Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Jeg vet heller ikke hvem Marina er, så kanskje vi ikke er så informerte som vi først trodde? 😄

Nesten godt at det var noe vi ikke har fått med oss 😅 Kunnskapsnivået vårt om fullstendig uvesentlige ting begynte nesten å bli ganske flaut 😅

Lykkeligper skrev (Akkurat nå):

Vet egentlig ikke så mye om henne. Trodde først det var en fra Dubai bling. Fikk sansen for henne mer og mer. Også hørt litt om henne fra kjente osv. Virker som en veldig bra dame med bein i nesa. Isabel hadde nok aldri turt å vende ryggen mot hu. Da hadde hun nok måttet flytte hjem til Oslo 😂 Men egentlig en helt vanlig jente fra Norge. Etnisk norsk. Virker som en kul dame. Har åpen insta  

Så hun er ikke en gammel Paradise-deltager lissom? :)  Så godt at Isabel har noen «vanlige» venner også.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sirah skrev (4 minutter siden):

Nesten godt at det var noe vi ikke har fått med oss 😅 Kunnskapsnivået vårt om fullstendig uvesentlige ting begynte nesten å bli ganske flaut 😅

Så hun er ikke en gammel Paradise-deltager lissom? :)  Så godt at Isabel har noen «vanlige» venner også.

Marina er en godt etablert småbarns mamma, mannen husker jeg ikke hvor er fra men er ikke fra dubai. Flott og vakker dame. Jeg følger henne på snap men har vært helt stille i lang tid. 

Noen som vet hvilken frisør kjede hun eier i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johanna er eldre enn isbabell , hun 35år gammel. Like desprat etter en rik man som isbael. Hvis dere følger med på snappen hennes ligger hun i sofaen/sengen hele dagen og later akkuratt som isbabel. Mathilda derimot virker mere oppegående og snillere, ikke rart det er hun som har type ut av dem tre. Både isabel og johanna er damer med fint utseende og smashing kropp, hvorfor er dem da singel?? Dem mangler klasse og en fin personlighet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (10 minutter siden):

Marina er en godt etablert småbarns mamma, mannen husker jeg ikke hvor er fra men er ikke fra dubai. Flott og vakker dame. Jeg følger henne på snap men har vært helt stille i lang tid. 

Noen som vet hvilken frisør kjede hun eier i Norge?

Oslo Hair and Beauty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marina er norsk og gift med en norsk mann, de bor i Dubai og lever et normalt liv med familie og gode venner fra norge og Dubai. Marina har prøvd å ta seg av I når hun flyttet til Dubai, men selvfølgelig vil I kun drikke alkohol, møte nye menn og shoppe, og det passer ikke Marina helt i lengden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (51 minutter siden):

Privat insta. Og har ikke vært aktiv på snap på en stund.

Følger henne på Instagram, så antok den var åpen. Kanskje den er lukket? Følger i alle fall henne der. Legger ikke ut så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VEGAN forever skrev (31 minutter siden):

Marina er norsk og gift med en norsk mann, de bor i Dubai og lever et normalt liv med familie og gode venner fra norge og Dubai. Marina har prøvd å ta seg av I når hun flyttet til Dubai, men selvfølgelig vil I kun drikke alkohol, møte nye menn og shoppe, og det passer ikke Marina helt i lengden. 

Mannen er iraner, hun er norsk. Begge er født og oppvokst i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Jeg er en av dere! Jeg syns det er litt småflaut at jeg er så «obsessed» som det jeg er med disse damene 😂 Tross for at jeg avskyr de, men når man jobber lange dager, så er det litt digg å koble av med noe så uvesentlig og meningsløst som det her. Men skulle dere møtt meg, så hadde dere nok aldri gjettet at jeg var SÅ engasjert som jeg egentlig er. For jeg snakker aldri om dette med NOEN. De gangene noen nevner noe om dette, så later jeg nesten som om jeg ikke vet hvem noen er 😂 ! Guilty pleasure.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (8 minutter siden):

Jeg er en av dere! Jeg syns det er litt småflaut at jeg er så «obsessed» som det jeg er med disse damene 😂 Tross for at jeg avskyr de, men når man jobber lange dager, så er det litt digg å koble av med noe så uvesentlig og meningsløst som det her. Men skulle dere møtt meg, så hadde dere nok aldri gjettet at jeg var SÅ engasjert som jeg egentlig er. For jeg snakker aldri om dette med NOEN. De gangene noen nevner noe om dette, så later jeg nesten som om jeg ikke vet hvem noen er 😂 ! Guilty pleasure.

Hahaha samme her 😅 De få influenserne jeg fulgte fra før av fulgte jeg bare halvhjertet på instagram. Husker ikke helt hvordan jeg kom inn på snappen til Isabel, men ble hektet kjapt altså! Helt merkelig, jeg har aldri noensinne brydd meg om slikt før 🤣

Ja, dette er virkelig en guilty pleasure og jeg snakker heller ikke om dette med noen andre enn dere 🙈 Så takk for denne tråden slik at jeg får litt utløp for galskapen! Jeg sto og snakket med noen her om dagen og plutselig datt det ut av meg: «Skakje´lyga» og jeg ble helt sånn 😳 Shit! Tenk om de skjønner det 🤣

Jeg tror jeg liker Isabel så godt fordi hun kommer «fra ingenting» og har klart det «mot alle odds». Hun er egentlig en av oss. Samtidig lever hun et så fjernt liv at jeg blir helt fascinert av reisene og shoppingen. Jeg må innrømme at jeg klikker meg gjennom mye av jabbingen men...

Blodfan, skakje´lyga 🤣

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeligper skrev (22 minutter siden):

😄 Samme her….når jeg likevel ble stuck i ukesvis mens sommeren bare har sklidd forbi, må jeg innrømme at det er blitt litt snap og mye glaning på influenser som kommer opp på snap. Kun Isabel jeg følger, men har sett mye på andre som kommer opp på det der utforsk. Monica Nyhus, Therese Lien, Sophie Stray osv. Er jo absolutt ikke greit for ei gammel kjerring som meg, men som sagt tidligere så håper jeg at jeg kan legge det av meg nå da jeg snart er mobil igjen. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Lykkeligper og @Sirah godt vi er flere 😁 

Nydelig med en tråd på KG der det er en trivelig tone og ikke bare kverulering og krangling . Vi kan jo takke vår «venninne» Isabel for denne trivelige tråden 😅😂

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (34 minutter siden):

Hahaha samme her 😅 De få influenserne jeg fulgte fra før av fulgte jeg bare halvhjertet på instagram. Husker ikke helt hvordan jeg kom inn på snappen til Isabel, men ble hektet kjapt altså! Helt merkelig, jeg har aldri noensinne brydd meg om slikt før 🤣

Ja, dette er virkelig en guilty pleasure og jeg snakker heller ikke om dette med noen andre enn dere 🙈 Så takk for denne tråden slik at jeg får litt utløp for galskapen! Jeg sto og snakket med noen her om dagen og plutselig datt det ut av meg: «Skakje´lyga» og jeg ble helt sånn 😳 Shit! Tenk om de skjønner det 🤣

Jeg tror jeg liker Isabel så godt fordi hun kommer «fra ingenting» og har klart det «mot alle odds». Hun er egentlig en av oss. Samtidig lever hun et så fjernt liv at jeg blir helt fascinert av reisene og shoppingen. Jeg må innrømme at jeg klikker meg gjennom mye av jabbingen men...

Blodfan, skakje´lyga 🤣

Teflonhjernen skrev (23 minutter siden):

😄 Samme her….når jeg likevel ble stuck i ukesvis mens sommeren bare har sklidd forbi, må jeg innrømme at det er blitt litt snap og mye glaning på influenser som kommer opp på snap. Kun Isabel jeg følger, men har sett mye på andre som kommer opp på det der utforsk. Monica Nyhus, Therese Lien, Sophie Stray osv. Er jo absolutt ikke greit for ei gammel kjerring som meg, men som sagt tidligere så håper jeg at jeg kan legge det av meg nå da jeg snart er mobil igjen. 

Nei, jeg tenker det må være lov å ha dette som "guilty pleasure". Alle har sitt. Noen ser mye på reality, alle følger vell en eller annen, enten det må seg være Kim K eller en random vlogger fra Karmøy. Smak og behag.  Jeg personlig liker ikke reality. Sånne ting har aldri interessert meg, og jeg følger heller ikke med på noen andre influencere enn Isabel og "co" nå.  Jeg begynte å følge med på Isabel først da hun flyttet til Dubai, fordi jeg trodde det kom til å bli så kjekt og jeg ville virkelig se hvordan det var å bo i Dubai. Håper hun endrer snapstilen, og blir mer aktiv med spennende innhold snart. Jeg følger blant annet to andre jenter som er svenske influencere, men som også bor i Dubai. De vlogger på en helt annerledes måte enn Isabel. Men de har også en annerledes energi og varme enn Isabel. De er interessert i å bygge seg opp, og jobber mye med content. Ingenting er "uplanlagt". De jobber mye jobben sin, og tar ikke å bare filmer seg selv dagen lang. De lager ulike typer videoer, og legger ut spennende ting for oss å se på.

Det som er med Isabel, spesielt nå er at hun har blitt dødskjedelige eller kanskje hun alltid har vært sånn, men at vi først nå har begynt å gå lei? Det er alltid det samme, dag inn og dag ut. Men jeg husker i perioden januar-mai så hadde jeg ganske mye jobb, og da ble det lite titting. Nå dropper jeg å se på de dagene jeg vet at hun ikke har gjort noe spennende, fordi jeg ikke orker å bla meg gjennom ingenting heller. Men hadde håpet på noe action i dag. Hahaha!

Endret av Lykkeligper
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Nydelig med en tråd på KG der det er en trivelig tone og ikke bare kverulering og krangling . Vi kan jo takke vår «venninne» Isabel for denne trivelige tråden 😅😂

Enig! Hahaha, men hallo? Kanskje det er oss tre @Teflonhjernen @Sirah , som er 3 av de 10-12 bestevennene hennes? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Ja jeg har flere ganger vært overrasket over den gode stemningen her inne! Jeg har egentlig skydd rampelforumet som pesten for jeg syntes det foregår helt VILT med mobbing i noen av de trådene. Ta Sophie Elise - uansett hva hun gjør så er det feil! Hun kan bare ikke vinne! Og for all del, hun gjør mye som er kritikkverdig, men jeg blir faktisk lei meg på hennes vegne om jeg er innom den tråden. Her derimot syntes jeg det stort sett bare er hyggelig :)

Lykkeligper skrev (5 minutter siden):

Enig! Hahaha, men hallo? Kanskje det er oss tre @Teflonhjernen @Sirah , som er 3 av de 10-12 bestevennene hennes? 

Hahaha ja du skal se at det er det vettu 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Jeg brakk foten 3 plasser i februar med en 6 uker gammel baby. Var da jeg begynte å følge Isabel feks. Er så godt å avfølge nå. Leve sitt eget liv igjen🥰

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (14 timer siden):

Har hatt en heftig influensersommer jeg og, men ser at det allerede begynner å dabbe av naturlig nå 😅

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad for å lese at det ikke bare er meg som er stein hakke gal 😅 Føler at det er et stykke igjen til Raad Squad, men godt sommeren går mot slutten ellers skal dere se at vi lett hadde blitt en av dem om noen få måneder 😁

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...