J.. Skrevet 12. august #11641 Del Skrevet 12. august Fjugur skrev (7 minutter siden): Er dette bilde fra leiligheten i Dubai? -er det så "trauste" møbler der? (ref i bakgrunnen). Jeg spør fordi jeg faktisk aldri har sett noen snapper/innlegg fra henne... Det er hentet fra Raad squad gruppen for å gjøre narr av vedkommende.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. august #11642 Del Skrevet 12. august Ayesha2 skrev (4 timer siden): Det er å snakke med fremmede på Snapchat. Hadde folk tjent ca 4 millioner i måneden på det samme som Isabel gjør, så hadde alle sittet pal foran mobilen og mast i vei. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 12. august #11643 Del Skrevet 12. august Måtte le i dag, Isabel hadde unboxing av noe klær hun hadde bestilt. Noe så fælt, alt sammen. Grusomt rett og slett, men hun er jo bare så søt der hun står og snakker om å cute alt er. Hun har mye lekre vesker og den lyseblå Dior hun kjøpte i går er nydelig, men klærne….huff… heller Pimpens nattkjole enn de der dyre plaggene hun driver å bestiller 😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 12. august #11644 Del Skrevet 12. august Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Måtte le i dag, Isabel hadde unboxing av noe klær hun hadde bestilt. Noe så fælt, alt sammen. Grusomt rett og slett, men hun er jo bare så søt der hun står og snakker om å cute alt er. Hun har mye lekre vesker og den lyseblå Dior hun kjøpte i går er nydelig, men klærne….huff… heller Pimpens nattkjole enn de der dyre plaggene hun driver å bestiller 😂 Ja, jeg skjønner ikke bæret av de klærne hun kjøper, men hun sier jo at smaken er harry så selvinnsikten er nå der Det er vel det jeg for min del syntes er minst interessant med det hun poster, hva hun kjøper av klær og vesker osv. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 12. august #11645 Del Skrevet 12. august Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Måtte le i dag, Isabel hadde unboxing av noe klær hun hadde bestilt. Noe så fælt, alt sammen. Grusomt rett og slett, men hun er jo bare så søt der hun står og snakker om å cute alt er. Hun har mye lekre vesker og den lyseblå Dior hun kjøpte i går er nydelig, men klærne….huff… heller Pimpens nattkjole enn de der dyre plaggene hun driver å bestiller 😂 Jeg syns veskene er dritstygge. Hver sin smak 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 12. august #11646 Del Skrevet 12. august Aintnofun skrev (16 minutter siden): Jeg syns veskene er dritstygge. Hver sin smak 😅 Altså, den røde Chanel kunne jeg drept for😍og Birkin vesken 🤩 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 12. august #11647 Del Skrevet 12. august Aintnofun skrev (33 minutter siden): Jeg syns veskene er dritstygge. Hver sin smak 😅 Ja, ikke alle er like fine. Den blå Birkin (tror den heter det) og den blå Dior hun kjøpe i går er nydelige, men en del av de andre er også veldig fine. Hallepalle2 skrev (16 minutter siden): Altså, den røde Chanel kunne jeg drept for😍og Birkin vesken 🤩 😄Den røde er den jeg liker minst. Men, Birkin er fin. Godt vi har delte meninger☺️ Dere som er inne på RaadSquad, ble det vill julefeiring i går? 🎄🎅🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 12. august #11648 Del Skrevet 12. august Hatsumomo skrev (3 timer siden): Ja, jeg skjønner ikke bæret av de klærne hun kjøper, men hun sier jo at smaken er harry så selvinnsikten er nå der Det er vel det jeg for min del syntes er minst interessant med det hun poster, hva hun kjøper av klær og vesker osv. Helt enig. Ser veldig billig og tacky ut. Hun har mange fine kjoler også og fine antrekk men hun kjøper mye rart må jeg si 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSiri Skrevet 13. august #11649 Del Skrevet 13. august Stay skrev (2 timer siden): Hvorfor snakke stygt om andres klær? Du skjønner at det er individuelt? Takk gud for at folk kler seg forskjellig. Håper ikke du har barn. Hennes Birkin er sort. Kelly er blå. Hun snakker ikke om Birking. Hun snakker om Chanel vesken… Den røde… 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 13. august #11650 Del Skrevet 13. august Teflonhjernen skrev (15 timer siden): Måtte le i dag, Isabel hadde unboxing av noe klær hun hadde bestilt. Noe så fælt, alt sammen. Grusomt rett og slett, men hun er jo bare så søt der hun står og snakker om å cute alt er. Hun har mye lekre vesker og den lyseblå Dior hun kjøpte i går er nydelig, men klærne….huff… heller Pimpens nattkjole enn de der dyre plaggene hun driver å bestiller 😂 Alle har ikke lik smak som deg 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 13. august #11651 Del Skrevet 13. august Men, nå har Olsson søstrene og Alec blitt uvenner. Den eldste Johanna kranglet med Alex, og da ble automatisk Matilda også uvenn med Alex. De har nå blokkert hverandre fra sosiale medier. Selv om Isabel tilsynelatende ikke virker som en "vanskelig" venninne å ha, tross for at hun har vært ut-og-inn av flere vennskapelige forhold, så tror jeg hun har vært maks uheldig med disse jentene. Spesielt søstrene. Der tror jeg det ligger mye drama, og det bare er snakk om tid før de blir uvenner med Isabel også. Håper virkelig ikke det, for jeg håper genuint Isabel har disse jentene i Dubai å henge med - men føler man må gå litt på eggeskall rundt de. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. august #11652 Del Skrevet 13. august Er det ikke litt et sleipt salgstriks at denne designer Synnøve er inne i squaden for å få de til å teste kjoler for Ivorie?å squad damene hopper opp og ned mens de klapper i hendene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 13. august #11653 Del Skrevet 13. august Velinda skrev (4 minutter siden): Er det ikke litt et sleipt salgstriks at denne designer Synnøve er inne i squaden for å få de til å teste kjoler for Ivorie?å squad damene hopper opp og ned mens de klapper i hendene Jo, absolutt - men tenker det også er et litt smart salgstriks. Hun ser, observerer og får med seg tilbakemeldinger (direkte) fra kanskje en av de største målgruppene deres og kan dermed tilpasse produktet mer etter hva de faktisk ønsker - som igjen generer masse salg. Isabel skal i møte med sin eiendomsmegler i morgen, men NÅR tror dere at hun faktisk kjøper? Jeg har så lyst til å bare se hvordan prosessen er og hvor lønnsomt det ikke minst er. Hele min tiktok er bombadert av eiendomsmeglere i Dubai som forteller hvor "bra" det er å investere der. De var også nylig i Oslo og holdt foredrag om det på Sommerro. Jeg lurer på alt dette med lån, tilbakebetaling, prosess etc. Håper hun kjøper, men Isabel har en tendens til å si og gjøre ting som det aldri blir noe ut av heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 13. august #11654 Del Skrevet 13. august Lykkeligper skrev (17 minutter siden): Jo, absolutt - men tenker det også er et litt smart salgstriks. Hun ser, observerer og får med seg tilbakemeldinger (direkte) fra kanskje en av de største målgruppene deres og kan dermed tilpasse produktet mer etter hva de faktisk ønsker - som igjen generer masse salg. Isabel skal i møte med sin eiendomsmegler i morgen, men NÅR tror dere at hun faktisk kjøper? Jeg har så lyst til å bare se hvordan prosessen er og hvor lønnsomt det ikke minst er. Hele min tiktok er bombadert av eiendomsmeglere i Dubai som forteller hvor "bra" det er å investere der. De var også nylig i Oslo og holdt foredrag om det på Sommerro. Jeg lurer på alt dette med lån, tilbakebetaling, prosess etc. Håper hun kjøper, men Isabel har en tendens til å si og gjøre ting som det aldri blir noe ut av heller. Virke på meg som om det er litt samarbeid med denne megleren hun bruker,tror ikke helt på disse planene hun deler med følgerene sine,jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 13. august #11655 Del Skrevet 13. august Velinda skrev (24 minutter siden): Virke på meg som om det er litt samarbeid med denne megleren hun bruker,tror ikke helt på disse planene hun deler med følgerene sine,jeg heller Det tror jeg 100% på. Var ikke megleren Norsk? Jeg tror ikke hun kommer til å kjøpe så fort som hun sier at hun kommer til å gjøre. Men hadde vært gøy om hun gjorde, så mye mer spennende innhold for oss å se på. Nå regner det i Oslo, hadde vært digg å bo i varme og solrike Dubai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VEGAN forever Skrevet 13. august #11656 Del Skrevet 13. august 3 hours ago, Lykkeligper said: Men, nå har Olsson søstrene og Alec blitt uvenner. Den eldste Johanna kranglet med Alex, og da ble automatisk Matilda også uvenn med Alex. De har nå blokkert hverandre fra sosiale medier. Selv om Isabel tilsynelatende ikke virker som en "vanskelig" venninne å ha, tross for at hun har vært ut-og-inn av flere vennskapelige forhold, så tror jeg hun har vært maks uheldig med disse jentene. Spesielt søstrene. Der tror jeg det ligger mye drama, og det bare er snakk om tid før de blir uvenner med Isabel også. Håper virkelig ikke det, for jeg håper genuint Isabel har disse jentene i Dubai å henge med - men føler man må gå litt på eggeskall rundt de. Hvor ser du dette ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 13. august #11657 Del Skrevet 13. august VEGAN forever skrev (9 minutter siden): Hvor ser du dette ? Snap til søstrene. Johanna gråt og fortalte at hun hadde kranglet med en venn og måtte til slutt avslutte med å ende forholdet, og nå snakker heller ikke Matilda med vedkommende. Så sluttet de å følge hverandre Alex-Johanna-Matilda. Leste på jodel at de hadde hatt en krangel, men ingen vet hva det gjelder. Middagen i dag som ble avlyst var også med Johanna, Matilda, Lauren og Isabel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 13. august #11658 Del Skrevet 13. august Barnehage oppførsel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 13. august #11659 Del Skrevet 13. august Cocogirl skrev (24 minutter siden): Barnehage oppførsel Enig! Syns litt synd på Alex. Veldig ugreit å krangle med en også får du søsteren din til å også bli uvenn med de, for så å arrangere middag med alle jentene ekskludert henne. Hun har jo (slik det ser ut) også bare dem. Håper Isabel holder seg nøytral og fortsetter vennskapet med Alex. Var tross alt. Alex som introduserte Isabel for de andre 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 13. august #11660 Del Skrevet 13. august Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå