Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

caremore skrev (22 minutter siden):

Jeg klarer ikke å legge inn link men om du googler så finner du det,er betalingsmur i Avisen Kristiansand,Advokat fra Flekkefjord ny medeier i Isabels klesmerke,8.Juli 2024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velinda skrev (37 minutter siden):

Ser hun der Synnove Askbo er medeier og daglig leder av klesmerke til IR,er ikke Reme også medeier?hvor mye eier Isabel selv og hva er hennes rolle uten om å pushe ræl på folk?

Hun er aktiv i Raadsquad gruppa på Facebook også og ville ha folk til å melde interesse til å teste klær 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (7 minutter siden):

Hun er aktiv i Raadsquad gruppa på Facebook også og ville ha folk til å melde interesse til å teste klær 🤔

er hun,synes ikke det er helt greit,hun truet også en journalist som samenligna ivorie glassene med Temu sine

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magdaolga skrev (18 minutter siden):

Hun er spesiell, men ikke sååå spesiell at hun ville løyet om å være invitert vel?😅 Hun ville jo blitt tatt i den løgnen med en gang.. En av søstrene hadde vel nevnt noe da. Slikt lyver man vel ikke om, eller? 

Eh…følg med mer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (33 minutter siden):

Jeg klarer ikke å legge inn link men om du googler så finner du det,er betalingsmur i Avisen Kristiansand,Advokat fra Flekkefjord ny medeier i Isabels klesmerke,8.Juli 2024

Da er det sikkert bare en forsinkelse i registreringen hos Brønnøysund registeret og dermed Proff, grunnet ferieavvikling, at dette ikke vises enda.

Endret av Istapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istapp skrev (1 minutt siden):

Da er det sikkert bare en forsinkelse i registreringen hos Brønnøysund registeret og dermed Proff, grunnet ferieavvikling, at dette ikke vises ende.

Helt sikkert

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (18 minutter siden):

Er det Maldivene hun skal til igjen i natt? 

Kjære vene. 

Og squad henger på for å se henne glo ut mot havet, spise samme frokosten og middagen hver dag, se på fuglen Dave, se henne sykle i bikini fra A til B, se henne sitte på dassen, og ikke minst - et par ørten reklame bilder av henne i ulike Ivorie plagg hun skal selge. 

Da vet ihvertfall jeg at en ikke trenger å sjekke inn på snappen hennes på 4-5 dager fremover.:filer: 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Kjære vene. 

Og squad henger på for å se henne glo ut mot havet, spise samme frokosten og middagen hver dag, se på fuglen Dave, se henne sykle i bikini fra A til B, se henne sitte på dassen, og ikke minst - et par ørten reklame bilder av henne i ulike Ivorie plagg hun skal selge. 

Da vet ihvertfall jeg at en ikke trenger å sjekke inn på snappen hennes på 4-5 dager fremover.:filer: 

Det tenker jeg også. Hvis det er Maldivene så tror jeg nok at jeg står over denne gangen 🥱😴

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, flere følgere til som har forsvunnet. 

Endret av Hatsumomo
Feil tall
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (17 minutter siden):

Hm, tusen følgere til som har forsvunnet. 

Må være på insta det da? For hun hadde 361.000 på snap igår og har det nå også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Må være på insta det da? For hun hadde 361.000 på snap igår og har det nå også.

Fra 361,4 til 361,2 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykkeligper skrev (Akkurat nå):

Fra 361,4 til 361,2 😊

Snål ting å følge med på aktivt slik.

Men det er jo -200,ikke 2000,i så fall..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (14 minutter siden):

Hm, tusen følgere til som har forsvunnet. 

Jeg tok skjermbilde i går kveld etter den forrige kommentaren om antall følgere som forsvant, da viste det 361,3 tusen. Skjermbilde jeg tok akkurat nå viser 361,2 tusen. (361.300 - 361.200)  Vi kan altså trekke fra tre nuller i ditt regnestykke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...