Velinda Skrevet 22. august #11961 Del Skrevet 22. august caremore skrev (22 minutter siden): Hvor ser du dette? Det er ikke oppført på Proff.no.https://www.proff.no/roller/ivorie-as/kristiansand-s/postordre-internetthandel/IF91CRA10K9 Jeg klarer ikke å legge inn link men om du googler så finner du det,er betalingsmur i Avisen Kristiansand,Advokat fra Flekkefjord ny medeier i Isabels klesmerke,8.Juli 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. august #11962 Del Skrevet 22. august Velinda skrev (37 minutter siden): Ser hun der Synnove Askbo er medeier og daglig leder av klesmerke til IR,er ikke Reme også medeier?hvor mye eier Isabel selv og hva er hennes rolle uten om å pushe ræl på folk? Hun er aktiv i Raadsquad gruppa på Facebook også og ville ha folk til å melde interesse til å teste klær 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. august #11963 Del Skrevet 22. august Angel75 skrev (7 minutter siden): Hun er aktiv i Raadsquad gruppa på Facebook også og ville ha folk til å melde interesse til å teste klær 🤔 er hun,synes ikke det er helt greit,hun truet også en journalist som samenligna ivorie glassene med Temu sine 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 22. august #11964 Del Skrevet 22. august Magdaolga skrev (18 minutter siden): Hun er spesiell, men ikke sååå spesiell at hun ville løyet om å være invitert vel?😅 Hun ville jo blitt tatt i den løgnen med en gang.. En av søstrene hadde vel nevnt noe da. Slikt lyver man vel ikke om, eller? Eh…følg med mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magdaolga Skrevet 22. august #11965 Del Skrevet 22. august Lykkeligper skrev (Akkurat nå): Eh…følg med mer. Hva mener du? Har søstrene sagt noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 22. august #11966 Del Skrevet 22. august (endret) Velinda skrev (33 minutter siden): Jeg klarer ikke å legge inn link men om du googler så finner du det,er betalingsmur i Avisen Kristiansand,Advokat fra Flekkefjord ny medeier i Isabels klesmerke,8.Juli 2024 Da er det sikkert bare en forsinkelse i registreringen hos Brønnøysund registeret og dermed Proff, grunnet ferieavvikling, at dette ikke vises enda. Endret 22. august av Istapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. august #11967 Del Skrevet 22. august Istapp skrev (1 minutt siden): Da er det sikkert bare en forsinkelse i registreringen hos Brønnøysund registeret og dermed Proff, grunnet ferieavvikling, at dette ikke vises ende. Helt sikkert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22. august #11968 Del Skrevet 22. august Er det Maldivene hun skal til igjen i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. august #11969 Del Skrevet 22. august Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): Er det Maldivene hun skal til igjen i natt? Kjære vene. Og squad henger på for å se henne glo ut mot havet, spise samme frokosten og middagen hver dag, se på fuglen Dave, se henne sykle i bikini fra A til B, se henne sitte på dassen, og ikke minst - et par ørten reklame bilder av henne i ulike Ivorie plagg hun skal selge. Da vet ihvertfall jeg at en ikke trenger å sjekke inn på snappen hennes på 4-5 dager fremover. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 22. august #11970 Del Skrevet 22. august Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Kjære vene. Og squad henger på for å se henne glo ut mot havet, spise samme frokosten og middagen hver dag, se på fuglen Dave, se henne sykle i bikini fra A til B, se henne sitte på dassen, og ikke minst - et par ørten reklame bilder av henne i ulike Ivorie plagg hun skal selge. Da vet ihvertfall jeg at en ikke trenger å sjekke inn på snappen hennes på 4-5 dager fremover. Det tenker jeg også. Hvis det er Maldivene så tror jeg nok at jeg står over denne gangen 🥱😴 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaLovise Skrevet 22. august #11971 Del Skrevet 22. august Har hun sluttet å rope på pikken til Dave etter at hun fikk vite at Dave er litt annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. august #11972 Del Skrevet 22. august (endret) Hm, flere følgere til som har forsvunnet. Endret 22. august av Hatsumomo Feil tall 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22. august #11973 Del Skrevet 22. august Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Hm, tusen følgere til som har forsvunnet. Hurra🍾 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 22. august #11974 Del Skrevet 22. august Velinda skrev (4 minutter siden): Hurra🍾 Woohooooo 🤣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. august #11975 Del Skrevet 22. august Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Hm, tusen følgere til som har forsvunnet. Må være på insta det da? For hun hadde 361.000 på snap igår og har det nå også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 22. august #11976 Del Skrevet 22. august Angel75 skrev (1 minutt siden): Må være på insta det da? For hun hadde 361.000 på snap igår og har det nå også. Fra 361,4 til 361,2 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august #11977 Del Skrevet 22. august Lykkeligper skrev (Akkurat nå): Fra 361,4 til 361,2 😊 Snål ting å følge med på aktivt slik. Men det er jo -200,ikke 2000,i så fall.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 22. august #11978 Del Skrevet 22. august Hatsumomo skrev (14 minutter siden): Hm, tusen følgere til som har forsvunnet. Jeg tok skjermbilde i går kveld etter den forrige kommentaren om antall følgere som forsvant, da viste det 361,3 tusen. Skjermbilde jeg tok akkurat nå viser 361,2 tusen. (361.300 - 361.200) Vi kan altså trekke fra tre nuller i ditt regnestykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 22. august #11979 Del Skrevet 22. august Lykkeligper skrev (1 minutt siden): Fra 361,4 til 361,2 😊 Blir ikke det da minus 200? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 22. august #11980 Del Skrevet 22. august Angel75 skrev (4 minutter siden): Blir ikke det da minus 200? All minus er bra minus, hu dama trenger å lande. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå