosterhjem ol? Burde hun la være? 

PS. Jeg vet ikke hvilke barn du mener hun skal donere til. Barnevernet i Norge er ikke som Annie. Det er ikke fattige 5 åringer på barnehjem. 

I mange land er det stor fattigdom i og utenfor barnehjemmene. I kunne lett dratt dit og kjøpt medisin, klær, leker etc. og tilbrakt tid med barna, lekt med de, tatt med bøker og lest for de etc. sikker på at barna hadde satt stor pris på dette. I kunne engasjert seg i prosjekter som bygger skoler og barnehjem, gir rent vann til folk, hun kunne vært med fysisk selv og hun kunne bidratt med penger. I har tid og penger til å gjøre slike ting. Da hadde behovet for å sitte å grine på egne vegne sansyneligvis blitt borte også.

Alle de intetsigende turene hun drar på og alle de pengene hun sløser på tull som ikke gir henne noen ting. 

Hun sier hun er så glad i dyr, hva med å gjøre noe for de 150,000 hjemløse kattene og hundene som lider på gatene i Dubai og de andre emiratene og blir fanget for å bli sluppet i ørkenen for å dø ? Hun kan jobbe med andre grupper  og ta de med til veterinær for behandling og sterilisering. Støtte fosterhjem for kattene etc. Det er sååå masse hun kan gjøre, men nei da, gidder ingenting. 🤮🤮🤮

Endret av VEGAN forever
  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (3 timer siden):

I mange land er det stor fattigdom i og utenfor barnehjemmene. I kunne lett dratt dit og kjøpt medisin, klær, leker etc. og tilbrakt tid med barna, lekt med de, tatt med bøker og lest for de etc. sikker på at barna hadde satt stor pris på dette. I kunne engasjert seg i prosjekter som bygger skoler og barnehjem, gir rent vann til folk, hun kunne vært med fysisk selv og hun kunne bidratt med penger. I har tid og penger til å gjøre slike ting. Da hadde behovet for å sitte å grine på egne vegne sansyneligvis blitt borte også.

Alle de intetsigende turene hun drar på og alle de pengene hun sløser på tull som ikke gir henne noen ting. 

Hun sier hun er så glad i dyr, hva med å gjøre noe for de 150,000 hjemløse kattene og hundene som lider på gatene i Dubai og de andre emiratene og blir fanget for å bli sluppet i ørkenen for å dø ? Hun kan jobbe med andre grupper  og ta de med til veterinær for behandling og sterilisering. Støtte fosterhjem for kattene etc. Det er sååå masse hun kan gjøre, men nei da, gidder ingenting. 🤮🤮🤮

Disse tingene er jeg enig i. Jeg tenkte du mente veldedighet opp mot barn under bv i Norge, siden det er Bufetat hun er i kontakt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, refill said:

Disse tingene er jeg enig i. Jeg tenkte du mente veldedighet opp mot barn under bv i Norge, siden det er Bufetat hun er i kontakt med. 

Sikkert ting hun kan gjøre for barn i Norge også de gangene hun er der. Sikkert noen av følgerene hennes som kunne trengt en støttekontakt som kunne tatt de med på ting og tatt seg ekstra av de. I kunne for eksempel arrangert sommer leir for barn fra resurssvake familier, leid et sted utenfor byen og latt barn komme på ferie og aktiviteter. Sikkert mange som kunne tenkt seg å jobbet på en slik leir, både betalt og som frivillig. Sikkert masse flotte damer med pedagogisk utdannelse og erfaring som ville blitt med på noe sånt.

I har mye tid og penger og hun har muligheten til å mobilisere folk til å bli med på prosjekter, men hun er egoistisk og gidder ikke å gjøre en dritt for noen, bortsett fra nærmeste familie.

I er egosentrisk og selvsentrert, og har et fryktelig kjedelig liv og hun kjeder vettet av seg, derfor hun flyr rundt uten mål og mening hele tiden og desperat leter etter en mann som liksom skal underholde henne å gi henne mening med livet 🥴🤦🏻

 

 

.

Endret av VEGAN forever
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (4 timer siden):

Hva vet du om hun eller andre her har opplevd traumer eller fosterhjem  ?? Bare fordi folk ikke sitter å griner og klager hele tiden og ber om sympati fra hele verden slik I gjør så betyr det da vel ikke at de ikke har hatt en jævelig barndom eller har opplevd traumer!!

Sikkert flere her som har hatt en værre barndom enn I men ikke alle har behov for at hele verden synes synd på dem. Mange velger å legge barndom og fortid bak seg og gjøre noe meningsfyllt i livet som å gjøre noe for at andre skal ha et bedre liv. I er patetisk og på tide hun slutter å fokusere kun på egne behov og stå opp om morgenen for å gjøre noe for andre. Jeg ser ikke at hennes barndom var værre enn andre barneværns barn !!!

Er vel heller måten det skrives på at det virker som flere ikke forstår reaksjonstid (kommer ikke på et bedre ord) f.eks til de som har vært utsatt for traume. Slik som det stilles spm om hvorfor hun har utsatt besøk til sine fosterforeldre i 12 år. Det viser tegn på uvitenhet og også at de ikke har vært utsatt for noe traume. Har ikke noe med å sitte å gråte, synes synd på dem, at de har hatt det verre m.m. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...