Cocogirl Skrevet 21. august #11881 Del Skrevet 21. august AnnaLovise skrev (19 minutter siden): Så screenshot av den samtalen kompisen til Alex hadde med Johanna og Isabell. Det er ingen måte for Isabell å redde skinnet sitt der. Nå sitter hun helt alene, er ikke engang invitert i bursdagen i dag. Selvsagt vil hun flytte på seg, hun føler nok hardt på dette. Send bilde til meg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. august #11882 Del Skrevet 21. august AnnaLovise skrev (31 minutter siden): Så screenshot av den samtalen kompisen til Alex hadde med Johanna og Isabell. Det er ingen måte for Isabell å redde skinnet sitt der. Nå sitter hun helt alene, er ikke engang invitert i bursdagen i dag. Selvsagt vil hun flytte på seg, hun føler nok hardt på dette. Har du sett noe annet enn de bildene jeg har publisert her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august #11883 Del Skrevet 21. august AnnaLovise skrev (32 minutter siden): Så screenshot av den samtalen kompisen til Alex hadde med Johanna og Isabell. Det er ingen måte for Isabell å redde skinnet sitt der. Nå sitter hun helt alene, er ikke engang invitert i bursdagen i dag. Selvsagt vil hun flytte på seg, hun føler nok hardt på dette. Det er jo godt gjort,siden det ikke finnes en screenshot av dette,lol. Det påstås at det finnes et lydopptak der denne kompisen snakker,men man hører ikke verken Isabel eller Johanna.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11884 Del Skrevet 21. august 1 hour ago, AnnaLovise said: Så screenshot av den samtalen kompisen til Alex hadde med Johanna og Isabell. Det er ingen måte for Isabell å redde skinnet sitt der. Nå sitter hun helt alene, er ikke engang invitert i bursdagen i dag. Selvsagt vil hun flytte på seg, hun føler nok hardt på dette. Kan du legge ut her eller sitére? Vi er mange nysgjerrige 😁 Og hvem vil flytte på seg ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21. august #11885 Del Skrevet 21. august Angel75 skrev (1 time siden): Hun sa hun var invitert, men ville ikke gå. om det er sant så er det faktisk ganske så frekt å ikke møte opp,hørte hun sa at hun ikke orket å sminke seg å hadde behov for alenetid 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 21. august #11886 Del Skrevet 21. august Velinda skrev (Akkurat nå): om det er sant så er det faktisk ganske så frekt å ikke møte opp,hørte hun sa at hun ikke orket å sminke seg å hadde behov for alenetid Behov for alenetid etter å ha være alene en uke i strekk med unntak av middagen med søstrene 🤯 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. august #11887 Del Skrevet 21. august Velinda skrev (6 minutter siden): om det er sant så er det faktisk ganske så frekt å ikke møte opp,hørte hun sa at hun ikke orket å sminke seg å hadde behov for alenetid Vi tar alle våre egne valg her i livet, takk og lov så er det ingen andre som bestemmer over våre valg. Ikke frekt i det hele tatt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august #11888 Del Skrevet 21. august J.. skrev (1 time siden): Det er jo godt gjort,siden det ikke finnes en screenshot av dette,lol. Det påstås at det finnes et lydopptak der denne kompisen snakker,men man hører ikke verken Isabel eller Johanna.. Jeg har hørt lydopptaket så det eksisterer. Det har ligget både på Snapchat og på jodel, men er slettet. Det stemmer at hverken Isabel eller Johanna høres der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11889 Del Skrevet 21. august (endret) Når hun blir bedt i 30 års lag til de eneste vennene hun har, så burde hun gå, eller !? De kom jo i hennes 30 års lag. Men det er dette som er typisk I, gidder ikke gjøre en dritt for andre. Tenk hvordan hun hadde følt det hvis de ikke gadd å komme i hennes 30 års lag fordi de heller ville sitte hjemme å spise godteri !! I fortjener ikke å ha en eneste venn, og snart har hun ingen heller. Endret 21. august av VEGAN forever 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11890 Del Skrevet 21. august 1 minutt siden, Sirah said: Jeg har hørt lydopptaket så det eksisterer. Det har ligget både på Snapchat og på jodel, men er slettet. Det stemmer at hverken Isabel eller Johanna høres der ja. Hva blir sagt og har du noen detaljer om hva som har skjedd ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august #11891 Del Skrevet 21. august (endret) VEGAN forever skrev (3 minutter siden): Hva blir sagt og har du noen detaljer om hva som har skjedd ? Jeg hørte på det i halvsøvne så jeg tør nesten ikke si så mye. Men om jeg ikke husker helt feil så snakket kompisen om noen jenter som hadde vist skikkelig mean-girl oppførsel. Det ble ikke nevnt navn, men det var tydelig at han var lite imponert. Men jeg ble litt sånn wow 😳 Jeg klikket meg inn hit for å se om noen flere hadde sett det, og når jeg gikk tilbake til Snapchat for å høre på nytt så var det slettet. EDIT: Jeg gikk inn på jodel dagen etter og der ble lydklippet snakket om og flere lurte på hvorfor det var slettet fra jodel så det har ligget der også. Endret 21. august av Sirah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 21. august #11892 Del Skrevet 21. august VEGAN forever skrev (8 minutter siden): Når hun blir bedt i 30 års lag til de eneste vennene hun har, så burde hun gå, eller !? De kom jo i hennes 30 års lag. Men det er dette som er typisk I, gidder ikke gjøre en dritt for andre. Tenk hvordan hun hadde følt det hvis de ikke gadd å komme i hennes 30 års lag fordi de heller ville sitte hjemme å spise godteri !! I fortjener ikke å ha en eneste venn, og snart har hun ingen heller. Var det ikke bursdagen til typen til venninnen? Det er da helt innafor å takke nei til en invitasjon. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. august #11893 Del Skrevet 21. august VEGAN forever skrev (4 minutter siden): Når hun blir bedt i 30 års lag til de eneste vennene hun har, så burde hun gå, eller !? De kom jo i hennes 30 års lag. Men det er dette som er typisk I, gidder ikke gjøre en dritt for andre. Tenk hvordan hun hadde følt det hvis de ikke gadd å komme i hennes 30 års lag fordi de heller ville sitte hjemme å spise godteri !! I fortjener ikke å ha en eneste venn, og snart har hun ingen heller. Er man ikke i form så er man ikke i form. Så nei, da burde man ikke gå. Hva er det med mennesker som ikke godtar at alle er forskjellige? Handler ikke om å gjøre noe for den andre. Handler om å godta hverandre for hvem de er. Å sitte og si at Isabel ikke fortjener noen, er stygt! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11894 Del Skrevet 21. august 2 minutter siden, Angel75 said: Er man ikke i form så er man ikke i form. Så nei, da burde man ikke gå. Hva er det med mennesker som ikke godtar at alle er forskjellige? Handler ikke om å gjøre noe for den andre. Handler om å godta hverandre for hvem de er. Å sitte og si at Isabel ikke fortjener noen, er stygt! Konsekvensen blir at ingen gidder å stille opp for henne heller, så da blir hun alene da 🤷🏻 Har man venner så anstrenger man seg litt og man går i 30 års laget til de som kom i sitt 30 års lag. Det heter å være en god venn, noe I ikke er. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11895 Del Skrevet 21. august 10 minutter siden, Hallepalle2 said: Var det ikke bursdagen til typen til venninnen? Det er da helt innafor å takke nei til en invitasjon. De kom jo alle til hennes 30 års lag. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. august #11896 Del Skrevet 21. august Tenker at det er lov å takke nei til typens bursdag. Hadde vært noe helt annet om det var en av venninnene som fylte år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 21. august #11897 Del Skrevet 21. august Velinda skrev (43 minutter siden): om det er sant så er det faktisk ganske så frekt å ikke møte opp,hørte hun sa at hun ikke orket å sminke seg å hadde behov for alenetid Behovet for alenetid burde vært dekket de siste ukene. Men fin unnskyldning! Hun hadde gått om hun var invitert! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11898 Del Skrevet 21. august Just now, Istapp said: Behovet for alenetid burde vært dekket de siste ukene. Men fin unnskyldning! Hun hadde gått om hun var invitert! Kanskje hun ikke er invitert, men later som hun er 😂 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. august #11899 Del Skrevet 21. august VEGAN forever skrev (10 minutter siden): Konsekvensen blir at ingen gidder å stille opp for henne heller, så da blir hun alene da 🤷🏻 Har man venner så anstrenger man seg litt og man går i 30 års laget til de som kom i sitt 30 års lag. Det heter å være en god venn, noe I ikke er. Var han i hennes 30 årsdag? Om jeg husker rett feiret hun med bare jenter. Om hun er en god venn eller ikke, det kan du konkludere ut i fra å følge med på snap? Imponerende 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 21. august #11900 Del Skrevet 21. august 3 minutter siden, Sirah said: Tenker at det er lov å takke nei til typens bursdag. Hadde vært noe helt annet om det var en av venninnene som fylte år. Hun hadde ikke giddet noe mer da heller hvis hun heller ville noe annet. Det er sånn hun er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå