Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

xoxo1991 skrev (37 minutter siden):

Hun er kynisk. Mistet en del følgere og sikkert fått noen kommentarer angående dramaet med Alex, så nå bruker hun oppveksten sin som fosterbarn for å tiltrekke oppmerksomhet. Intet annet! Hun vet at det funker, for det funket som f sist! Det er bare det. Jeg var faktisk en av de som ble oppriktig rørt av møte hennes med fosterforeldrene sine, og ble litt irritert på alle som mente at hun brukte de for «content», men nå tror jeg faktisk mer og mer på det. Det var jo eksakt det samme med Jack. Mye løgn. Diktet opp et forhold som ikke eksisterte. Og, nå sitter hun å forteller om alle de gangene hun faktisk betalte, hun kjøpte og alt hun gjorde. Man kan faktisk ikke stole på Isabel, og det har hun seg selv å takke for. 

Dette med bursdagen til Maximus var rart. Kan jo oppriktig stemme at hun ikke ville dra pga hun faktisk er sliten. Jeg droppet faktisk 40 års laget til en god venninne fordi jeg oppriktig var utbrent, men da orket jeg generelt lite. Jeg var ikke å shoppet, dro ut på middager eller annet. Så man blir jo litt tvilsom. Hun orker absolutt mye mer annet. Alt hun har blitt invitert på siden hun har vært i Dubai, har hun dratt på. Men det spiller faktisk ingen rolle. Hun hadde bare drukket seg full, blitt Suzy og ringt naboen. 

Så det kan ikke være pga NRK skrev om henne angående fosterhjem og at hun ble kontaktet av fosterhjemforeningen(?) Og flere fosterforeldre og fosterbarn har tatt kontakt med henne? Hun tar faktisk opp et veldig viktig tema og pga av henne så er det økt interesse av folk som vil vite mer om hvordan man blir fosterhjem. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykkeligper skrev (31 minutter siden):

jeg er så enig! Det blir for dumt. Bare ett spill for galleriet som du sier. Nei, da går jeg å legger meg. Kjenner meg skikkelig sliten. Trodde kanskje det var om Alex. så ble nyskjerrig. Men om det bare er Isabel som prøver å bruker fosterbarn-tiden sin for content, så blir det for dumt. Kanskje hun bare burde ha dratt i bursdagen i stede.

Blir så trøtt på henne nå og er tydeligvis fler som også mener/syns det samme. Bare å lese jodel. Man mister jo troverdigheten helt. Synd at alt det gode hun prøver å gjøre, bare er noe hun gjør for å skape en fasade, slik at hun kan tjene mer penger. Nei, orker ikke! Blir for dumt!  Nå legger jeg meg også! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det jo ikke hun som har dratt frem tiden i fosterhjem da. NRK har nevnt henne på flere flater (og bedt om kommentar), samt at hun fikk mail fra Bufetat som rekrutterer fosterhjem. 

Jeg kan forsåvidt skjønne ønsket om å bare bli hjemme, men som andre her har nevnt burde det jo være en god arena for å møte menn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (25 minutter siden):

I dag er det jo ikke hun som har dratt frem tiden i fosterhjem da. NRK har nevnt henne på flere flater (og bedt om kommentar), samt at hun fikk mail fra Bufetat som rekrutterer fosterhjem. 

Jeg kan forsåvidt skjønne ønsket om å bare bli hjemme, men som andre her har nevnt burde det jo være en god arena for å møte menn. 

Jeg skjønner at man ønsker å spille Isabel god og det er det som er litt med oss nordmenn, vi er for tilgivende og godhjerta. Vi glemmer fort, spesielt så fort noen tar opp et sårt tema. Det vet Isabel, og det bruker hun for all det er verdt. Hun utnytter jo kanskje et av samfunnets mest sårbare gruppe daglig. Kall det hva du vil. Men la oss nå kalle en spade for en spade. Blir litt som å si «Marius Høiby driver med «kroppskrenkelse», når han åpenbart har gir folk juling». Blir for dumt, rett og slett. 

Å det å si at «I dag var det jo ikke hun…» Hun drar faktisk frem tiden i fosterhjemmet selv, jo. For det er absolutt ingen krav til at hun må snakke om det på Snapchat. Men at hun selv velger å gjøre det og snakke om det, er noe hun faktisk selv bestemmer over. Akkurat på lik linje som hun selv bestemte å ikke dra på «bursdagen». Hun vet at hun har stått i hardt vær i det siste, og ting har gått litt i mot henne. Så det passet jo helt ytterlig med snakk om fosterhjemme imens man feller tårer. Samtidig som man tjener 80.000kr på det ❤️

For vet du hva? Newsflash. Det fins absolutt mye hun kunne gjort om dette genuint var hennes hjertesak. 

Her er litt: 

Hun kunne ha donert klær, leker eller andre nødvendige varer. Hun kunne også ha bidratt med økonomiske bidrag for å støtte deres aktiviteter. Frivillig arbeid, som å organisere arrangementer eller tilby hjelp til aktiviteter for barna. Enten om det er til en institusjon, rekrutteringshjem eller hva det måtte være. Det fins mye å gjøre, om man faktisk vil. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (28 minutter siden):

Jeg skjønner at man ønsker å spille Isabel god og det er det som er litt med oss nordmenn, vi er for tilgivende og godhjerta. Vi glemmer fort, spesielt så fort noen tar opp et sårt tema. Det vet Isabel, og det bruker hun for all det er verdt. Hun utnytter jo kanskje et av samfunnets mest sårbare gruppe daglig. Kall det hva du vil. Men la oss nå kalle en spade for en spade. Blir litt som å si «Marius Høiby driver med «kroppskrenkelse», når han åpenbart har gir folk juling». Blir for dumt, rett og slett. 

Å det å si at «I dag var det jo ikke hun…» Hun drar faktisk frem tiden i fosterhjemmet selv, jo. For det er absolutt ingen krav til at hun må snakke om det på Snapchat. Men at hun selv velger å gjøre det og snakke om det, er noe hun faktisk selv bestemmer over. Akkurat på lik linje som hun selv bestemte å ikke dra på «bursdagen». Hun vet at hun har stått i hardt vær i det siste, og ting har gått litt i mot henne. Så det passet jo helt ytterlig med snakk om fosterhjemme imens man feller tårer. Samtidig som man tjener 80.000kr på det ❤️

For vet du hva? Newsflash. Det fins absolutt mye hun kunne gjort om dette genuint var hennes hjertesak. 

Her er litt: 

Hun kunne ha donert klær, leker eller andre nødvendige varer. Hun kunne også ha bidratt med økonomiske bidrag for å støtte deres aktiviteter. Frivillig arbeid, som å organisere arrangementer eller tilby hjelp til aktiviteter for barna. Enten om det er til en institusjon, rekrutteringshjem eller hva det måtte være. Det fins mye å gjøre, om man faktisk vil. 

Hva hun har stått i den siste tiden er spekulasjoner og rykter, ingenting har kommet fra henne eller noen andre. Og ingen her vet en dritt. Synse kan man gjøre dagen lang. Så det har ikke noe med å spille Isabel god eller å være tilgivende.

Og igjen, ingen vet hva Isabel donerer og bidrar med økonomisk. 

Selv om noen er influencere så vet man ikke alt de gjør. Er fascinerende å se at flere tror de kjenner og vet alt om dem. Like fascinerende som Raadsquad bare på en annen måte.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (1 time siden):

Her er litt: 

🎯

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Amber said:

Hva skjedde mellom henne og Golnaz da..? De var jo bestevenner?

I mister alle vennene sine fordi hun behandler de dårlig og er ekstremt egoistisk, så hun mistet til og med kusinen sin.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megogmeg

Jeg hadde bestemt meg for å aldri inn på KG en gang til men der gikk jeg på en agurk nok engang… jeg skulle aldri  se eller diskutere/ mene noe om influensere 🙃 Og der var jeg med lefser, glas og kaffe og mora, broren, søstera og hu ene venninna …skjønner ikje jeg orker😂😂 Altså I sitter å gråter så kanalene vrenger seg på grunn av noen idioter har fanget opp at hun etter mange år …plutselig ville ha med sine forferdelige fosterforeldre å gjøre…som I har kun snakket ned i alle år…helt til Girl of dummies ble lansert🙈 Og nå skal I bli spurt om å bli ambassadør for beredskapshjem/ fosterhjem…altså hva gir du meg!  Det må være noen her som er helt blåst ! Bann mine ord, fosterforeldre  og alt med primadonnan med verste barndom/ ungdomstid kommer lett på Oslojentene 😂😂 Jeg blir dårlig av å se dette skuespillet og hvor mange som går på den gråtende Isabell, hvorfor har hun ikke gjort en dritt før nå! Falske, manipulerende , løgnaktige, narrsisstiske møkkakjerring som kun tenker på seg selv og penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 timer siden):

Hva hun har stått i den siste tiden er spekulasjoner og rykter, ingenting har kommet fra henne eller noen andre. Og ingen her vet en dritt. Synse kan man gjøre dagen lang. Så det har ikke noe med å spille Isabel god eller å være tilgivende.

Selv om noen er influencere så vet man ikke alt de gjør. Er fascinerende å se at flere tror de kjenner og vet alt om dem. Like fascinerende som Raadsquad bare på en annen måte.

Isabel bør jo sette stor pris på deg og dine likesinnede eller skal vi kalle det nær familie og få venner. Du støtter og forsvarer - all ære til deg for det, Isabel trenger det! MEN for all del ikke vær så dømmende mot de som har andre meninger. Fordi slik oppførsel, handlingsmåte og spekulativ fremgangsmåte som Isabel gjennomfører kan for andre enn deg, faktisk virke kalkulerende, egosentriske og kun for å gjøre egen økonomisk vinning. Hun bruker bevisst alt kun for å tjene mest mulig - ikke ulikt den kommende bruden forresten🙉🙈

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 timer siden):

Du bør hilse Isabel og si at hun skal sette god pris på deg og slike som deg, som forsvarer henne og alltid tenker positivt om alt hun foretar seg. Kan det være slik at "det drypper litt på deg også" fra Isabels inntekt? Det hadde forklart mange av kommentarene dine og innsikten du mener du har, men som ikke andre her inne har. Men dette er jo bare en spekulasjon og undring basert på dine svar her inne. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (1 time siden):

Isabel bør jo sette stor pris på deg og dine likesinnede eller skal vi kalle det nær familie og få venner. Du støtter og forsvarer - all ære til deg for det, Isabel trenger det! MEN for all del ikke vær så dømmende mot de som har andre meninger. Fordi slik oppførsel, handlingsmåte og spekulativ fremgangsmåte som Isabel gjennomfører kan for andre enn deg, faktisk virke kalkulerende, egosentriske og kun for å gjøre egen økonomisk vinning. Hun bruker bevisst alt kun for å tjene mest mulig - ikke ulikt den kommende bruden forresten🙉🙈

Istapp skrev (1 time siden):

Du bør hilse Isabel og si at hun skal sette god pris på deg og slike som deg, som forsvarer henne og alltid tenker positivt om alt hun foretar seg. Kan det være slik at "det drypper litt på deg også" fra Isabels inntekt? Det hadde forklart mange av kommentarene dine og innsikten du mener du har, men som ikke andre her inne har. Men dette er jo bare en spekulasjon og undring basert på dine svar her inne. 

Det måtte komme. I kjent stil. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xoxo1991 skrev (8 timer siden):

Her er litt: 

Du.. for det første, jeg har ikke noe behov for å spille IR god. Jeg har ikke noe emosjonell tilknytning til henne og forøvrig så tror jeg hun klarer seg bra selv 😅

Joda, hun velger selvsagt selv å kommentere det, det har du rett i, men det ville vært veldig unaturlig og rart om hun ikke gjorde det i mine øyne. Synes ikke du det er positivt at hun snakker om familievold, utrygge familiesituasjoner, å være barn i fosterhjem ol? Burde hun la være? 

PS. Jeg vet ikke hvilke barn du mener hun skal donere til. Barnevernet i Norge er ikke som Annie. Det er ikke fattige 5 åringer på barnehjem. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Istapp said:

Er grunnen til at I skal i Annikens bryllup fordi GirlsofOslo produksjonen skal filme ? Tenkte dette er den eneste grunnen til at Anniken vil ha med I. Selge sitt eget bryllup.... penger 😋🤑

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Megogmeg
Angel75 skrev (1 time siden):

Det måtte komme. I kjent stil. 

De fleste kjenner lusa på gangen😂😂 Men når jeg først er her, kan du vise oss her inne hva Isabell og hennes bissniss har donert til bla. kvinner som er utsatt i fattige land som hun hat påberopt seg å støtte🥴 Jeg har ikje funnet en krone🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megogmeg
BareSiri skrev (12 timer siden):

Kan være bestevenner fordi om de er kusiner… 🤦🏼‍♀️

De var bestevenner! Ser frem til den dagen Newa og  Golnaz tar tastaturet fatt og forteller hvordan I er, det blir saker det😂🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megogmeg skrev (9 minutter siden):

De fleste kjenner lusa på gangen😂😂 Men når jeg først er her, kan du vise oss her inne hva Isabell og hennes bissniss har donert til bla. kvinner som er utsatt i fattige land som hun hat påberopt seg å støtte🥴 Jeg har ikje funnet en krone🤗

Da kjenner de ikke lusa godt 🤔

Jeg vet ikke, men jeg vet heller ikke at hun ikke har donert noe. Altså ingen her vet hverken eller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angel75 skrev (17 minutter siden):

Jeg vet ikke, men jeg vet heller ikke at hun ikke har donert noe. Altså ingen her vet hverken eller.

Hun har sagt hun gir fast til veldedighet, på snap en gang, men at hun ikke pleier si noe om det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (26 minutter siden):

Donasjoner skal vel fremkomme i regnskapene, da dette blir utgifter som ikke knyttes opp mot "varebeholdning". Utgifter til reiser, fakturering, lønninger til andre osv. utgiftsføres og bør spesifiseres grunnet at dette knyttes direkte til "firmaet" jf. markedsføring/reklame av produktene og således ikke blir en "privat" utgift i firmaregnskapet. Å ta utbytte fra firmaet ("lønn"), skal dekke private utgifter - altså i I sitt tilfelle all shoppingen hennes og fritids/ferieturen i privat sammenheng (her tror jeg få turer betales privat, men utgiftsføres som firmautgift) og I kan donere privat selvfølgelig. Men utbytte sett opp mot et svimlende privat forbruk kan tyde på få midler til å donere bort. Tenk bare på hennes daglige forbruk på take away mat og kaffe😯 Regnskapsmessig tror jeg det er dårlig skille mellom bedrift og privat i flere utgiftspost gjennom å fremstå som "reklame" og event fra Maldivene for å selge lys f.eks. Spekulert bedriftsmåte. Er det mest i gevinst av firma eller at I later seg rundt forbi og leker jetset-dame, men forsøker å være bizzzbisssedame. Nettverksbygging baserer seg på "sektdeltakerne" og ikke nettverksbygging med forretningsmenn/damer i nærings-og investeringsverdenen.

Endret av Istapp
Skriveleif
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 minutter siden):

Forferdelig trist historie, og den er fortsatt det. At IR i voksen alder må finansiere livet til moren sin, og at hun åpenbart sliter på flere plan fortsatt er bare trist. Ingen penger i verden vil veie opp for det hun har stått i og fortsatt står i.https://730.no/isabel-raad-var-historie-er-en-av-de-verste-i-historien/

Erstatningssum jf. andre saker viser at saken har vært alvorlig, men "en av de verste i historien" er som linken din viser en subjektiv vurdering. Og en subjektiv opplevelse er alvorlig nok den. Sett opp mot kommuners erstatningsutbetalinger så er Is og søsteren sum lav jf. rettspraksis på landsbasis, jf. Lovdata omkring lignende saker. Det finnes mange lignende saker, altfor mange, hvor kommunene/bvtj. er blitt erstatningspliktige og erstatningssummer ligger variert etter alvorlighetsgrad. Alle burde nok fått mer egentlig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...