Angel75 Skrevet 21. august #11901 Del Skrevet 21. august VEGAN forever skrev (Akkurat nå): Hun hadde ikke giddet noe mer da heller hvis hun heller ville noe annet. Det er sånn hun er. Tenk å kjenne noen ut i fra kun snap, vite hvordan de er kun i fra det hun deler. Ganske imponerende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JTS Skrevet 21. august #11902 Del Skrevet 21. august IR begynner å minne mer om Dubais versjon av charter-Svein.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 21. august #11903 Del Skrevet 21. august Angel75 skrev (1 minutt siden): Var han i hennes 30 årsdag? Om jeg husker rett feiret hun med bare jenter. Om hun er en god venn eller ikke, det kan du konkludere ut i fra å følge med på snap? Imponerende 👏 Hvordan hun er som venn kan man vel gjøre seg opp en mening om ut fra de tidligere handlingsmåtene hun har hatt til sine venninner, nå ex-venninner. Hun har jo knapt noen utenom nærmeste familie. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11904 Del Skrevet 21. august 1 minutt siden, Angel75 said: Var han i hennes 30 årsdag? Om jeg husker rett feiret hun med bare jenter. Om hun er en god venn eller ikke, det kan du konkludere ut i fra å følge med på snap? Imponerende 👏 Hadde hun vært en god venn så hadde hun vel hatt venner i livet sitt !? Hun har jo ingen bortsett fra søstrene nå en liten stund. Du kan jo spørre alle de som hár vært venner med henne å høre om de synes hun er en god venn 🤣 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 21. august #11905 Del Skrevet 21. august JTS skrev (1 minutt siden): IR begynner å minne mer om Dubais versjon av charter-Svein.. 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. august #11906 Del Skrevet 21. august Sirah skrev (18 minutter siden): Tenker at det er lov å takke nei til typens bursdag. Hadde vært noe helt annet om det var en av venninnene som fylte år. Samtidig - igjen - veldig korttenkt. Hun som er på jakt etter en mann, dette må jo være en ypperlig mulighetet til å treffe flere av kameratene til denne Maxmusen () - penger har de nok og i grei alder vil jeg tro. Men neida, la oss for all del ikke gjøre noe smart. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. august #11907 Del Skrevet 21. august (endret) Hun har mistet flere følgere fra igår til dag btw... Endret 22. august av Hatsumomo Feil tall 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august #11908 Del Skrevet 21. august Hatsumomo skrev (4 minutter siden): Samtidig - igjen - veldig korttenkt. Hun som er på jakt etter en mann, dette må jo være en ypperlig mulighetet til å treffe flere av kameratene til denne Maxmusen () - penger har de nok og i grei alder vil jeg tro. Men neida, la oss for all del ikke gjøre noe smart. Jada jeg er enig i det. Men om formen er dritt så er det jo ikke noe trivelig å i en middag/bursdagsfest. Men enig i at det nok hadde vært mest fornuftig av henne å dra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21. august #11909 Del Skrevet 21. august Hatsumomo skrev (17 minutter siden): Hun har mistet ca tusen følger fra igår til dag btw... Ikke rart hun er uggen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym232 Skrevet 21. august #11910 Del Skrevet 21. august (endret) Guuud som hun syter hver eneste dag. Hun kan være glad hun kan sitte på kafè å klage over pms, å slippe og måtte dra på jobb eller ta vare på tre barn. Stemmer vel det at når du ikke gjør noe sol helst blir du ekstremt lat, noe IR er blitt, trøtt og sliten bestandig, av ingenting Endret 21. august av Anonym232 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. august #11911 Del Skrevet 21. august Hva skjedde mellom henne og Golnaz da..? De var jo bestevenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 21. august #11912 Del Skrevet 21. august Amber skrev (2 minutter siden): Hva skjedde mellom henne og Golnaz da..? De var jo bestevenner? Kusina hennes.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 21. august #11913 Del Skrevet 21. august Cocogirl skrev (Akkurat nå): Kusina hennes.. Ja, men er de ikke venner lenger..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 21. august #11914 Del Skrevet 21. august Amber skrev (17 minutter siden): Ja, men er de ikke venner lenger..? Nei, de har vært uvenner veldig lenge nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. august #11915 Del Skrevet 21. august VEGAN forever skrev (2 timer siden): De kom jo alle til hennes 30 års lag. Og? Å takke nei trenger ingen videre forklaring i andres liv, så hvorfor skulle hun ha andre regler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 21. august #11916 Del Skrevet 21. august Cocogirl skrev (47 minutter siden): Kusina hennes.. Kan være bestevenner fordi om de er kusiner… 🤦🏼♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 21. august #11917 Del Skrevet 21. august Jeg har vært helt off i dag. Hatt så mange saker i dag, hodet er kokt og orker faktisk ikke å kjøre på med snap-innholdet til Isabel. Var nok å være i tingretten i 12 timer! Så har noen lyst til å oppdatere hvorfor hun har lagt ut video av at hun gråter? Har hun nevnt at hun var invitert i selskapet til Maximus? Jeg tror ikke det er sant. Tror hun lyver. Isabel har få venner i Dubai, og hver gang hun har blitt invitert på noe, så har hun alltid dratt og hvorfor skulle hun IKKE dra i bursdagen til Maximus, når hun er så på jakt etter å finne menn å omgås med? Husk at Johanna , Alex og Matilda henger inne på @bloggergossip på jodel fordi Isabel har introdusert dem for dette, så Isabel henger der selv. Jeg tror også at hun henger her (Så, Hei Isabel). Hun har sikkert lest innleggene, og sikkert derfor hun nevner at hun ikke vil dra - for hvorfor nevne det egentlig? Eller, kanskje hun faktisk er invitert men tørr ikke å dra, da de fleste av kompisene til Maximus har damer og hun tørr jo ikke å face folk så mye. Men til helgen, så er Isabel sikkert klar for å dra på nightswim....Da er hun ikke sliten. Jeg tror ingenting på det. Hun var jo på bursdagen til mannen til Marina. Haha, da de feiret han på Gål og Isabel skrek "JALALALALA"...så hvorfor drar hun ikke på Maximus sin dag? Her er det jo flere lik henne. Pluss hun er jo bedre venn med de enn med Marina. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. august #11918 Del Skrevet 21. august Lykkeligper skrev (18 minutter siden): Jeg har vært helt off i dag. Hatt så mange saker i dag, hodet er kokt og orker faktisk ikke å kjøre på med snap-innholdet til Isabel. Var nok å være i tingretten i 12 timer! Så har noen lyst til å oppdatere hvorfor hun har lagt ut video av at hun gråter? Har hun nevnt at hun var invitert i selskapet til Maximus? Jeg tror ikke det er sant. Tror hun lyver. Isabel har få venner i Dubai, og hver gang hun har blitt invitert på noe, så har hun alltid dratt og hvorfor skulle hun IKKE dra i bursdagen til Maximus, når hun er så på jakt etter å finne menn å omgås med? Husk at Johanna , Alex og Matilda henger inne på @bloggergossip på jodel fordi Isabel har introdusert dem for dette, så Isabel henger der selv. Jeg tror også at hun henger her (Så, Hei Isabel). Hun har sikkert lest innleggene, og sikkert derfor hun nevner at hun ikke vil dra - for hvorfor nevne det egentlig? Eller, kanskje hun faktisk er invitert men tørr ikke å dra, da de fleste av kompisene til Maximus har damer og hun tørr jo ikke å face folk så mye. Men til helgen, så er Isabel sikkert klar for å dra på nightswim....Da er hun ikke sliten. Jeg tror ingenting på det. Hun var jo på bursdagen til mannen til Marina. Haha, da de feiret han på Gål og Isabel skrek "JALALALALA"...så hvorfor drar hun ikke på Maximus sin dag? Her er det jo flere lik henne. Pluss hun er jo bedre venn med de enn med Marina. Her var det mange spekulasjoner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xoxo1991 Skrevet 21. august #11919 Del Skrevet 21. august Lykkeligper skrev (23 minutter siden): Jeg har vært helt off i dag. Hatt så mange saker i dag, hodet er kokt og orker faktisk ikke å kjøre på med snap-innholdet til Isabel. Var nok å være i tingretten i 12 timer! Så har noen lyst til å oppdatere hvorfor hun har lagt ut video av at hun gråter? Har hun nevnt at hun var invitert i selskapet til Maximus? Jeg tror ikke det er sant. Tror hun lyver. Isabel har få venner i Dubai, og hver gang hun har blitt invitert på noe, så har hun alltid dratt og hvorfor skulle hun IKKE dra i bursdagen til Maximus, når hun er så på jakt etter å finne menn å omgås med? Husk at Johanna , Alex og Matilda henger inne på @bloggergossip på jodel fordi Isabel har introdusert dem for dette, så Isabel henger der selv. Jeg tror også at hun henger her (Så, Hei Isabel). Hun har sikkert lest innleggene, og sikkert derfor hun nevner at hun ikke vil dra - for hvorfor nevne det egentlig? Eller, kanskje hun faktisk er invitert men tørr ikke å dra, da de fleste av kompisene til Maximus har damer og hun tørr jo ikke å face folk så mye. Men til helgen, så er Isabel sikkert klar for å dra på nightswim....Da er hun ikke sliten. Jeg tror ingenting på det. Hun var jo på bursdagen til mannen til Marina. Haha, da de feiret han på Gål og Isabel skrek "JALALALALA"...så hvorfor drar hun ikke på Maximus sin dag? Her er det jo flere lik henne. Pluss hun er jo bedre venn med de enn med Marina. Hun er kynisk. Mistet en del følgere og sikkert fått noen kommentarer angående dramaet med Alex, så nå bruker hun oppveksten sin som fosterbarn for å tiltrekke oppmerksomhet. Intet annet! Hun vet at det funker, for det funket som f sist! Det er bare det. Jeg var faktisk en av de som ble oppriktig rørt av møte hennes med fosterforeldrene sine, og ble litt irritert på alle som mente at hun brukte de for «content», men nå tror jeg faktisk mer og mer på det. Det var jo eksakt det samme med Jack. Mye løgn. Diktet opp et forhold som ikke eksisterte. Og, nå sitter hun å forteller om alle de gangene hun faktisk betalte, hun kjøpte og alt hun gjorde. Man kan faktisk ikke stole på Isabel, og det har hun seg selv å takke for. Dette med bursdagen til Maximus var rart. Kan jo oppriktig stemme at hun ikke ville dra pga hun faktisk er sliten. Jeg droppet faktisk 40 års laget til en god venninne fordi jeg oppriktig var utbrent, men da orket jeg generelt lite. Jeg var ikke å shoppet, dro ut på middager eller annet. Så man blir jo litt tvilsom. Hun orker absolutt mye mer annet. Alt hun har blitt invitert på siden hun har vært i Dubai, har hun dratt på. Men det spiller faktisk ingen rolle. Hun hadde bare drukket seg full, blitt Suzy og ringt naboen. 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 21. august #11920 Del Skrevet 21. august xoxo1991 skrev (9 minutter siden): Hun er kynisk. Mistet en del følgere og sikkert fått noen kommentarer angående dramaet med Alex, så nå bruker hun oppveksten sin som fosterbarn for å tiltrekke oppmerksomhet. Intet annet! Hun vet at det funker, for det funket som f sist! Det er bare det. Jeg var faktisk en av de som ble oppriktig rørt av møte hennes med fosterforeldrene sine, og ble litt irritert på alle som mente at hun brukte de for «content», men nå tror jeg faktisk mer og mer på det. Det var jo eksakt det samme med Jack. Mye løgn. Diktet opp et forhold som ikke eksisterte. Og, nå sitter hun å forteller om alle de gangene hun faktisk betalte, hun kjøpte og alt hun gjorde. Man kan faktisk ikke stole på Isabel, og det har hun seg selv å takke for. Dette med bursdagen til Maximus var rart. Kan jo oppriktig stemme at hun ikke ville dra pga hun faktisk er sliten. Jeg droppet faktisk 40 års laget til en god venninne fordi jeg oppriktig var utbrent, men da orket jeg generelt lite. Jeg var ikke å shoppet, dro ut på middager eller annet. Så man blir jo litt tvilsom. Hun orker absolutt mye mer annet. Alt hun har blitt invitert på siden hun har vært i Dubai, har hun dratt på. Men det spiller faktisk ingen rolle. Hun hadde bare drukket seg full, blitt Suzy og ringt naboen. jeg er så enig! Det blir for dumt. Bare ett spill for galleriet som du sier. Nei, da går jeg å legger meg. Kjenner meg skikkelig sliten. Trodde kanskje det var om Alex. så ble nyskjerrig. Men om det bare er Isabel som prøver å bruker fosterbarn-tiden sin for content, så blir det for dumt. Kanskje hun bare burde ha dratt i bursdagen i stede. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå